Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1118 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Peter v/d Abbeele 26-04-2023

Ben zeer tevreden over deze online winkel.
Snelle levering en na een vergeten product, werd dit zeer snel opgelost.
Ik kan deze onlinewinkel zeker aanbevelen.

Ronald R 26-04-2023

top bedrijf snelle levering en goede kwaliteit en scherpe prijs echt een aanrader

Sjierk 26-04-2023

Alweer de zoveelste keer dat ik besteld heb bij Winparts. Iedere keer naar volle tevredenheid. De onderdelen zijn van prima kwaliteit en worden snel geleverd.
Het zoeken op de site is erg gemakkelijk omdat je via je kenteken kunt zoeken, weer tevreden, op naar de volgende keer. Dank, Sjierk.

Hans 26-04-2023

Bestelling voldeed volledig aan de verwachtingen en werd op tijd geleverd. Onderdeel was makkelijk te vinden.

evert 26-04-2023

de shop is geweldig met een groot assortiment van producten gerubriceerd en in beeld gebracht. Mijn bestelling was op de beloofde tijd en in goede orde afgeleverd.

Zarks 26-04-2023

Staat heel groot op de site. Voor 21.00uur besteld de volgende dag in huis. Zo jammer dat ze dat dan niet nakomen.

Rob 26-04-2023

Snelle levering geheel volgens belofte van het juiste artikel. Het verzenden voor vijf euro is ook redelijk.

Bo Hendriks 26-04-2023

Duidelijke website, gebruik gemaakt van keuze op kenteken, daarna bestelling geplaatst, levering volgende dag, heb deze leveringsdatum gewijzigd in een dag later, bevestiging bestelling ontvangen. De levering heeft op de door mij gewenste datum plaatsgevonden. Mijn dank !

Rudolf 25-04-2023

duidelijke omschrijving van de producten, perfect passend, goede prijs, snel geleverd, gemakkelijk te bestellen en te betalen

MP 25-04-2023

Duidelijke webshop, goeie prijs/kwaliteit verhouding. Snelle en correcte levering, ook contact via mail/telefonisch vriendelijk, meedenkend en behulpzaam. Winparts, ga zo door!

Peter Visser 25-04-2023

Het door mij benodigde onderdeel voor mijn 24 jaar oude BMW uit voorraad leverbaar voor een reële prijs. Snel in huis

Willem de Visser 25-04-2023

Snelle en juiste levering netjes verpakt goede kwaliteit goede site en makkelijk bestellen

leon 25-04-2023

Winparts heeft veel onderdelen die laag geprijsd zijn. Helaas laat de 'kenteken compatibiliteit' het wel eens afweten en dan is de procedure van het gratis ruilen echt heel traag. Moet er vaak achteraan bellen (+lang in de wacht) en krijg niet altijd een update als er een status wijzing is van de retour/ruil order.
Je wacht zo weer 1.5 week op het vervangende onderdeel... Dat is erg vervelend als er een onderdeel kapot is.

Swaak 25-04-2023

Erg behulpzaam met de chat, snelle reactie. Ik had, door mijn eigen onduidelijkheid, een verkeerd onderdeel besteld en ontving supersnel de correcte.

Rob 24-04-2023

Gewenste artikel goed vindbaar, op basis van kenteken. Prijs. Snel geleverd

Anna 24-04-2023

Ben erg blij met de fietsendrager het was een snelle levering wel wat rommelig wat mail betreft zoals het word niet gelevert en dan toch weer wel maar het is helmaal goed gekomen
Het product is best wel zwaar en ingewikkeld om op de trekhaak te krijgen maar naar wat instellingen is het toch gelukt .Dus zoal ik al zei ben er erg blij mee .
Vriendelijke groet Anna

Shauna 24-04-2023

Heel makkelijk op de website te vinden wat je nodig hebt door het invoeren van je kenteken. Snelle levering, erg tevreden!

Hubert Rooden 24-04-2023

Snelle levering en passen super, niks te wrikken of grof geweld gebruiken maar gewoon direct passend en zeer makkelijk te monteren , helemaal top

Jos 24-04-2023

Product makkelijk te bestellen via kenteken. Snelle en correcte levering.
Winparts was niet de goedkoopste leverancier maar staat wel garant voor kwaliteit

Andres 24-04-2023

Langere tijd online klant Winparts. Service is laatste keren minder doordat artikelen op voorraad niet blijkt te kloppen na bestellen. Ook acties van bepaalde producten ( gratis artikelen) die voorheen ook bii/via winparts verzilverd kon worden is niet meer beschikbaar.

sjakie 24-04-2023

webshop, snelheid van leveren, klantenservice alles helemaal top en een 10 waard, echter de verpakking is waardeloos, elke keer als ik wat liters olie bestel zijn de dozen gescheurd en kapot, jammer want dat geeft de klantbeleving dat het geen 10 score krijgt.. verder alles super

Nick 23-04-2023

Bestel hier regelmatig auto onderdelen. Goed werkende website, goede prijs kwaliteit verhouding en geruime keuze.

Ferrie Smit 23-04-2023

Ik kan niet anders zeggen als keurige benadering die gestoeld is op klantgericht handelen en streven naar een hoge klantvriendelijkheid.
De aankoop is nog niet compleet afgehandeld omdat er een een omruiling plaats moet vinden.
De oorzaak van de “ verkeerde” levering is ontstaan door de enorme hoeveelheid keuzes die aangeboden worden en zag ik overhelt hoofd dat een klein detail er voor zorgde dat het onderdeel ( ruitenwissers) niet paste.
Vriendelijk en netjes geholpen via de chat en mail en wordt een omruiling aangeboden.
Geen gezeur of problemen aandragen waarom het niet zou kunnen, nee netjes meteen een mail met retour nr. En advies welke beter zijn en wel passende ruitenwissers zijn.
Zoals het tot nu toe geregeld is heb ik het volste vertrouwen dat het goed komt.
Heb wel vaker aankopen gedaan via internet shoppen en ben daardoor vertrouwen kwijt geraakt, maar hier bij Wim Parts is het zeer vertrouwd, persoonlijk en EERLIJK, heerlijk.

Zodra de juiste ruitenwissers binnen zijn zal ik deze review bevestigen en aanvullen met mijn bevindingen.

Top!!

Arno 23-04-2023

Goede duidelijke webwinkel prima service. Goede afhandeling verkeerd geleverd product.

Michel 23-04-2023

Overzichtelijke website met goede prijzen en snelle levertijden. Tuurlijk, het is vast ergens goedkoper, maar dan is de levertijd vaak ook langer.