Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1108 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Rinus 07-03-2023

Wordt niet op de hoogte gehouden waarom het zolang uitloopt met de bestelling.

Wim 06-03-2023

Datum 1-3-2023
Mijn ervaring: Helaas is de service bij Winparts slecht, daar moet echt aandacht aan besteed gaan worden willen ze hun klanten houden. Contact per email is uitermate slecht, je moet zelfs enkele weken wachten op een antwoord. En je krijgt telkens dezelfde excuses: “Sorry, maar we hadden het druk.” Wij en onze klanten die wachten op de juiste onderdelen niet dan???
Ook al een paar keer onderdelen bestelt die niet compleet waren, daar heb je altijd weer nawerk van, en je moet erg lang wachten! Zo ook nu weer... De controle lampjes aangesloten, en het werkte niet.
Draai ik het kapje even los van de accu controle lamp... is hij leeg, zit er nooit een lampje in!
Ik heb die andere rode ook gecontroleerd, en daar zat wel een lampje in.

Dus dat is niet de bedoeling. Ik dacht al waarom brand hij nou niet...
Ik ben natuurlijk wel dat lampje nodig die er in hoort te zitten bij die accu-controle lamp.

Jammer… maar zo lopen je klanten weg!
Dus Winparts: Dat zijn verbeterpunten!

Petra 06-03-2023

Goed, betrouwbaar, goede informatie wanneer het wordt bezorgd. Snelle levering ondanks vertraging van 1 dag. Einddemper op kenteken besteld, misschien een optie om ook rubbers en nieuwe klem aan te schaffen. Zeker om deze site aan te raden. Zeer tevreden.

John Bakker 06-03-2023

Prima prijs kwaliteit verhouding.
Keuze is reuze en de levering was zoals afgesproken.

Een dikke 10 dus van mij.

Jannes 06-03-2023

Prima bedrijf, en nog goedkoper ook dan bij een automaterialen winkel.
Alleen vandaag besteld, morgen in huis klop niet.
Maar daar kunnen jullie misschien niks aan doen.

Floris 06-03-2023

Nadat initieel het pakketje was kwijtgeraakt heeft winparts dit effectief opgepakt en een nieuwe verzonden.

Maulwurff 06-03-2023

Voor een goede prijs en de snelle levering geef ik een 9, wat kun je nog meer wensen.

Mussel 06-03-2023

De shop werkt perfect. Met het invullen van het kenteken meteen duidelijkheid over voorraad en toepasbaarheid voor de betreffende auto.

Hans 05-03-2023

Goede prijs en ruime keuze A merken, tevens snelle levering, niets negatiefs op te merken

Hans 05-03-2023

Ingrid 05-03-2023

Alles voor de auto bestellen we daar. Super snelle levering. Door je kenteken in te voeren weet je zeker dat je goede artikel hebt .

Mk 05-03-2023

Tja product is goed ! Levering vind ik bij veel webshops discutabel. Er staat vaak (op voorraad) voor dat tijdstip bestellen is morgen leveren enz enz. Eenmaal in het betaal menu word de levering vaak al anders. Levering niet super! Maar zo zijn er zovelen die dat ook doen. Allemaal lokkertjes

Johan 03-03-2023

Snelle levering en wel 50% goedkoper als bij de autodealer.
Website opgeslagen bij favorieten, dit is een aanrader.

K 02-03-2023

Betreffende artikel zou op voorraad zijn en volgende dag worden geleverd. Artikel was niet op voorraad en na één week wachten nog niks ontvangen. Klantenservice geeft aan dat het aan de leverancier ligt. Hieruit blijkt dat ze het artikel dus helemaal niet op voorraad hebben liggen en gewoon bestellen op aanvraag.

Robbert v H 02-03-2023

Opnieuw mijn bestelling weer gedaan bij Winparts. Zoals elke bestelling keurig op tijd geleverd en altijd de juiste passende onderdelen. Bestel er al jaren en daarom van mij een 10!

Steven Michel 02-03-2023

Heel fijn om je auto onderdelen te bestellen, na aantal bestelling word je beschouwd als familie waardoor vertrouwen word sterk. Heel fijn dat je via klarna ook kan betallen als je een onderdeel accut nodig heeft.

Kort samenvat
TOP AUTO WEBSHOP

Dick 02-03-2023

Nieuwe remklauwen schijven en remblokken voor golf7. Supersnel geregeld en goede pasvorm. Klein puntje doos waar de onderdelen inzaten was behoorlijk gescheurd. Miste gelukkig niets.

Arno 02-03-2023

Veel keus, prima hulp bij selectie van onderdelen voor je auto. Prijs is prima!

kar azzok 02-03-2023

onderdelen niet compleet ontvangen, klachtenservice heel traag met pijn en moeite onderdeel toch gehad met de mededeling dat ik bij moet zijn dat ik het alsnog gehad heb. Slechte service laatste keer dat ik hier wat ga bestellen.
Officiele reactie van Winparts.nl 03-03-2023

Goedendag,

Dank u wel voor uw review.

Wij vinden het erg vervelend om te horen dat u uw bestelling incompleet heeft ontvangen, dat is uiteraard niet de bedoeling.

Wij vragen u om in het vervolg uw bestelling te controleren, en in het geval van schade of een incomplete bestelling dit binnen 48 uur na ontvangst te melden. In de meeste gevallen kunnen wij het artikel vervangen of een passende compensatie aanbieden.
Ik zie dat in uw geval het ontbrekende oliefilter wordt nageleverd.

Mocht u in het vervolg vragen hebben over uw bestelling of over schade kunt u gerust contact opnemen met onze klantenservice.

Vriendelijke groeten,
Steven
winparts.nl

Hans Vermeulen 01-03-2023

Het juiste onderdeel een Smart ForTwo cabrio, voor een mooie prijs en volgende dag op tijd in huis afgeleverd.

r.el ballouti 01-03-2023

Remschijven besteld,helaas zat er 1 gebruikte remschijf bij en 1 redelijk nieuwe ipv nieuw. Dat viel erg tegen
Officiele reactie van Winparts.nl 03-03-2023

Goedendag,

Dank u wel voor uw review.
Wij vinden het erg vervelend dat u deze ervaring heeft met onze webshop.
De onderdelen die u bij ons aanschaft zijn nieuw, helaas kan het soms gebeuren dat er een beschadigd artikel wordt geleverd. Onze excuses voor het ongemak. Ik zie dat u inmiddels een retourlabel heeft ontvangen.

Hopende u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd.

Vriendelijke groeten,
Steven
winparts.nl

Nick Schutrups 01-03-2023

Producten zijn goed,maar levering viel tegen. Doos was niet goed beschermd,waardoor een aantal producten beschadigd waren. Ook was de pakbon niet leesbaar (inkt van printer was denk ik op ofzo). Tot slot waren een aantal producten vies en vet,alsof ze al jaren in een stoffig hoekje van de opslag hadden gelegen. Snelheid van de verzending was wel top, namelijk 1 dag.

Jaime Bernardo 01-03-2023

Altijd tevreden geweest met Winparts
Goede prijs , top levering en klantenservice

Laurent 28-02-2023

Bestel hier meerdere spullen boven de 50 euro meen. Ik gratis bezorgkosten maar kwam nog een rubberen keerring te kort bij besteld koste 3,29 bezorgkosten iets van 7 euro in een grote doos geleverd terwijl dit makkelijk in een enveloppe had gepast voor 1,40 verzendkosten beetje onnodig!!! Verder altijd wel alle goederen snel geleverd en conform hetgene wat je besteld!!!

j de haan 28-02-2023

prima s,avonds besteld,de volgende ochtend om halftien ophalen. dus helemaal volgens boekje, alleen gaf de computer eerst aan dat het en dag langer zou duren, even later weer een mail ,dat het klaar stond, een systeemfoutje volgens een medewerker, bij het ophalen,verder prima service ,van harte aanbevolen Mvg Jan de Haan.