VeiligKopen.nu - Reviews & Ervaringen

VeiligKopen.nu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 387 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Karen 08-09-2020

De wasmachine die ik had besteld was niet meer leverbaar, en er werd gratis een ander model aangeboden. Wat een fantastische service is, natuurlijk! Echter was het alternatieve model veel te groot voor mij alleen, en dit gaf ik aan. Er werd gezegd dat ik een ander alternatief in de prijsklasse van het alternatieve model mocht uitkiezen, waar ik ook onwijs blij mee was. Toen ik er één had uitgekozen, werd me echter verteld dat ik wel moest bijbetalen voor de machine, terwijl mij niet eerder was verteld. Dat was een beetje een domper. Gelukkig is het uiteindelijk wel netjes opgelost, met een korting op het bij te betalen bedrag. Moet wel zeggen dat de klantenservice súper snel opneemt en de wasmachine uiteindelijk binnen 'n dag geleverd is :)

Ron 07-09-2020

Goede vergelijking kunnen maken en vervolgens tegen een scherpe prijs besteld met afleverservice. Op de afgesproken dag kwam de wasmachine en zelf eerder dan aangeven in de t&t en sms-bericht.
Snel geïnstalleerd en de oude mee.
Zeer tevreden

Jordy 07-09-2020

Nieuwe combimagnetron besteld, helaas niet meer op voorraad en leverbaar.
Direct bericht ontvangen voor een duurder alternatief, maar wel voor dezelfde aanschafwaarde als de bestelde combi.
Super service, goede communicatie en snelle levering conform afspraak.
Kortom prettig zaken doen en beveel veiligkopen.nu dan ook zeer zeker aan.

Kimm Boum Bletterman 06-09-2020

Supersnelle levering, en een mooi product voor zeer vriendelijke prijs!
(VK892525)

Anneke 05-09-2020

Snel geleverd, vriendelijke leveranciers, goede service, mooie produkten, 100% tevreden

Senem 05-09-2020

Order nummer: VK892547
Wij waren Heel tevreden!
Correct op tijd geleverd en zeer vriendelijk personeel!
Top service, zeker een aanrader!

Berta 04-09-2020

We hebben gekozen voor dit bedrijf vanwege dat de levering de volgende dag zou plaatsvinden. Via het systeem konden we nagaan hoe laat de chauffeur hier zou zijn. Bij aflevering 2 vriendelijke mannen die het netjes hebben afgeleverd

Fam. van Eekeren 04-09-2020

Wat een verademing. Keurige correspondentie. Onze keuze was uitverkocht maar kregen een duurder apparaat als alternatief of geld terug. Zo hoort het. Gekozen voor alternatief. Tussentijdse update. Ook de verzending was tot in de puntjes geregeld. Echt een aanrader als je echt wilt webshoppen.

Willem & Anneleen 04-09-2020

Erg tevreden over de service! Je wordt goed op de hoogte gehouden van de levering via sms en de bezorgers doen er alles aan om je bestelling te bezorgen! Nog niet veel zo een fijne behandeling van een bestelling gezien :) wanneer we weer iets nodig hebben zullen we jullie zeker in gedachten houden!

Geertsemans 04-09-2020

Goedkope prijs en snelle levering.
Via track en trace exact in de gaten houden wanneer de bezorger komt. Heel fijn!!

Bram 04-09-2020

Afzuigkap online aangeschaft, volgende ophalen magazijn. Er bleek een voorraad verschil en de afzuigkap was dus niet op voorraad. Dat is keurig opgelost. Twee dagen later is de afzuigkap netjes thuis afgeleverd zonder bezorgkosten. Een ander groot voordeel is dat als je belt je gewoon en medewerker aan telefoon krijgt die ook nog eens super vriendelijk en kundig dingen voor je regelt!

Eveline 04-09-2020

Goede service, snelle levering (in Belgie). Ik begreep dat veel klanten momenteel ontevreden zijn vanwege langere levertijden uit de fabriek vanwege corona, maar daar kan de winkel niets aan doen, ik vind het erg voor hen dat zij erop aangekeken worden.

Ben 03-09-2020

Had eerst dezelfde machine via andere site gekocht. Bij levering bleek deze beschadigd. na zoeken deze machine zelfs nog goedkoper gevonden en na een telefoontje bleek dat deze al de volgende dag geleverd kon worden. Goede service door de mensen die de machine hebben geplaatst. Nu hopen dat we hier vele jaren mee vooruit kunnen.
Vriendelijke mensen aan de telefoon van de klanten service.

Oksana 02-09-2020

Heel leuke internet winkel met een aantrekkelijke witgoed aanbod en lage prijzen - heb ‘s avonds een wasmachine besteld en volgende dag was die netjes afgeleverd, jij kan jouw bestelling via track&trace volgen. De klantenservice werkt ook tot echt laat in de avond, . kortom - snel, vriendelijk en betrouwbaar.

Dominique 02-09-2020

Goede aanbieding van een wasdroger. Op tijd besteld en de volgende dag in huis, mooie en duidelijke website, makkelijk klik je door het bestelmenu heen. Bezorgers kwamen netjes tot aan de deur leveren! Wij zijn zeer tevreden! Kortom ik raad deze webshop aan!

FvD 02-09-2020

goede shop, duidelijke website, doen wat ze beloven: vandaag besteld, morgen in huis.
prima !!

MJ Schoonis 01-09-2020

De shop is per categorie overzichtelijk en alle prijzen worden duidelijk vermeld dus geen
teleurstelling achteraf over verborgen kosten.
De levering vanuit Antwerpen was goed geregeld en op het juiste tijdstip bij mij binnen
gebracht en alle verpakkingsmateriaal werd weer keurig meegenomen.
Chapeau Vlamingen!

Ron 01-09-2020

Geen bijzonderheden. Heldere webshop en volgens verwachtingingen met prima communicatie geleverd.

E.Brans 01-09-2020

Ik heb op internet naar online shops gezocht en vergeleken, die koelkasten aanboden tegen een aanbiedingsprijs, wellicht goedkoper dan in de fysieke winkelbedrijven. Uw winkelbedrijf "Veiligkopen.nu" kwam voor mij als het beste op het oog. De prijs, de contacten via internet, de levering aan huis en service zijn zeer klantgericht en klantvriendelijk aangeboden.
Ik beveel deze winkel heel graag aan mensen in mijn netwerk en wil hun ook mijn mooie koelkast showen en hun behoeden voor een impulsaankoop elders.

MVDB 01-09-2020

Corrette informatie over levering snelle service artikel zoals beschreven ,gemakkelijk en overzichtelijke webshop met voldoende informatie over het artikel.

Suleyman Mutlu 01-09-2020

Was de goedkoopste van alle webshops. Netjes op de afgesproken dag en tijd geleverd.

Marc 01-09-2020

11 Jaar geleden al eens eerder een complete set aan inbouwapparatuur voor de keuken aangeschaft. Nu met een nieuwe keuken bleek veiligkopen weer de beste te zijn mbt prijs en service.

Vooral die service is uitmuntend. Door een kleine meetfout van mijn zijde was de vaatwasser te klein. 's Avonds laat was de service desk nog open en stond de volgende middag de juiste vaatwasser al in huis. Zonder gedoe of discussie. Kortom prijs is super goed en de service ook. Aanrader! Ordernummer VK877911

fam. De Graaf 31-08-2020

Voor het eerst iets besteld bij Veilig kopen en dat vind ik wel spannend. Beko
GN1416220CX ..(Amerikaanse koelkast) goedkoper was hij nergens dus toch de gok genomen en besteld. Nou perfect! De levering verliep buitengewoon correct en op tijd. Aangezien we onze jaren 30 woning van top tot teen aan het zijn verbouwen en nog zat spullen nodig hebben durf ik met een gerust hart bij jullie te bestellen.

Rob Schouten 31-08-2020

Doen wat ze beloven chauffeurs hielpen mij door vries kast op zijn plek te zetten tracking and tracé heel makkelijk, echt super

Rene 31-08-2020

Wij hebben voor deze shop gekozen, om het koop en betaalgemak, tevens is de levering en eventuele plaatsing altijd volgens afspraak en netjes.