VeiligKopen.nu - Reviews & Ervaringen

VeiligKopen.nu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 395 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jaimy keijzers 08-10-2020

Het was makkelijk en snel besteld
De levering was super het regende hard de arme jongens kregen een klapband met het karretje waardoor de wasmachine met de hand naar de schuur gedragen moest worden ze hebben het goed gedaan! Goed en vriendelijk

Pk 08-10-2020

Doe al jaren mijn witgoed aankopen bij deze zaak super service en snel geleverd
Goed bereikbaar voor vragen en oplossingen

Maikel 07-10-2020

Dinsdag 6 okt voor 22.00 uur besteld.
Direct een mail dat het product niet meer voorradig was en dat wij de opvolger zouden krijgen en een duurder model..
150 euro duurder maar wel voor de afgesproken prijs. In een woord GEWELDIG.
Levering ook erg snel namelijk wo 7 okt om 12.30 uur dat is nog eens snel.
Kan niet anders zeggen TOP SERVICE.

Kimberley Jansen 07-10-2020

Uitstekende communicatie van het begin tot aan een half uur voor de bezorging.

Ad Stolk 07-10-2020

Assortiment is groot, de prijzen behoren bij de laagste die ik kon vinden. De afhandeling van mijn bestelling ging vlot en de levering was binnen 24 uur.

SAUVAGE joannes 06-10-2020

Deze shop gekozen omdat hier de prijs van de diepvriezer meer dan 100 euro scheelde met anderen.
Verder is de communicatie perfect verlopen.
Perfect afspraken ivm leveringen nagekomen. Tot nu de veruit de beste waar ik dergelijke bestellingen deed.

Ave 06-10-2020

Snelle en keurige levering. Alles volgens plan. Bezorgers waren zeer vriendelijk. En binnen 1 werkdag.

Mandy 05-10-2020

Super service, leuke outlet, voor een klein krasje wat niet duidelijk te zien is, heb ik een leuke Bosch vaatwasser! Verkoper via de telefoon gesproken, kon voor een klein bedrag zelfs bezorgd worden, heb daarvoor gekozen, scheelt zelf veel geregel qua vervoer en gesjouwd. Avond van te voren duidelijke planning en bellen 5 min van te voren dat ze eraan komen. Ga zo door!

Jan Rulens 05-10-2020

Prima shop om wat te bestellen, goede prijs voor het artikel ( amerikaanse koelkast) goede communicatie en ook op tijd afgeleverd door een partner ( dynalogic)

Jan 03-10-2020

Voor deze shop gekozen vanwege de prijs. De volgende dag was het artikel in huis. Zeer tevreden.

H.Bommeljé 03-10-2020

Goede, probleemloze en snelle levering van de AEG wasdroger. Ben zeer tevreden.

René 03-10-2020

Inmiddels de vierde keer dat ik een apparaat heb besteld bij Veiligkopen.nu. Ze maken het keer op keer waar qua laagste prijs en snelle levering. Én bovendien nog korting als je het apparaat komt afhalen in Zoeterwoude Rijndijk! Echt een aanrader als je huishoudelijke apparatuur nodig hebt.

Charles 02-10-2020

De naam wordt volledig waargemaakt. Op donderdagavond besteld en op vrijdag om 12 bezorgd. Super snel en eenvoudig. Wij zijn 100% procent tevreden over Veiligkopen. 👍🏻👍🏻

Rob 02-10-2020

Gasfornuis gekocht. Fijne webshop waar ik al meerdere apparaten heb gekocht. Altijd de laagste prijs en zeer snelle levering. Vorig jaar werd de vaatwasser zelfs vlak voor kerstmis bezorgd. Hulde!

Freek 30-09-2020

Na verschillende leveranciers benaderd te hebben kon niemand het eigenlijk leveren. Mijn laatste poging pakte goed uit. Veiligkopen.nu gebeld en de mensen hierachter hebben het betreffende onderdeel toch kunnen leveren. Nu hebben jullie een tevreden klant en ik daardoor ook. Bedankt.

Goodeye 30-09-2020

Netjes op de hoogte gehouden wanneer de bestelling zou worden afgeleverd. Goed nagedacht over het plaatsen van een handtekening ivm COVID-19.

Pien 29-09-2020

Vorig jaar via deze site een koelkast van Siemens gekocht . Helaas kon de levering niet op de dag plaatsvinden Ivm schade aan de koelkast . Dat hadden de chauffeurs ontdekt onderweg naar mij . Dat was snel weer opgelost , paar dagen later dan toch mijn koelkast . Tot op heden superblij mee !
Afgelopen zondag ben ik weer via deze site aan een vriezer van Siemens gekomen . Blij , dat dezelfde op voorraad was . Ondertussen natuurlijk ook gekeken op andere sites om prijzen te vergelijken. Maar wederom was Veiligkopen.nu de voordeligste !
Zondag besteld en vandaag dinsdag al aangesloten . Echt Top !👍

Lieke 29-09-2020

De bestelde droger bleek niet meer leverbaar, in slechts een paar minuten kregen we hiervan bericht en werd ons tegen dezelfde prijs een alternatief aangeboden. De droger werd binnen het aangegeven tijdvak afgeleverd en de oude droger is netjes mee genomen. Vriendelijke service en een goed product.

Anietje 29-09-2020

Keurig netjes geholpen. Er ging online wat mis, gebeld en het werd direct opgelost. Vriendelijke medewerker ook. Erg behulpzaam.

Dennis 28-09-2020

Zeer tevreden over dit bedrijf.
Een goede scherpe prijs , Siemens vaatwasser
Snelle levering
Vriendelijke behulpzame bezorger
Dit tezamen geef ik een 9.

898570

Sarah 28-09-2020

Order VK890678: Ik heb mijn leverdatum moeten aanpassen, was allemaal geen probleem, onmiddellijk nieuwe datum bevestigd welke voor mij paste. Levering deze keer door vriendelijke bezorgers, hebben alles netjes op zijn plaats gezet en mjin oude toestel meegenomen.

Lex 28-09-2020

Een goed geprijsde vriezer besteld. Op de site stond deze als voorradig, maar was helaas toch niet zo. Op dit punt na, was verliep alles super. Snelle reacties van de klantenservice en prima levering.

Dirk 27-09-2020

Ik bestelde via klantenservice omdat ik een jubileumkorting van de dag ervoor misliep. Kreeg keurig alsnog de jubileumkorting. Super!

Hans 27-09-2020

Snel geleverd en een prima koel/vries combinatie, die vanwege de breedte van 55 cm als extra koelkast in de keuken geplaats kon worden.

Jan Joris 27-09-2020

Snelle levering, spijtig dat betaling enkel via overschrijving leek te kunnen. Voor de rest geen klachten!