VeiligKopen.nu - Reviews & Ervaringen

VeiligKopen.nu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 387 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

tiny peters 02-01-2021

Vlotte levering door vriendelijk en behulpzame chauffeur.
Duidelijke afspraken en vlotte afhandeling, zeer tevreden

NIjhof 02-01-2021

Super, direct een bevestiging. De volgende ochtend zoals aangegeven bij de bestelling gelijk bericht over het exacte tijdstip van bezorging. Op de plek afgeleverd en het oude apparaat weer mee terug.
En de gekochte wasdroger precies volgens de omschrijving en werkt perfect.

Susan 02-01-2021

Duidelijke site waar je makkelijk alles kan vinden.
Goede prijs.
Wasmachine was niet meer leverbaar, maar kreeg een upgrade voor hetzelfde geld.
21:00 besteld, volgende dag in huis.
Top service!

P. van der Burg 01-01-2021

De shop veiligkopen leverd qua afspraak alleen jammer dat mijn bestelling doormiddel van de vervoerder in de verkeerde straat was geleverd, dus dat was jammer terwijl ik afwacht wanneer het geleverd wordt 👍

Rodenburg 31-12-2020

Wat een top winkel! Hele nieuwe witgoedlijn gekocht van magnetron, tot wasdroogcombi. Goede deal gemaakt en wasmachine was niet meer leverbaar is vandaag gewoon een duurder apparaat zonder meer kosten geleverd. Top service van veiligkopen Ook telefonisch zeer goed bereikbaar en deskundig personeel bedankt voor de goede service

P.Feenstra 31-12-2020

In 1 woord geweldig! Ik kende de site niet. Maar wel een leuke deal kunnen sluiten voor meerdere apparaten. Ook de levering was stipt op tijd, ondanks de drukte. Vervoerbedrijf belde zelfs 15 minuten van te voren op. Klasse!

jdk 31-12-2020

de levering was zoals afgesproken. prijs was top. goede helpdesk voor vragen.
het apparaat voldoet voor 100%.

Bianca 31-12-2020

Snelle levering. De wasdroger die ik had besteld was niet meer te leveren, daarvoor in de plaats kreeg ik een duurder model voor dezelfde prijs. Bedankt voor de service!!

Annemiek 31-12-2020

Gisterenmiddag een wasmachine besteld bij VeiligKopen.nu en vandaag zoals afgesproken keurig netjes afgeleverd. Werd prima op de hoogte gehouden via mail en sms over de verzending en tijd van ontvangst.
Bezorgd door twee aardige heren en zoals afgesproken werd de oude wasmachine mee retour genomen. Super!!

Rachid 30-12-2020

Een mooie koelkast kunnen scoren, ver onder de normale aankoopprijs. Het bestellen en betalen ging gemakkelijk en de bezorging was ook zeer vlot. Erg handig dat je ook zelf een bezorgdag kunt kiezen.

Stippie 30-12-2020

Goede en veilige shop, snelle en zeer vriendelijke levering. De volgende dag in huis dat klopt en zeer vriendelijke medewerkers, sms half uur voor aankomst van de levering klopt ook. Wat je ook vraagt niets is te veel. Top service..

Alex 30-12-2020

Lekker snel. Na bestelling goed op de hoogte gehouden omtrent levering. Volgende dag geleverd. Keurig op tijd zoals in de mail aangegeven. Vriendelijke bezorgers.

Lisette 30-12-2020

Ik heb deze shop gekozen om de duidelijkheid over de combimagnetron. Ik heb echt vele sites bezocht maar kon nergens echt wijzer worden. Gisteren besteld en vandaag al geleverd door hele fijne bezorgers. Al met al...ik ben blij en tevreden. Fijne jaarwisseling

Dick 30-12-2020

Geweldig correcte webshop, scherpe prijzen, je kunt tot 's avonds laat met ze mailen en krijgt gelijk antwoord op je vragen. En dan heb je het de volgende dag al in huis. Wat wil je nog meer?

E.M.S. 30-12-2020

Dit bedrijf heeft mijn zoon mij aanbevolen. Goede website, goede prijzen, zelfs een persoonlijke offerte ontvangen.
Mijn koelkast zoet er goed uit en werkt naar behoren. Mijn volgende aankoop (tafelmodel vriezer) zal zeker bij Veiligkopen.nu worden gekocht. Ik ben zeer tevreden, ook over de bezorging.

Erik 30-12-2020

Supersnelle levering en dat tijdens de drukte van de kerstdagen. Een dikke pluim

Tewuuln 30-12-2020

Scherpe prijs en zelfs een iets beter model gekregen voor dezelfde prijs. Snelle levering met duidelijk tijdsvenster, ideaal voor het plannen van de dag! Top.

Harald 30-12-2020

Droger kapot en dus snel op Internet kijken. Ik heb in eerste instantie voor de shop gekozen, omdat het artikel goedkoper was dan bij anderen. Normaal zou ik bij de bekende fysieke winkels gaan, maar dit aanbod was echt beter, en ik heb nog eerst om eerlijk te zijn met zo'n winkel gebeld om te kijken of ze mij tegemoet wilden komen met een korting, maar zonder succes. Dus dan maar online. Het idee (en ook mijn idee) is natuurlijk dat het altijd afwachten is of met een webwinkel alles dan ook qua bestelling goed gaat, maar gelukkig ging dat allemaal goed. Veilig gekocht, dus.

Via de website besteld en betaald. Het artikel is binnen een paar dagen (zaten de kerstdagen tussen) geleverd en aangesloten, en het werkt prima. De klantenservice was snel te bereiken en stond mij goed en vriendelijk te woord. Dus: good job, Veilig Kopen!

Anita 29-12-2020

Het was een verademing om in deze tijd snel geholpen te worden en dat men de afspraken na kwam.

Judith 29-12-2020

Goede info over het product, zelfs in deze drukke Coronatijd netjes op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling, volgens afspraak de volgende dag geleverd op de tijd die mij doorgegeven werd. Hele mooie koelkast die nu, 4 uur later, al helemaal zijn plekje in mijn keuken gevonden heeft. Heeeeel blij mee!!

stafpb 29-12-2020

Op 28-12-2020 om 22.00 uur in de avond een Bosch wasdroger besteld ( wasmachine al uurtje eerder besteld) aangezien de prijs erg scherp was en volgens de internet site snelle levering mogelijk zou zijn aangezien dit product op voorraad was. Inderdaad was het een fluitje van een cent om de bestelling te plaatsen en kon al aangeven dat er op de dag erna , 29-12- , levering zou plaatsvinden. Na definitieve bestelling direct handige mail met ordernr. en factuur en info over de verwachte levering met track en trace code. En levering is uiteindelijk de volgende dag , zoals beloofd, gedaan en al om 14.10 uur wasdroger aangesloten .
Ordernr .935933

J. Timmermans 29-12-2020

Ik heb gekozen voor veiligkopen omdat de vaatwasser daar het goedkoopste was en de site vriendelijk in gebruik. Goede informatie voor aflevering tot op de minuut nauwkeurig. Vriendelijke bezorgers en de machine werd gebracht tot in de keuken. De volgende bestelling komt weer van veiligkopen.

Martin 28-12-2020

Snel geleverd. Wasmachine en droger. Helaas was wasmachine niet meer leverbaar. Is toen gelijksoortig model geleverd van zelfde merk. Vergelijken van types op site is lastig.

Christina 28-12-2020

Het bestellen en aankopen ging erg vlot en makkelijk.

Echter zijn we totaal niet tevreden met de aflevering.
Er is een Boretti winecooler besteld, echt zit deze vol krasjes en onenigheden.
Waarschijnlijk een verkeerde frontplaat erbij, want het past allemaal niet.
Vanmorgen contact gehad met Veilig kopen en we wachten nu op antwoord.
Benieuwd hoe dit opgelost gaat worden.

Gosse Bloem, Uw ordernummer: VK933774 28-12-2020

Zeer goede afhandeling van de bestelling, levering volgens afspraak
Info voor wat betreft levering via mail klopte precies
Kortom: zeer content met de aankoop