VeiligKopen.nu - Reviews & Ervaringen

VeiligKopen.nu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 388 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

H.Bommeljé 27-07-2021

Snelle levering van de AEG L6FBJEANS wasmachine, staat na bestelling binnen 24 uur alweer te draaien.

Annoeska Szabo 26-07-2021

wat een geweldige service. zelfs op zondag avond laat nog telefonisch bereikbaar. Ik heb mijn bestelling geplaatst op zondagavond na 10 uur. de volgende dag is het apparaat bij mij thuis in de ochtend al afgeleverd. Super vriendelijke bezorgers die alle tijd hebben genomen om het apparaat op de juiste wijze te plaatsen.
veel terugkerende updates over de bestelling en het te leveren tijdstip.
In 1 woord: grote klasse

ordernummer VK1001474

Ingrid 26-07-2021

Betaalbaar product en een goede levering met goede bezorgers en hele mooie koelkast

shaya 26-07-2021

Veiligkopen.nu is mijn favoriete site om al mijn apparatuur te bestellen. Mijn Amerikaanse koelkast met ordernummer VK1000839 is gisteren geleverd, op een zondag! Wat een service zeg. De bestelling op de site gaat vlot en ik kan zelfs een korting krijgen als ik ervoor zou kiezen om het af te halen. De vele foto`s van een product en de reviews maken het ernaar dat een keuze van een product makkelijk te maken is.

George 26-07-2021

Goede service en vriendelijke medewerkers. Het product is zo als was verwacht.

Marion 26-07-2021

Snel geleverd en netjes bezorgd. Zonder problemen geplaatst. Dank jullie wel.

vrieskastje tafelmodel INVENTUM 26-07-2021

duidelijk met bestellen vooral ouderen .en de verzending keurig en op tijd bezorgt en in de keuken gezet zonder kommentaar

Isa 25-07-2021

Na goed zoeken op internet bij veiligkopen de beste prijs gevonden voor een Bosch inductie kookplaat. Nadat ik deze had gekocht, ging een andere aanbieder op dezelfde avond nog met hun prijs naar beneden. Om 22:35 uur veiligkopen een mail hierover gestuurd en werkelijk binnen 5 minuten (!) kreeg ik een mail terug met een aangepaste factuur en de mededeling dat ik het verschil terug gestort zou krijgen op mijn rekening. De volgende ochtend werd en de kookplaat keurig geleverd en stond het bedrag al op mijn rekening! Het proces van bestellen, perfecte communicatie over de levering met hun vervoerder Dynalogic en de service is echt top. Ik had hier nooit wat besteld, maar mijn volgende aankoop van een oven ga ik ook zeker hier doen. Wat me ook opvalt is dat de prijzen constant (laag) blijven waarbij gezegd moet worden dat het bij andere aanbieders telkens omhoog en omlaag gaat, lijkt wel de AEX-index... De prijs van de andere aanbieder was letterlijk een dag later namelijk weer ruim EUR 50,00 duurder. Kan veiligkopen zeker aanraden!

Corine 25-07-2021

Jeetje, wat een topbedrijf! Onze koelkast had het begeven, alles bevroor waar je bijstond, echt heel vervelend. Aangezien er medicijnen in bewaard worden, zochten we een koelkast met een snelle levering. Nou dat is gelukt! Wat een fantastische snelheid. S' avonds om 20.00 besteld en de volgende ochtend om half elf bezorgd. Wij zijn ontzettend blij, de medicijnen weer veilig gekoeld! Hartelijk dank en wij raden een ieder aan om bij dit bedrijf iets te bestellen.

Cher 24-07-2021

Dit is mij goed bevallen. Vriendelijke en beleefde bezorgers. Jammer dat er nooit rekening mee gehouden wordt dat de aansluiting van oude en nieuwe apparatuur niet hetzelfde is en dat het dan niet wordt opgelost. Geef die bezorgers wat universele onderdelen mee en wat gereedschap!! Nu betaal je €20.- voor installeren, maar heb het zelf moeten oplossen. Nog een tip en dat bedoel ik echt niet verkeerd,maar mensen die zwaar werk moeten leveren ,die transpireren, geef ze wat mee!!

Foktje 24-07-2021

Offerte aangevraagd via de shop. Snel reactie ontvangen, scherpe prijs. Product besteld en per omgaande ontvangen. Informatie via de webshop verder duidelijk en snelle levering.

Rita 24-07-2021

Goede service, vandaag besteld morgen in huis.
Je kunt per uur volgen hoe laat het product komt.

wagemans 24-07-2021

Omdat een afzuigkap moest worden vervangen, moest ook gezocht worden op de maten, zodat hij geplaatst kon worden onder het keukenkastje.
Na telefonisch contact met een medewerker, werd onze keuze bevestigd en hij adviseerde ons ook om de desbetreffende afzuiging en beugels te bestellen.

Ger Van De Belt 24-07-2021

Prijsstelling goed. Goed meedenken en servicegericht handelen van de medewerkers

José Bol-Strijbos 23-07-2021

gisteren een nieuwe vriezer besteld nadat onze oude het na 16 jaar opgegeven had. Vandaag netjes volgens afspraak en binnen het aangegeven tijdvak bezorgd door vakkundige vriendelijke bezorgers. Vriezer fijn binnen neergezet zodat we zelf niet met die kast een drempel over hoefden. Zeer tevreden over zowel de webwinkel als de bezorging

Elsje 23-07-2021

Site gevonden via internet na het bestellen van een koelkast toch nog even gebeld of het wel zou gaan zo als het geadverteerd werd namelijk oude koelkast mee terug plus verpakking. Hád namelijk een zelfde koelkast besteld bij een grote bekende firma maar van de service was geen sprake dus die heb ik terug gestuurd. Bij deze winkel was wel service met een glimlach.

De jong 23-07-2021

Overzichtelijk en perfecte prijzen . Tevens zeer goede uitleg op de site van u . Na telefonisch contact gehad te hebben vanwege voorraad en levering . Top antwoorden gekregen en volgende dag geleverd . Top bedrijf en zeer vriendelijk geholpen.

Daniël Stolwijk. 22-07-2021

Keurig en netjes geregeld en bestelling op tijd binnen zoals beloofd.
Bezorgers ook zeer vriendelijk.

J.Marinus 22-07-2021

Buiten gewone goede service, ook in het weekend. Alle gemaakte afspraken zijn nagekomen en op de afgesproken tijd!!!!Waar vindt je dat nog. Zeer vlotte afhandeling en bezorging. In een woord GEWELDIG.

Lei 22-07-2021

Bij andere webshops problemen gehad met het aanschaffen van deze koelkast. Deze webshop gebeld of deze snel geleverd kon worden en dat was geen probleem. Meteen besteld en de ochtend erna meteen geleverd. Heel fijn contact en leuke bezorgers! Alles netjes uitgepakt en rotzooi weer meegenomen. En dat voor een lage prijs. Ik vertrouw niet snel webshops die ik niet ken, maar dit is een goeie!

MarkvdH 21-07-2021

Duidelijke overzichtelijke site, met voldoende info, en prijs van product wasmachine is ook zeker goed andere sites zijn duurder, gisteren besteld en gewoon de volgende dag in huis zoals de site beloofd, zeer tevreden ook over de mail waar je op de hoogte word gehouden dmv track and trace smorgens om 08.00uur op dag van bezorging gelijk een sms dat ze onderweg zijn en tussendoor goed te volgen hoe laat de bezorger er ongeveer is, zodat je niet de hele dag thuis hoeft te wachten, afhandeling ging ook prima, belden netjes 5 min van te voren dat ze er bijna waren, wasmachine naar zolder gebracht geïnstalleerd en de verpakking etc weer netjes meegenomen, vriendelijk personeel ook, heb ze als dank een paar flessen water meegeven omdat t zo warm was en heel hartelijk bedankt voor de service.

Jaap Meijvogel 21-07-2021

Ik vindt het een hele goede shop de site is heel overzichtelijk goeie en eerlijke prijzen en de service en de bezorging zijn altijd top niks over aan te merken ik heb mijn al keuken apparatuur er ook vandaan gewoon toppie zou iedereen aanraden om hier te kopen

G. Carras 21-07-2021

Snel antwoord op vragen vooraf, makkelijk bestellen, automatische mails snel, duidelijk en volledig - en de volgende dag in huis. Ook de levering door Dynalogic was duidelijk (livestatus te volgen) en het meenemen van het oude apparaat verliep vlekkeloos. Deze koopbeleving verwacht je van "premium spelers", maar de bestelde vaatwasser was ook nog eens de goedkoopste op het internet. Echt helemaal top!

Hans en Rita 21-07-2021

Prettige klantenservice. Makkelijk bestellen, zonder account te hoeven aanmaken. Snelle levering. Erg prettige, kundige en snelwerkende chauffeurs die de machine hebben aangesloten.

veilig kopen [internet winkel] 21-07-2021

Geweldige shop. Ook telefonisch goed advies. Droger Bosch WTN 83202NL niet al te duur. Veel keus .bestel nr 391459