Toolstation.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Toolstation.nl.

Toolstation.nl stelt zich voor

Toolstation levert voor lage prijzen professioneel gereedschap, accessoires en vele andere bouw gerelateerde producten aan Doe-Het-Zelvers, ZZP'ers. Bestellingen geplaatst voor 22.00u worden de volgende werkdag bezorgd. Daarnaast verzenden we bestellingen vanaf €20,- gratis in heel Nederland. Toolstation heeft meer dan 65 vestigingen verspreid over Nederland, het is ook mogelijk om bestellingen in een vestiging op te halen. Dit kan door middel van Click & Collect. Bestellingen die geplaatst zijn met Click & Collect kunnen al na 10 minuten afgehaald worden in een vestiging naar keuze.

Deze score is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jp 27-09-2022

Uitermate trieste bedoeling
Uitermate trieste bedoeling. Kacheltje Gekocht half jaar geleden. Helaas defect. Vandaag teruggegaan voor garantie. Garantie klopt binnen een jaar. Kacheltje zou opgestuurd moeten worden, dit zou 4 tot 7 weken kunnen duren. Er zou ergens in de kleine lettertjes staan dat toolstation geen garantie geeft en er uitsluitend fabrieksgarantie van toepassing is. Dus koop er in godsnaam geen machine die je dagelijks nodig hebt. Het zou zomaar kunnen zijn dat hij 10 weken niet de jouwe is.
Datum van ervaring: 27 september 2022

Henk van Wijk 15-08-2022

Voor 22:00 uur besteld, morgen bezorgd. Dat klopt dus niet. Ook waardeloze service.

William 10-08-2022

2 weken geleden e.a in oss gehaald.
Prima service en goede uitleg, ook ongevraagd advies gekregen.

Door mijn eigen inzicht te veel gekocht wat netjes terug gebracht mocht worden.

Dankje

Groet

Jos 16-06-2022

Diep trieste firma...
Bijna een maand mee bezig, intussen geen toestel, maar wel al een maand mijn geld kwijt. Nog nooit zo een slechte service gehad, ongezien hoe slecht dat zaakje daar geregeld is.

m.verhoeven 13-06-2022

Toolstation komt belofte niet na en daarna kan er geen sorry af, maar de domme klant moet maar beseffen dat men risico neemt door via internet te bestellen en dat het bij andere bedrijven ook mis gaat (dus niet zeuren over Toolstation?).
“Dit zijn risico’s die vastzitten aan het bestellen via internet” aldus de heer E.H. medewerker klantenservice bij Toolstation, na mijn 2 klachten, zie hieronder:
op zaterdagochtend bestel ik via de Toolstation-website enkele grote blikken Douglas-olie omdat zij beloven: “Op zaterdag voor 15 uur besteld is op maandag bezorgd”.
Mooi, dan kunnen we er dinsdagochtend tijdig mee aan de slag zodat de klus-deadline wordt gehaald.
Maandag: tot onze grote frustratie: geen pakket, ondanks de belofte op de website.
Als ik kijk of er in mijn account bij Toolstation iets is te vinden over de levering ontdek ik dat de bestelling staat op -AFGEROND-. Verder geen informatie.
Meteen de klantenservice gebeld waar een vriendelijke dame laat weten dat het voor haar onduidelijk is waar het pakket is gebleven en dat zij helaas verder niets kan doen.
We moeten maar afwachten… Ongelooflijk.
Daarom een klacht ingediend per mail via de -neem contact met ons op-pagina van de Toolstation-website want het is onduidelijk waar mijn pakket is gebleven en wanneer ik het thuis kan verwachten (een duidelijke klachtenprocedure is nergens te vinden op de site).
Dinsdag eind van de middag om 16.30 uur ontvangen we een mail van klantenservice medewerker E.H. met daarin de mededeling dat mijn bestelling “bij Post NL is aangemeld voor verzending echter is uw pakket fysiek niet verzonden”…Huh…?
En verder wordt gemeld: “Ik heb een nieuwe order voor u ingevoerd welke spoedig geleverd gaat worden. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd”. Nieuwe order? Spoedig geleverd? Voldoende geïnformeerd?
Weer geen duidelijkheid over wanneer ik mijn pakket kan verwachten en ook geen sorry voor de geschonden belofte.
Na nog een tweede klacht (!) meldt meneer E.H. van de klantenservice: “Dit zijn risico’s die vastzitten aan het bestellen via internet”. Schandalig.
Uiteindelijk ontvang ik de bestelling op woensdag bijna eind middag.
Twee klussers heb ik wel moeten betalen terwijl ze niet aan de slag konden.
En van Toolstation nog geen sorry.
Toolstation haal de loze beloften van je website en selecteer voor je klantenservice mensen die over klantvriendelijkheid en enige communicatieve vaardigheden beschikken.
Ook is het bizar dat op jullie website staat dat je je alleen over een product mag uitten in je beoordeling en NIET over de klantenservice. Heel gek als die juist het probleem vormt. Ik heb gebeld en tweemaal een klacht ingediend en bovenstaand is hoe dit wordt opgepakt door de klantenservice van Toolstation.
Voor ons geldt: nooit meer Toolstation ! (dan hoeven we gelukkig ook nooit meer met die (meneer van) de klantenservice van doen te hebben).

P. Kraakman 16-05-2022

Wij kopen geregeld bij Toolstation, zowel aan de bali als via Internet. Wij hadden een voucher van 10 euro ontvangen bij een besteding vanaf 50 euro. Voor ruim 72 euro gekocht via internet. Hadden voor deze klus iets teveel besteld en daarom een product terug gebracht, maar kregen te kort terug. De medewerker begreep ons punt niet, dus een mail naar de klantenservice. Binnen 2 werkdagen stond het geld weer op de rekening.

De Vos 16-04-2022

Wij zijn heel goed geholpen , binnen een paar uur berichtje terug via E Mail en ze hebben het netjes opgestuurd terwijl ik dit verkeerd had op gegeven.

Wouter 15-04-2022

Top bedrijf, groot assortiment, waarvan veel fisiek op voorraad. Personeel denkt en zoekt graag mee. Artikelen die besteld moeten worden, zijn snel geleverd

F. Arbon 30-03-2022

In de catalogus een accu stofzuiger besteld. type op website was anders, gebeld met de klantenservice en mij verzekerd dat het artikel wat als afbeelding getoond werd geleverd. na twee dagen verkeerde machine geleverd, gebeld en gevraagd machine in te leveren en dan werd de juiste gestuurd. dag daarop bellen met de klantenservice en nu wordt verteld drukfout in de catalogus, foute mededeling van de medewerker en wederom fout van medewerker bij melding foutieve levering.

Slechte zaak!!!!!! totaal een uur aan de telefoon en een half uur om de machine in te leveren in Heerhugowaard.

Tom De Leeuw 21-03-2022

Op 18/01 order geannuleerd en binnen de 10 werkdagen zouden we de terugbetaling ontvangen. Na talloze mails en telefoongesprekken zijn we nu al 2 maanden verder. Eerst hoorden we de standaard excuses en nu beweren ze dat het geld overgeschreven is. Ik heb een betaalbewijs gevraagd maar na een week nog steeds niks ontvangen (ook niet het bedrag). Testaankoop en onze advocaat zitten er al op, ze hebben nog een week voor we juridische stappen ondernemen.

Peter 07-03-2022

Vreselijk , ik zit sinds 6 dec 21 al te wachten op retourgeld, elke keer is er weer een andere medewerker die zegt het te regelen.
een vreselijke afhandeling van geld wat al is toegezegd komt maar niet...
Ik heb weinig vertrouwen in de afhandeling die nu al maanden duurt, elke keer wordt er op mijn geduld gevraagd, dat is inmiddels wel op.

C B 01-02-2022

Hoofdkantoor - klantenservice meten met 2 maten. Retour kunnen maanden duren voordat ze zijn afgehandeld. Maar zijn ze de 30 dagen overschreden krijg je het weer retour gestuurd! Dat noemen ze nou klantenservice! Bewaar de orginele track tracé bon, maak foto van je pakket en kopieën van de retourbon. Ze proberen eerst op deze punten er onderuit te komen.

Ad 20-01-2022

Is een waardeloos bedrijf geworden. Ik was jarenlang klant,maar koop hier niks meer. Klantenservice, en afhandelen van klachten, ver beneden nul.
7 van de 10 artikelen die je besteld komen beschadigd aan. Waardoor je veel tijd kwijt bent ondanks de schuld van hun, om het hele retour proces te regelen.
Alleen maar onnodige stress

Ahmed 15-01-2022

Klantenservice hebben echt gebrek aan fatsoen, hebben absoluut geen communicatie vaardigheden. Ik bestel hier nooit meer,was paar jaren vaste klant.
De proffesionaliteit van de klantenservice loopt achteruit. Jonge meiden die net van de pampers af zijn.Ze horen je ,maar ze luisteren niet, complete monoloog, dialoog? Geen sprake van

? 14-01-2022

Spullen niet op voorraad.
De laatste vier keer dat ik er nu geweest ben, zijn de spullen niet op voorraad.
Veel wissels personeel. Ze hebben vaak geen idee wat ze verkopen. Ga de laatste vier keer met een vervelend gevoel de deur uit. Super jammer in het begin was het prima.
Ga er niet meer heen.

Ramon 04-01-2022

Vanmiddag toevallig in de buurt van een Toolstation filiaal in Purmerend, dus bedacht me dat ik misschien wel even daar iets kon halen wat ik nog nodig had. Kon zonder mondmasker naar binnen wandelen (ook personeel had geen mondmasker om) en toen ik vroeg of ik iets kon kopen wat ik wilde hebben, kreeg ik de mededeling dat ivm "de lockdown" ik alleen geholpen worden als ik een zakelijke klant was en niet als particulier.
En omdat ik particulier ben, moest ik maar via click en collect bestellen.
Even bedenken, hè... ik stond dus IN het filiaal aan de balie, voor een medewerker die een kassa voor z'n snufferd had staan.
Prima dat je als bedrijf bepaalde regels denkt te willen naleven die de overheid stelt, maar doe ze dan wel allemaal en niet een enkele wel en een enkele niet.
Enfin, mij zien ze in ieder geval nooit meer terug als klant.

Maurice 29-12-2021

Online 2 heaters, die op voorraad waren, besteld en betaald. De volgende dag naar de afhaall locatie in Rotterdam gereden om ze op te halen. Heel toevallig had iemand anders ze ook besteld en de laatste 2 al opgehaald. Geen email gestuurd of mij gebeld om mij te informeren en voor niets naar de winkel gereden. Wel kon ik ze in Delft ophalen!!! Nooit geen toolstation voor mij.

van Eeden 01-12-2021

Je denkt met toolstation toch te maken te hebben met een modern bedrijf. Maar wat schetst mijn verbasing.
Een bepaald product is niet op voorraad in mijn stad maar wel 30km verderop. Maar die kan ik niet bestellen of geleverd krijgen omdat ze niet van filiaal naar filiaal of naar de klant gestuurd kunnen worden. Wanneer het product weer op voorraad is weten ze ook niet. Ergens volgende week. Dat had ik toch niet verwacht van Toolstation.

David 22-11-2021

Prijstechnisch een prima winkel maar levering laat tegenwoordig te wensen over. Bestel er al jaren en was altijd voor 22:00 uur besteld, de volgende dag in huis. Was ideaal als klusser maar tegenwoordig duurt het al snel 3 tot 4 dagen terwijl ze nu veel meer vestigingen hebben. Erg jammer

Anthony1987 29-09-2021

Ik heb er twee keer besteld. In beiden gevallen kreeg ik mijn bestelling pas na 4 en respectievelijk 5 dagen, en dat pas bij navraag per mail. Op de mail werd eveneens pas anderhalve dag later gereageerd met een lukraak antwoord.
Toolstation claimt dat wanneer men vóór 22:00 besteld, het de volgende dag aan huis wordt geleverd. Dit is werkelijk SCHANDE en klanten ronduit bedonderen!

Merce 24-09-2021

Altijd een goede ervaring met Toolstation gehad tot ze drie keer het foute artikel gestuurd hebben. Na maanden wachten, emails en telefoontjes krijg ik het juist artikel. Ik bel om te vragen of ze de andere drie onjuiste artikels willen komen halen. Ik bestel namelijk online omdat ik niet met een grote doos naar een post kantoor kan gaan en ik heb geen auto. Hun antwoord is, 'Je moet het naar ons brengen of alles betalen! Vraag het gewoon aan een buurman met een auto'. Ik begrijp dat er fouten bestaan, maar kom die dan halen als je zoveel fouten maakt. Zo veel tijdverlies... Uiteindelijk ga ik het naar de post moeten brengen omdat anders moet ik alles betalen...

Willem 03-09-2021

Het bestelde product bleek niet compleet.
Geen punt, want dan krijg je je geld terug als het niet meer voorradig blijkt te zijn.
De werkelijkheid blijkt anders. Ik wacht nu al een maand op terugbetaling en elke keer als ik ze benader word ik met een kluitje in het riet gestuurd. Ik koop er nooit meer wat.

aanbevolen winkel 19-08-2021

toolstation belgie was zeer correct in het terugnemen en geldteruggave bij een geleverd slecht produkt.

Reza Salimi 16-06-2021

Prima winkel kwaliteit materiaal tegen een goed prijs.
Vriendelijk personeel.
De bedrijfsleider weet veel over hun assortiment.
Hij is zeker betrouwbaar, eerlijk, zorgzaam en vriendelijk.

Michel 28-05-2021

Supersnel geleverd. Scherpe prijs en uitermate goed verpakt. Ik ben zeer tevreden.