Toolstation.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Toolstation.nl.

Toolstation.nl stelt zich voor

Toolstation levert voor lage prijzen professioneel gereedschap, accessoires en vele andere bouw gerelateerde producten aan Doe-Het-Zelvers, ZZP'ers. Bestellingen geplaatst voor 22.00u worden de volgende werkdag bezorgd. Daarnaast verzenden we bestellingen vanaf €10,- gratis in heel Nederland. Toolstation heeft diverse vestigingen verspreid over Nederland, het is ook mogelijk om een bestellingen in een vestiging op te halen. Dit kan door middel van Click & Collect. Bestellingen die geplaatst zijn met Click & Collect kunnen al na 15 minuten afgehaald worden in een vestiging naar keuze.

Deze score is berekend op basis van 6 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

5.5

jw450se 14-09-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden over levering DeWalt set

Voor een precieze klus thuis was ik op zoek naar een goede afkortzaag. Na enig zoekwerk vond ik op Toolnation de perfecte aanbieding met de DeWalt DWS774 afkortzaag en het DeWalt DE7033 onderstel in één set! Dat allemaal voor een prijs die ik nergens eerder was tegengekomen. Ik heb direkt besteld en een dag later werd alles thuis afgeleverd en kon ik aan de slag. Geweldig!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

J. H. Leuverman 29-08-2017 Via de website gekocht

Misleidende informatie op website en in catalogus

Toolstation heeft in de webshop en de catalogus een led dimmer met Busch en Jaeger afdekplaat staan, met een foto van een B&J dimmer (artnr. 41925 en 10575). Wat ze leveren is een inferieure dimmer van een ander merk. Pure misleiding. Ik heb er over gebeld, ze zouden er wel eens naar kijken. Ik kan de zooi weer terugsturen, veel moeite en ergernis voor niets. Waardeloos!

Guido 19-08-2017 Via de website gekocht

Geen fatsoen

3 keer een mail gestuurd ivm incompleet pakket. Nog niet eens het fatsoen om een mail terug te sturen. Wat een bedrijf. Die laten zich echt kennen!!

Peter den Ouden 28-07-2017 Via de website gekocht

Klantvriendelijk, prettig contact verkoper en goede service.

Het driepuntsslot, dat ik via de website had besteld, bleek kruk- ipv sleutelbediend te zijn. Bij montage, na 3 maanden wachten op de bestelde voordeur, kwam ik hier pas achter. Naar het filiaal te Amsterdam Amstel gegaan, werd ik daar zeer klantvriendelijk en begripvol te woord gestaan door verkoper xxxx. Hij was bereid het slot, als het niet beschadigd was, alsnog buiten de ruilingstermijn van 30 dagen om te ruilen. Vandaag heb ik het omgeruild.

ontevreden klant 22-06-2017 Via de website gekocht

Slecht service. geen geld en geen product.

Product voldeed niet. Retour gezonden. Ze geven aan dat de doos is beschadigd. Dat was ie al toen ie geleverd werd. Ik krijg geen geld terug, maar ook het product niet.
Ze reageren niet op mail en niet op telefoontjes.
Zouden ze zo erg om die €19.98 verlegen zitten?

Pieter de Vries 22-04-2017 Via de website gekocht

Goede service & snelle levering

Ik heb gisteren een bestelling geplaatst bij Toolstation en deze is netjes vandaag afgeleverd.
Nog contact opgenomen met de klantenservice over de levering, ook dit is netjes afgehandeld.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

wobothoffr 03-10-2011

erg complete website. je kan er van alles bestellen, en vaak niet goedkoper ergens anders vinden. de levering is meteen de volgende dag in een nieuwe doos, met voldoende beschermende materialen! als er iets niet klopt komen ze het ophalen (kosteloos) en krijg je binnen 4 dagen je geld retour op je rekening!

LeroyA 16-05-2011

Ik heb hier meerdere producten gekocht en alles werd snel geleverd alles was goed verpakt en in perfect nieuwe staat geleverd.
Een zeer complete website waar alles makkelijk te vinden is.

gerritr 28-08-2010

Bestellen = leveren en dat binnen 24 uur !
Prima vervolg communicatie via mail na plaatsen bestelling !

Hilster 08-01-2009

Vandaag heb ik een (tweede) flesje leak detectionspray ontvangen deze is prima.
Dank voor het kosteloos toezenden van dit tweede flesje nav mijn telefoontje
dat het eerste flesje direct na gebruik niet meer wilde stoppen en in zijn
geheel leeg spoot.

Ik vind dit een buitengewone uitstekende service voor een flesje van slechts
3,95 euro mijn complimenten hiervoor.

Dena01 04-11-2008

Hele goede prijs kwaliteit en zeer snelle levering. Zeker de moeite waard.

Stefan87 03-11-2008

Prima website. Goede producten en snelle levering.
Verder een uitstekende service