Toolstation.nl - Reviews & Ervaringen

3,0 Lees 155 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Toolstation.nl.

Toolstation.nl stelt zich voor

Toolstation levert voor lage prijzen professioneel gereedschap, accessoires en vele andere bouw gerelateerde producten aan Doe-Het-Zelvers, ZZP'ers. Bestellingen geplaatst voor 22.00u worden de volgende werkdag bezorgd. Daarnaast verzenden we bestellingen vanaf €20,- gratis in heel Nederland. Toolstation heeft meer dan 65 vestigingen verspreid over Nederland, het is ook mogelijk om bestellingen in een vestiging op te halen. Dit kan door middel van Click & Collect. Bestellingen die geplaatst zijn met Click & Collect kunnen al na 10 minuten afgehaald worden in een vestiging naar keuze.

Gemiddelde beoordeling

Deze score is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

3,0

Help anderen en geef jouw mening over deze winkel. We verloten iedere maand onder alle reviewers 2 x € 250,-. Schrijf een review

Echte reviews van echte gebruikers, door ons gecontroleerd op betrouwbaarheid.

Gerard 23-09-2023

Algemene score

1,0
Ongelofelijk traag personeel. Ben je eindelijk aan de beurt, gaat de balie medewerker heel fijn iets anders doen. Klanten achter mij gingen weg. Ik moest een reeds betaalde bestelling ophalen, anders was ik ook vertrokken. Ook te weinig verstand van zaken die Toolstation verkoopt. Daarom duurt het ook zo lang. Alles moet online of in boekjes worden opgezocht. En dat alles in de laagste versnelling. Vreselijke tent. Nooit meer Toolstation Hoofddorp voor mij.

Reageer

Rob 27-09-2023
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

8,0
Prima webshop met snelle levering en goed spul. Oa TOGGLER hollewand pluggen gekocht super sterk en werkt snel.

Reageer

Roel 19-09-2023

Algemene score

1,0
Toolstation is mijn slechtste online order ervaring ooit en ook de laatste keer dat ik hier bestel!

Mijn eerste order van 3 producten wordt incompleet gestuurd. Ik krijg enkel 1 product bezorgd. Daarna telefonisch contact met customer care wat totaal niet coöperatief was, dus maar een mail gestuurd.

Op die mail krijg ik reactie en wordt nog 1 artikel verstuurd. Wanneer komt dat 3e artikel dan? Ik moet weer contact leggen met customer care. Nu komt het 3e artikel er ook aan.

Oh! Het 2e pakketje is bezorgd! Maar ik ben thuis en heb niks gezien. Waarom is dit pakket naar mijn oude, foute adres gestuurd?

Wat zijn jullie aan het doen? Gebruik je hersenen! Kijk, vraag! Ben proactief! Hele slechte service dit! Nog genoeg te verbeteren!

Reageer

Cees 25-07-2023
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Geweldig geholpen door ...... op filiaal Binckhorstlaan, ervaren personeel, denkt mee en nemen echt de tijd voor de klant. Terwijl ik werd geholpen genoten van een bakkie warme choco

Reageer

Jos 17-07-2023

Algemene score

4,0
Had ik poosje terug gebeld om wat te annuleren
Was een 9dagen terug
Was niet goed gegaan werd mij verteld
Pfffff
Zou aan pas nieuwe collega liggen bij de vestiging in Apeldoorn
Je zult er maar werkenq

Reageer

FG 12-07-2023

Algemene score

1,0
De leveringen zijn altijd goed geweest maar nu er een beroep op garantie is gedaan van het merk Milwaukee wordt zeer duidelijk dat Toolstation hier niet op ingericht is. Hun Klantenservice is slechts een call center waar niets van valt te verwachten en ook niet na het keuzemenu te hebben gebruikt. Men weet niets van de reparatie en men gaat ook niet informeren maar volstaan slechts met het roepen en herhalen de shop zal u bellen en het duurt tussen de 3-6 weken. De shop die telefonisch onbereikbaar maar waar wel die machine is ingeleverd geeft andere informatie maar is afhankelijk van het hoofdkantoor voor informatie over de reparatie en die wordt ook afgehandeld op het hoofdkantoor. De shop heeft de machine eerst 6 dagen laten liggen alvorens deze op te sturen itt de belofte van dezelfde dag.
Wil je iets weten over de reparatie dan kom je dus in het hoofdkantoorcircus met vele schijven en medewerkers die van elkaar niet weten wat ze doen of zouden moeten doen. Terugbellen doen ze niet aan maar vooral verwijzen naar elkaar en het advies om een mail te sturen.
Kortom prima winkels voor de standaard artikelen maar ik zal er mijn elektrische gereedschap niet meer kopen. Ze zijn overigens bij verre niet altijd de goedkoopste en voor de service hoef je ze al helemaal niet te kiezen.

Reageer

Stefan 11-07-2023

Algemene score

1,0
Tot op heden had ik positieve ervaringen met Toolstation tot ik een probleem had met mijn gekocht product.

Eind 2021 tuinslang van Hozelock gekocht, waar nu blazen komen tussen de lagen en een scheur zit in de buitenmantel bij normaal tuingebruik.

Op zowel de verpakking als in de beschrijving op Toolstation staat vermeld: 30 jaar garantie. Dus contact opgenomen met klantenservice Toolstation en die vertelt doodleuk dat zij 1 jaar garantie verlenen.
Ze hebben geen boodschap aan de 30 jaar garantie die ze zelf bij hun advertentie zetten (wat er nog steeds bij vermeld staat). Ik overweeg om de rechtsbijstand te bellen want volgens mij mag dit gewoon niet.

Al met al dus slechte ervaring en een tuinslang van toch een bekend merk die ik bij het grof vuil kan gooien dankzij de 'service' van Toolstation.

Reageer

Gurveer Singh 05-07-2023

Algemene score

3,0
Geen complete bestelling ontvangen. Volgens de website zou alles op voorraad zijn. Helaas kon ik de klantenservice niet telefoon bereiken i.v.m. de sluitingstijd. Via de website contact formulier ingevuld. Ik ben benieuwd hoe snel het wordt opgelost.. als ik zo naar de overige reviews kijk.. bij de incomplete bestelling zat ook geen pakbon bij.

Reageer

Gurveer Singh 04-07-2023

Algemene score

4,0
Geen complete bestelling ontvangen. Volgens de website zou alles op voorraad zijn. Helaas kon ik de klantenservice niet telefoon bereiken i.v.m. de sluitingstijd. Via de website contact formulier ingevuld.

Ik ben benieuwd hoe snel het wordt opgelost.. als ik zo naar de overige reviews kijk..

Reageer

P Meijer 30-06-2023

Algemene score

1,0
Vooraad op app klopt totaal niet.
Artikel zou op voorraad liggen in de winkel.
Bij de winkel geen voorraad en ook niet leverbaar online. Dit artikel hebben ze nooit op voorraad in de winkel liggen.

30 km voor niks heen en weer gereden naar de winkel

Klantenservice gebeld, ruim kwartier in de wacht naar één of ander vervelend muziekje moeten luisteren.
Medewerkers aan de lijn die totaal geen oplossingen aanbood of excuses maakte...
Reactie... Ja kan gebeuren, gebeurd wel vaker
Over 2 weken is het weer leverbaar.. Kan ik u verder nog helpen..

That's it... Service ver te zoeken

Personeels tekort blabla bla

In het verleden wel dingen gekocht maar zal het nu niet gauw meer doen.

Slechte service

Reageer

Marcus 15-06-2023

Algemene score

1,0
Bij toolstation order geplaatst voor lekbak wasmachine, betaling afgeschreven van mijn rekening maar order komt niet door bij toolstation.
Contact gehad met call center en reactie is dat betaling op tussenrek. staat omdat er iets mis is gegaan met betaling. Op aanraden van call center agent nogmaals bestelling gedaan en order komt weer niet door bij toolstation. Intussen staat er een flink bedrag op toolstation tussenrekening, bestelde artikelen niet ontvangen, geboden oplossing is naar de winkel te komen en daar artikel nogmaals te betalen ...?!!??..
G. 13-07-2023

Hoi Marcus is dit inmiddels opgelost ik heb nu hetzelfde probleem met Toolstation.

Mcg. Govert

Reageer

Koerdo 06-05-2023

Algemene score

2,0
Combi Klopboormachine met stofzuiger besteld in de winkel kom ik bij de klant past de stofuiger niet dus kon ik niet verder met mijn werk. Ik terug naar toolstation winkel medewerker zeg past wel moet wel hij zegt mijn site heeft dit stofzuiger aanbevolen en website maakt geen fouten, maar het paste niet winkel medewerker naar gekeken ik zei besteld of bij pasende stofzuiger of bij passende Klopboormachine nee kon allebei opeens niet ik zei doe mij geld terug bestel andere, zo gezegd zo gedaan. winkel medewerker zegt oh 2 dagen is die binnen. word ik na andere half week gebeld ja de stofzuiger is er pas over 3 maanden😶. Ik zei kan niet jou collega zei maximaal 2 dagen. Ik ging weer terug naar de winkel en ja hoor ze hadden weer zich vergist ik kon dus weer een klopboormachine gaan huren want enigste optie is of 3 maanden wachten of geld terug en totaal geen oplossing of iets tegemoet komen. Voor mij nooitt meer toolstation 0 ster!!

Reageer

Marcella 14-04-2023

Algemene score

2,0
De prijzen zijn goed en soms de levering ook. Nu echter al meerdere malen te laat pakketten ontvangen, soms met verkeerde inhoud. Er wordt beloofd: voor 22.00 uur besteld, morgen in huis. Dit wordt dus regelmatig niet nagekomen.


Na 45 minuten eindelijk iemand aan de telefoon. Geeft ze aan dat ze maar met zijn tweeën zijn en niet sneller op kunnen nemen en dat er te laat geleverd wordt zou aan PostNL liggen. Dan moet ik de leveringsvoorwaarden maar doornemen. Aangegeven dat PostNL hier volledig buiten staat, aangezien ik melding krijg wanneer Toolstation het pakket aanbiedt en dit in meerdere gevallen dus al te laat gebeurt waardoor PostNL niet tijdig kan leveren. Met andere winkels hebben we deze ervaring dan ook niet.

Jammer van de slechte klantenservice. Anders had het een prettige, betaalbare winkel kunnen zijn.

Reageer

Private 25-03-2023

Algemene score

2,0
Net als de meeste andere klachten dramatisch online bestellen, voor 22.00 besteld (vrijdag) volgende dag in huis DINSDAG dus.
Klantenservice komt na een recensie met een 10 euro tegoedbon. Dit is een fooi als je alle mensen die geplant staan kunt afbellen omdat het artikel ook niet op voorraad is bij de vestigingen.

Reageer

Dave 28-02-2023

Algemene score

4,0
Net als de meeste andere klachten dramatisch online bestellen, voor 22.00 besteld (vrijdag) volgende dag in huis DINSDAG Dus. Klantenservice ook niet vriendelijk en/of behulpzaam! In de winkel geen ervaringen maar online bestellen nóóit meer bij toolstation.
Bestelling 'Steekwagen' kwam Dinsdag en zaten wielen los bij met LEGE banden!
Zet dat bij de advertentie of lever ze op druk.

Update: toolstation het netjes heeft opgelost bij mij

Reageer

Chris 12-02-2023

Algemene score

1,0
Webshop niet betrouw. Zeer asociale en onvriendelijke vrouw bij de klantenservice.
Voor 22:00 besteld de volgende dag in huis zijn valse beloftes! Als ik hun bel krijg ik te horen dat de order te laat hebben verwerkt en dat het eenmaal zo is. Ze toont ook geen begrip.
In de winkel word ik altijd goed geholpen. maar de webshop is aan afrader. Bezorgtijden kloppen niet! Personeel onvriendelijke!

Reageer

Frabar 09-01-2023

Algemene score

7,0
Op de site snel gevonden wat ik wilde hebben, in de winkel aangekomen bleek dat ik het artikelnummer moest doorgeven en niet het gene ik wilde hebben.
De medewerker ging zoeken in een catalogus, dat moet met een computer toch sneller kunnen.
Verder geen probleem en een nette prijs voor het gene ik moest hebben.

Reageer

remco 01-12-2022

Algemene score

1,0
niks anders dan alleen maar problemen met dit bedrijf verzendingen duren weken producten zijn van slechte kwaliteit
zeer onvriendelijke klanten service nee ik raad dit bedrijf echt niet aan ik koop hier nooit meer sorry geen toolstation meer voor mij

Reageer

Ronald 23-11-2022

Algemene score

1,0
Winkels op zich prima service, die krijgen van mij 8*, doen hun uiterste best. Als je de klantenservice belt dan krijg je vaak gestresste medewerkers aan de lijn die onbeschoft en kortaf zijn. Als je ze dan vraagt naar hun naam om een klacht in te dienen dan verbreken ze de verbinding. Zeer klantonvriendelijk en verre van deskundig.

Reageer

Jp 27-09-2022

Algemene score

1,0
Uitermate trieste bedoeling
Uitermate trieste bedoeling. Kacheltje Gekocht half jaar geleden. Helaas defect. Vandaag teruggegaan voor garantie. Garantie klopt binnen een jaar. Kacheltje zou opgestuurd moeten worden, dit zou 4 tot 7 weken kunnen duren. Er zou ergens in de kleine lettertjes staan dat toolstation geen garantie geeft en er uitsluitend fabrieksgarantie van toepassing is. Dus koop er in godsnaam geen machine die je dagelijks nodig hebt. Het zou zomaar kunnen zijn dat hij 10 weken niet de jouwe is.
Datum van ervaring: 27 september 2022

Reageer

Henk van Wijk 15-08-2022

Algemene score

1,0
Voor 22:00 uur besteld, morgen bezorgd. Dat klopt dus niet. Ook waardeloze service.

Reageer

William 10-08-2022
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
2 weken geleden e.a in oss gehaald.
Prima service en goede uitleg, ook ongevraagd advies gekregen.

Door mijn eigen inzicht te veel gekocht wat netjes terug gebracht mocht worden.

Dankje

Groet

Reageer

Jos 16-06-2022

Algemene score

1,0
Diep trieste firma...
Bijna een maand mee bezig, intussen geen toestel, maar wel al een maand mijn geld kwijt. Nog nooit zo een slechte service gehad, ongezien hoe slecht dat zaakje daar geregeld is.

Reageer

m.verhoeven 13-06-2022

Algemene score

1,0
Toolstation komt belofte niet na en daarna kan er geen sorry af, maar de domme klant moet maar beseffen dat men risico neemt door via internet te bestellen en dat het bij andere bedrijven ook mis gaat (dus niet zeuren over Toolstation?).
“Dit zijn risico’s die vastzitten aan het bestellen via internet” aldus de heer E.H. medewerker klantenservice bij Toolstation, na mijn 2 klachten, zie hieronder:
op zaterdagochtend bestel ik via de Toolstation-website enkele grote blikken Douglas-olie omdat zij beloven: “Op zaterdag voor 15 uur besteld is op maandag bezorgd”.
Mooi, dan kunnen we er dinsdagochtend tijdig mee aan de slag zodat de klus-deadline wordt gehaald.
Maandag: tot onze grote frustratie: geen pakket, ondanks de belofte op de website.
Als ik kijk of er in mijn account bij Toolstation iets is te vinden over de levering ontdek ik dat de bestelling staat op -AFGEROND-. Verder geen informatie.
Meteen de klantenservice gebeld waar een vriendelijke dame laat weten dat het voor haar onduidelijk is waar het pakket is gebleven en dat zij helaas verder niets kan doen.
We moeten maar afwachten… Ongelooflijk.
Daarom een klacht ingediend per mail via de -neem contact met ons op-pagina van de Toolstation-website want het is onduidelijk waar mijn pakket is gebleven en wanneer ik het thuis kan verwachten (een duidelijke klachtenprocedure is nergens te vinden op de site).
Dinsdag eind van de middag om 16.30 uur ontvangen we een mail van klantenservice medewerker E.H. met daarin de mededeling dat mijn bestelling “bij Post NL is aangemeld voor verzending echter is uw pakket fysiek niet verzonden”…Huh…?
En verder wordt gemeld: “Ik heb een nieuwe order voor u ingevoerd welke spoedig geleverd gaat worden. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd”. Nieuwe order? Spoedig geleverd? Voldoende geïnformeerd?
Weer geen duidelijkheid over wanneer ik mijn pakket kan verwachten en ook geen sorry voor de geschonden belofte.
Na nog een tweede klacht (!) meldt meneer E.H. van de klantenservice: “Dit zijn risico’s die vastzitten aan het bestellen via internet”. Schandalig.
Uiteindelijk ontvang ik de bestelling op woensdag bijna eind middag.
Twee klussers heb ik wel moeten betalen terwijl ze niet aan de slag konden.
En van Toolstation nog geen sorry.
Toolstation haal de loze beloften van je website en selecteer voor je klantenservice mensen die over klantvriendelijkheid en enige communicatieve vaardigheden beschikken.
Ook is het bizar dat op jullie website staat dat je je alleen over een product mag uitten in je beoordeling en NIET over de klantenservice. Heel gek als die juist het probleem vormt. Ik heb gebeld en tweemaal een klacht ingediend en bovenstaand is hoe dit wordt opgepakt door de klantenservice van Toolstation.
Voor ons geldt: nooit meer Toolstation ! (dan hoeven we gelukkig ook nooit meer met die (meneer van) de klantenservice van doen te hebben).

Reageer

P. Kraakman 16-05-2022
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

7,0
Wij kopen geregeld bij Toolstation, zowel aan de bali als via Internet. Wij hadden een voucher van 10 euro ontvangen bij een besteding vanaf 50 euro. Voor ruim 72 euro gekocht via internet. Hadden voor deze klus iets teveel besteld en daarom een product terug gebracht, maar kregen te kort terug. De medewerker begreep ons punt niet, dus een mail naar de klantenservice. Binnen 2 werkdagen stond het geld weer op de rekening.

Reageer

Toon meer reviews