Toolstation.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Toolstation.nl.

Toolstation.nl stelt zich voor

Toolstation levert voor lage prijzen professioneel gereedschap, accessoires en vele andere bouw gerelateerde producten aan Doe-Het-Zelvers, ZZP'ers. Bestellingen geplaatst voor 22.00u worden de volgende werkdag bezorgd. Daarnaast verzenden we bestellingen vanaf €20,- gratis in heel Nederland. Toolstation heeft meer dan 65 vestigingen verspreid over Nederland, het is ook mogelijk om bestellingen in een vestiging op te halen. Dit kan door middel van Click & Collect. Bestellingen die geplaatst zijn met Click & Collect kunnen al na 10 minuten afgehaald worden in een vestiging naar keuze.

Deze score is gebaseerd op 20 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

3,2

Jos 16-06-2022

Diep trieste firma...
Bijna een maand mee bezig, intussen geen toestel, maar wel al een maand mijn geld kwijt. Nog nooit zo een slechte service gehad, ongezien hoe slecht dat zaakje daar geregeld is.

m.verhoeven 13-06-2022

Toolstation komt belofte niet na en daarna kan er geen sorry af, maar de domme klant moet maar beseffen dat men risico neemt door via internet te bestellen en dat het bij andere bedrijven ook mis gaat (dus niet zeuren over Toolstation?).
“Dit zijn risico’s die vastzitten aan het bestellen via internet” aldus de heer E.H. medewerker klantenservice bij Toolstation, na mijn 2 klachten, zie hieronder:
op zaterdagochtend bestel ik via de Toolstation-website enkele grote blikken Douglas-olie omdat zij beloven: “Op zaterdag voor 15 uur besteld is op maandag bezorgd”.
Mooi, dan kunnen we er dinsdagochtend tijdig mee aan de slag zodat de klus-deadline wordt gehaald.
Maandag: tot onze grote frustratie: geen pakket, ondanks de belofte op de website.
Als ik kijk of er in mijn account bij Toolstation iets is te vinden over de levering ontdek ik dat de bestelling staat op -AFGEROND-. Verder geen informatie.
Meteen de klantenservice gebeld waar een vriendelijke dame laat weten dat het voor haar onduidelijk is waar het pakket is gebleven en dat zij helaas verder niets kan doen.
We moeten maar afwachten… Ongelooflijk.
Daarom een klacht ingediend per mail via de -neem contact met ons op-pagina van de Toolstation-website want het is onduidelijk waar mijn pakket is gebleven en wanneer ik het thuis kan verwachten (een duidelijke klachtenprocedure is nergens te vinden op de site).
Dinsdag eind van de middag om 16.30 uur ontvangen we een mail van klantenservice medewerker E.H. met daarin de mededeling dat mijn bestelling “bij Post NL is aangemeld voor verzending echter is uw pakket fysiek niet verzonden”…Huh…?
En verder wordt gemeld: “Ik heb een nieuwe order voor u ingevoerd welke spoedig geleverd gaat worden. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd”. Nieuwe order? Spoedig geleverd? Voldoende geïnformeerd?
Weer geen duidelijkheid over wanneer ik mijn pakket kan verwachten en ook geen sorry voor de geschonden belofte.
Na nog een tweede klacht (!) meldt meneer E.H. van de klantenservice: “Dit zijn risico’s die vastzitten aan het bestellen via internet”. Schandalig.
Uiteindelijk ontvang ik de bestelling op woensdag bijna eind middag.
Twee klussers heb ik wel moeten betalen terwijl ze niet aan de slag konden.
En van Toolstation nog geen sorry.
Toolstation haal de loze beloften van je website en selecteer voor je klantenservice mensen die over klantvriendelijkheid en enige communicatieve vaardigheden beschikken.
Ook is het bizar dat op jullie website staat dat je je alleen over een product mag uitten in je beoordeling en NIET over de klantenservice. Heel gek als die juist het probleem vormt. Ik heb gebeld en tweemaal een klacht ingediend en bovenstaand is hoe dit wordt opgepakt door de klantenservice van Toolstation.
Voor ons geldt: nooit meer Toolstation ! (dan hoeven we gelukkig ook nooit meer met die (meneer van) de klantenservice van doen te hebben).

P. Kraakman 16-05-2022

Wij kopen geregeld bij Toolstation, zowel aan de bali als via Internet. Wij hadden een voucher van 10 euro ontvangen bij een besteding vanaf 50 euro. Voor ruim 72 euro gekocht via internet. Hadden voor deze klus iets teveel besteld en daarom een product terug gebracht, maar kregen te kort terug. De medewerker begreep ons punt niet, dus een mail naar de klantenservice. Binnen 2 werkdagen stond het geld weer op de rekening.

De Vos 16-04-2022

Wij zijn heel goed geholpen , binnen een paar uur berichtje terug via E Mail en ze hebben het netjes opgestuurd terwijl ik dit verkeerd had op gegeven.

Wouter 15-04-2022

Top bedrijf, groot assortiment, waarvan veel fisiek op voorraad. Personeel denkt en zoekt graag mee. Artikelen die besteld moeten worden, zijn snel geleverd

F. Arbon 30-03-2022

In de catalogus een accu stofzuiger besteld. type op website was anders, gebeld met de klantenservice en mij verzekerd dat het artikel wat als afbeelding getoond werd geleverd. na twee dagen verkeerde machine geleverd, gebeld en gevraagd machine in te leveren en dan werd de juiste gestuurd. dag daarop bellen met de klantenservice en nu wordt verteld drukfout in de catalogus, foute mededeling van de medewerker en wederom fout van medewerker bij melding foutieve levering.

Slechte zaak!!!!!! totaal een uur aan de telefoon en een half uur om de machine in te leveren in Heerhugowaard.

Tom De Leeuw 21-03-2022

Op 18/01 order geannuleerd en binnen de 10 werkdagen zouden we de terugbetaling ontvangen. Na talloze mails en telefoongesprekken zijn we nu al 2 maanden verder. Eerst hoorden we de standaard excuses en nu beweren ze dat het geld overgeschreven is. Ik heb een betaalbewijs gevraagd maar na een week nog steeds niks ontvangen (ook niet het bedrag). Testaankoop en onze advocaat zitten er al op, ze hebben nog een week voor we juridische stappen ondernemen.

Peter 07-03-2022

Vreselijk , ik zit sinds 6 dec 21 al te wachten op retourgeld, elke keer is er weer een andere medewerker die zegt het te regelen.
een vreselijke afhandeling van geld wat al is toegezegd komt maar niet...
Ik heb weinig vertrouwen in de afhandeling die nu al maanden duurt, elke keer wordt er op mijn geduld gevraagd, dat is inmiddels wel op.

C B 01-02-2022

Hoofdkantoor - klantenservice meten met 2 maten. Retour kunnen maanden duren voordat ze zijn afgehandeld. Maar zijn ze de 30 dagen overschreden krijg je het weer retour gestuurd! Dat noemen ze nou klantenservice! Bewaar de orginele track tracé bon, maak foto van je pakket en kopieën van de retourbon. Ze proberen eerst op deze punten er onderuit te komen.

Ad 20-01-2022

Is een waardeloos bedrijf geworden. Ik was jarenlang klant,maar koop hier niks meer. Klantenservice, en afhandelen van klachten, ver beneden nul.
7 van de 10 artikelen die je besteld komen beschadigd aan. Waardoor je veel tijd kwijt bent ondanks de schuld van hun, om het hele retour proces te regelen.
Alleen maar onnodige stress

Ahmed 15-01-2022

Klantenservice hebben echt gebrek aan fatsoen, hebben absoluut geen communicatie vaardigheden. Ik bestel hier nooit meer,was paar jaren vaste klant.
De proffesionaliteit van de klantenservice loopt achteruit. Jonge meiden die net van de pampers af zijn.Ze horen je ,maar ze luisteren niet, complete monoloog, dialoog? Geen sprake van

? 14-01-2022

Spullen niet op voorraad.
De laatste vier keer dat ik er nu geweest ben, zijn de spullen niet op voorraad.
Veel wissels personeel. Ze hebben vaak geen idee wat ze verkopen. Ga de laatste vier keer met een vervelend gevoel de deur uit. Super jammer in het begin was het prima.
Ga er niet meer heen.

Ramon 04-01-2022

Vanmiddag toevallig in de buurt van een Toolstation filiaal in Purmerend, dus bedacht me dat ik misschien wel even daar iets kon halen wat ik nog nodig had. Kon zonder mondmasker naar binnen wandelen (ook personeel had geen mondmasker om) en toen ik vroeg of ik iets kon kopen wat ik wilde hebben, kreeg ik de mededeling dat ivm "de lockdown" ik alleen geholpen worden als ik een zakelijke klant was en niet als particulier.
En omdat ik particulier ben, moest ik maar via click en collect bestellen.
Even bedenken, hè... ik stond dus IN het filiaal aan de balie, voor een medewerker die een kassa voor z'n snufferd had staan.
Prima dat je als bedrijf bepaalde regels denkt te willen naleven die de overheid stelt, maar doe ze dan wel allemaal en niet een enkele wel en een enkele niet.
Enfin, mij zien ze in ieder geval nooit meer terug als klant.

Maurice 29-12-2021

Online 2 heaters, die op voorraad waren, besteld en betaald. De volgende dag naar de afhaall locatie in Rotterdam gereden om ze op te halen. Heel toevallig had iemand anders ze ook besteld en de laatste 2 al opgehaald. Geen email gestuurd of mij gebeld om mij te informeren en voor niets naar de winkel gereden. Wel kon ik ze in Delft ophalen!!! Nooit geen toolstation voor mij.

van Eeden 01-12-2021

Je denkt met toolstation toch te maken te hebben met een modern bedrijf. Maar wat schetst mijn verbasing.
Een bepaald product is niet op voorraad in mijn stad maar wel 30km verderop. Maar die kan ik niet bestellen of geleverd krijgen omdat ze niet van filiaal naar filiaal of naar de klant gestuurd kunnen worden. Wanneer het product weer op voorraad is weten ze ook niet. Ergens volgende week. Dat had ik toch niet verwacht van Toolstation.

David 22-11-2021

Prijstechnisch een prima winkel maar levering laat tegenwoordig te wensen over. Bestel er al jaren en was altijd voor 22:00 uur besteld, de volgende dag in huis. Was ideaal als klusser maar tegenwoordig duurt het al snel 3 tot 4 dagen terwijl ze nu veel meer vestigingen hebben. Erg jammer

Anthony1987 29-09-2021

Ik heb er twee keer besteld. In beiden gevallen kreeg ik mijn bestelling pas na 4 en respectievelijk 5 dagen, en dat pas bij navraag per mail. Op de mail werd eveneens pas anderhalve dag later gereageerd met een lukraak antwoord.
Toolstation claimt dat wanneer men vóór 22:00 besteld, het de volgende dag aan huis wordt geleverd. Dit is werkelijk SCHANDE en klanten ronduit bedonderen!

Merce 24-09-2021

Altijd een goede ervaring met Toolstation gehad tot ze drie keer het foute artikel gestuurd hebben. Na maanden wachten, emails en telefoontjes krijg ik het juist artikel. Ik bel om te vragen of ze de andere drie onjuiste artikels willen komen halen. Ik bestel namelijk online omdat ik niet met een grote doos naar een post kantoor kan gaan en ik heb geen auto. Hun antwoord is, 'Je moet het naar ons brengen of alles betalen! Vraag het gewoon aan een buurman met een auto'. Ik begrijp dat er fouten bestaan, maar kom die dan halen als je zoveel fouten maakt. Zo veel tijdverlies... Uiteindelijk ga ik het naar de post moeten brengen omdat anders moet ik alles betalen...

Willem 03-09-2021

Het bestelde product bleek niet compleet.
Geen punt, want dan krijg je je geld terug als het niet meer voorradig blijkt te zijn.
De werkelijkheid blijkt anders. Ik wacht nu al een maand op terugbetaling en elke keer als ik ze benader word ik met een kluitje in het riet gestuurd. Ik koop er nooit meer wat.

aanbevolen winkel 19-08-2021

toolstation belgie was zeer correct in het terugnemen en geldteruggave bij een geleverd slecht produkt.

Reza Salimi 16-06-2021

Prima winkel kwaliteit materiaal tegen een goed prijs.
Vriendelijk personeel.
De bedrijfsleider weet veel over hun assortiment.
Hij is zeker betrouwbaar, eerlijk, zorgzaam en vriendelijk.

Michel 28-05-2021

Supersnel geleverd. Scherpe prijs en uitermate goed verpakt. Ik ben zeer tevreden.

Wessel Burger 17-05-2021

Bestelling geplaatst en deze deels ontvangen. De ontbrekende onderdelen zijn nog onderweg of komen niet. Op mail word niet gereageerd of niet gelezen, bellen heeft geen zin. Had nooit problemen hiervoor bij Toolstaion, maar denk dat ik nu maar eens en deur verder ga kijken.

Pim 14-05-2021

Vandaag een DeWalt combo-pack aangeschaft in de winkel in Harderwijk. Er werd uitgebreid de tijd genomen om mijn vragen te beantwoorden en de medewerker van Toolnation had duidelijk verstand van zaken. Deze ervaring was echt een verademing t.o.v. bouwmarkten. Zeker voor herhaling vatbaar!

Michel 08-05-2021

Heb verschillende soorten slijpschijven gekocht. Misschien niet de allergoedkoopste. Maar rekent al snel geen verzenkosten meer, en snel geleverd. Redelijk goede kwaliteit.

Frits Pieters 06-05-2021

Een slanghaspel gekocht bij Toolstation.nl. Maar nadat ik deze opgehangen had lekte deze. Contactformulier ingevuld, reactie van Toolstation met de mededeling dat ze na 5a7 werkdagen contact zouden opnemen ivm drukte!!!!
Na 2 weken nog steeds niks gehoord, waarna ik weer een mail heb gestuurd Resultaat geen reactie en telefonisch niet bereikbaar. Koop je een lekke haspel van 180 euro Pffffff. Wat een bedrijf. 😡

GEDUPEERDE !!!! 06-05-2021

Retourgoederen zijn aangenomen en een creditfactuur voor ontvangen ( NA 156 x bellen en mailen ) maar nu al maanden bezig om dat geld terug te krijgen.
Geen reactie op email en telefoon !!!!!!!
Ik wordt gewoon opgelicht, pas op met aankopen bij dit bedrijf!!

Jaap aap 04-05-2021

Leuke winkel hebben veel spullen maar de klantenservice ver beneden peil dit brengt je bedrijf naar de knoppen wat slecht! Je geeft een gegronde reden wat er mis is en je word gewoon als een klein kind behandeld en vervolgens als ze erachter komen dat je vraag/klacht gegrond is word het gesprek afgerond en kan je het uitzoeken

jdv 22-04-2021

Koop hier niet !! Service niet goed, zowel telefonisch als via E-mail niet te bereiken, producten worden niet of deels opgestuurd.

R. Mulder 25-03-2021

Ik wilde in een van de vestigingen een circelzaag bekijken en die dan kopen. Ik heb meerdere keren geprobeerd om iemand hierover te spreken maar dit is niet mogelijk. Dezelfde vraag gesteld via de site maar dan krijg ik een melding dat het antwoord 5 tot 7 dagen duurt. Ik heb de indruk dat Toolstation alleen maar online wil verkopen en verder minimale service kan bieden.

Duco Ham 15-03-2021

Op 11-2-2021 bezemstelen besteld. Deze konden niet meer geleverd worden bleek na 1 dag. Het geld zou met Max 7 werkdagen weer op mijn rekening staan. NIET DUS. na 2 weken gebeld. Geld zou met 5 dagen op mijn rekening staan. NIET DUS. Mail gestuurd. GEEN ANTWOORD. na 2 weken weer mail gestuurd GEEN ANTWOORD. Gebeld en 3/4 uur gewacht Wordt niet Opgenomen.
Wat een droevige firma als het op kwaliteit aankomt.

Eline 01-03-2021

Altijd een snelle levering. Helaas missen er artikelen.. Geprobeerd om de klantenservice te bellen, maar helaas word je er meerdere malen op gegooid. Na 50 min eindelijk de kans om iemand te spreken, word je er weer op gegooid. In totaal al 1,5 uur bezig om de klantenservice tebereiken.. dat noemen ze dan klantenservice

Marga Vogel 28-02-2021

Ik ben in Eindhoven geweest op de hurk....wat een prettig contact! Ontzettend professioneel en toch ook heel erg gezellig! Je gaat gewoon blij de winkel uit. Echt een grote pluim voor het personeel daar!

martien-tien 28-02-2021

Na een online bestelling op het internet en "ophalen" aangeklikt lag de bestelling (meen binnen een half uur) klaar. Uiterst tevreden, ze hebben veel en bovendien concurrerend met gevestigde bouwmarkten etc.

Floris 25-02-2021

Een Einhell Starter Kit 18V- 4,0Ah Li-ion gekocht met als bewering dat hij een snellader zou hebben.
:Set bestaat uit snellader en 4,0Ah accu.
• Laadtijd 4,0Ah accu: 40 min.

Haal ik hem op, staat er dat hij hem oplaad in 75 minuten. Bleek dat er dezelfde lader erbij zat als ik al had.

Ergste was nog dat de verpakking helemaal open gescheurd was. Dus retour vorige klant.
Heb 20 minuten in de afhaalshop een discussie moeten voeren, want op de foto stond ook een andere lader afgebeeld. Maar ze konden niet helpen. Moest maar met toolstation bellen. Ja, dat werkt. Dat had ik de week ervoor ook gedaan voor een order.

Thuis snapte ik waarom hij retour vorige klant was, bij het laden kreeg ik fout code “deze accu is defect, niet meer gebruiken”

En op de lader zat een potlood streep. Tja. En dat ga je gewoon weer verkopen. Ook dom van mij om het aan te nemen.
Ik heb mijn verlies maar genomen en heb een hele dure extra lader aan de laadmuur hangen.

Niet voor niets heeft toolstation sinds mei vorig jaar zich bij trustpilot tijdelijk terug getrokken om de beoordeling nog hoog te houden. Denk dat kieskeurig een duidelijker beeld geeft.

Jaap 23-02-2021

Update op 23/02/2021:
Inmiddels een mail ontvangen dat het bedrag binnen 8 dagen wordt terug gestort op mijn rekening.

Review van 23/02/2021:
Ik baal, al jaren vaste klant bij Toolstation maar nu is de relatie verpest, begin januari een trap besteld maar die is nooit geleverd. Tot 2 keer toe zou de trap verzonden zijn. Na telefonisch overleg met een medewerker van Toolstation besloten van de bestelling af te zien en ik zou mijn geld terug krijgen. Nu zijn ze de hele bestelling kwijt en heb ik nog steeds geen geld, ik heb wel een mail van 1 van de medewerkers waarin hij aangeeft dat de spullen wel binnen zijn maar dat word later tegen gesproken. Na aandringen van mijn kant om hun verhaal op de mail naar mij toe te sturen word de verbinding verbroken.
Fijne club,

P.Ramsaran 22-02-2021

Tot nu toe, slechtste van alle maal ik heb een lijmkam besteld online is nu twee weken geleden en nog niet binnen ik probeer te bellen automatisch antwoord apparaat.
Gewoon waardeloos, ik raad iedereen om daar niets te kopen.

Demian Elsinga 20-02-2021

Zeer onvriendelijk personeel zonder betrokkenheid. . Werd heel slecht behandeld als 5 jarige vaste klant in Heerhugowaard

Maaschoo 20-02-2021

Slecht op de site te zien als een onderdeel niet op voorraad is en ook geen waarschuwingspopup.

Weken later belt Toolstation dat ik het onderdeel kan ophalen. Ik vraag om het geld te crediteren maar daarvoor moet ik weer iemand anders bellen van Toolstation.

Belachelijke procedure.

Eetcafè 't Coophuys 11-02-2021

Ik heb in november een zaagmachine besteld bij dit bedrijf. Na heel lang wachten heb ik geprobeerd te bellen natuurlijk geen enkele kans na 3 weken wachten en vele mails een bericht dat deze machine op dat moment niet leverbaar was. Na 1 telefonisch contact en vele mails krijg ik vandaag het bericht dat de machine niet meer leverbaar is punt uit. Onvoorstelbaar wat een slecht bedrijf. Zit je 2 maanden te wachten op een bestelling en dan, maken ze er zicht zo gemakkelijk mee af zonder compensatie of een tegemoetkoming voor een andere machine. Ronduit klantonvriendelijk. Ik wens jullie veel succes maar, mij zien jullie niet terug. Gr Eetcafé `t coophuys Paul van der Aa

F.Kint 07-02-2021

Zeer slechte klantvriendelijkheid. Op website gezien dat er op filiaal nog 2 van de voor mij benodigde producten aanwezig waren. Ik ga direct naar filiaal in mijn bedrijfskleding met bedrijfsbus voor de deur. WOrdt mij de verkoop geweigerd omdat ik mijn KVK nummer niet weet. Mag ik wel online bestellen maar dan moet ik wel buiten gaan staan om het vervolgens een minuut later binnen weer op te kunnen halen.....schandalig gewoon!!! NOOIT MEER!!!

Chris 28-01-2021

Portwest action dames werkboek gekocht
Werdt snel bezorgd en de broek zit geweldig
Had mt L zit gegoten.
Geweldig 🔝

Blij mee

Professional 27-01-2021

Wacht al ruim een week op een betaalde bestelling........mail wordt niet beantwoord, telefonisch niet bereikbaar................

Jacco 23-01-2021

Zeer slecht.. Oktober 2020 bij platteband een electrische pomp besteld. Na vele malen gevraagd te hebben waar het blijft kreeg ik een hand pompje. Meerdere malen e mail gestuurd maar wordt van kaatje naar de muur gestuurd. Geld kwijt. Slechte ervaring rijker.

Rudi Vink 22-01-2021

Spullen 3 jan.21 besteld en betaald, we zijn nu 20 dagen verder en nog niets ontvangen.
Als 2 een mail gestuurd met de vraag waar de spullen blijven en geen fatsoenlijk antwoord.
Als 3 keer gebeld en minimaal 15 minuten aan de telefoon, GEEN antwoord, alleen een ... muziekje.

Jan tillema 21-01-2021

Vandaag de accuboor machine binnen gekregen. Super geregeld en prima e-mail contact

MvG 18-01-2021

Na twee weken wachten bleek dat het volgens de wrbsite op voorraad zijnde artikel, waarvoor ik al had betaald, niet op voorraad was. Op mijn email was in de tussentijd nooit gereageerd. Via telefoon (maar 4 uur per dag beteikbaar, 25 minuten in de wacht) bestelling kunnen annuleren, maar terugbetaling van mijn 300 euro zal '8 tot 10 wetkdagen' duren, en als ik de andere reviews hier zie is dat waarschijnlijk te optimistisch....

Conclusie: uitkijken met deze winkel, haalt het niet qia betrouwbaarheid bij zaken als Coolblue, Gereedschapscentrum, etc.

Bresjnef 09-01-2021

2 producten gekocht, nog steeds niet opgestuurd. Gebeld, helpdesk weet ook niet wanneer het wordt opgestuurd. Waardeloos, kan niet verder met de klus

Joel 09-01-2021

Bestelling deels geleverd. Bedrijf reageert niet op e-mails. Producten niet ontvangen.

Jmm. 06-01-2021

Dode Corona kan ik niet naar de winkel. Ik kan wel via de website bestellen. Alleen de website vindt mijn spullen niet. Dat is toch een waardeloze iets.daar mag toolstation wel iets meer aan werken om dat goed te krijgen. Want je hebt je helemaal niets aan.