Toolstation.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Toolstation.nl.

Toolstation.nl stelt zich voor

Toolstation levert voor lage prijzen professioneel gereedschap, accessoires en vele andere bouw gerelateerde producten aan Doe-Het-Zelvers, ZZP'ers. Bestellingen geplaatst voor 22.00u worden de volgende werkdag bezorgd. Daarnaast verzenden we bestellingen vanaf €10,- gratis in heel Nederland. Toolstation heeft diverse vestigingen verspreid over Nederland, het is ook mogelijk om een bestellingen in een vestiging op te halen. Dit kan door middel van Click & Collect. Bestellingen die geplaatst zijn met Click & Collect kunnen al na 15 minuten afgehaald worden in een vestiging naar keuze.

Deze score is berekend op basis van 19 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

3,1

David 21-10-2020

Ik kocht een cirkelzaag van DeWalt (met geleiderail) bij Toolstation in Nijmegen. Bij de eerste keer gebruik schoot het zaagblad los, waardoor de liniaal beschadigd raakte. Op zich al een levensgevaarlijke situatie.
Ik nam contact op met de klantenservice en er werd mij verzocht om naar Nijmegen terug te gaan voor een 'passende oplossing'.
Daar aangekomen werd mij verteld dat de manager er niet was en dat die pas een week later terug zou komen (...). Daarmee ging ik (uiteraard) niet akkoord, aangezien ik de zaag NU nodig had. Toen vroeg men mij of ik de zaag en liniaal achter kon laten, zodat er een oplossing gevonden kon worden. Ik vertelde nogmaals dat ik middenin een verbouwing zat en dat ik de zaag NU nodig had, maar - zo verzekerde men mij - ik zou snel worden gebeld.

Lang verhaal kort, de zaag is toen opgestuurd naar DeWalt - die gaan er 4 weken over doen om hem te repareren. De ongelooflijk slechte klantenservice houdt voet bij stuk: ze kunnen niets doen, hebben verder geen oplossingen en vinden het wel jammer dat ik nu genaaid ben, maar ze staan in hun recht om DOA artikelen ter reparatie aan te bieden, dus brute pech.

Ik heb toch maar even contact gehad met rechtsbijstand en juridisch gezien staat Toolstation inderdaad in haar recht om de zaag te laten repareren. Klant-technisch is dit natuurlijk volkomen ruk.

Ik ben wel klaar met Toolstation en mij zien ze daar niet meer terug, ook niet wanneer ze alles gratis weggeven. Er zijn legio winkels waar ze WEL echte service bieden en waar ze wel weten hoe het is om middenin een verbouwing te zitten.

Nathan67 17-10-2020

Nooit meer Toolstation voor mij! Heb ik online een simpele inbussleutel set besteld, krijg ik na betaling een ander afhaaladres op mijn factuur dan ik had aangegeven, een adres op ongeveer een uur rijden. Ik gelijk mailen en bellen en het zou in orde worden gemaakt. Na drie dagen zonder bericht bel ik opnieuw, de medewerker laat weten dat het product nog steeds in de opstuurfase zit en ik binnenkort een bevestiging krijg dat het bij het juiste afhaaladres in mijn woonplaats ligt. Een week later heb ik nog niets gehoord en ik bel opnieuw. Nu zegt een andere medewerker dat het product gewoon nog op het verkeerde adres ligt, dat ze niets voor mij kunnen doen en als ik het product nog wil ik naar dat verkeerde afhaaladres moet gaan, m.a.w. ruim een uur rijden voor een simpele inbussleutelset van 11 euro. Het zit me wel gebakken met deze grappenmakers... Mij zien ze niet meer terug.

W. Evertse 09-10-2020

Al jaren het adres van mij voor veel spullen met betrekking tot klussen. Niet duur en goede producten.

Sjoerd 03-09-2020

Inderdaad, zoals mijn voorgangers ook al schrijven een administratief zooitje. Bestelling gedaan, wordt niet verzonden. Mails met vragen waar mijn bestelling blijft, worden niet beantwoord. Telefoontjes waarin ik naar de status vraag, worden beantwoord met beloftes in de zin van "morgen komt uw bestelling" of "we zullen een nieuw product sturen". Dit blijken echter loze woorden te zijn.

Ik heb ook mijn geld teruggevraagd maar ook hierop geen enkele reactie. Voor mij nooit weer.

Don 01-09-2020

Waardeloos bedrijf. Helaas heb ik de reviews te laat gelezen, ik had gewaarschuwd kunnen zijn.

Dit levert niet. Nadat je betaald hebt, krijg je een automatisch mailtje met bedankt voor uw bestelling. Maar daar blijft het bij. Ik ben nu al 14 dagen aan het mailen en bellen en elke keer worden er beloftes gedaan: morgen is het er, enz enz. Geloof me: het komt nooit. Dit zijn ware oplichters. Ook je geld terug vragen heeft geen zin. Het wordt beloofd maar je ontvangt niks.

Niels 29-08-2020

1 star: Bad
Just now
Wat een administratief zooitje.
Simpel iets besteld. Komt er totaal iets anders binnen twee dagen later. Voor 22 bestellen volgende dag in huis kunnen ze beter weghalen, dat gebeurt niet. En het ligt niet aan post-nl, het wordt gewoon niet ingepakt en afgegeven dezelfde dag.

Site bekeken en het product wat ik heb besteld bestaat niet meer. Gemailed, waar ik na 4 dagen nog geen antwoord op heb.

Ook ondertussen 3x gebeld, zou een vervangend product krijgen, maar ook dit gebeurt gewoon niet.

Nu kan ik alsnog naar de bouwmarkt, want na 6 dagen heb ik het product nog niet en ik bestel het niet voor Jan-joker.

Ik bestel hier nooit weer, tenzij ik iets niet nodig ben, dan wel
Niels 31-08-2020

Eindelijk antwoord op de mail gehad. Het geld word ineens teruggestort (dat moet ik nog eerst maar is zien, na reviews te lezen), terwijl ik telefonisch al 3 maal al had afgesproken met het krijgen van een vervangend product.

Gebeld, en men weet nergens meer wat van en al de voorgaande gesprekken waren dus voor niets.

Er is geen communicatie in dit bedrijf.

Nooit, en nooit weer bestel ik hier, nu zelfs niet meer als ik het niet nodig ben.

Frans 15-08-2020

Koopervaring van mijn startkabels was prima in orde.
Echter toen ik deze kabels voor een pechgevalletje voor de eerste keer na iets meer dan 12 maanden wilde gebruiken, bleek deze defect te zijn(slecht kontact in de aansluitklem).
Bij melding hiervan wordt naar de garantievoorwaarden verwezen en daarmee is voor Toolstation de kous af. Coulance of mijn melding dat zo'n artikel niet gecontroleerd wordt op vertrouwen dat het wel zal werken indien nodig wordt afgewezen.

Marlon 18-07-2020

Bestel al jaren hier nu ook een winkel in Enschede je wordt r goed en vriendelijk geholpen bestel je online snelle levering ben een zeer tevreden klant en positief over toolstation

Xavier 10-07-2020

Bij een bestelling van 2 artikels ontvang ik maar 1. Ze slagen er niet in om het 2de product nog na te zenden. Na een zeer moeilijk contact en te veel tijd later heb ik het werk uitgevoerd met een ander product. Om mijn geld terug te vragen heeft het 40 dagen geduurd na bestelling. Koop hier niks!!!!!!

Gertjan 24-06-2020

Ondanks de slechte reviews hier toch besteld bij Toolstation. Mijn pakket is binnen de 20u geleverd.

Eenmalige "Klant" 13-06-2020

Voor de eerste keer wat besteld. Bij de bestelling aangegeven dat het bezorgd moet worden. Krijg vervolgens een sms dat ik het in de winkel op kan komen halen. Gebeld met Toolstation blijkt het sms-je per ongeluk was verstuurd maar alles zou de volgende dag, en uiterlijk de daaropvolgende dag geleverd worden. Nu weer twee dagen verder en nog niets ontvangen. Weer gebeld, na een half uur wachten eindelijk iemand aan de lijn, maar ze kunnen bij GLS niet achterhalen waar de pakketjes gebleven zijn. Ik moet maar afwachten. Volgende week zou er weer contact met mij worden opgenomen. Pffff. Het leek me een betrouwbaar bedrijf, maar dit is de eerste en tevens de laatste keer dat ik hier iets bestel. En ik zal het zeker niemand aanraden om hier nog iets te kopen.

Guido 04-06-2020

24 mei een grote bestelling geplaats van 1400 euro.
Ik zou binnen 3 dagen alles ontvangen.
Het is ondertussen 4 juni en ik heb mijn bestelling nog niet helemaal ontvangen.
Via de klantenservice kunnen ze me niet vertellen wanneer ik mijn pakket ontvang....

Vow 04-06-2020

Voor de eerste keer wat besteld. Bestelling veel later dan beloofd bezorgd. Om vervolgens onvolledig en zonder pakbon bezorgd te worden. Gebeld, na een half uur aan de lijn te wachten eindelijk iemand. Excuses, wordt nageleverd. Week later nog niets. Dit keer 40 min aan de lijn, excuses, het gaat via verschillende oppikpunten voordat het bij de klant wordt bezorgd. Morgen of overmorgen moet het er zijn. Weer niets. Ik begin knap nijdig hervan te worden. Leek me een betrouwbaar bedrijf op het eerste gezicht, maar wat een wanprestaties van dit bedrijf zeg. Ik zeg, NOOIT MEER KOPEN !! O ja, reageren niet op je mails en krijgt ook geen track en trace. En ja Toolstation, neem gerust contact op en neem je verantwoording.

Theo 26-05-2020

Website is zeer onhandig velden invullen geef foutmelding in de winkel zijn producten vaak niet opvoorraad

Max S 19-05-2020

Begin April een bestelling geplaatst, nooit mogen ontvangen, zelfs nooit een leverings-update mogen ontvangen.
Na zélf 8 keer contact op te nemen met de klantendienst nog steeds geen enkele terugbetaling ontvangen. Nog steeds in afwachting om mijn geld te mogen terugkrijgen.
Meest waardeloze service die ik ooit heb meegemaakt met een webshop.

stef 18-05-2020

Op zich een fijne winkel, vestiging Hengelo.
Alleen ontzettend irritant dat ze een algemeen nummer hebben, direct contact met de vestiging is niet mogelijk.
Die kantoorkudde begint pas om 8 uur, terwijl de shop al om 7 uur bezet is.
Lange wachttijd aan de tel, met een heeeeeeel irritant muziekje.
Mijn advies, rechtstreeks handelen met de vestiging.

Thijs 02-05-2020

Vreselijke winkel. Loze beloftes en personeel dat je niet serieus neemt;

Goederen besteld, volgende dag in huis: blijkt 2 weken later in huis (zelfs met de “corona excuses” onnodig lang)

Dit artikel vervolgens willen ruilen in de winkel, waar het vervangende product volgens de site op voorraad zou zijn. Vervolgens weggestuurd worden omdat de producten er niet zouden zijn. (Kon medewerker uit zn hoofd vertellen). En moest dit maar op internet regelen.

Vervolgens in de auto voor de deur besteld, en bleek het 10 minuten later volgens het systeem tóch aanwezig te zijn.

Klacht ingediend; wederom niet serieus genomen, algemeen berichtje terug zonder antwoord op de vraag.
Eerder al gedoe gehad met garantie claimen van gereedschap, nu dit;
mij zien ze niet meer terug! Liever een paar euro meer kwijt en daarmee afspraken die worden nagekomen.

William 24-01-2020

Besteld wat op voorraad was..zondag besteld en zou dinsdag binnen zijn.Dus niet kan gebeuren dus ik gebeld met een hele serieus klinkende meneer die zegt u heeft het morgen zeker binnen .De volgende dag weer niets ontvangen..Slecht georganiseerd bedrijf
Niet van deze tijd.Dit kun je niet gebruiken als je aan een klus wilt beginnen en je spullen zijn er niet.Beter wat meer betalen voor een betere service en levering

Zeer ontevreden 29-11-2019

Altijd tevreden geweest tot vandaag. Ik ben zeer slecht behandeld en belachelijk gemaakt door een medewerker van Toolstation Amsterdam Centrum. Bij het ophalen van mijn bestelling werd om mijn naam gevraagd. Omdat er nog meer klanten stonden te wachten heb aangegeven dat ik het niet prettig vond dat iedereen weet hoe ik heet en wie ik ben (persoonlijke redenen). Dat vond meneer raar. Omdat ik vaker in dat filiaal ben geweest werd altijd simpel op postcode gezocht en ben ik altijd vriendelijk geholpen geweest (door andere medewerkers). Dus heb ik dat voorgesteld en dat wou hij dus niet en riep dat hij er klaar mee was en dat ik mocht vertrekken. Een andere medewerker mocht mij niet verder helpen van deze klantonvriendelijke medewerker. Verder heeft hij mij belachelijk gemaakt waar klanten bij stonden door de woorden als ''blaffen'' dat ik een een ''grote bek'' heb en dat ik mocht ''oprotten'' te gebruiken. Gelukkig ben ik cool gebleven anders had meneer een groot probleem. Na gebeld te hebben met het klantenservice heb ik de bestelling geannuleerd en ben ik doorgereden naar een concurrent en daar mijn spullen opgehaald. Ik heb een klacht ingediend bij het hoofdkantoor en ik ga mijn account verwijderen.

willem83 07-09-2019

Op de webstite laat Toolstation weten dat wanneer ik 'binnen twee uur een bestelling doe (voor 22.00 uur) het artikel de vólgende dag (op zaterdag!) bezorgd wordt'. De volgende dag controleer ik via PostNL hoe laat de bezorging plaats zal vinden. 'Maandag laat PostNL weten (terwijl er op maandag geen post bezorgd wordt) omdat Toolstation uw pakket wel bij ons heeft aangemeld, maar nog niet heeft afgegeven bij een PostNL locatie. Wij kunnen u nu alleen een schatting geven van de dag en het tijdstip waarop uw pakket wordt bezorgd...'
Jammer, dat Toolstation verkeerde informatie geeft. Het draagt ook niet bij aan het imago van betrouwbare internetwinkel...

Van Drielen 12-08-2019

Mijn via internet bestelde producten bij Toolstation zijn niet bezorgd door Post.nl (ondanks dat ik van Post.nl een mail kreeg met de bevestiging van de bezorging met tijd en datum).
Dit is door Toolstation keurig opgelost. Ze hebben mijn geld terug gestort en zijn e.e.a. nu nog met Post.nl aan het uitzoeken. Keurige service !

Maik 06-08-2019

Producten zijn goed, service is slecht. ik had schakelmateriaal besteld welke ik op korte termijn nodig had. Daarom het pakket op vrijdag op een pakketpunt opgehaald zodat ik het niet zou missen aan de deur. het pakket voelde licht aan daarom gekeken en de 44 wandcontactdozen die ik besteld had ontbraken. De raamwerken e.d. waren er wel. Meteen gebeld en de situatie uitgelegd en ook dat ik ze z.s.m. nodig had. Ze gingen het oplossen want ze zag aan het verzendgewicht van het pakket dat er onmogelijk 44 stopcontacten in konden zitten. De dinsdag erop heb ik zelf maar weer contact opgenomen omdat ik nog niets had vernomen. Blijkbaar moesten ze wachten op en akkoord van hogerop voordat ze het materiaal mochten versturen? Fijn dat ze dan niets laten weten. Een kleine compensatie/kortingsbon of op zijn minst sorry was wel op zijn plek geweest, maar dat heb ik ook niet gehad.

Frank 05-07-2019

Een pakketje besteld op pinkstermaandag, volgens de site de volgende dag afgeleverd (met aftelklok), maar op pinkstermaandag werd er net gewerkt. Verder geen probleem dat het een dag later komt verder, echter op de uiteindelijke afleverdag niet thuis, dus een briefje in de bus (niet afgeleverd bij de buren), via internet nieuwe afspraak gemaakt, en terwijl ik thuis was is er bij de buren bezorgd op een niet bestaand adres (buren buren 131 ??) kortom, pakket is nooit teruggevonden en policy van Toolstation is dat ze pas crediteren als ze het pakket terug hebben. Ik heb betaald voor een niet ontvangen pakket en krijg geen geld terug, inmiddels bijna 4 weken verder en een aantal belletjes. Het gaat om € 11,00.... Dit is dus de eerste en de laatste keer....

JR 17-06-2019

Op de site stond voor 22.00 uur besteld, de volgende dag in huis bij het artikel dat ik ging kopen. Ik heb het artikel vrijdagavond om 21.45 uur besteld en betaald, om 22.48 kreeg de bestel bevestiging. Uiteindelijk zonder reden is mijn artikel pas op maandag afgeleverd.

Toen ik de machine aanzette maakte die een ander geluid dan gebruikelijk wat je van een Festool gewend ben. De dag erop heb ik de klantenservice gebeld, zij gaven aan "Dat is niet aan Toolstation dat moet u met Festool regelen. U kunt de machine opsturen en dat kan 2 weken duren". Oftewel had ik na 4 dagen nog geen werkende machine. Uiteindelijk de machine retour gestuurd nadat ik daar zelf op aan moest dringen. Inmiddels zijn we 9 werkdagen verder en helaas tot op nog steeds mijn geld niet ontvangen. Op de site van toolstation staat dat het 5 tot maximaal 7 werkdagen duurt voordat men het geld over maakt. Wederom weer een aanfluiting, wat een uitermate teleurstellend bedrijf!

Carsten 17-06-2019

Ik zocht een niet bestaand product en door probleemoplossend mee te denken kwam ik eruit!
Uitstekende service en kennis. ( in Enschede )

Ed 10-06-2019

Ik koop met regelmaat bij Toolstation en nog nooit een probleem gehad. Prima website waar je kunt zien in welk filiaal iets op voorraad is. En vooral ... Heel concurrerend qua prijs.

alex 04-06-2019

al heel vaak van alles besteld bij toolstation altijd snelle levering nog nooit een probleem gehad ik ben zeer tevreden

de wit 03-06-2019

wij hadden op de site gezien dat er in filiaal roosendaal maar 4 stopcontacten op voorraad waren.
toen we daar bespraken dat wij er 25 nodig hadden en het liefst voor hemelvaartsdag.
de bali medewerker heeft er alles aan gedaan om dit voor elkaar te krijgen.
top. we hadden vanuit 2 andere filialen alles op tijd binnen.
produkt perfect en de service kon niet beter....

Jamie Sprenger 29-05-2019

Hang en sluitwerk besteld. Op 2 items na alles beschikbaar... 14 dagen later alles pas bezorgd. Jammer, maar goed... helaas 60st scharnieren verkeerde type geleverd. Dan heb ik dus inmiddels 14 dagen geleden betaald, maar nog steeds geen besteld product binnen. Vervolgens moet dan eerst alles retour zijn bij Toolstation voordat ze overgaan tot verzenden van het juiste product! Volgens de klantenservice dus nog eens 7 dagen later! 21 dagen doen over een eenvoudige levering, schandalig en klant-onvriendelijk.

Geert 04-05-2019

3 weken geleden een Makita cirkelzaag incl geleider gekocht bij toolstation. Cirkelzaag kwam op tijd zonder geleider. Na telefonisch contact is deze 4 dagen later keurig bezorgd. Had zo mn twijfels over toolstation na lezen van negatieve recencies, maar die blijken onterecht. Ja, de doos was open geweest en geleider is later nageleverd. Maar kan niet anders zeggen dat alles prima in orde was en prijs echt veel lager lag dan alle andere webwinkels. Ik vind zo n schoonheidsfoutje dan geen enkel probleem. Volgende keer zeker weer toolstation..

Pascal 02-05-2019

Ik bestel geregeld schroeven, pluggen, kit, verf, handschoen etc. en ik ben zeer tevreden. De prijs is in vergelijking met menig bouwmarkt substantieel lager en de gratis levering vanaf €10 maakt het zeer de moeite waard om hier iets te bestellen. Tot nu toe is er een keer iets misgegaan met een levering, maar de klantenservice is snel in hun reactie en lossen het probleem op. Jammer om te zien dat ze zo laag beoordeeld worden op deze site; Ik kan mijn ervaringen er niet in herkennen.

Giuseppe 21-04-2019

Wilde twee festool machines kopen maar waren niet op voorraad in Hilversum. Kan gebeuren en ik had ze pas nodig over zes dagen. Geen enkele moeite of interesse van personeel en ook niet van de bedrijfsleider om te proberen deze toch op tijd te kunnen leveren. Misschien dinsdag of misschien donderdag heb ik niks aan. Te veel moeite om even een belletje aan te wagen of ze mij toch konden helpen.
Gewoon weggestuurd. Zeer onprettige ongeïnteresseerde klantenbinding. Bij andere winkel de € 850,00 besteed en volgende dag in
huis.

Age 15-04-2019

Product tijdelijk niet leverbaar.
Klant wordt hierover niet geinformeerd.
Mail wordt niet beantwoord.
Na 2x bellen bestelling geanuleerd na onprettig gesprek met medewerkster.

VVE rialto 13-04-2019

Ik ben al 3 keer langs geweest voor een doosje RvS 4x40 en nog steeds niet

Maikel 05-04-2019

Waardeloos bedrijf. gereedschap besteld voor 22:00 uur zou de volgende dag geleverd worden. maar niks hoor volgende dag staat er gewoon "wordt ingepakt"

dus voor 22:00 uur besteld de volgende dag in huis, is een verkoop praatje.

voor mij nooit meer toolstation, ik werk als vakman liever met betrouwbare partners.

Evert 01-04-2019

Slecht. Er wordt geadverteerd met voor 2200uur besteld de andere dag bezorgd.26 mrt besteld. De andere dag wordt er een verkeerd artikel bezorgd. 2dgn na de bestelling een ander deel. Bellen waar de rest blijft en hoe het zit met het verkeerd bezorgde artikel. 4 dgn na bestelling wordt weer wat bezorgd. Mis nog steeds 1 artikel. Vrijdag gebeld. Dit zou maandag bezorgd worden. Maandag om 17.30 weer gebeld. Zou deze dag nog bezorgd worden. om 20.20 nog steeds niets. Bestelling was 26mrt gedaan en volgens website was alles voorradig.

Js 24-03-2019

Verkeerde levering ondanks uitdrukkelijke aandacht voor juiste apparaat. Vervolgens burocratische papierwinkel die jij moet invullen ondanks hun fout, om terug te sturen. Dan nog 2 weken wachten voordat je geld terug is. Toppunt is dat uiteindelijk blijkt dat accessoire van apparaat door hen niet leverbaar is. Gepasseerd (tool) station. Nooit meer!

Otter 12-03-2019

Toolstation wil geen onderdelen leveren van gereedschap.
Onlangs heb ik een bouwlamp gekocht, daarvan is het glaasje defect geraakt.
Dit glas ter waarde van €5,- wil en kan Toolstation niet leveren. Er teleurstellend.

De lamp zelf kostte €99,-

Iko 25-02-2019

22 januari 19 :

Besteld 3 inbouwspotjes geleverd 2 en ook met verschillende aansluitschema,s dus 2 spotjes retour gezonden vergezeld met formulier , Let op nu komt het 4 x moeten bellen om dus 3 spotjes gecrediteerd te krijgen 1e betaling 24-1, 2 x moeten bellen en weer uitgelegd ANTWOORD komt goed 2e betaling 19 -2. En weer gebeld 4e keer DUS om het rest bedrag v h 3e spotje ANTWOORD , Meneer ik heb er nu alles goed vermeld en binnen 10 werkdagen ontvangt uw het resterende bedrag terug en dat was vandaag 25-2.

Totaal € 35.34 tot op vandag 25/02 retour ontvangen € 23.56

sjaak Dirksen 13-02-2019

zeer regelmatig wordt de levering NIET de volgende dag bezorgd. Toolstation verschuilt zich dan achter haar leverancier, bijv PostNL.
Het heeft geen zin om daar dan over te klagen, de klantenservice behandelt je alsof je debiel bent en wil niet meedenken aan een oplossing. Ik bestel tegenwoordig elder, dat scheelt een hoop kopzorgen en maagpijn die deze amateurs je bezorgen.

Ook leveren ze zonder dat je dat duidelijk kan zien veel Silverline producten. Dit is gewoon troep, zo slecht dat de Chinezen het zelf niet eens willen!

ML 11-02-2019

Stuur ik een aantal producten terug wordt er een deel gecrediteerd en de rest is plotseling weg. Na wat bellen en mailen. Helaas we weten niet waar het is. Goede service zeker als je daar de afgelopen jaren heel wat hebt gekocht. Toolstation worden jullie te groot missende bestelde producten, verkeerde producten of zoekgeraakte retouren.....

Glass 11-02-2019

Aangegeven levertijden zijn niet betrouwbaar. Ik bestelde artikelen die op voorraad waren aangegeven. Ik ontving een e-mail dat de goederen gereed waren voor verzending. Toolstation niet. Ik heb de bestelling na twee weken geannuleerd. Toolstation heeft de artikelen 1 week na mijn annulering verzonden. Toolstation heeft nooit een van mijn e-mails beantwoord. Toolstation heeft mijn aanbetaling niet binnen de wettelijke vervaltijd geretourneerd.

Frans 26-01-2019

Het is wel zo eerlijk om even te melden hoe het is afgelopen.
Onlangs weer gebeld. Nu met een medewerker die het serieus nam. Hij heeft het uitgezocht en het geld is inmiddels teruggestort.
Al met al heeft het bijna twee maanden geduurd.

Frans 17-01-2019

Inmiddels mijn tweede review.
Begin december pakketje teruggestuurd.
Op 5 december hebben ze het ontvangen.
Na drie mailtjes en twee keer bellen nog geen geld retour.
Gelukkig gaat het niet om een heel groot bedrag maar toch. Ik wil mijn geld terug maar ben overgeleverd aan hun grillen.

Jan 12-01-2019

Toolstation was erg goed. Leveringen gaan traag en onvolledig. Als je dan een klacht ingediend hebt, dan reageren ze totaal niet. Het is Toolstation gelukt om een zeer tevreden klant zeer ontevreden te laten worden.

W. Kloosterz. 01-01-2019

Bestel regelmatig. Goede site en nette afhandeling, vaak goede prijzen. Geen klachten.

Frans 20-12-2018

Ik was altijd goed te spreken over Toolstation.
Maar dat is nu anders. Retour gestuurde producten worden niet gecrediteerd.
Volgens de site binnen 14 dagen volgens de telefoniste 10 werkdagen. (Deze mevrouw vroeg niet eens naar mijn gegevens om een en ander na te kijken) NEE hoor. De centen zijn er nog niet. En als ik andere reviews zo lees ben ik niet de enige. Toolstation, u bent er met de pet naar aan het gooien. Jammer. Voortaan toch maar de Gamma of Praxis.

Ruud 07-12-2018 Via de website gekocht

Zeer slechte service

Ik heb veel producten besteld bij toolstation ,vaak op tijd bezorgd. Maar nu heb Ik iets verkeerd besteld en na 2 maanden geen geld terug gehad terwijl ik het netjes retour heb gestuurd. Ik krijg geen reactie. Belachelijk...

Keukenkraan 24-11-2018 In de winkel gekocht
Heerhugowaard

Kraan à 59 euro direct betaald aan Bali +_ 0.20 cent ontbrak

Werd zeer autoritair benaderd omdat de Kraan onverkoopbaarbaar zou zijn.Dat is onzin van de bovenste plank omdat een rubberringetje van 10 cent ontbrak

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van Toolstation 27-11-2018

Beste,

Wij vinden het vervelend om te lezen dat u geen prettige ervaring heeft gehad in een van onze winkels. Wij bekijken graag de mogelijkheden voor u om dit probleem op te lossen.

Wilt u hiervoor even contact met onze Klantenservice opnemen? U kunt ons bereiken per e-mail op info@toolstation.nl of telefonisch op telefoonnummer 071-5815050.

Wij hopen snel van u te horen.

Toolstation

JKA 06-11-2018 Via de website gekocht

goede service

duidelijke site en heldere nette prijzen en belangrijk! echte mensen aan de telefoon!. Had al eerder besteld en nooit een probleem gehad. Nu een verpakkingsfout maar dat was snel opgelost

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -