Toolstation.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Toolstation.nl.

Toolstation.nl stelt zich voor

Toolstation levert voor lage prijzen professioneel gereedschap, accessoires en vele andere bouw gerelateerde producten aan Doe-Het-Zelvers, ZZP'ers. Bestellingen geplaatst voor 22.00u worden de volgende werkdag bezorgd. Daarnaast verzenden we bestellingen vanaf €10,- gratis in heel Nederland. Toolstation heeft diverse vestigingen verspreid over Nederland, het is ook mogelijk om een bestellingen in een vestiging op te halen. Dit kan door middel van Click & Collect. Bestellingen die geplaatst zijn met Click & Collect kunnen al na 15 minuten afgehaald worden in een vestiging naar keuze.

Deze score is berekend op basis van 10 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

3.4

• Slecht

Roan 06-01-2018 In de winkel gekocht
Katwijk

Slechte product kwaliteit

Omdat ik bij een eerdere groothandel de schroeven van Heco nogal prijzig vond ben ik gaan zoeken naar een goedkopere aanbieder. Ik kwam uit bij Toolstation. Scheelde bijna 2,50 per doos. Te mooi om waar te zijn voor Heco schroeven. Paar doosjes besteld. Blijkt er pure rommel in die doosjes te zitten. Kromme schroeven, kruiskoppen die niet lekker passen op een PZ 2 bitje. Koppen die dunner zijn dan origineel. Waardeloos vind ik dit

Pluspunten

• -

Minpunten

• Vakkundigheid personeel

Officiele reactie van Toolstation 08-01-2018

Beste Roan,

Wat vervelend om te lezen dat de schroeven zo tegenvallen. Het lijkt erop dat u een doosje verkeerde schroeven heeft gehad. Wij komen hierover heel graag in contact met u. Zou u zo vriendelijk willen zijn contact met ons op te nemen via info@toolstation.nl? Dan kunnen we met u op zoek naar een passende oplossing.

Alvast bedankt.

Jaap 02-01-2018 Via de website gekocht

zeer slechte bereikbaarheid

Al 3 jaar klant bij Toolstation maar de bereikbaarheid van de website is ronduit slecht. Elke als ik bestel komen de artikelen een dag later dan ze beloven omdat er iets mis is gegaan en elke keer zeggen ze er iets aan te doen maar gaat al 2 jaar zo aan. En er verandert niets.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Officiele reactie van Toolstation 05-01-2018

Beste Jaap,

Heel vervelend om te horen dat de bestellingen een dag later bij u aan kwamen dan wij beloven. Dat is niet de service die wij graag willen bieden. Een oplossing vinden heeft inderdaad erg lang geduurd, maar het lijkt er op dat dit probleem nu eindelijk verholpen is door onze technische afdeling. Ik hoop dat uw ervaring hiermee in de toekomst zal veranderen en wij uw vertrouwen kunnen terug winnen.

Met vriendelijke groet

Egbert 05-12-2017 Via de website gekocht

Waardeloze service

Rekenend op het bestelde wat allemaal volgens de website op voorraad zou zijn. Krijg ik een mail dat één artikel er niet is waardoor de hele order op holt komt te staan......

Echt waaardeloos .... Toolstation zadeld mij als koper met een probleem op wat feitelijk het probleem is van Toolstation. De klantenservice gaf na het melden van de klacht niet thuis.
Dit nooit meer, een gewaarschuwd mens telt voor twee.....

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Officiele reactie van Toolstation 06-12-2017

Beste Egbert,

Bedankt voor het delen van uw ervaring met Toolstation, daarmee kunnen we onze service blijven verbeteren. Wij betreuren het zeer dat uw bestelling bij ons niet naar wens is verlopen. Mochten wij hierin nog iets voor u kunnen doen dan vernemen we dit heel graag.

A Eelderink 02-12-2017 In de winkel gekocht
Leiderdorp

*****-bedrijf!

Als je 1x je gegevens achterlaat bij dit bedrijf kom je echt nooit meer qua reclame van ze af. Zorg er dus voor dat je dit nooit doet!

Officiele reactie van Toolstation 04-12-2017

Beste Alex,

Wat vervelend om te horen dat je zo veel ongewenste reclame van ons hebt ontvangen. Je kunt je voorkeuren voor reclamepost bij ons in je account op de website altijd aanpassen. We hebben je nu in elk geval uitgeschreven voor de reclames.

Groet,

Officiele reactie van Toolstation 04-12-2017

Beste Alex,

Groet,

jw450se 14-09-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden over levering DeWalt set

Voor een precieze klus thuis was ik op zoek naar een goede afkortzaag. Na enig zoekwerk vond ik op Toolnation de perfecte aanbieding met de DeWalt DWS774 afkortzaag en het DeWalt DE7033 onderstel in één set! Dat allemaal voor een prijs die ik nergens eerder was tegengekomen. Ik heb direkt besteld en een dag later werd alles thuis afgeleverd en kon ik aan de slag. Geweldig!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

J. H. Leuverman 29-08-2017 Via de website gekocht

Misleidende informatie op website en in catalogus

Toolstation heeft in de webshop en de catalogus een led dimmer met Busch en Jaeger afdekplaat staan, met een foto van een B&J dimmer (artnr. 41925 en 10575). Wat ze leveren is een inferieure dimmer van een ander merk. Pure misleiding. Ik heb er over gebeld, ze zouden er wel eens naar kijken. Ik kan de zooi weer terugsturen, veel moeite en ergernis voor niets. Waardeloos!

Guido 19-08-2017 Via de website gekocht

Geen fatsoen

3 keer een mail gestuurd ivm incompleet pakket. Nog niet eens het fatsoen om een mail terug te sturen. Wat een bedrijf. Die laten zich echt kennen!!

Peter den Ouden 28-07-2017 Via de website gekocht

Klantvriendelijk, prettig contact verkoper en goede service.

Het driepuntsslot, dat ik via de website had besteld, bleek kruk- ipv sleutelbediend te zijn. Bij montage, na 3 maanden wachten op de bestelde voordeur, kwam ik hier pas achter. Naar het filiaal te Amsterdam Amstel gegaan, werd ik daar zeer klantvriendelijk en begripvol te woord gestaan door verkoper xxxx. Hij was bereid het slot, als het niet beschadigd was, alsnog buiten de ruilingstermijn van 30 dagen om te ruilen. Vandaag heb ik het omgeruild.

ontevreden klant 22-06-2017 Via de website gekocht

Slecht service. geen geld en geen product.

Product voldeed niet. Retour gezonden. Ze geven aan dat de doos is beschadigd. Dat was ie al toen ie geleverd werd. Ik krijg geen geld terug, maar ook het product niet.
Ze reageren niet op mail en niet op telefoontjes.
Zouden ze zo erg om die €19.98 verlegen zitten?

Pieter de Vries 22-04-2017 Via de website gekocht

Goede service & snelle levering

Ik heb gisteren een bestelling geplaatst bij Toolstation en deze is netjes vandaag afgeleverd.
Nog contact opgenomen met de klantenservice over de levering, ook dit is netjes afgehandeld.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

wobothoffr 03-10-2011

erg complete website. je kan er van alles bestellen, en vaak niet goedkoper ergens anders vinden. de levering is meteen de volgende dag in een nieuwe doos, met voldoende beschermende materialen! als er iets niet klopt komen ze het ophalen (kosteloos) en krijg je binnen 4 dagen je geld retour op je rekening!

LeroyA 16-05-2011

Ik heb hier meerdere producten gekocht en alles werd snel geleverd alles was goed verpakt en in perfect nieuwe staat geleverd.
Een zeer complete website waar alles makkelijk te vinden is.

gerritr 28-08-2010

Bestellen = leveren en dat binnen 24 uur !
Prima vervolg communicatie via mail na plaatsen bestelling !

Hilster 08-01-2009

Vandaag heb ik een (tweede) flesje leak detectionspray ontvangen deze is prima.
Dank voor het kosteloos toezenden van dit tweede flesje nav mijn telefoontje
dat het eerste flesje direct na gebruik niet meer wilde stoppen en in zijn
geheel leeg spoot.

Ik vind dit een buitengewone uitstekende service voor een flesje van slechts
3,95 euro mijn complimenten hiervoor.

Dena01 04-11-2008

Hele goede prijs kwaliteit en zeer snelle levering. Zeker de moeite waard.

Stefan87 03-11-2008

Prima website. Goede producten en snelle levering.
Verder een uitstekende service