Teufelaudio.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Teufelaudio.nl.

Teufelaudio.nl stelt zich voor

Teufel is een van de grootste Duitse fabrikanten van audioproducten. Het assortiment varieert van hifi, home cinema sets tot multimediasystemen, koptelefoons en bluetooth speakers. Het bedrijf begon in 1979 in Berlijn met de ontwikkeling van luidsprekerkits die mensen zelf in elkaar konden zetten. Inmiddels is het bedrijf met meer dan tweehonderd werknemers in heel Europa de nummer één in directe verkoop van audioproducten. Teufel ontwikkelt hoogstaande audioproducten tegen een bijzonder aantrekkelijke prijs. Geïnteresseerden kunnen Teufel producten exclusief in de online winkel kopen, deze vervolgens 8 weken thuis proberen en profiteren van een niet goed geld terug garantie.

Deze score is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jaap 23-08-2020

Ik heb voor deze shop gekozen omdat ze een goede kwaliteit leveren. Alleen begon na twee jaar de oorkussens te verpulveren van mijn Teufel Massive koptelefoon. Ik heb ze een paar keer gemaild of ze nieuwe oorkussens kunnen leveren maar heb nooit antwoord gekregen.

Frits Hendriks 22-06-2020

Voor de aankoop van de columa 300 mk3 'm uitvoerig contact gehad met Teufel via de telefoon omdat ik door mijn onregelmatige werktijden niet kon plannen thuis te zijn bij aflevering. Gekozen om mijn ouders te laten ontvangen. Bij ontvangst een van de dozen beschadigd, maar omdat ik later in de week alles bij mijn ouders zou ophalen wederom contact gehad met Teufel waar men mij verzekerde dat als er iets beschadigd zou zijn dit bij mij thuis geruild zou worden. Door de verpakking bleek later alles onbeschadigd. Top service van Teufel. Een minpuntje is dat je bij UPS geen goede track and trace mogelijkheid hebt maar voor de rest geweldig, en voor een hele goede prijs.

erik 22-05-2020

22-5
Ik heb zojuist mijn Boomster 2.1 DAB in gebruik genomen:
1. De FM ontvangst is erg slecht. Ook na verplaatsen en ik woon in het midden van het land (Vaassen). Wat kan hieraan gedaan worden?
2. De DAB zenders zijn erg beperkt. Alleen Arrow Classic Rock en regionale omroepen. Heb ik iets verkeerd gedaan (scan afgebroken per ongeluk oid?)
3.Jullie klantenservice / telefoon is erg slecht te bereiken. Geen melding van de wachttijd of aantal wachtenden. Ik heb zojuist na 15 minuten maar opgehangen. U mag mij terug bellen als u wilt.
Wordt vervolgt...maar onderstaande reviews lezend maak ik me wel een beetje zorgen. Feit dat product problemen kent en klantenservice niet bereikbaar lijkt is zorgelijk.
Ook is er geen mailadres op de site te vinden. Wel een reactieformulier (eigenlijk alleen pre-purchase), maar je krijgt geen cc mail.

Mocht er adequaat gereageerd gaan worden, dan zal ik de review nog aanpassen op een later tijdstip.

Beste Erik,

Jammer om te horen dat u ons niet kon bereiken via de telefoon. Het kan op bepaalde momenten inderdaad druk zijn. Alvast onze excuses voor het ongemak.

Ik heb uw aanvraag terug gevonden bij ons en hierop gereageerd:

"...De antenne uitschuiven voor beter bereik helpt niet bij de FM modus? Voor het zoeken naar verschillende zenders dien je de pijl naar boven of naar onder lang ingedrukt te houden (2 seconden).

Voor DAB kan u het volgende doen: Druk in de DAB-modus ongeveer 5 seconden op de pijl naar boven. Dan verschijnt op het scherm "scan" en begint het zoeken naar verschillende zenders..."

We houden via de mail contact en zoeken uiteraard een passende oplossing voor u.

Richard 10-05-2020

Ikzelf was op zoek naar een surround set en kwam uit op teufel nooit eerder iets van gehoord maar hun site sprak mij aan en begonnen met reviews te lezen om te beoordelen of ik het zou aanschaffen. Uiteindelijk een set gekocht ook vanwege de 8 weken proef luisteren. Ten eerste bezorging was sneller dan ik had verwacht en had een pallet aan huis en ook de bezorger was erg behulpzaam. Maar kan alleen zeggen dat ik totaal geen spijt heb van mijn aankoop. Wat een geluid en heb vrij kort ernaar hun atmos speakers gekocht alleen onbrak de schroeven en had er melding van gemaakt en werdt gelijk teruggebeld en kreeg mail. Wauww wat een service ze gingen direct aan het werk en stuurde mij de schroeven inclusief beugels wat niet nodig was. Ik kan alleen zeggen niet twijfelen maar gewoon bestellen bij hun je krijgt immers lange garantie

Wim van Vliet 21-04-2020

Ik bestel een headset op 08-04-2020 en krijg, goed ik begrijp dat het coronatijd is maar dat maakt nu juist dat ik voor mijn werk zo'n set moet aanschaffen. Dan krijg ik een verkoopbevestiging waarin de leverdatum wordt vermeld van 02-07-2020. Alles goed maar in Europa kan dat toch sneller. Zelfs nu kan het in 3 weken uit China komen. Vervolgens reageer ik per mail om hierover mijn verbazing uit te spreken. Hoor ik al 3 dagen niets. Ik denk dat dit gewoon ook thuis kan worden gedaan dus ik ben allerminst enthousiast van de aanpak en ontevreden. Heb er vandaag een nieuwe mail aan gewijd en ben benieuwd of er nu ergens een alarm afgaat. Heb te kennen gegeven van de aankoop af te zien maar heb natuurlijk wel betaal. Hoe gaan ze it aanpakken.

Beste Wim,

Bedankt voor uw feedback. Het klopt dat bepaalde producten niet op voorraad zijn en een langere levertijd hebben. Wegens de gevolgen van Covid-19 is er een vertraging in productie, transport etc. De levertijd wordt altijd aangegeven bij het product op onze site.

Op 27-04-2020 had u telefonisch contact met ons waarbij u hebt aangegeven af te zien van de aankoop. Op 28-04-2020 heeft de boekhouding de bestelling geannuleerd en een credit nota opgemaakt. De aanvragen per mail hebben wij helaas niet ontvangen. Dat heeft u ook aangegeven in het telefoongesprek en de medewerker heeft hiervoor een intern ticket aangelegd zodat de afdeling web development hier kon naar kijken.

Richard 12-03-2020

Heb lang getwijfeld om deze aankoop te doen ook omdat ik het geluid niet had gehoord maar na het lezen van reviews en gewoon kwaliteit van de site wat betreft uitleg over gegaan tot koop. Bezorging zou weekje duren maar kreeg na 2 dagen volgens mij al telefoon wanneer ze konden bezorgen dus sneller dan ik had verwacht. Bezorger was vriendelijk en heeft me geholpen met spullen na binnen te brengen want het zijn me toch aardig wat dozen die je krijgt maar zodra je begint met uitpakken zie je gewoon dat het al kwaliteit is wauww wat een mooie set en geluid is echt prachtig kan het niet anders omschrijven. Heb hier geen moment spijt van en niet alleen mooi om te horen maar ook om na te kijken!

Nico 06-03-2020

Ultima 20 Combi online gekocht. Zeer goed geluid en mooi design. Levering snel en goed. Na een paar maanden had ik een klein probleem met mijn bluetooth dongle. Kreeg snel een nieuwe toegezonden. Prima service ook nog.

John Westerdiep 22-02-2020

Mooi bedrijf, levering erg snel. Geen gezeur bij retour. Mooie speakers van basic tot high-end.

Mcb 08-01-2020

Item gekocht, niet geleverd. Probeer al weken in contact te komen. Er wordt niet gereageerd op mails, berichten via de website of via messenger. Dus ook geen geld terug. Ook op andere vragen over producten wordt niet gereageerd. Ga hier dus nooit meer iets kopen en ga proberen via juridische weg mijn geld terug te krijgen. Pas op met hier kopen!

Beste,

Bedankt voor uw feedback.
Wij proberen zo snel mogelijk te reageren op aanvragen. In drukke periodes kan het zijn dat u iets langer dient te wachten. Betreft de 8 weken retour recht zijn wij zeer transparant. Als u niet tevreden bent, worden de producten opgehaald op onze kosten en krijgt u uw geld terug. Mocht de terugbetaling nog niet gebeurd zijn, kan u altijd contact opnemen met ons. Onze excuses alvast voor het ongemak.

elleboef 12-12-2019

Mooie pagina, gebruiksvriendelijk. Mooie producten. Veel informatie beschikbaar over de producten. Duidelijke reviews.

BD 06-12-2019

De luidsprekers ultima 40 Gewoon in een word super. Geluid mooi helder en gedetailleerd i.c.m een denon 3808. De bouw kwaliteit van de ultima 40 ook heel goed. Geen seconde spijt gehad van de aankoop zou zeggen teufel ga zo door

Dirk© 12-10-2019

Ik moet eerlijk zijn. Ben niet bepaald snel tevreden te stellen wat geluidsbeleving betreft. Heb Teufel behoorlijk op de proef gesteld door regelmatig artikelen retour te sturen of te ruilen. Steeds weer werd ik door Teufel netjes te woord gestaan en steeds weer is mee gedacht om een oplossing te vinden. Ik heb dan ook niets dan lof voor Teufel, een geweldige klantvriendelijkheid en, los van de kwaliteit van hun produkten, een geweldig bedrijf...

Michael 03-08-2019

Super geluid in de speakers!
Na ontvangst van de speakers gebeld voor wat info ben zo goed geholpen heb gelijk de steun pilaren voor de surround speakers besteld en een kabel set. Wat een fijne service!

Bas D. 21-07-2019

Alles straalt kwaliteit uit, ook hoe doordacht en stevig alles verpakt is. De soundbar 52 thx is een topper, de subwoofer ontzettend krachtig en het geluid van goede kwaliteit. Ook qua volume tijdens films is de ervaring ontzettend goed.

Louis 09-05-2019

Teufel Cinebar 11 geeft het binnen 4 jaar op
Krap 4 jaar geleden een Teufel Cinebar 11 gekocht. Een perfect geluid en zeer tevreden. Nu 2 maanden geleden begon een electronisch component, door de luidsprekers te "knetteren" en was er niet meer naar te luisteren. Na onderzoek moest de printplaat vervangen worden (kosten € 100 - 150) maar vanwege een "update" had men het oude model niet meer voorhanden en kon men hem niet repareren. De coulance bestond uit een waardecheque van €55,00, welke verhoogd werd met €13,00, nadat ik niet tevreden was over de afhandeling. Tevens werd een bijlage verzonden omtrent de levensduur van dit soort apparatuur, waarin een termijn van 3 jaar wordt aangegeven. Al met al een erg mooi geluid maar absoluut ontevreden over de afhandeling als er problemen zijn met dit product.
Teufel 07-06-2019

Beste Louis,

Dank je wel voor het kenbaar maken van jouw onvrede. Het is natuurlijk ontzettend vervelend als een Teufel systeem het niet meer doet. Daarvoor ons excuus.

Jouw Cinebar 11 is een ouder model welke wij tot eind 2015, bijna vier jaar geleden, in ons assortiment hebben gehad. Helaas kan ons servicecenter dit niet meer repareren. De oude Cinebar 11 is niet te combineren met de nieuwe Cinebar 11, dus onderdelen kunnen onderling niet uitgewisseld worden. Omdat wij het probleem niet kunnen oplossen, willen we je graag tegemoetkomen met een korting op een nieuwe aankoop. Daarnaast heeft de klantenservice je bovenop de aangeboden korting nog een persoonlijk aanbod gemaakt. Jammer dat we er niet uit zijn gekomen. Je hebt al aangegeven dat je het product laat onderzoeken en eventueel laat repareren bij een lokaal servicecenter bij jou in de buurt.

Louis 09-05-2019

Teufel Cinebar 11 geeft het binnen 4 jaar op

Grad 27-04-2019

Topkwaliteit voor je geld, geweldige service en niet als laatste ook het geluid is helemaal in orde. Vooral de liefhebbers van een Bassy zullen aangenaam verrast zijn, zonder dat de midden en hoge klanken moeten inleveren.Zowel de radio 3-sixty als de hoofdtelefoon Real Bleu NC voldoen ruimschoots aan mijn verwachtingen. Teufel maakt alle verwachtingen waar en dat voor een acceptabele prijs. De bestelde audio heb je in de regel in 3 a 4 dagen thuis, is sober maar degelijk en beschermd verpakt. De vloerluidsprekers worden ook die van Teufel. Daar is geen twijfel over mogelijk.

Aad 21-04-2019

Geweldige winkel. Keurig op de afgesproken tijd geleverd. Maar bovenal, en daar gaat t om, pure klasse, waanzinnig geluid, zelfs door Sonos niet te evenaren. Kopen dus.

Cees Delsing 21-03-2019

Laatst vorig jaar een MUTE BT gekocht. Na enkele maanden een scheur in de kunststof .
Gebeld over garantie. Geen probleem. Koptelefoon werd netjes opgehaald. Scheur viel onder garantie. Binnen 14 dagen een duurdere REAL BLEU NC ontvangen !
Wat een SERVICE.

Dekker 01-02-2019

Wij wilden een bestelling plaatsen via de website maar achteraf betalen, wat volgens de site mogelijk was. Helaas kregen we steeds een foutmelding, ook toen we met de creditcard probeerden te betalen. Na een mailtje naar Teufel kregen we het voorstel het bedrag over te maken naar hun, als het geld gestort was zouden zij het opsturen, zonder verzendkosten! En inderdaad binnen een week kregen we een mail dat de levering op plaats zou vinden, wat ook zo was. Helaas kwamen we er niet helemaal uit met het aansluiten en de handleiding was alleen in Engels en Duits geleverd. Weer een mail gestuurd, en ook weer snel antwoord. Er is geen Nederlandse handleiding, maar een uitgebreide beschrijving wat we moesten doen, in het Nederlands gelukkig. En de opmerking of we nog even lieten weten of het gelukt was. Adh van die beschrijving is hei idd gelukt. Wij zijn heel tevreden over de levering en service van Teufel, zelden meegemaakt dat een website zo snel en efficiënt reageert!

Ron de Graaff 20-01-2019

Ik ben zeer tevreden over Teufel.nl. De luidsprekers die ik heb gekocht zijn keurig bezorgd. En redelijk snel. Zij hebben een goede website. Erg duidelijk en overzichtelijk.
Er is een ruime keuze.

Rik Kolster 17-01-2019

Eerlijke producten
En echt topproducten
De laatste aankoop een zeer perfecte hoofdtelefoon met Noorse canceling
Echt nog beter dan de concurrent
Hier wordt je blij van
Heb mijn collega's laten horen en er zijn er al 4 die er ook een gekocht hebben
Echt een topper
Niet goed geld terug

Ronald Crabbendam 28-12-2018

Ik heb vorig jaar een Teufel Mute BT gekocht en deze intensief naar volle tevredenheid gebruikt. Na verloop van tijd liet de kunststof beplating van het hoofdstel echter los. Ik heb derhalve een garantievraag naar Teufel gestuurd en ontving binnen no-time een nieuwe Real Blue NC als vervanging onder garantie.

Ik heb nog nooit een firma meegemaakt die Service zo hoog in het vaandel had staan. Ik was al overtuigd van de kwaliteit van Teufel producten maar in combinatie met deze topservice is Teufel echt een topbedrijf!!

Wim van Ek 16-12-2018

Ik heb online via het hoofdkantoor een audio installatie besteld. Het bestellen, waarbij ik advies kreeg van hun support afdeling, verliep allemaal heel vlot.

Maar dan, eenmaal aangekomen en geïnstalleerd bleek er een probleem met de afstandsbediening te zijn en dan kun je het systeem absoluut niet gebruiken.

Geen probleem, dan bel je toch de support lijn. Absoluut onbereikbaar. Zowel nationaal als internationaal. Twee dagen lang geprobeerd en toen besloten het systeem weer terug te laten halen.

Bellen met Berlijn. 20 minuten wachttijd, maar afspraken gemaakt over de retourdatum. Op die datum niemand verschenen. Weer met Berlijn bellen. 20 minuten wachttijd, ja, ja.

Eén dag later het systeem opgehaald. Op 22 november bevestiging gekregen dat alles was ontvangen en dat binnen maximaal 14 dagen het geld teruggestort zou worden. Inmiddels wacht ik al 25 dagen. Heb verschillende malen gemaild. Weer gebeld, 20 minuten wachttijd. Men geeft toe dat er iets fout is gegaan, maar men wil schriftelijk niet reageren.

En, nog steeds wacht ik op een toezegging dat het geld wordt teruggestort. Ik ben echt niet gauw boos, maar dit is echt schandalig. Met name omdat men weigert schriftelijk te reageren. En, uiteraard ook omdat na 25 dagen nog steeds geen geld terug is gestort.

Over kwaliteit van het systeem kan ik dus helemaal niets zeggen, omdat het niet bruikbaar was. Jammer, want ik had me er zo op verheugd.

Elmer 28-11-2018

Na het lezen van de vele positive reviews

Na het lezen van de vele positive reviews heb ik besloten de ULTIMA 40 mk2 te bestellen. Terwijl de bestelling onderweg was leerde ik tevens van het bestaan van een active versie van deze speaker en wist bijna zeker dat, als de 40 mk2 me zou bevallen in de 8 weken proefperiode, ik ze zou verruilen voor de ULTIMA 40 ACTIVE.
Helaas heb ik de mk2 nooit in het echt mogen aanschouwen en zal ik op zoek gaan naar een alternatief zolang Teufel het vervoer alleen door Kuehne en Nagel laat verzorgen.

Als het, net als bij mij, lastig voor je is om slechts doordeweeks tijdens kantooruren een pakket in ontvangst te moeten nemen, zou ik zeker heroverwegen of dit je vrije dag waard is. Aangezien ze je zomaar kunnen vertellen dat de vrachtwagen je overslaat omdat het lastig rijden is met een trailer (centrum, waar regelmatig trailers lossen), waarna je weer een nieuwe afspraak moet maken. En ze als alternatief aangeven dat je het ook zelf mag komen ophalen 40km verderop.

Na meerdere keren met het transportbedrijf gesproken te hebben en niet het gevoel te hebben gewaardeerd te worden als klant heb ik besloten het hierbij te laten. Dit kost te veel tijd en als dit een voorbode is van toekomstige zendingen dan is het té veel gedoe om een goedkope speaker te kopen.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Afleverservice