Teufelaudio.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Teufelaudio.nl.

Teufelaudio.nl stelt zich voor

Teufel is Europees marktleider in de directe verkoop van home cinema systemen en stereo speakers. Daarnaast biedt Teufel ook pc speakers, producten voor de iPod en koptelefoons aan. Teufel uit Berlijn bestaat sinds 1979 en ontwikkelt kwalitatief hoogstaande audio producten tegen een bijzonder aantrekkelijke prijs. Geïnteresseerden kunnen Teufel producten exclusief in de online winkel kopen, deze vervolgens 8 weken thuis proberen en profiteren van een niet goed geld terug garantie.

Deze score is berekend op basis van 7 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

6.3

B.Visser 03-11-2017 Via de website gekocht

Slechte communicatie

2/11/17 Moeilijk mee te communiceren. Levertijd wordt maar steeds verder weg geschoven. Schuld ligt natuurlijk bij toeleveranciers wat niet overtuigend overkomt.Laat order gewoon doorlopen en zie wel wanneer alles binnenkomt. Stuur dan alles wel binnen 8 week retour . Wel gokje of het retourrecht wel mogelijk zou zijn
s beslist geen service gericht bedrijf.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Piet 15-05-2017 Via de website gekocht

Top klasse webwinkel

Op woensdagavond een stereo-set besteld en direct betaald en dan vrijdagmiddag in huis ,geleverd van uit Hamburg/Duitsland is echt klasse.
Ook de track & trace was prefect is volgen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

peter 30-03-2017 Via de website gekocht

Tip-top-Teufel!

Ik heb nu al een aantal keer iets bij Teufel besteld, en ben super-tevreden: men verzendt de produkten erg snel en prima verpakt. De website is overzichtelijk, en het assortiment van produkten is groot. De kwaliteit van de produkten is ook buitengewoon hoog, en de uitvoering reflecteert de hoge kwaliteit. Ik heb 1 keer een vraag over een product gehad (en nog geen klachten) en die vraag werd direct gedetailleerd beantwoord. Ik heb echt het volste vertrouwen in dit bedrijf, en zal niet aarzelen mijn volgende audio product bij hen te bestellen: prima kwaliteit voor een meer dan (of moet ik zeggen: minder dan) redelijke prijs!!!

Daxcer 03-01-2017 Via de website gekocht

Voorbeeld webwnkel

Heel fijne webwinkel, heb me de boomster aangeschaft en de afhandeling verzending enz verliep prima.
De producten zijn tevens van zeer hoge kwaliteit.
Heb destijds lang getwijfeld tussen teufel en q-audio voor een surround systeem
Heb toch de q- audio gekocht maar zou vandaag zeker voor teufel gaan !!
Garantie en omruilgarantie is ongezien en weet nu beter met de aankoop van de boomster.
Ga hier zeker terug komen in de toekomst !
Enkel was mijn korting code verlopen bij een afgebroken betaling door een server fout.
Na een mail om dit recht te zetten is dit ook gebeurt .
Alleen nooit gemeld. Jammer heb nu gekocht via mijn echtgenote haar account.

Pluspunten

• Vlotte afhandeling
  • Prima verzending
  • Koopwaar perfect verpakt, zeer degelijke kwaliteit
  • Garantie + omruilgarantie is ongezien

Minpunten

• Korting code verlopen tijdens fout afhandeling
  • Na mail terug recht gezet echter nooit gemeld

Collie 1964 29-12-2016 Via de website gekocht

Super audio voor een mooi budget.

Heb een tijd geleden een Home cinema set gekocht voor in mijn huiskamer.
Was al een poos aan het zoeken maar dan was de prijs te hoog of het geluid niet naar wens.
Totdat ik de site van teufel tegenkwam met een optie bestel en luister 8 weken niet goed geld terug.Dan moet je wel zeker zijn van je eigen product.Tot op vandaag geen haar op mijn hoofd die er spijt van heeft,wat een mooi geluid,ik hoor weer iedere aanslag en ieder tjilpje etc.
iedere keer dat ik weer luister gaan mijn haartjes overeind staan van de zuiverheid.
Het gaat hier om de teufel UL 40 MK 2.

Pluspunten

• mooie vorm
  • zuiver geluid
  • zonder afdekkap ook zeer mooi.

Matthijs 28-12-2016 Via de website gekocht

Teufel

Teufel is prima, reageert snel en verstuurt snel. Heb contact opgenomen met Teufel met vragen, die zij goed hebben beantwoord. UPS vind ik niet de beste keus, al was de verzending prima aangekomen.

Navi 26-12-2016 Via de website gekocht

Perfecte service

Snelle service en persoonlijke aandacht indien je vragen hebt. Had een soundbar aangeschaft en had een kleine storing in de speaker. Binnen 4 dagen had ik een nieuwe zonder al teveel uitleg en aarzeling. Super fijne webshop en klanditie!

Pluspunten

• Overzichtelijk
  • Persoonlijke aandacht

Alfred 19-10-2016 Via de website gekocht

Cinebar 11 en LT4 ... en er komt meer.

Inmiddels een Cinebar 11 in de slaapkamer en we hadden al een LT4 set in de woonkamer. Na jaren lang audiofiel en de duurste spullen is het gezonde verstand gekomen. Teufel biedt veel waar voor uitstekend budget, zelfs meer voor minder dan de andere merken. Levering, Kwaliteit en Service zijn op uitstekend niveau, op elk vlak. Het kan een nadeel zijn dat je Teufel niet even in elke keten kunt beluisteren of bekijken maar het is absoluut geen teleurstelling om welk product van Teufel ook te kopen. De klank zal je niet teleurstellen, de product-afwerking ook niet. Voor mij alleen nog maar Teufel, er komt nog een set voor aan de PC en een set voor op ons vakantieadres. Vrienden zijn inmiddels ook overtuigd.

Pluspunten

• Veel voor weinig
  • Afwerking
  • Geluidskwaliteit

Minpunten

• Ik heb ze nog niet bij mijn sets gevonden
  • misschien een LT set in het zwart?

Frank 15-08-2016 Via de website gekocht

Zo gemakkelijk en snel

Bij Teufel luidsprekrs besteld ! Via een makkelijk door te komen bestelprocedure luidsprekers (Ultima 40) besteld.Diezelfde avond al de leverbevestiging gekregen voor de volgende dag !Volgende dag luidsprekers ontvangen en perfect verpakt.Simpele maar zeer effectieve gebruiksaanwijzing ingesloten.Na een half uur spelen wist ik al dat ik de zichttermijn niet nodig had..Wat een kwaliteit !

Pluspunten

• Zeer snelle levering
  • Hoge kwaliteit artikelen
  • Uitstekend verpakt
  • Zichttermijn

Stefan 11-07-2016 Via de website gekocht

Duidelijk, overzichtelijk en makkelijk een bestelling te plaatsen

Ik heb geen idee hoe de service is, ik heb nog nooit problemen gehad met een product van Teufel, de levering is altijd snel en de producten zijn goed

Assortiment
Een breed scala aan audio-oplossingen voor kleine en grotere klanten. Kwaliteit voor een betaalbare prijs.

Gewoon een goede winkel!

Rakeesh 08-07-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijke site en je kunt direct je voordeel zien.

Gauw bericht van Teufel ontvangen dat de bestelling in order was, alleen duurde de levering 1 dag langer.

Assortiment
Ik had liever gehad dat ik ook een bijpassende audio bij Teufel kon aanschaffen.

Aanbeveling
Simpel, omdat je uit diverse klassen kan kiezen. Jammer genoeg slechts 1 winkel in Amsterdam waar ik ook geweest ben. Dit gaf eigen de doorslag om met Teufel verder te gaan.

Neen.

Wido 08-07-2016 Via de website gekocht

Lange leve internet

Mijn afstandsbediening reageerde niet goed, 1 mailtje en er werd gratis een nieuwe opgestuurd, super !

Extra toelichting
Super geluid met een sterke bas

Heino79 07-07-2016 Via de website gekocht

Wanneer je meer wilt weten over diverse producten word je soms doorgestuurd naar Engelstalige of Duitstalige pagina's. Niet altijd handig, want de teksten worden vaak erg technisch.

Goed contact met de klantenservice. Wel erg lang moeten wachten op mijn producten.

Assortiment
Op het gebied van Raumfeld producten (waar mijn voorkeur naar uit ging) prima

Zie verdere toelichting boven

Extra toelichting
In eerste instantie een grote teleurstelling omdat Spotify niet Multiroom afgespeeld kon worden. gelukkig is dat nu opgelost met de update van de app. Wel jammer dat ik de speakers vaak weer geheel moet resetten en opnieuw moet instellen. Ik merk dat ik de Master speaker het beste via lan kabel kan aansluiten op mijn router, omdat anders vaak de connectie wegvalt. Het geluid van de speakers is dan wel weer helemaal geweldig!

J Braber 07-07-2016 Via de website gekocht

Nadat ik mijn koptelefoon had laten vallen heb ik een mail gestuurd. Hierin heb ik vermeld dat ik hem zelf kapot heb gemaakt. Toch kreeg ik geheel kosteloos en binnen 2 weken een nieuwe koptelefoon thuisgestuurd. Top!

albert de bruijn 06-07-2016 Via de website gekocht

Geweldige boxen om te luisteren 👂 en om te zien. En dat voor die prijs. Petje af.

Snel geleverd

Assortiment
Allemaal mooie en goede produkten

Aanbeveling
Mooie en duidelijke site met goede produkt informatie

Ga zo door.....

Emre 05-07-2016 Via de website gekocht

Makkelijk overzicht, alles duidelijk

Goed laten weten wanneer ik het zou ontvangen.

Pami 05-07-2016 Via de website gekocht

De verschillende audio onderdelen zijn overzichtelijk ingedeeld.

Snelle bezorging en goede verpakking van het product.

Voldoende keuze

Aanbeveling
Vaak goede kortingen op de producten.

Extra toelichting
Overzichtelijke winkel met voldoende keuze.

Phil Scholten 05-07-2016 Via de website gekocht

Ready to rock, gewoon gaan!

Snelle levering,prima verpakt, top!

Assortiment
Veel aanbod tegen scherpe prijzen, zeker gezien de uitstekende kwaliteit.

Gewoon goed !

Paul 04-07-2016 In de winkel gekocht
Brandstore Amsterdam

Wel fijn dat je van te voren een bel afspraak kan maken voor een luister sessie in de winkel. Ze hebben dan alle tijd voor je, en je kan je eigen muziek meenemen.

Goede service, relaxed luisteren, goed en eerlijk advies en dat bij een kopje koffie.

Assortiment
Ruime keuze en netjes opgesteld.

Aanbeveling
Zoals hierboven al beschreven, goed en eerlijk advies en alle tijd voor je als je een luister afspraak hebt gemaakt.

RMJ van hooren 04-07-2016 Via de website gekocht

Duidelijke website en procedure

Prima afhandeling van de bestelling. Zoals het hoort gewoon. Verder geen service nodig gehad.

Assortiment
Het is duidelijk dat deze winkel het Teufel-assortiment verkoopt. En dat is prima.

Aanbeveling
Het gemiddelde van bovengenoemde cijfers

speeperc 04-07-2016 Via de website gekocht

Duidelijke website, gewenst product was snel vindbaar, gemakkelijke bestelling

Snelle levering, aanbod 8 weken op proef is top

Assortiment
Prijs voor het product is prima

Prima webshop

Extra toelichting
Gekocht: Zuilen Teufel ultima 40 mk2 - wit Prachtige vormgeving, gekozen voor de witte uitvoering met zwarte randen om de units heen. In de zwarte uitvoering zijn de speakerranden zilver, die tijd is geweest. Na 7 weken veel luisteren, testen, spikes nabesteld, bi-wiren etc. de conclusie: wollige bass, weinig hoog, mid redelijk Besloten om de zuilen vanwege de mooie vormgeving te houden en de boel maar eens opengeschroefd. Grote verbazing…. - units zaten erg los - isolatie binnenin ongelijk bij kastdeel mid-weergave en kastdeel bas-weergave en flubberde onderaan los - een verstevigingsbalk boven de bovenste woofer binnenin in vergelijk beide zuilen op ongelijke hoogte - verstevigingsbalk bij een zuil in twee wiggen vastgezet, bij de andere zuil maar aan een kant - verstevigingsbalk dieptes in beide zuilen ongelijk - waarom geen verstevigingbalk bij de woofers waar de druk hoger is. De kast klinkt n.l. ter hoogte van de woofers erg hol als je er op klopt - waarom geen ronde verstevigingbalken om kleine interne reflecties door de balken tegen te gaan - het wisselfilter is bij een zuil helemaal scheef op achterwand gelijmd - wel goed zijn de schuine verstevigingsranden binnenin bij alle naden en hoeken. - er is verschil hoorbaar bij het aansluiten van de kabel beneden (strakkere bas, helder hoog) of boven (een warmer geluidsbeeld). Dit dus met de goudkleurige klemmen er nog op. - goudkleurige klemmen zijn te dun en maar aan een kant goudkleurig - de bedrading zit bij alle speakerunits en het aansluitdeel met goedkope schuifklemmetjes vast, daardoor onnodig veel extra verbindingen Zuilen aangepast: - dun filtlaagje geplaatst onder alle units op het voorpaneel (ook onder tweeter) - alle bedrading vastgesoldeerd aan de units en het aansluitdeel - isolatie bij middentoner gelijk gemaakt met extra een kleine platte demping(4x4cm) midden op de achterwand, voor iets meer push - isolatie bij woofers gelijk gemaakt en een kleine platte demping(2x3cm) op de achterwand achter de bovenste woofer voor meer push - bovenin de kast isolatie half rond gemaakt - onderste baspoort rondom ingepakt - twee extra ronde verstevigingen in de kast gemaakt (een tussen de baspoorten en een onderin de kast, kast is nu veel sterker) - tweeter vervangen voor een heldere Mivoc tweeter (mooie tweeter frontkap Ultima overgezet, dus uiterlijk geen verschil) - tweeter achterop ingepakt - kleine demping(2x3cm) midden achterop de aansluitunit geplaatst - kleine demping(2x3cm) onder de aansluitunit op de bodem tegen de achterwand geplaatst, om te lang aanhouden laag iets af te remmen - staan op spikes, iets achterover hellend Helaas niets kunnen doen aan de ongelijk geplaatste verstevigingsbalken en scheef geplaatste wisselfilter. Zaten beiden te vast. Uiteraard zijn alle aanpassingen gepaard gegaan met tussendoor vele luistersessies, steeds kleine aanpassingen, heel veel open en dichtschroeven, tillen en uiteindelijk een 'big smile'! Resultaat: prachtig stereobeeld, sprekend open midden, veel detail in het hoog, laag is strak en loopt waarnodig diep door. Nu tevreden ;-)

Stefan van der Caaij 04-07-2016 Via de website gekocht

De eerste cinebar11 die ik geleverd kreeg zat een probleem in met communicatie bleutooth, na telefonisch contact direct een nieuwe toegestuurd gekregen. Super service!!!

Freerk 04-07-2016 Via de website gekocht

Aanbeveling
Goede informatie op de site, aangevuld met video's. Snelle onproblematische bestelprocedure. Snelle levering.

Macspertise 04-07-2016 Via de website gekocht

Doet gewoon wat het moet doen: simpel bestellen en goede tijdige aflevering

Ik heb eens een Teufel accessoire besteld waar een gratis koptelefoon bij werd geleverd als je een vinkje zette. Vinkje vergeten...
Eén telefoontje volstond: de koptelefoon werd keurig nagezonden!

Assortiment
Het zou een tien zijn geweest als er een koptelefoon was met een remote voor je iPhone

Aanbeveling
Kijk naar mijn commentaar hierboven

Willy 03-07-2016 Via de website gekocht

Geweldig en subliem geluid zowel stereo als theatermode of arena mode klinkt zeer ruimteachtig met geweldige speakersysteem met grote baservaring

had sounddeck besteld en heb ongeveer 6 maanden moeten wachten voor dat hij binnen was.
Omdat ik zo lang heb moeten wachten heb ik ook nog een prachtige stereo koptelefoon van 100 Euro gratis gekregen en nog een korting van 100 Euro op het produkt

Assortiment
Geweldig groot assortiment wat hifi betreft.
Hier kan Sonos niet aan tippen.

Extra toelichting
Ruime keuze High end apparatuur met garantie van 12 jaar.Je kunt de spullen 8 weken uitproberen ,niet goed geld terug.Het product word geleverd door UPS en is goed ingepakt

Wijker 03-07-2016 Via de website gekocht

Makkelijk te installeren

Alles keurig op tijd geleverd

Voor ieder wat wils

Zeer goede kwaliteit prijs

Extra toelichting
Heb dit enkele maanden in huis en ben zeer tevreden over het geluid.

Wim 03-07-2016 Via de website gekocht

Duidelijk site

Prima afstemming

Voldoende keuze

Kan het iedereen aanbevelen

Bert Peet 03-07-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijk en makkelijk te vinden wat je zoekt.

Goede telefonische ondersteuning.

Assortiment
Prima assortiment voor mensen die kwaliteit hifi zoeken.

Aanbeveling
De uitstekende kwaliteit van de producten.
De mogelijkheid om e.e.a. thuis 8 weken te kunnen testen.

Extra toelichting
Wat geluid betreft een geweldige ervaring en dat voor een schappelijke prijs.

Bert van Ingen 03-07-2016 Via de website gekocht

Goede overzichtelijke indeling van de artikelen. Snel op te roepen.

Assortiment
Voor alle toepassingen op radio-, internet- en computergebied worden kwaliteitsartikelen aangeboden. Met de noodzakelijke accessoires bijgesloten.

Aanbeveling
Prima zakenpartner, vlotte afhandeling. Nooit problemen gehad bij mijn (drie) transacties.

Wiek Rutten 03-07-2016 Via de website gekocht

Duidelijker kan het volgens mij niet.

Als alles perfect verloopt, kun je alleen maar een 10 geven

Assortiment
Alles wat ik tot nu toe aan wilde schaffen is er, dus wat wil ik nog meer.

TOP kwaliteit

Durk 03-07-2016 Via de website gekocht

snel en makkelijk bestellen

heb je vragen word je goed geholpen en als ze het niet precies weten word je de volgende dag weer terug gebeld.ben je dan nog niet tevreden dan kun je het gewoon weer terug sturen.

voldoende keuze

Aanbeveling
redelijke prijs voor goede kwaliteit

Udo 03-07-2016 Via de website gekocht

Ik heb nu speakers en de Boomster van Teufel. Bij alle twee de producten heb ik totaal geen klagen over de service. Beide keren kwam het product mooi optijd.

Assortiment
Ik heb nog niet iets gevonden wat ik miste op de site. Er zal ongetwijfeld iets zijn wat er op mist. Maar ik mis het niet.

Aanbeveling
In de winkel zelf ben ik niet geweest, maar de site beschouw ik als winkel. En daar ziet alles er keurig en overzichtelijk uit.

Marcel 03-07-2016 Via de website gekocht

Alles makkelijk aan te sluiten

Snel en netjes en goed verpakt

Assortiment
Veel keus in wat je zoekt

Aanbeveling
Alles snel en netjes afgehandeld

Gerry 03-07-2016 Via de website gekocht

Duidelijke website, goede productomschrijving

Assortiment
Natuurlijk maar één merk dus logischerwijze iets minder keuze als op bijvoorbeeld een vergelijkingssite

Aanbeveling
Prima Site, ook telefonisch snel geholpen, top!

Will 03-07-2016 Via de website gekocht

Een heerlijk set mooi vol geluid een dikke 10 voor deze prijs

Assortiment
Veel keuze uit assortiment voor elk budget

Makkelijk en snel besteld

ron koreman 03-07-2016 Via de website gekocht

duidelijke site, overzichtelijk

uitstekend, doen niet moeilijk.

Assortiment
genoeg , voor ieder wat wils.

Aanbeveling
krijg de kans om lang genoeg de speakers te luisteren. betaling wordt ook niet direct afgeschreven. netjes op tijd en goed verpakt afgeleverd.

Andre1731 03-07-2016 Via de website gekocht

Veel info via de site , echter niet alles duidelijk vermeld , contact via telefoon en/of mail vraagt wel nogal wat extra tijd

Na melding defect binnen 4 mnd werd apparaat kosteloos vervangen door een nieuwe , zat helaas wel 3 weken zonder i.v.m. niet op voorraad zijn !

Assortiment
Redelijk wat keus op de site doch had graag nog wel wat meer gebruiks-mogelijkheden van de home-cinemaset gehad , echter ook "elders" viel die keus wat tegen. Mogelijk wordt dit soort apparatuur achterhaald door de toename van streaming-media.

Aanbeveling
In principe wel goed en redelijk geprijsd maar helaas mindere ervaring door defect apparaat wat je eigenlijk niet verwacht van dit merk. Ook wel jammer dat er geen goede NL-talige gebruiksaanwijzing is en je alles per mail of telefoon moet afdoen.

Extra toelichting
Miste op het apparaat wel de mogelijkheid voor shuffle-play/random , bij gebruik van USB-media moet je wel altijd de TV aanzetten voor beeld en instellen , erg storend en onhandig. Volume aanduiding erg vreemd en onlogisch/onduidelijk met - en + db getallen. Display leest lastig af bij veel (zon)licht en afstandsbediening werkt alleen goed als je er recht voor zit en niet te ver weg. Ook instellingen meerdere geluidsinstellingen over de 6-speakers valt nogal tegen , was bij m'n vorig JVC-set veel uitgebreider.

Tijs van der Burgh 03-07-2016 Via de website gekocht

snelle levering, goed advies

Goede apperatuur en service. Helaas alleen bij de laatste firmware update spelen de lossless bestanden in het flac format niet goed meer af. Een nieuwe firmware laat al weer even op zich wachten en om de oude firmware terug te flashen is omslachtig en moet je voor elk apparaat apart uitvoeren uiteraard, maar als je meerdere apparaten in huis hebt is dat veel werk.

Mijn voorkeur zou zijn geweest gewoon de laatste goed werkende firmware onder het nieuwste versienummer uit brengen zodat alles automatisch wordt geupdated. Ik vind dit ook een kwestie van een niet goed door geteste update. Je mag toch verwachten dat het merendeel van de gebruikers de Teufel apparatuur gebruikt i.c.m. lossless/flac bestanden. Met de laatste update is dus een grote groep gedupeerd! Dat doet dan weer afbreuk aan de goede naam van Teufel

Ook heb ik in het begin problemen gehad met hoge resolutie flac (24-96 en hoger)bestanden. Die zouden volgens de fabriek specificaties gewoon afgespeeld moeten kunnen worden door de Connect2 enz.. Helaas was dat niet zo.
Uit coulance heeft Teufel mij na veel heen en weer gemail en getest een Expand toegestuurd. Hiermee was het probleem verholpen, totvoor kort, toen er dus een nieuwe firmware kwam die niet werkt.....

Aanbeveling
overzichtelijk, veel keus, goede geluidskwaliteit

Klad 03-07-2016 Via de website gekocht

Producten staan zeer goed omschreven

Telefonisch uitstekend advies gekregen

Genoeg keuze

Aanbeveling
Kwaliteit en service zijn uitstekend. De mogelijkheid om producten lang uit te proberen is zeer fijn.

Zeer hoge kwaliteit

Res114 03-07-2016 Via de website gekocht

Aanschaf wordt netjes en snel thuisgebracht.

Ik had een product wat ik niet kon gebruiken. Dit is netjes en snel teruggestort.

Gewoon aanzienlijk.

Freddy Nijland 03-07-2016 Via de website gekocht

Werkt perfekt.Betaling en levering ging allemaal soepel en veilig.

Heb nog niet gebruik hoefen maken van de service

Assortiment
Alle soorten audio apparatuur te koop dus echt goed.

Aanbeveling
Hoge kwaliteit voor relatief lage prijs.

Extra toelichting
Het geluid wat uit de apparatuur van Teufel komt is geweldig.Kwaliteit van de apparatuur ook.Het ziet er ook erg mooi uit.Sterk en stevig.Cinebar van metaal.Straalt echt kwaliteit uit.

Dro 03-07-2016 Via de website gekocht

7,3

Geen negatieve punten.

Assortiment
Prijs RearStation 4 erg hoog.

Aanbeveling
Goede spullen, maar erg hoge prijzen.

Jacob 03-07-2016 In de winkel gekocht
Amsterdam

Geen internet verbinding ter plaatse slecht parkeren voor iemand buiten amsterdam lastig

Deden wel hun best geen orgelplaat aanwezig

Zie voorgaande

Extra toelichting
Jammer dat je geen gebruik kan maken van youtube

Jos Teiwes 03-07-2016 Via de website gekocht

Alles op de website makkelijk te vinden

Alles keurig verpakt op tijd binnen gekregen

Voor audio uitgebreid pakket

Goed verzorgde website

Extra toelichting
Een min punt is de verzendkosten en je moet goed opletten om deze kosten door aanbiedingen te omzeilen.Trucje van Teufel

Wojtek Piejak 03-07-2016 Via de website gekocht

Alles is heel simpel aan te sluiten en te verbinden.

Snelle levering, duidelijke veschrijving.

Assortiment
Alles wat ik nodig had was meteen op voorraad.

Aanbeveling
Top kwaliteit spullen. Ik ga er zeker meer kopen! Echt een aanradder!!

Extra toelichting
Kwaliteit van het geluid en de afwerking is zeer hoog. Ik genier er nog steeds iedere dag van!

Lou Op den Kamp 03-07-2016 Via de website gekocht

Internet

Snelle antwoorden op vragen

Voldoende keuze.

Aanbeveling
Internet winkels zijn makkelijk toegankelijk

Henk 03-07-2016 Via de website gekocht

Altijd vriendelijk en snel geholpen.

Omwisselen actieve luidspreker ivm klein mankement snel geregeld

Behoorlijk compleet

J de Jong 03-07-2016 Via de website gekocht

Zeer makkelijk in gebruik alleen afstandsbediening werkt niet altijd even goed.

Aanbeveling
Goede producten tegen een scherpe prijs!

Ed 03-07-2016 In de winkel gekocht
Van Baerlestraat Amsterdam

7,3

Bluetooth niet altijd meteen. Verder staat het geluid automatisch zacht bij opstarten via bluetooth. Instellingen zijn nog niet optimaal. Uiteindelijk gaat het om het gebruikersgemak.

Winkel aan de Van Baerlestraat Amsterdam is met de fiets goed bereikbaar. Aankoop ging prettig en snel. Adequate afhandeling. Hoewel ik eerst online had besteld, kon ik de Teufel ter plekke kopen en meenemen met annulering van de online bestelling.

Martin Sint Jansklooster 01-06-2016 Via de website gekocht

Super site en mooi overzichtelijk

Echt heel snelle bezorging. Binnen 2 dagen in huis. Heel goed verpakt. Ziet er zeer professioneel uit.

Assortiment
Kan qua assortiment accessoires wat uitgebreider

Aanbeveling
Mooi. Snel. Betrouwbare winkel. Heel goed gevoel over alles. 8 weken luisteren. Bevalt het niet dan kan het terug. Maar dat is niet nodig wat het zijn top producten