Teufelaudio.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Teufelaudio.nl.

Teufelaudio.nl stelt zich voor

Teufel is Europees marktleider in de directe verkoop van home cinema systemen en stereo speakers. Daarnaast biedt Teufel ook pc speakers, producten voor de iPod en koptelefoons aan. Teufel uit Berlijn bestaat sinds 1979 en ontwikkelt kwalitatief hoogstaande audio producten tegen een bijzonder aantrekkelijke prijs. Geïnteresseerden kunnen Teufel producten exclusief in de online winkel kopen, deze vervolgens 8 weken thuis proberen en profiteren van een niet goed geld terug garantie.

Deze score is berekend op basis van 17 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.9

Jordi 18-09-2018 Via de website gekocht

Geweldige Service

De website is erg duidelijk en ziet er professioneel uit.
De levering duurde ongeveer een week, maar werd al de volgende dag verstuurd na het bestellen.
Het product ziet er erg mooi uit, goed afgewerkt. en er komt een prachtig geluid uit.
Mijn volgende aankoop zal ook zeker weer bij teufel zijn.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

DK 18-08-2018 Via de website gekocht

Uitstekend geluid, Uitstekende service

Ik was op zoek naar nieuwe luidsprekers en bij Teufel kan je deze bestellen en op je gemak thuis in je eigen omgeving met je eigen muziek testen voor 8 weken (!!). Na 2 weken de dozen al weggedaan, want deze speakers gaan blijven.
Via de website was er ook nog een actie waarbij je een gratis setje oordopjes kon krijgen. Ik was vergeten de code bij de bestelling toe te voegen, maar na een telefoontje werd dit netjes opgelost! Mijn dochter is nu dan ook erg blij met deze oortjes!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marc 13-08-2018 Via de website gekocht

Ultima 40 mk2 surround set aangeschaft

De webshop is zeer overzichtelijk en duidelijk weergegeven. Er is genoeg informatie over alle producten en zeer goede uitleg erbij. Het mooiste is dat je 8 weken kan proef luisteren en als je niet volledig tevreden bent kan je deze kosteloos terug zenden zonder enig probleem. In mijn geval ben ik zeer tevreden met mijn set ultima 40 mk2 en geeft de set zeer goed geluid tijdens film en muziek. Ik heb de onkyo N686 eraan gekoppeld en kan b het anders zeggen zeer goed geluid.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Lei 12-08-2018 Via de website gekocht

Geweldige producten

Ik heb zeer goede ervaring met Teufel producten, sinds de beginjaren 80 weet ik dat Teufel eerste klas hifi luidsprekers bouwt, de recensies in de toenmalige vakbladen zoals stereoplay, stereo en audio magazines spreken voor zich. Helaas ben toendertijd niet in de gelegenheid geweest deze aan te schaffen wegens Financiële redenen! Sinds twee jaar ben ik bezit van de ultimate ll speakers, waar ik zeer tevreden en met veel plezier naar luister, ln compinatie met een Rega versterker en CD speler een perfect koppel! Tevens heb ik Teufel speakerkabels die helaas niet meer leverbaar zijn, die het geluid compleet maakt! Verder heb ik me enkele maanden geleden een hoofdtelefoon aangeschaft van Teufel " Aureol Real " met een zeer Neutrale weergave, en die mij qua weergave het gevoel geeft, dat ik zit te luisteren naar mijn set maar dan zonder hoofdtelefoon! Bestelen gaat makkelijk, telefonisch vragen en advies top! Verzenden is oké, gezien herkomst verzender, verpakkingen zeer goed! Prijs kwaliteit verhouding " uitmuntend " ! Hoe ze het doen voor dat geld? Voor mij een vraag voor hun een weet! ;-) Wat mijn volgende product wordt van Teufel wordt, weet ik nog niet, alhoewel ik met de gedachten speel een cinebase te kopen!

Dreufel 12-08-2018 Via de website gekocht

Aanschaf Teufel 3sixty

Mooie design radio, met voortreffelijk geluid.
Nu nog beter het volume te regelen, met vernieuwde software.
Goede info via web en service dienst.
Wat lange levertijd, maar werd goed over gecommuniceerd.

Pluspunten

• Afleverservice

Minpunten

• -

Hans uit roosendaal 11-08-2018 Via de website gekocht

Super sound

Heb een teufel wifi/ blue tooth / netwerk speaker gekocht.
Wat een super geluid uit een kleine speaker.
Je hebt altijd verbinding als het netwerk is ingesteld, ipad of telefoon, computer maakt niet uit goed geluid.
Handig te gebruiken in heel het huis.
Heb verschillende speakers getest, zoals sonos en bose, teufel verslaat ze allemaal vanwege het super geluid en de aardige prijs.
Verder is de speaker goed gemaakt geen rommel plastic aanwezig maar degelijk, en chic afgewerkt.

Radius 11-08-2018 Via de website gekocht

Kende het niet maar zeer tevreden

Kende het niet maar alles vergeleken kwam bij teufel uit besteld in duitsland vond het erg snel en goed gelevert duitse kwaliteit dat was duidelijk. Aangesloten wat zeer makelijk was alles zit er bij. Daar na nooit meer wat anders willen hebben, liefde op eerste geluid.p.s de buren vonden het wat minder mooi😂😂😂💃💃

Jan 26-04-2018 Via de website gekocht

klasse!

Een aantal jaren geleden voor het eerst in contact gekomen met Teufel. Prima geholpen toen en uitstekend product gekregen. Vandaar onlangs weer bij Teufel aangeklopt voor een vervolgaankoop. ook nu weer alles volgens wens. Klasse!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ilvy 16-03-2018 Via de website gekocht

Zeer betaalbare uitstekende koptelefoon met noise cancelling

Ik was al even op zoek naar een betaalbare over ear koptelefoon met noise cancelling. Via een online review kwam ik uit bij Teufel. Hoge kwaliteit noise-cancelling koptelefoon gekocht waar ik zeer blij mee ben. Daarnaast prima service.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

OJ 27-02-2018 Via de website gekocht

Verduiveld goed geluid!

Het apparaat (One M) ziet er strak uit, is goed afgewerkt en geeft een verduiveld goed geluid. Met name de subwoofer is zeer goed. De service is ook uitstekend: De volumeknop zat niet helemaal goed gemonteerd, Teufel heeft direct een nieuwe gestuurd zonder kosten. Daarna hoefde ik de defecte pas terug te sturen. Klasse produkt, klasse service!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Gi 27-02-2018 Via de website gekocht

Voorbeeld voor andere bedrijven

Via de Teufelsite een set speakers gekocht, de Ultima 20 MK boekenplankspeakers. De speakers zijn zeer snel verzonden met een track and trace. Op de dinsdag na aankomst de speakers uitgepakt en geinstalleerd. Helaas het busje om de speaker vast te zetten op de standaard in de speaker geschoten. Dezelfde dag een mail verstuurd met het probleem en binnen een week een set nieuwe speakers thuis ! Bijna niet te geloven maar wat een service. Ook nog telefonisch contact gehad ( de retourzending is door GLS weer bij mij geleverd ) en ook daar weer uitermate vriendelijk en goed te woord gestaan.
Over de speakers : zeer mooi en kraakhelder geluid, in samenwerking met goede bekabeling en een subwoofer is dit echt een aanrader. Het geluid klinkt net alsof mensen naast je staan,
zo helder. Dit is in een gewone stereo opsteling, ben benieuwd wat het word als er een 5.1 opstelling van gemaakt wordt. Topgeluid voor een mooie prijs.

Doortje Jee 22-02-2018 Via de website gekocht

Super en snelle service!

Ik heb de Airy bluetooth koptelefoon bij Teufel gekocht. Wat een geluid komt daar uit en wat zit hij comfortabel! Ook de aansluiting was er meteen, verliep buitengewoon soepel. De koop bij Teufel is me wederom zeer goed bevallen. Dit is nl mijn 2e Teufel product, hiervoor had ik al een paar boxen gekocht. Ik vind hun service SUPER. Je mag hun producten 8 weken uitproberen en zonder verdere kosten terug sturen of omruilen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Cees Duindam 22-02-2018 Via de website gekocht

geweldige service,

Van de week besteld en binnen enkele dagen in huis. Goede headset en een goede service en afhandeling, ben er erg blij mee. Dank hiervoor, zeker de moeite waard om hier nog eens iets te bestellen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Maarten Bakker 22-02-2018 Via de website gekocht

Goede service, snelle levering

Ik heb de bamster hier gekocht.
Goed geluid en snel en netjes afgeleverd.
"Kwaliteit op zijn Duits",

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces

Minpunten

• -

Jonah 21-02-2018 Via de website gekocht

Mijn verwachtingen zijn uitgekomen! Alles top.

Goede communicatie via e-mail contact, informatieve webshop. Producten worden vanuit Duitsland verstuurd maar komen relatief snel aan in Nederland. Installatie van de Teufel One M verliep geheel zonder problemen. Tijdje ingespeeld en de klank is optimaal.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Bryser 20-01-2018 Via de website gekocht

slechte levering en communicatie

Ik heb 16-10-2017 een consono 35 mk3 set incl. statieven besteld. Na lang mailen van mijn kant (zelf hoor je niets van ze) heb ik eindelijk via een deel zending op 22-11-2017 mijn speakers gekregen maar nog geen statieven .
Na ik denk bijna 10 mails vanaf mijn kant krijg ik alleen als antwoord het is druk. maar toen kreeg ik mail dat ze waarschijnlijk in week 51 werden gestuurd en dan na kerstdagen zou krijgen....... en we raden het al NIETS.
Weer gemaild en wat denk je ...pppff ze hebben het druk. het is nu 19-01-2018 en zijn dus 4 maanden verder en nog niets gehoord wanneer wel komt . Ik wilde nog meer bij ze bestellen tenminste dat was het plan nog in oktober vorig jaar, maar nu echt nooit meer en raad en dan ook niemand aan....of je moet je setje pas volgend jaar compleet willen gebruiken. een zwaar teleurgestelde en boze koper

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

B.Visser 03-11-2017 Via de website gekocht

Slechte communicatie

2/11/17 Moeilijk mee te communiceren. Levertijd wordt maar steeds verder weg geschoven. Schuld ligt natuurlijk bij toeleveranciers wat niet overtuigend overkomt.Laat order gewoon doorlopen en zie wel wanneer alles binnenkomt. Stuur dan alles wel binnen 8 week retour . Wel gokje of het retourrecht wel mogelijk zou zijn
s beslist geen service gericht bedrijf.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Piet 15-05-2017 Via de website gekocht

Top klasse webwinkel

Op woensdagavond een stereo-set besteld en direct betaald en dan vrijdagmiddag in huis ,geleverd van uit Hamburg/Duitsland is echt klasse.
Ook de track & trace was prefect is volgen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

peter 30-03-2017 Via de website gekocht

Tip-top-Teufel!

Ik heb nu al een aantal keer iets bij Teufel besteld, en ben super-tevreden: men verzendt de produkten erg snel en prima verpakt. De website is overzichtelijk, en het assortiment van produkten is groot. De kwaliteit van de produkten is ook buitengewoon hoog, en de uitvoering reflecteert de hoge kwaliteit. Ik heb 1 keer een vraag over een product gehad (en nog geen klachten) en die vraag werd direct gedetailleerd beantwoord. Ik heb echt het volste vertrouwen in dit bedrijf, en zal niet aarzelen mijn volgende audio product bij hen te bestellen: prima kwaliteit voor een meer dan (of moet ik zeggen: minder dan) redelijke prijs!!!

Daxcer 03-01-2017 Via de website gekocht

Voorbeeld webwnkel

Heel fijne webwinkel, heb me de boomster aangeschaft en de afhandeling verzending enz verliep prima.
De producten zijn tevens van zeer hoge kwaliteit.
Heb destijds lang getwijfeld tussen teufel en q-audio voor een surround systeem
Heb toch de q- audio gekocht maar zou vandaag zeker voor teufel gaan !!
Garantie en omruilgarantie is ongezien en weet nu beter met de aankoop van de boomster.
Ga hier zeker terug komen in de toekomst !
Enkel was mijn korting code verlopen bij een afgebroken betaling door een server fout.
Na een mail om dit recht te zetten is dit ook gebeurt .
Alleen nooit gemeld. Jammer heb nu gekocht via mijn echtgenote haar account.

Pluspunten

• Vlotte afhandeling
  • Prima verzending
  • Koopwaar perfect verpakt, zeer degelijke kwaliteit
  • Garantie + omruilgarantie is ongezien

Minpunten

• Korting code verlopen tijdens fout afhandeling
  • Na mail terug recht gezet echter nooit gemeld

Collie 1964 29-12-2016 Via de website gekocht

Super audio voor een mooi budget.

Heb een tijd geleden een Home cinema set gekocht voor in mijn huiskamer.
Was al een poos aan het zoeken maar dan was de prijs te hoog of het geluid niet naar wens.
Totdat ik de site van teufel tegenkwam met een optie bestel en luister 8 weken niet goed geld terug.Dan moet je wel zeker zijn van je eigen product.Tot op vandaag geen haar op mijn hoofd die er spijt van heeft,wat een mooi geluid,ik hoor weer iedere aanslag en ieder tjilpje etc.
iedere keer dat ik weer luister gaan mijn haartjes overeind staan van de zuiverheid.
Het gaat hier om de teufel UL 40 MK 2.

Pluspunten

• mooie vorm
  • zuiver geluid
  • zonder afdekkap ook zeer mooi.

Matthijs 28-12-2016 Via de website gekocht

Teufel

Teufel is prima, reageert snel en verstuurt snel. Heb contact opgenomen met Teufel met vragen, die zij goed hebben beantwoord. UPS vind ik niet de beste keus, al was de verzending prima aangekomen.

Navi 26-12-2016 Via de website gekocht

Perfecte service

Snelle service en persoonlijke aandacht indien je vragen hebt. Had een soundbar aangeschaft en had een kleine storing in de speaker. Binnen 4 dagen had ik een nieuwe zonder al teveel uitleg en aarzeling. Super fijne webshop en klanditie!

Pluspunten

• Overzichtelijk
  • Persoonlijke aandacht

Alfred 19-10-2016 Via de website gekocht

Cinebar 11 en LT4 ... en er komt meer.

Inmiddels een Cinebar 11 in de slaapkamer en we hadden al een LT4 set in de woonkamer. Na jaren lang audiofiel en de duurste spullen is het gezonde verstand gekomen. Teufel biedt veel waar voor uitstekend budget, zelfs meer voor minder dan de andere merken. Levering, Kwaliteit en Service zijn op uitstekend niveau, op elk vlak. Het kan een nadeel zijn dat je Teufel niet even in elke keten kunt beluisteren of bekijken maar het is absoluut geen teleurstelling om welk product van Teufel ook te kopen. De klank zal je niet teleurstellen, de product-afwerking ook niet. Voor mij alleen nog maar Teufel, er komt nog een set voor aan de PC en een set voor op ons vakantieadres. Vrienden zijn inmiddels ook overtuigd.

Pluspunten

• Veel voor weinig
  • Afwerking
  • Geluidskwaliteit

Minpunten

• Ik heb ze nog niet bij mijn sets gevonden
  • misschien een LT set in het zwart?

Frank 15-08-2016 Via de website gekocht

Zo gemakkelijk en snel

Bij Teufel luidsprekrs besteld ! Via een makkelijk door te komen bestelprocedure luidsprekers (Ultima 40) besteld.Diezelfde avond al de leverbevestiging gekregen voor de volgende dag !Volgende dag luidsprekers ontvangen en perfect verpakt.Simpele maar zeer effectieve gebruiksaanwijzing ingesloten.Na een half uur spelen wist ik al dat ik de zichttermijn niet nodig had..Wat een kwaliteit !

Pluspunten

• Zeer snelle levering
  • Hoge kwaliteit artikelen
  • Uitstekend verpakt
  • Zichttermijn

Stefan 11-07-2016 Via de website gekocht

Duidelijk, overzichtelijk en makkelijk een bestelling te plaatsen

Ik heb geen idee hoe de service is, ik heb nog nooit problemen gehad met een product van Teufel, de levering is altijd snel en de producten zijn goed

Assortiment
Een breed scala aan audio-oplossingen voor kleine en grotere klanten. Kwaliteit voor een betaalbare prijs.

Gewoon een goede winkel!

Rakeesh 08-07-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijke site en je kunt direct je voordeel zien.

Gauw bericht van Teufel ontvangen dat de bestelling in order was, alleen duurde de levering 1 dag langer.

Assortiment
Ik had liever gehad dat ik ook een bijpassende audio bij Teufel kon aanschaffen.

Aanbeveling
Simpel, omdat je uit diverse klassen kan kiezen. Jammer genoeg slechts 1 winkel in Amsterdam waar ik ook geweest ben. Dit gaf eigen de doorslag om met Teufel verder te gaan.

Neen.

Wido 08-07-2016 Via de website gekocht

Lange leve internet

Mijn afstandsbediening reageerde niet goed, 1 mailtje en er werd gratis een nieuwe opgestuurd, super !

Extra toelichting
Super geluid met een sterke bas

Heino79 07-07-2016 Via de website gekocht

Wanneer je meer wilt weten over diverse producten word je soms doorgestuurd naar Engelstalige of Duitstalige pagina's. Niet altijd handig, want de teksten worden vaak erg technisch.

Goed contact met de klantenservice. Wel erg lang moeten wachten op mijn producten.

Assortiment
Op het gebied van Raumfeld producten (waar mijn voorkeur naar uit ging) prima

Zie verdere toelichting boven

Extra toelichting
In eerste instantie een grote teleurstelling omdat Spotify niet Multiroom afgespeeld kon worden. gelukkig is dat nu opgelost met de update van de app. Wel jammer dat ik de speakers vaak weer geheel moet resetten en opnieuw moet instellen. Ik merk dat ik de Master speaker het beste via lan kabel kan aansluiten op mijn router, omdat anders vaak de connectie wegvalt. Het geluid van de speakers is dan wel weer helemaal geweldig!

J Braber 07-07-2016 Via de website gekocht

Nadat ik mijn koptelefoon had laten vallen heb ik een mail gestuurd. Hierin heb ik vermeld dat ik hem zelf kapot heb gemaakt. Toch kreeg ik geheel kosteloos en binnen 2 weken een nieuwe koptelefoon thuisgestuurd. Top!

albert de bruijn 06-07-2016 Via de website gekocht

Geweldige boxen om te luisteren 👂 en om te zien. En dat voor die prijs. Petje af.

Snel geleverd

Assortiment
Allemaal mooie en goede produkten

Aanbeveling
Mooie en duidelijke site met goede produkt informatie

Ga zo door.....

Emre 05-07-2016 Via de website gekocht

Makkelijk overzicht, alles duidelijk

Goed laten weten wanneer ik het zou ontvangen.

Pami 05-07-2016 Via de website gekocht

De verschillende audio onderdelen zijn overzichtelijk ingedeeld.

Snelle bezorging en goede verpakking van het product.

Voldoende keuze

Aanbeveling
Vaak goede kortingen op de producten.

Extra toelichting
Overzichtelijke winkel met voldoende keuze.

Phil Scholten 05-07-2016 Via de website gekocht

Ready to rock, gewoon gaan!

Snelle levering,prima verpakt, top!

Assortiment
Veel aanbod tegen scherpe prijzen, zeker gezien de uitstekende kwaliteit.

Gewoon goed !

Paul 04-07-2016 In de winkel gekocht
Brandstore Amsterdam

Wel fijn dat je van te voren een bel afspraak kan maken voor een luister sessie in de winkel. Ze hebben dan alle tijd voor je, en je kan je eigen muziek meenemen.

Goede service, relaxed luisteren, goed en eerlijk advies en dat bij een kopje koffie.

Assortiment
Ruime keuze en netjes opgesteld.

Aanbeveling
Zoals hierboven al beschreven, goed en eerlijk advies en alle tijd voor je als je een luister afspraak hebt gemaakt.

RMJ van hooren 04-07-2016 Via de website gekocht

Duidelijke website en procedure

Prima afhandeling van de bestelling. Zoals het hoort gewoon. Verder geen service nodig gehad.

Assortiment
Het is duidelijk dat deze winkel het Teufel-assortiment verkoopt. En dat is prima.

Aanbeveling
Het gemiddelde van bovengenoemde cijfers

speeperc 04-07-2016 Via de website gekocht

Duidelijke website, gewenst product was snel vindbaar, gemakkelijke bestelling

Snelle levering, aanbod 8 weken op proef is top

Assortiment
Prijs voor het product is prima

Prima webshop

Extra toelichting
Gekocht: Zuilen Teufel ultima 40 mk2 - wit Prachtige vormgeving, gekozen voor de witte uitvoering met zwarte randen om de units heen. In de zwarte uitvoering zijn de speakerranden zilver, die tijd is geweest. Na 7 weken veel luisteren, testen, spikes nabesteld, bi-wiren etc. de conclusie: wollige bass, weinig hoog, mid redelijk Besloten om de zuilen vanwege de mooie vormgeving te houden en de boel maar eens opengeschroefd. Grote verbazing…. - units zaten erg los - isolatie binnenin ongelijk bij kastdeel mid-weergave en kastdeel bas-weergave en flubberde onderaan los - een verstevigingsbalk boven de bovenste woofer binnenin in vergelijk beide zuilen op ongelijke hoogte - verstevigingsbalk bij een zuil in twee wiggen vastgezet, bij de andere zuil maar aan een kant - verstevigingsbalk dieptes in beide zuilen ongelijk - waarom geen verstevigingbalk bij de woofers waar de druk hoger is. De kast klinkt n.l. ter hoogte van de woofers erg hol als je er op klopt - waarom geen ronde verstevigingbalken om kleine interne reflecties door de balken tegen te gaan - het wisselfilter is bij een zuil helemaal scheef op achterwand gelijmd - wel goed zijn de schuine verstevigingsranden binnenin bij alle naden en hoeken. - er is verschil hoorbaar bij het aansluiten van de kabel beneden (strakkere bas, helder hoog) of boven (een warmer geluidsbeeld). Dit dus met de goudkleurige klemmen er nog op. - goudkleurige klemmen zijn te dun en maar aan een kant goudkleurig - de bedrading zit bij alle speakerunits en het aansluitdeel met goedkope schuifklemmetjes vast, daardoor onnodig veel extra verbindingen Zuilen aangepast: - dun filtlaagje geplaatst onder alle units op het voorpaneel (ook onder tweeter) - alle bedrading vastgesoldeerd aan de units en het aansluitdeel - isolatie bij middentoner gelijk gemaakt met extra een kleine platte demping(4x4cm) midden op de achterwand, voor iets meer push - isolatie bij woofers gelijk gemaakt en een kleine platte demping(2x3cm) op de achterwand achter de bovenste woofer voor meer push - bovenin de kast isolatie half rond gemaakt - onderste baspoort rondom ingepakt - twee extra ronde verstevigingen in de kast gemaakt (een tussen de baspoorten en een onderin de kast, kast is nu veel sterker) - tweeter vervangen voor een heldere Mivoc tweeter (mooie tweeter frontkap Ultima overgezet, dus uiterlijk geen verschil) - tweeter achterop ingepakt - kleine demping(2x3cm) midden achterop de aansluitunit geplaatst - kleine demping(2x3cm) onder de aansluitunit op de bodem tegen de achterwand geplaatst, om te lang aanhouden laag iets af te remmen - staan op spikes, iets achterover hellend Helaas niets kunnen doen aan de ongelijk geplaatste verstevigingsbalken en scheef geplaatste wisselfilter. Zaten beiden te vast. Uiteraard zijn alle aanpassingen gepaard gegaan met tussendoor vele luistersessies, steeds kleine aanpassingen, heel veel open en dichtschroeven, tillen en uiteindelijk een 'big smile'! Resultaat: prachtig stereobeeld, sprekend open midden, veel detail in het hoog, laag is strak en loopt waarnodig diep door. Nu tevreden ;-)

Stefan van der Caaij 04-07-2016 Via de website gekocht

De eerste cinebar11 die ik geleverd kreeg zat een probleem in met communicatie bleutooth, na telefonisch contact direct een nieuwe toegestuurd gekregen. Super service!!!

Freerk 04-07-2016 Via de website gekocht

Aanbeveling
Goede informatie op de site, aangevuld met video's. Snelle onproblematische bestelprocedure. Snelle levering.

Macspertise 04-07-2016 Via de website gekocht

Doet gewoon wat het moet doen: simpel bestellen en goede tijdige aflevering

Ik heb eens een Teufel accessoire besteld waar een gratis koptelefoon bij werd geleverd als je een vinkje zette. Vinkje vergeten...
Eén telefoontje volstond: de koptelefoon werd keurig nagezonden!

Assortiment
Het zou een tien zijn geweest als er een koptelefoon was met een remote voor je iPhone

Aanbeveling
Kijk naar mijn commentaar hierboven

Willy 03-07-2016 Via de website gekocht

Geweldig en subliem geluid zowel stereo als theatermode of arena mode klinkt zeer ruimteachtig met geweldige speakersysteem met grote baservaring

had sounddeck besteld en heb ongeveer 6 maanden moeten wachten voor dat hij binnen was.
Omdat ik zo lang heb moeten wachten heb ik ook nog een prachtige stereo koptelefoon van 100 Euro gratis gekregen en nog een korting van 100 Euro op het produkt

Assortiment
Geweldig groot assortiment wat hifi betreft.
Hier kan Sonos niet aan tippen.

Extra toelichting
Ruime keuze High end apparatuur met garantie van 12 jaar.Je kunt de spullen 8 weken uitproberen ,niet goed geld terug.Het product word geleverd door UPS en is goed ingepakt

Wijker 03-07-2016 Via de website gekocht

Makkelijk te installeren

Alles keurig op tijd geleverd

Voor ieder wat wils

Zeer goede kwaliteit prijs

Extra toelichting
Heb dit enkele maanden in huis en ben zeer tevreden over het geluid.

Wim 03-07-2016 Via de website gekocht

Duidelijk site

Prima afstemming

Voldoende keuze

Kan het iedereen aanbevelen

Bert Peet 03-07-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijk en makkelijk te vinden wat je zoekt.

Goede telefonische ondersteuning.

Assortiment
Prima assortiment voor mensen die kwaliteit hifi zoeken.

Aanbeveling
De uitstekende kwaliteit van de producten.
De mogelijkheid om e.e.a. thuis 8 weken te kunnen testen.

Extra toelichting
Wat geluid betreft een geweldige ervaring en dat voor een schappelijke prijs.

Bert van Ingen 03-07-2016 Via de website gekocht

Goede overzichtelijke indeling van de artikelen. Snel op te roepen.

Assortiment
Voor alle toepassingen op radio-, internet- en computergebied worden kwaliteitsartikelen aangeboden. Met de noodzakelijke accessoires bijgesloten.

Aanbeveling
Prima zakenpartner, vlotte afhandeling. Nooit problemen gehad bij mijn (drie) transacties.

Wiek Rutten 03-07-2016 Via de website gekocht

Duidelijker kan het volgens mij niet.

Als alles perfect verloopt, kun je alleen maar een 10 geven

Assortiment
Alles wat ik tot nu toe aan wilde schaffen is er, dus wat wil ik nog meer.

TOP kwaliteit

Durk 03-07-2016 Via de website gekocht

snel en makkelijk bestellen

heb je vragen word je goed geholpen en als ze het niet precies weten word je de volgende dag weer terug gebeld.ben je dan nog niet tevreden dan kun je het gewoon weer terug sturen.

voldoende keuze

Aanbeveling
redelijke prijs voor goede kwaliteit

Udo 03-07-2016 Via de website gekocht

Ik heb nu speakers en de Boomster van Teufel. Bij alle twee de producten heb ik totaal geen klagen over de service. Beide keren kwam het product mooi optijd.

Assortiment
Ik heb nog niet iets gevonden wat ik miste op de site. Er zal ongetwijfeld iets zijn wat er op mist. Maar ik mis het niet.

Aanbeveling
In de winkel zelf ben ik niet geweest, maar de site beschouw ik als winkel. En daar ziet alles er keurig en overzichtelijk uit.

Marcel 03-07-2016 Via de website gekocht

Alles makkelijk aan te sluiten

Snel en netjes en goed verpakt

Assortiment
Veel keus in wat je zoekt

Aanbeveling
Alles snel en netjes afgehandeld

Gerry 03-07-2016 Via de website gekocht

Duidelijke website, goede productomschrijving

Assortiment
Natuurlijk maar één merk dus logischerwijze iets minder keuze als op bijvoorbeeld een vergelijkingssite

Aanbeveling
Prima Site, ook telefonisch snel geholpen, top!