Teufelaudio.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Teufelaudio.nl.

Teufelaudio.nl stelt zich voor

Teufel is Europees marktleider in de directe verkoop van home cinema systemen en stereo speakers. Daarnaast biedt Teufel ook pc speakers, producten voor de iPod en koptelefoons aan. Teufel uit Berlijn bestaat sinds 1979 en ontwikkelt kwalitatief hoogstaande audio producten tegen een bijzonder aantrekkelijke prijs. Geïnteresseerden kunnen Teufel producten exclusief in de online winkel kopen, deze vervolgens 8 weken thuis proberen en profiteren van een niet goed geld terug garantie.

Deze score is berekend op basis van 14 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

BD 06-12-2019

De luidsprekers ultima 40 Gewoon in een word super. Geluid mooi helder en gedetailleerd i.c.m een denon 3808. De bouw kwaliteit van de ultima 40 ook heel goed. Geen seconde spijt gehad van de aankoop zou zeggen teufel ga zo door

Dirk© 12-10-2019

Ik moet eerlijk zijn. Ben niet bepaald snel tevreden te stellen wat geluidsbeleving betreft. Heb Teufel behoorlijk op de proef gesteld door regelmatig artikelen retour te sturen of te ruilen. Steeds weer werd ik door Teufel netjes te woord gestaan en steeds weer is mee gedacht om een oplossing te vinden. Ik heb dan ook niets dan lof voor Teufel, een geweldige klantvriendelijkheid en, los van de kwaliteit van hun produkten, een geweldig bedrijf...

Michael 03-08-2019

Super geluid in de speakers!
Na ontvangst van de speakers gebeld voor wat info ben zo goed geholpen heb gelijk de steun pilaren voor de surround speakers besteld en een kabel set. Wat een fijne service!

Bas D. 21-07-2019

Alles straalt kwaliteit uit, ook hoe doordacht en stevig alles verpakt is. De soundbar 52 thx is een topper, de subwoofer ontzettend krachtig en het geluid van goede kwaliteit. Ook qua volume tijdens films is de ervaring ontzettend goed.

Louis 09-05-2019

Teufel Cinebar 11 geeft het binnen 4 jaar op
Krap 4 jaar geleden een Teufel Cinebar 11 gekocht. Een perfect geluid en zeer tevreden. Nu 2 maanden geleden begon een electronisch component, door de luidsprekers te "knetteren" en was er niet meer naar te luisteren. Na onderzoek moest de printplaat vervangen worden (kosten € 100 - 150) maar vanwege een "update" had men het oude model niet meer voorhanden en kon men hem niet repareren. De coulance bestond uit een waardecheque van €55,00, welke verhoogd werd met €13,00, nadat ik niet tevreden was over de afhandeling. Tevens werd een bijlage verzonden omtrent de levensduur van dit soort apparatuur, waarin een termijn van 3 jaar wordt aangegeven. Al met al een erg mooi geluid maar absoluut ontevreden over de afhandeling als er problemen zijn met dit product.
Teufel 07-06-2019

Beste Louis,

Dank je wel voor het kenbaar maken van jouw onvrede. Het is natuurlijk ontzettend vervelend als een Teufel systeem het niet meer doet. Daarvoor ons excuus.

Jouw Cinebar 11 is een ouder model welke wij tot eind 2015, bijna vier jaar geleden, in ons assortiment hebben gehad. Helaas kan ons servicecenter dit niet meer repareren. De oude Cinebar 11 is niet te combineren met de nieuwe Cinebar 11, dus onderdelen kunnen onderling niet uitgewisseld worden. Omdat wij het probleem niet kunnen oplossen, willen we je graag tegemoetkomen met een korting op een nieuwe aankoop. Daarnaast heeft de klantenservice je bovenop de aangeboden korting nog een persoonlijk aanbod gemaakt. Jammer dat we er niet uit zijn gekomen. Je hebt al aangegeven dat je het product laat onderzoeken en eventueel laat repareren bij een lokaal servicecenter bij jou in de buurt.

Team Teufel

Louis 09-05-2019

Teufel Cinebar 11 geeft het binnen 4 jaar op

Grad 27-04-2019

Topkwaliteit voor je geld, geweldige service en niet als laatste ook het geluid is helemaal in orde. Vooral de liefhebbers van een Bassy zullen aangenaam verrast zijn, zonder dat de midden en hoge klanken moeten inleveren.Zowel de radio 3-sixty als de hoofdtelefoon Real Bleu NC voldoen ruimschoots aan mijn verwachtingen. Teufel maakt alle verwachtingen waar en dat voor een acceptabele prijs. De bestelde audio heb je in de regel in 3 a 4 dagen thuis, is sober maar degelijk en beschermd verpakt. De vloerluidsprekers worden ook die van Teufel. Daar is geen twijfel over mogelijk.

Aad 21-04-2019

Geweldige winkel. Keurig op de afgesproken tijd geleverd. Maar bovenal, en daar gaat t om, pure klasse, waanzinnig geluid, zelfs door Sonos niet te evenaren. Kopen dus.

Cees Delsing 21-03-2019

Laatst vorig jaar een MUTE BT gekocht. Na enkele maanden een scheur in de kunststof .
Gebeld over garantie. Geen probleem. Koptelefoon werd netjes opgehaald. Scheur viel onder garantie. Binnen 14 dagen een duurdere REAL BLEU NC ontvangen !
Wat een SERVICE.

Dekker 01-02-2019

Wij wilden een bestelling plaatsen via de website maar achteraf betalen, wat volgens de site mogelijk was. Helaas kregen we steeds een foutmelding, ook toen we met de creditcard probeerden te betalen. Na een mailtje naar Teufel kregen we het voorstel het bedrag over te maken naar hun, als het geld gestort was zouden zij het opsturen, zonder verzendkosten! En inderdaad binnen een week kregen we een mail dat de levering op plaats zou vinden, wat ook zo was. Helaas kwamen we er niet helemaal uit met het aansluiten en de handleiding was alleen in Engels en Duits geleverd. Weer een mail gestuurd, en ook weer snel antwoord. Er is geen Nederlandse handleiding, maar een uitgebreide beschrijving wat we moesten doen, in het Nederlands gelukkig. En de opmerking of we nog even lieten weten of het gelukt was. Adh van die beschrijving is hei idd gelukt. Wij zijn heel tevreden over de levering en service van Teufel, zelden meegemaakt dat een website zo snel en efficiënt reageert!

Ron de Graaff 20-01-2019

Ik ben zeer tevreden over Teufel.nl. De luidsprekers die ik heb gekocht zijn keurig bezorgd. En redelijk snel. Zij hebben een goede website. Erg duidelijk en overzichtelijk.
Er is een ruime keuze.

Rik Kolster 17-01-2019

Eerlijke producten
En echt topproducten
De laatste aankoop een zeer perfecte hoofdtelefoon met Noorse canceling
Echt nog beter dan de concurrent
Hier wordt je blij van
Heb mijn collega's laten horen en er zijn er al 4 die er ook een gekocht hebben
Echt een topper
Niet goed geld terug

Ronald Crabbendam 28-12-2018

Ik heb vorig jaar een Teufel Mute BT gekocht en deze intensief naar volle tevredenheid gebruikt. Na verloop van tijd liet de kunststof beplating van het hoofdstel echter los. Ik heb derhalve een garantievraag naar Teufel gestuurd en ontving binnen no-time een nieuwe Real Blue NC als vervanging onder garantie.

Ik heb nog nooit een firma meegemaakt die Service zo hoog in het vaandel had staan. Ik was al overtuigd van de kwaliteit van Teufel producten maar in combinatie met deze topservice is Teufel echt een topbedrijf!!

Wim van Ek 16-12-2018 Via de website gekocht

Ik heb online via het hoofdkantoor een audio installatie besteld. Het bestellen, waarbij ik advies kreeg van hun support afdeling, verliep allemaal heel vlot.

Maar dan, eenmaal aangekomen en geïnstalleerd bleek er een probleem met de afstandsbediening te zijn en dan kun je het systeem absoluut niet gebruiken.

Geen probleem, dan bel je toch de support lijn. Absoluut onbereikbaar. Zowel nationaal als internationaal. Twee dagen lang geprobeerd en toen besloten het systeem weer terug te laten halen.

Bellen met Berlijn. 20 minuten wachttijd, maar afspraken gemaakt over de retourdatum. Op die datum niemand verschenen. Weer met Berlijn bellen. 20 minuten wachttijd, ja, ja.

Eén dag later het systeem opgehaald. Op 22 november bevestiging gekregen dat alles was ontvangen en dat binnen maximaal 14 dagen het geld teruggestort zou worden. Inmiddels wacht ik al 25 dagen. Heb verschillende malen gemaild. Weer gebeld, 20 minuten wachttijd. Men geeft toe dat er iets fout is gegaan, maar men wil schriftelijk niet reageren.

En, nog steeds wacht ik op een toezegging dat het geld wordt teruggestort. Ik ben echt niet gauw boos, maar dit is echt schandalig. Met name omdat men weigert schriftelijk te reageren. En, uiteraard ook omdat na 25 dagen nog steeds geen geld terug is gestort.

Over kwaliteit van het systeem kan ik dus helemaal niets zeggen, omdat het niet bruikbaar was. Jammer, want ik had me er zo op verheugd.

Elmer 28-11-2018 Via de website gekocht

Na het lezen van de vele positive reviews

Na het lezen van de vele positive reviews heb ik besloten de ULTIMA 40 mk2 te bestellen. Terwijl de bestelling onderweg was leerde ik tevens van het bestaan van een active versie van deze speaker en wist bijna zeker dat, als de 40 mk2 me zou bevallen in de 8 weken proefperiode, ik ze zou verruilen voor de ULTIMA 40 ACTIVE.
Helaas heb ik de mk2 nooit in het echt mogen aanschouwen en zal ik op zoek gaan naar een alternatief zolang Teufel het vervoer alleen door Kuehne en Nagel laat verzorgen.

Als het, net als bij mij, lastig voor je is om slechts doordeweeks tijdens kantooruren een pakket in ontvangst te moeten nemen, zou ik zeker heroverwegen of dit je vrije dag waard is. Aangezien ze je zomaar kunnen vertellen dat de vrachtwagen je overslaat omdat het lastig rijden is met een trailer (centrum, waar regelmatig trailers lossen), waarna je weer een nieuwe afspraak moet maken. En ze als alternatief aangeven dat je het ook zelf mag komen ophalen 40km verderop.

Na meerdere keren met het transportbedrijf gesproken te hebben en niet het gevoel te hebben gewaardeerd te worden als klant heb ik besloten het hierbij te laten. Dit kost te veel tijd en als dit een voorbode is van toekomstige zendingen dan is het té veel gedoe om een goedkope speaker te kopen.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Afleverservice

Jef Van Beek 17-11-2018 Via de website gekocht

Ik voel mijbedrogen

Ik heb in aanbieding, black Days een soundbar cinebar Pro + teufel BOOMSTER besteld. Na overschrijving een mail ontvangen dat betaling in orde was, en de bestelling wordt klaargemaakt voor verzending. Na 4 dagen word de bestelling aan deur geleverd door koerierbedrijf GLS.
Ik was echt ontgoocheld, twee dozen zwaar beschadigd.
Doos 1 van subwoofer een groot gat tot op bloot hout subwoofer.
Maar het ergste kwam nog.
De doos van de soundbar was ook beschadigd maar dit vond ik nog niet zo erg.
Bij het uitpakken van de soundbar was de luidspreker rooster in het midden aan je display los, luidprekerrooster links was ook uit de luidsprekerkast, en linksonder een deuk in het rooster.
Toen wou ik de voet monteren maar er waren geen schroeven bijgeleverd, maar wel een cinch 3 weg kabel die er niet erbij hoorde. En lag ook 1 van de drie rode rubber banden om kabels te ordenen met afgescheurde lippen los in de verpakking.
Ook waar de schroefjes eigenlijk ingeschroefd moest worden voor de tafelvoet waren beschadigd.
En verder waren er echt gebruiksporen te zien.
Ik ben zeer zwaar ontgoocheld in Teufel, dat die geretourde apperatuur zo naar de klanten stuur.
Dus dit was mijn eerste bestelling bij Teufel maar ook de laatste.

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Afleverservice
  • Klantenservice

Jordi 18-09-2018 Via de website gekocht

Geweldige Service

De website is erg duidelijk en ziet er professioneel uit.
De levering duurde ongeveer een week, maar werd al de volgende dag verstuurd na het bestellen.
Het product ziet er erg mooi uit, goed afgewerkt. en er komt een prachtig geluid uit.
Mijn volgende aankoop zal ook zeker weer bij teufel zijn.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

DK 18-08-2018 Via de website gekocht

Uitstekend geluid, Uitstekende service

Ik was op zoek naar nieuwe luidsprekers en bij Teufel kan je deze bestellen en op je gemak thuis in je eigen omgeving met je eigen muziek testen voor 8 weken (!!). Na 2 weken de dozen al weggedaan, want deze speakers gaan blijven.
Via de website was er ook nog een actie waarbij je een gratis setje oordopjes kon krijgen. Ik was vergeten de code bij de bestelling toe te voegen, maar na een telefoontje werd dit netjes opgelost! Mijn dochter is nu dan ook erg blij met deze oortjes!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marc 13-08-2018 Via de website gekocht

Ultima 40 mk2 surround set aangeschaft

De webshop is zeer overzichtelijk en duidelijk weergegeven. Er is genoeg informatie over alle producten en zeer goede uitleg erbij. Het mooiste is dat je 8 weken kan proef luisteren en als je niet volledig tevreden bent kan je deze kosteloos terug zenden zonder enig probleem. In mijn geval ben ik zeer tevreden met mijn set ultima 40 mk2 en geeft de set zeer goed geluid tijdens film en muziek. Ik heb de onkyo N686 eraan gekoppeld en kan b het anders zeggen zeer goed geluid.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Lei 12-08-2018 Via de website gekocht

Geweldige producten

Ik heb zeer goede ervaring met Teufel producten, sinds de beginjaren 80 weet ik dat Teufel eerste klas hifi luidsprekers bouwt, de recensies in de toenmalige vakbladen zoals stereoplay, stereo en audio magazines spreken voor zich. Helaas ben toendertijd niet in de gelegenheid geweest deze aan te schaffen wegens Financiële redenen! Sinds twee jaar ben ik bezit van de ultimate ll speakers, waar ik zeer tevreden en met veel plezier naar luister, ln compinatie met een Rega versterker en CD speler een perfect koppel! Tevens heb ik Teufel speakerkabels die helaas niet meer leverbaar zijn, die het geluid compleet maakt! Verder heb ik me enkele maanden geleden een hoofdtelefoon aangeschaft van Teufel " Aureol Real " met een zeer Neutrale weergave, en die mij qua weergave het gevoel geeft, dat ik zit te luisteren naar mijn set maar dan zonder hoofdtelefoon! Bestelen gaat makkelijk, telefonisch vragen en advies top! Verzenden is oké, gezien herkomst verzender, verpakkingen zeer goed! Prijs kwaliteit verhouding " uitmuntend " ! Hoe ze het doen voor dat geld? Voor mij een vraag voor hun een weet! ;-) Wat mijn volgende product wordt van Teufel wordt, weet ik nog niet, alhoewel ik met de gedachten speel een cinebase te kopen!

Dreufel 12-08-2018 Via de website gekocht

Aanschaf Teufel 3sixty

Mooie design radio, met voortreffelijk geluid.
Nu nog beter het volume te regelen, met vernieuwde software.
Goede info via web en service dienst.
Wat lange levertijd, maar werd goed over gecommuniceerd.

Pluspunten

• Afleverservice

Minpunten

• -

Hans uit roosendaal 11-08-2018 Via de website gekocht

Super sound

Heb een teufel wifi/ blue tooth / netwerk speaker gekocht.
Wat een super geluid uit een kleine speaker.
Je hebt altijd verbinding als het netwerk is ingesteld, ipad of telefoon, computer maakt niet uit goed geluid.
Handig te gebruiken in heel het huis.
Heb verschillende speakers getest, zoals sonos en bose, teufel verslaat ze allemaal vanwege het super geluid en de aardige prijs.
Verder is de speaker goed gemaakt geen rommel plastic aanwezig maar degelijk, en chic afgewerkt.

Radius 11-08-2018 Via de website gekocht

Kende het niet maar zeer tevreden

Kende het niet maar alles vergeleken kwam bij teufel uit besteld in duitsland vond het erg snel en goed gelevert duitse kwaliteit dat was duidelijk. Aangesloten wat zeer makelijk was alles zit er bij. Daar na nooit meer wat anders willen hebben, liefde op eerste geluid.p.s de buren vonden het wat minder mooi😂😂😂💃💃

Jan 26-04-2018 Via de website gekocht

klasse!

Een aantal jaren geleden voor het eerst in contact gekomen met Teufel. Prima geholpen toen en uitstekend product gekregen. Vandaar onlangs weer bij Teufel aangeklopt voor een vervolgaankoop. ook nu weer alles volgens wens. Klasse!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ilvy 16-03-2018 Via de website gekocht

Zeer betaalbare uitstekende koptelefoon met noise cancelling

Ik was al even op zoek naar een betaalbare over ear koptelefoon met noise cancelling. Via een online review kwam ik uit bij Teufel. Hoge kwaliteit noise-cancelling koptelefoon gekocht waar ik zeer blij mee ben. Daarnaast prima service.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

OJ 27-02-2018 Via de website gekocht

Verduiveld goed geluid!

Het apparaat (One M) ziet er strak uit, is goed afgewerkt en geeft een verduiveld goed geluid. Met name de subwoofer is zeer goed. De service is ook uitstekend: De volumeknop zat niet helemaal goed gemonteerd, Teufel heeft direct een nieuwe gestuurd zonder kosten. Daarna hoefde ik de defecte pas terug te sturen. Klasse produkt, klasse service!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Gi 27-02-2018 Via de website gekocht

Voorbeeld voor andere bedrijven

Via de Teufelsite een set speakers gekocht, de Ultima 20 MK boekenplankspeakers. De speakers zijn zeer snel verzonden met een track and trace. Op de dinsdag na aankomst de speakers uitgepakt en geinstalleerd. Helaas het busje om de speaker vast te zetten op de standaard in de speaker geschoten. Dezelfde dag een mail verstuurd met het probleem en binnen een week een set nieuwe speakers thuis ! Bijna niet te geloven maar wat een service. Ook nog telefonisch contact gehad ( de retourzending is door GLS weer bij mij geleverd ) en ook daar weer uitermate vriendelijk en goed te woord gestaan.
Over de speakers : zeer mooi en kraakhelder geluid, in samenwerking met goede bekabeling en een subwoofer is dit echt een aanrader. Het geluid klinkt net alsof mensen naast je staan,
zo helder. Dit is in een gewone stereo opsteling, ben benieuwd wat het word als er een 5.1 opstelling van gemaakt wordt. Topgeluid voor een mooie prijs.

Doortje Jee 22-02-2018 Via de website gekocht

Super en snelle service!

Ik heb de Airy bluetooth koptelefoon bij Teufel gekocht. Wat een geluid komt daar uit en wat zit hij comfortabel! Ook de aansluiting was er meteen, verliep buitengewoon soepel. De koop bij Teufel is me wederom zeer goed bevallen. Dit is nl mijn 2e Teufel product, hiervoor had ik al een paar boxen gekocht. Ik vind hun service SUPER. Je mag hun producten 8 weken uitproberen en zonder verdere kosten terug sturen of omruilen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Cees Duindam 22-02-2018 Via de website gekocht

geweldige service,

Van de week besteld en binnen enkele dagen in huis. Goede headset en een goede service en afhandeling, ben er erg blij mee. Dank hiervoor, zeker de moeite waard om hier nog eens iets te bestellen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Maarten Bakker 22-02-2018 Via de website gekocht

Goede service, snelle levering

Ik heb de bamster hier gekocht.
Goed geluid en snel en netjes afgeleverd.
"Kwaliteit op zijn Duits",

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces

Minpunten

• -

Jonah 21-02-2018 Via de website gekocht

Mijn verwachtingen zijn uitgekomen! Alles top.

Goede communicatie via e-mail contact, informatieve webshop. Producten worden vanuit Duitsland verstuurd maar komen relatief snel aan in Nederland. Installatie van de Teufel One M verliep geheel zonder problemen. Tijdje ingespeeld en de klank is optimaal.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Bryser 20-01-2018 Via de website gekocht

slechte levering en communicatie

Ik heb 16-10-2017 een consono 35 mk3 set incl. statieven besteld. Na lang mailen van mijn kant (zelf hoor je niets van ze) heb ik eindelijk via een deel zending op 22-11-2017 mijn speakers gekregen maar nog geen statieven .
Na ik denk bijna 10 mails vanaf mijn kant krijg ik alleen als antwoord het is druk. maar toen kreeg ik mail dat ze waarschijnlijk in week 51 werden gestuurd en dan na kerstdagen zou krijgen....... en we raden het al NIETS.
Weer gemaild en wat denk je ...pppff ze hebben het druk. het is nu 19-01-2018 en zijn dus 4 maanden verder en nog niets gehoord wanneer wel komt . Ik wilde nog meer bij ze bestellen tenminste dat was het plan nog in oktober vorig jaar, maar nu echt nooit meer en raad en dan ook niemand aan....of je moet je setje pas volgend jaar compleet willen gebruiken. een zwaar teleurgestelde en boze koper

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

B.Visser 03-11-2017 Via de website gekocht

Slechte communicatie

2/11/17 Moeilijk mee te communiceren. Levertijd wordt maar steeds verder weg geschoven. Schuld ligt natuurlijk bij toeleveranciers wat niet overtuigend overkomt.Laat order gewoon doorlopen en zie wel wanneer alles binnenkomt. Stuur dan alles wel binnen 8 week retour . Wel gokje of het retourrecht wel mogelijk zou zijn
s beslist geen service gericht bedrijf.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Piet 15-05-2017 Via de website gekocht

Top klasse webwinkel

Op woensdagavond een stereo-set besteld en direct betaald en dan vrijdagmiddag in huis ,geleverd van uit Hamburg/Duitsland is echt klasse.
Ook de track & trace was prefect is volgen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

peter 30-03-2017 Via de website gekocht

Tip-top-Teufel!

Ik heb nu al een aantal keer iets bij Teufel besteld, en ben super-tevreden: men verzendt de produkten erg snel en prima verpakt. De website is overzichtelijk, en het assortiment van produkten is groot. De kwaliteit van de produkten is ook buitengewoon hoog, en de uitvoering reflecteert de hoge kwaliteit. Ik heb 1 keer een vraag over een product gehad (en nog geen klachten) en die vraag werd direct gedetailleerd beantwoord. Ik heb echt het volste vertrouwen in dit bedrijf, en zal niet aarzelen mijn volgende audio product bij hen te bestellen: prima kwaliteit voor een meer dan (of moet ik zeggen: minder dan) redelijke prijs!!!

Daxcer 03-01-2017 Via de website gekocht

Voorbeeld webwnkel

Heel fijne webwinkel, heb me de boomster aangeschaft en de afhandeling verzending enz verliep prima.
De producten zijn tevens van zeer hoge kwaliteit.
Heb destijds lang getwijfeld tussen teufel en q-audio voor een surround systeem
Heb toch de q- audio gekocht maar zou vandaag zeker voor teufel gaan !!
Garantie en omruilgarantie is ongezien en weet nu beter met de aankoop van de boomster.
Ga hier zeker terug komen in de toekomst !
Enkel was mijn korting code verlopen bij een afgebroken betaling door een server fout.
Na een mail om dit recht te zetten is dit ook gebeurt .
Alleen nooit gemeld. Jammer heb nu gekocht via mijn echtgenote haar account.

Pluspunten

• Vlotte afhandeling
  • Prima verzending
  • Koopwaar perfect verpakt, zeer degelijke kwaliteit
  • Garantie + omruilgarantie is ongezien

Minpunten

• Korting code verlopen tijdens fout afhandeling
  • Na mail terug recht gezet echter nooit gemeld

Collie 1964 29-12-2016 Via de website gekocht

Super audio voor een mooi budget.

Heb een tijd geleden een Home cinema set gekocht voor in mijn huiskamer.
Was al een poos aan het zoeken maar dan was de prijs te hoog of het geluid niet naar wens.
Totdat ik de site van teufel tegenkwam met een optie bestel en luister 8 weken niet goed geld terug.Dan moet je wel zeker zijn van je eigen product.Tot op vandaag geen haar op mijn hoofd die er spijt van heeft,wat een mooi geluid,ik hoor weer iedere aanslag en ieder tjilpje etc.
iedere keer dat ik weer luister gaan mijn haartjes overeind staan van de zuiverheid.
Het gaat hier om de teufel UL 40 MK 2.

Pluspunten

• mooie vorm
  • zuiver geluid
  • zonder afdekkap ook zeer mooi.

Matthijs 28-12-2016 Via de website gekocht

Teufel

Teufel is prima, reageert snel en verstuurt snel. Heb contact opgenomen met Teufel met vragen, die zij goed hebben beantwoord. UPS vind ik niet de beste keus, al was de verzending prima aangekomen.

Navi 26-12-2016 Via de website gekocht

Perfecte service

Snelle service en persoonlijke aandacht indien je vragen hebt. Had een soundbar aangeschaft en had een kleine storing in de speaker. Binnen 4 dagen had ik een nieuwe zonder al teveel uitleg en aarzeling. Super fijne webshop en klanditie!

Pluspunten

• Overzichtelijk
  • Persoonlijke aandacht

Alfred 19-10-2016 Via de website gekocht

Cinebar 11 en LT4 ... en er komt meer.

Inmiddels een Cinebar 11 in de slaapkamer en we hadden al een LT4 set in de woonkamer. Na jaren lang audiofiel en de duurste spullen is het gezonde verstand gekomen. Teufel biedt veel waar voor uitstekend budget, zelfs meer voor minder dan de andere merken. Levering, Kwaliteit en Service zijn op uitstekend niveau, op elk vlak. Het kan een nadeel zijn dat je Teufel niet even in elke keten kunt beluisteren of bekijken maar het is absoluut geen teleurstelling om welk product van Teufel ook te kopen. De klank zal je niet teleurstellen, de product-afwerking ook niet. Voor mij alleen nog maar Teufel, er komt nog een set voor aan de PC en een set voor op ons vakantieadres. Vrienden zijn inmiddels ook overtuigd.

Pluspunten

• Veel voor weinig
  • Afwerking
  • Geluidskwaliteit

Minpunten

• Ik heb ze nog niet bij mijn sets gevonden
  • misschien een LT set in het zwart?

Frank 15-08-2016 Via de website gekocht

Zo gemakkelijk en snel

Bij Teufel luidsprekrs besteld ! Via een makkelijk door te komen bestelprocedure luidsprekers (Ultima 40) besteld.Diezelfde avond al de leverbevestiging gekregen voor de volgende dag !Volgende dag luidsprekers ontvangen en perfect verpakt.Simpele maar zeer effectieve gebruiksaanwijzing ingesloten.Na een half uur spelen wist ik al dat ik de zichttermijn niet nodig had..Wat een kwaliteit !

Pluspunten

• Zeer snelle levering
  • Hoge kwaliteit artikelen
  • Uitstekend verpakt
  • Zichttermijn

Stefan 11-07-2016 Via de website gekocht

Duidelijk, overzichtelijk en makkelijk een bestelling te plaatsen

Ik heb geen idee hoe de service is, ik heb nog nooit problemen gehad met een product van Teufel, de levering is altijd snel en de producten zijn goed

Assortiment
Een breed scala aan audio-oplossingen voor kleine en grotere klanten. Kwaliteit voor een betaalbare prijs.

Gewoon een goede winkel!

Rakeesh 08-07-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijke site en je kunt direct je voordeel zien.

Gauw bericht van Teufel ontvangen dat de bestelling in order was, alleen duurde de levering 1 dag langer.

Assortiment
Ik had liever gehad dat ik ook een bijpassende audio bij Teufel kon aanschaffen.

Aanbeveling
Simpel, omdat je uit diverse klassen kan kiezen. Jammer genoeg slechts 1 winkel in Amsterdam waar ik ook geweest ben. Dit gaf eigen de doorslag om met Teufel verder te gaan.

Neen.

Wido 08-07-2016 Via de website gekocht

Lange leve internet

Mijn afstandsbediening reageerde niet goed, 1 mailtje en er werd gratis een nieuwe opgestuurd, super !

Extra toelichting
Super geluid met een sterke bas

Heino79 07-07-2016 Via de website gekocht

Wanneer je meer wilt weten over diverse producten word je soms doorgestuurd naar Engelstalige of Duitstalige pagina's. Niet altijd handig, want de teksten worden vaak erg technisch.

Goed contact met de klantenservice. Wel erg lang moeten wachten op mijn producten.

Assortiment
Op het gebied van Raumfeld producten (waar mijn voorkeur naar uit ging) prima

Zie verdere toelichting boven

Extra toelichting
In eerste instantie een grote teleurstelling omdat Spotify niet Multiroom afgespeeld kon worden. gelukkig is dat nu opgelost met de update van de app. Wel jammer dat ik de speakers vaak weer geheel moet resetten en opnieuw moet instellen. Ik merk dat ik de Master speaker het beste via lan kabel kan aansluiten op mijn router, omdat anders vaak de connectie wegvalt. Het geluid van de speakers is dan wel weer helemaal geweldig!

J Braber 07-07-2016 Via de website gekocht

Nadat ik mijn koptelefoon had laten vallen heb ik een mail gestuurd. Hierin heb ik vermeld dat ik hem zelf kapot heb gemaakt. Toch kreeg ik geheel kosteloos en binnen 2 weken een nieuwe koptelefoon thuisgestuurd. Top!

albert de bruijn 06-07-2016 Via de website gekocht

Geweldige boxen om te luisteren 👂 en om te zien. En dat voor die prijs. Petje af.

Snel geleverd

Assortiment
Allemaal mooie en goede produkten

Aanbeveling
Mooie en duidelijke site met goede produkt informatie

Ga zo door.....

Emre 05-07-2016 Via de website gekocht

Makkelijk overzicht, alles duidelijk

Goed laten weten wanneer ik het zou ontvangen.

Pami 05-07-2016 Via de website gekocht

De verschillende audio onderdelen zijn overzichtelijk ingedeeld.

Snelle bezorging en goede verpakking van het product.

Voldoende keuze

Aanbeveling
Vaak goede kortingen op de producten.

Extra toelichting
Overzichtelijke winkel met voldoende keuze.

Phil Scholten 05-07-2016 Via de website gekocht

Ready to rock, gewoon gaan!

Snelle levering,prima verpakt, top!

Assortiment
Veel aanbod tegen scherpe prijzen, zeker gezien de uitstekende kwaliteit.

Gewoon goed !