Teufelaudio.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Teufelaudio.nl.

Teufelaudio.nl stelt zich voor

Teufel is een van de grootste Duitse fabrikanten van audioproducten. Het assortiment varieert van hifi, home cinema sets tot multimediasystemen, koptelefoons en bluetooth speakers. Het bedrijf begon in 1979 in Berlijn met de ontwikkeling van luidsprekerkits die mensen zelf in elkaar konden zetten. Inmiddels is het bedrijf met meer dan tweehonderd werknemers in heel Europa de nummer één in directe verkoop van audioproducten. Teufel ontwikkelt hoogstaande audioproducten tegen een bijzonder aantrekkelijke prijs. Geïnteresseerden kunnen Teufel producten exclusief in de online winkel kopen, deze vervolgens 8 weken thuis proberen en profiteren van een niet goed geld terug garantie.

Deze score is gebaseerd op 30 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Mieczyslaw 09-01-2023

After a long consideration I bought a set of Theater 500 and Denon DRA800H receiver from you and I am very satisfied with this choice .I live in Belgium and I could not audition the set before, I hesitated between the products of other brands and your products I simply did not know.I came across the website of your company, which seemed to me clear and professional.I decided to trust in the technical data of the speakers and their characteristics given there and I bought them.I am happy to say that I was not disappointed and the equipment meets my expectations.
The columns are made perfectly in terms of painting .To me they are nicer than on the advertisement.I was a little scared when the shipment had a damaged carton, but after opening it was all ok The packaging was very solid.The pledge arrived a week late , but this is not the fault of Teufel, but the shipping company. I was being informed about the delay by you in real time, so there was no problem. The set worked perfectly during the holidays and for the opening of the new year. Best wishes : success in business, further development of the company,remarkable ideas for new products and even more satisfied customers for the new 2023r for the entire TEUFEL team sends -satisfied customer.

Van V. 31-12-2022

Geweldig apparaat. Mooi uiterlijk. Makkelijk te händelen en een verschrikkelijk mooie klank. Elke keuze mogelijkheid werkt perfect. (Internet) Radio staat de hele dag aan. Overtreft al mijn verwachtingen. De levering/verpakking was prima.

Tom 29-12-2022

Snelle en correcte levering van Teufel. Geluid van de Boomster is voortreffelijk. Werkt goed via bluetooth. Meer voorprogrammeermogelijkheden voor DAB en FM waren mooi geweest. DAB en FM werken wel weer voortreffelijk!

michel 27-12-2022

2 paar Teufel theater 500 speakers gekocht.
Na 4 jaar begint de houtfineer los te laten op de ondergrond, tevens onderliggend gezwollen spaanplaat op de naad. De naden van de teufel speakers zijn uiterst slecht dicht geseald waardoor deze speakers ONVOLDOENDE beschermd zijn tegen indringend vocht op deze kritische plaatsen zo dicht bij de vloer (voetsteun). Daarom acht ik deze speakers niet geschikt voor plaatsing op een vloer die licht gedweild wordt, zoals: tegelvloeren, pvc, Novilon, grindvloeren en gietvloeren.
het maximale vochtniveau van de omgeving staat niet gespecificeerd in de handleiding.

Op de website staat:
Wij geven 12 jaar garantie op de behuizing, drivers en cross-over filters van onze passieve luidsprekers!

In de praktijk nemen ze geen verantwoordelijkheid en wijzen alles van de hand af, daar ze stellen dat dit natuurlijke veroudering is in functie van 4 jaar,
Gezien het prijsniveau een uiterst slechte aankoop!

Michael 12-12-2022

Het begint met de service, helemaal geweldig zeer transparant en heel snel. De installatie super eenvoudig en een kraak helder geluid en een bas die naar harte lust hard open kan zetten zodat de bas ruimschoots voelbaar is. Echt een aanrader voor films maar ook voor muziek is het een fijne installatie.

Piet 05-12-2022

Fijne webwinkel mooie spullen nette prijzen spullen worden door een goed transportbedrijf bezorgd van mijn een dikke 10

koper1954 29-11-2022

De webshop van Teufel is uitstekend. Overzichtelijk, snelle afhandeling en duidelijke informatie over het verloop van de bestelling. Helaas kan dat niet van UPS gezegd worden, de bestelling komt niet op het moment dat ze doorgeven en de verpakking was ook beschadigd. Gelukkig was de inhoud onbeschadigd.

Clemens 24-11-2022

Achteraf betalen is erg ingewikkeld.
Betaling die je hebt gedaan krijg je geen bevestiging van

Lisa 16-11-2022

Had de cinebar one aangeschaft.
Wilde toch de subwoofer erbij.
Los is duurder. Kreeg keurig de Combiprijs aangeboden.
Goede service.

André 23-10-2022

Zeer snelle juiste levering. adekwate info over de bezorging. Zeer goede kwaliteit van het geluid. daarmee een goede prijs kwaliteit verhouding.

Stef van Eeden 15-10-2022

Snel en correct. Vriendelijke en deskundige telefonische hulp toen de cd speler bij aflevering het niet deed. Er werd direct per omgaande een nieuw exemplaar opgestuurd en de defecte werd gratis opgehaald.
De installatie werkt prima met mooi geluid.

MarcodV1968 05-10-2022

Degelijk assortiment, duidelijke website en mooie (aantrekkelijke) prijzen.

Ron van der Kruit 09-09-2022

Een prachtige set, Theater 500 Kombo. De versterker is eenvoudig, maar het geluid is prime, de speakers zijn super. De afstandsbediening kan beter, je moet wel echt goed richten om hem te laten werken. Ik had de streamer erbij besteld, maar omdat ik een pc er naast heb staan, zag ik de toegevoegde waarde niet zo en heb hem probleemloos geretourneerd. Het enige puntje is de bezorging, wat een waardeloze service geeft de vervoerder, kwamen gewoon niet opdagen en hadden besloten om maar een dag later te komen. De klantenservice van Teufel is geweldig, ik begrijp niet waar de slechte recensies vandaan komen, ik heb meerdere malen contact gehad en ben er zeer tevreden over. Kort samengevat, gewoon doen, ben je kritisch over je stereo, lees dan eerst de recensies.

Henk 20-08-2022

Goede kwaliteit voor een redelijke prijs. Vlotte levering. Heb diverse artikelen bij Teufel gekocht en altijd tevreden over mijn aankopen.

Hendric1948 09-07-2022

Ik kocht onlangs de Teufel Airy Sports Ear-In speakers, ze bevallen tot nu toe prima, goed geluid, goede pasvorm, snel op te laden en lange luisterbeurten, kortom geweldig. Enige minpuntje, het veel te kleine opbergdoosje. Je moet echt proppen om allen er behoorlijk in te krijgen.

Fred 02-07-2022

Gemakkelijk bestellen, snelle levering en product goed verpakt.
Het aangeschafte product , de Teufel 360, bevalt zeer goed. Het maakt alle verwachtingen waar. Prachtig geluid en veel meer zenders onder voorkeur op te slaan dan ik verwacht had. Ook de app (android telefoon) werkt naar behoren.

Alfredo59 13-06-2022

Als je echt naar iets bijzonders op zoek bent op Audiogebied en naar een professionele en betrouwbare leverancier zit je bij Teufelaudio goed!

Het gehele aankoop- en leveringsprocess was gemakkelijk, helder en snel!

Yannick 11-06-2022

J’ai reçu 5 jours après ma commande les articles, super content, une semaine après j’ai remarqué un petit défaut sur le caisson, après échange de courriels, je vais recevoir demain une nouvelle enceinte, et j’ai même pas encore retourné l’autre. Je suis bluffé du service et de leur rapidité. Super
Je mets un 10 sans problème
Continué comme cela.

Rudi 30-05-2022

Prima vlotte afhandeling..vlugge levering en goede communicatie. Niets als lof..ik beveel iedereen Teufel aan,zowel voor de diensten als voor de kwaliteit van hun producten. Bedankt Teufel

M. Buis 26-05-2022

Goede kwaliteit voor een mooie prijs!
Dankzij de Teufel Connect een draadloze verbinding met mijn Sub! Simpel te installeren en nu vrij om de juiste positie te bepalen in de ruimte. Geen last van vertraging op de lijn ook. Super strakke bas, dus de uitbreiding meer dan waard!

Alexander Märsylä 23-04-2022

Mooie site, de shop is makkelijk navigeerbaar, en de informatie is zeer duidelijk.

Patje 10-04-2022

Super soundbar mooi en zuiver geluid.
Mooi uiterlijk snel geleverd hele.moiie zuivere bas.
Kortom ik kan dit product zeer aanbevelen.

jbra 01-04-2022

Teufel One Cinebar One gekocht en (stom mijn fout, langer gebruikt dan 8 weken, ruim 16 weken) niet kunnen wennen aan het ingeblikte geluid , een voorstel gedaan aan Teufel om hem in te ruilen voor één van hun topproducten. Doen ze niets mee omdat ze geen trade-in producten verhandelen(???). Wil zelfs een Cinebar Lux kopen van 749 euro omdat ik denk dat een groter soundbar een beter geluid kan produceren. Ik hoef zelfs het totaalbedrag niet verrekend te hebben. Ik ruil gewoon in. Beginnen ze niet aan. Ben dus nu op zoek naar een nieuwe soundbar van een ander merk. Jammer, Teufel leek me zo consument bewust...

Zeer tevreden klant 29-03-2022

Fijne website, levering en contact meteen met de fabrikant, geen tussenpersonen. Fantastische luidsprekers, erg blij mee geluid nooit op deze gedetailleerde wijze gehoord.

Muziekfan 22-03-2022

Teufel levert prima producten. De site is aantrekkelijk en een bestelling is makkelijk te plaatsen. De levering was super snel. Product was netjes verpakt.

Jeroen van Oostveen 11-03-2022

Tot drie keer toe klantenservice gemaild om een product te retouren, tot 3x toe geen reactie. Worst customerservice ever!

Jan de Vos 06-03-2022

Na een foutieve keuze op de website hebben we ons telefonisch laten adviseren. Juist advies! Nieuwe set besteld en de onjuiste zending teruggestuurd. Alles super snel en correct afgehandeld. Mooie set (5.1) met een degelijk geluid voor films en muziek. Tevreden klant!

Wil 04-03-2022

Heel tevreden met deze Ultima 40 boxen.
Mooi geluid voor een redelijke prijs.
De bezorging liep geheel volgens afspraak.

Tielse Flip 29-01-2022

Een teufel product kun je zonder zorgen kopen. De service is uitstekend en de klank, van iedere luidspreker is een lust voor het oor.

Joke 29-01-2022

Gemakkelijke duidelijke site zeer snelle levering, ik heb een radio gekocht ik ben er zeer blij mee wat een geweldig geluid mooi vormgeving, een aanrader.

Chris 22-01-2022

Snelle levering, duidelijke communicatie over artikel en levering van artikel. Inear zijn van uistekende kwaliteit en batterijduur is super!

aleX 16-01-2022

Levering was op tijd en zoals afgesproken. Maar wat het een 10 maakt is de reactie op een (kosmetische) beschadiging door de transport. Ik kon de box blijven gebruiken tot de vervangende box binnen een week geleverd was. De oude box werd volgens opgehaald. Alles perfect geregeld. Excellente service.
Oh, en het product is ook precies zoals verwacht en heele boel geluid voor een heel schappelijke prijs.

Bernard pasmans 15-01-2022

Prachtig geluid mooi model duidelijke beschrijving in het Nederlands heb je ergens een probleem bel gerust de service lijn en je wordt vriendelijk te woord gestaan en zeer behandeld

FNJ Rened 18-12-2021

De site is overzichtelijk, en de producten zijn netjes afgewerkt en verpakt. Ook de retourzendingen zijn goed geregeld, zoals jullie ook omschrijven.

Jeanke 15-12-2021

Op het product valt niets aan te merken. De levering door UPS daarentegen trok op niets. Er ging volgens hun mail op woensdag en donderdag geleverd worden. Er is dan zonder verdere info op maandag geprobeerd om op maandag te leveren. Uiteraard niemand thuis. Dan is alles op dinsdag geleverd. Toen was ik per toeval thuis.

HoPa 15-12-2021

Radio 3sixty aangekocht. Vlotte levering, zelfs eerder dan verwacht. Prima sound en prijs-kwaliteit verhouding. Maar geen Nederlandstalige handleiding ingesloten, wel on line te downloaden. Tip: voorzie aan het toestel een houder( magnetisch ?) voor de afstandsbediening,

Timmer 25-10-2021

Prijs kwaliteit verhouding. Eigenlijk beter te zeggen : Premium producten for low budget. Voordeel is dat er geen tussen handel in zit. Je koopt rechtstreeks bij de "bouwer". Altijd voordeliger, want elke schakel in de ketting wil verdienen. Hier niet het geval.
TOP!

Pedro 23-09-2021

Top site met duidelijke informatie. Goede service, levering binnen afgesproken tijd, op afgesproken dag. Goed verpakt. Erg soepele bestelling en vooral super tevreden met het gekochte product. Top !

Ricardo 22-09-2021

Ik heb een complete 5.1.2 ultima aangeschaft .
Moment van eerste liedje/film tot een tijdje later tot hij is ingespeeld ben hier zeer tevreden over .
En de service van teufel is super zo zouden meer bedrijven moeten zijn.

Lj vd Berg 28-08-2021

Ik heb de Kombo gekocht, erg mooi geluid, werkt snel. Geluid is vrijwel hetzelfde als voorheen mijn dure JBL. Snelle levering. Elke dag het bioscoop geluid, tv, radio dab+, cd.. ideaal voor woonkamer van +- 40m2. Aanrader dus!

Erwin 14-08-2021

Prima levering super product .
Is zijn geld dubbel en dwars waard.
Kwaliteits product was goed verpakt en is super van kwaliteit.

joke 15-07-2021

duidelijke informatie over het opsturen
goede garantie
heel tevreden

Henk 11-07-2021

Op de shop van Teufel wordt je prima geadviseerd en er is ruime keuze. Er staat precies wat het apparaat kan met goede beschrijving.

A. Harmsel 29-06-2021

Duidelijke website. Nette service. Product werd bijna week eerder bezorgd dan dat er in de bestelling stond. Goed verpakt. Netjes onbeschadigd bezorgd. Ben zeer tevreden.

Arend 28-06-2021

Goede en betrouwbare webshop, snelle levering en alles keurig verpakt. Ik kan het iedereen aanraden...

Dhr van Beek 27-06-2021

Ik geef een 5 omdat ik afsluit rubbers van de boomster vroerg en deze onder geen beding kon krijgen ook niet tegen een betaling

Ronald 27-06-2021

Een klantvriendelijke en duidelijke site met apparatuur van hoge kwaliteit en redelijke prijzen. Ik heb nu meerdere aankopen gedaan en ben uiterst tevreden. De levering van de gekochte apparatuur verliep vlekkeloos. Enige minpuntje is het ontbreken van een Nederlandse gebruiksaanwijzing bij de apparatuur.

Marcel Daniel 26-06-2021

Teufel geeft mooi de gelegenheid om 8 weken uit te proberen, overzichtelijke site en als je iets besteld hebt wordt je goed op hoogte gehouden. Als het bestelde dan geleverd wordt is het top verpakt. Pak je het vervolgens uit…is het een lust voor oog en oor.

Paul Bakker 02-06-2021

Levering volgens afspraak, makkelijke betalingsmogelijkheden.
Goede informatie op de website