Teufelaudio.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Teufelaudio.nl.

Teufelaudio.nl stelt zich voor

Teufel is een van de grootste Duitse fabrikanten van audioproducten. Het assortiment varieert van hifi, home cinema sets tot multimediasystemen, koptelefoons en bluetooth speakers. Het bedrijf begon in 1979 in Berlijn met de ontwikkeling van luidsprekerkits die mensen zelf in elkaar konden zetten. Inmiddels is het bedrijf met meer dan tweehonderd werknemers in heel Europa de nummer één in directe verkoop van audioproducten. Teufel ontwikkelt hoogstaande audioproducten tegen een bijzonder aantrekkelijke prijs. Geïnteresseerden kunnen Teufel producten exclusief in de online winkel kopen, deze vervolgens 8 weken thuis proberen en profiteren van een niet goed geld terug garantie.

Deze score is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jan de Vos 06-03-2022

Na een foutieve keuze op de website hebben we ons telefonisch laten adviseren. Juist advies! Nieuwe set besteld en de onjuiste zending teruggestuurd. Alles super snel en correct afgehandeld. Mooie set (5.1) met een degelijk geluid voor films en muziek. Tevreden klant!

Wil 04-03-2022

Heel tevreden met deze Ultima 40 boxen.
Mooi geluid voor een redelijke prijs.
De bezorging liep geheel volgens afspraak.

Tielse Flip 29-01-2022

Een teufel product kun je zonder zorgen kopen. De service is uitstekend en de klank, van iedere luidspreker is een lust voor het oor.

Joke 29-01-2022

Gemakkelijke duidelijke site zeer snelle levering, ik heb een radio gekocht ik ben er zeer blij mee wat een geweldig geluid mooi vormgeving, een aanrader.

Chris 22-01-2022

Snelle levering, duidelijke communicatie over artikel en levering van artikel. Inear zijn van uistekende kwaliteit en batterijduur is super!

aleX 16-01-2022

Levering was op tijd en zoals afgesproken. Maar wat het een 10 maakt is de reactie op een (kosmetische) beschadiging door de transport. Ik kon de box blijven gebruiken tot de vervangende box binnen een week geleverd was. De oude box werd volgens opgehaald. Alles perfect geregeld. Excellente service.
Oh, en het product is ook precies zoals verwacht en heele boel geluid voor een heel schappelijke prijs.

Bernard pasmans 15-01-2022

Prachtig geluid mooi model duidelijke beschrijving in het Nederlands heb je ergens een probleem bel gerust de service lijn en je wordt vriendelijk te woord gestaan en zeer behandeld

FNJ Rened 18-12-2021

De site is overzichtelijk, en de producten zijn netjes afgewerkt en verpakt. Ook de retourzendingen zijn goed geregeld, zoals jullie ook omschrijven.

Jeanke 15-12-2021

Op het product valt niets aan te merken. De levering door UPS daarentegen trok op niets. Er ging volgens hun mail op woensdag en donderdag geleverd worden. Er is dan zonder verdere info op maandag geprobeerd om op maandag te leveren. Uiteraard niemand thuis. Dan is alles op dinsdag geleverd. Toen was ik per toeval thuis.

HoPa 15-12-2021

Radio 3sixty aangekocht. Vlotte levering, zelfs eerder dan verwacht. Prima sound en prijs-kwaliteit verhouding. Maar geen Nederlandstalige handleiding ingesloten, wel on line te downloaden. Tip: voorzie aan het toestel een houder( magnetisch ?) voor de afstandsbediening,

Timmer 25-10-2021

Prijs kwaliteit verhouding. Eigenlijk beter te zeggen : Premium producten for low budget. Voordeel is dat er geen tussen handel in zit. Je koopt rechtstreeks bij de "bouwer". Altijd voordeliger, want elke schakel in de ketting wil verdienen. Hier niet het geval.
TOP!

Pedro 23-09-2021

Top site met duidelijke informatie. Goede service, levering binnen afgesproken tijd, op afgesproken dag. Goed verpakt. Erg soepele bestelling en vooral super tevreden met het gekochte product. Top !

Ricardo 22-09-2021

Ik heb een complete 5.1.2 ultima aangeschaft .
Moment van eerste liedje/film tot een tijdje later tot hij is ingespeeld ben hier zeer tevreden over .
En de service van teufel is super zo zouden meer bedrijven moeten zijn.

Lj vd Berg 28-08-2021

Ik heb de Kombo gekocht, erg mooi geluid, werkt snel. Geluid is vrijwel hetzelfde als voorheen mijn dure JBL. Snelle levering. Elke dag het bioscoop geluid, tv, radio dab+, cd.. ideaal voor woonkamer van +- 40m2. Aanrader dus!

Erwin 14-08-2021

Prima levering super product .
Is zijn geld dubbel en dwars waard.
Kwaliteits product was goed verpakt en is super van kwaliteit.

joke 15-07-2021

duidelijke informatie over het opsturen
goede garantie
heel tevreden

Henk 11-07-2021

Op de shop van Teufel wordt je prima geadviseerd en er is ruime keuze. Er staat precies wat het apparaat kan met goede beschrijving.

A. Harmsel 29-06-2021

Duidelijke website. Nette service. Product werd bijna week eerder bezorgd dan dat er in de bestelling stond. Goed verpakt. Netjes onbeschadigd bezorgd. Ben zeer tevreden.

Arend 28-06-2021

Goede en betrouwbare webshop, snelle levering en alles keurig verpakt. Ik kan het iedereen aanraden...

Dhr van Beek 27-06-2021

Ik geef een 5 omdat ik afsluit rubbers van de boomster vroerg en deze onder geen beding kon krijgen ook niet tegen een betaling

Ronald 27-06-2021

Een klantvriendelijke en duidelijke site met apparatuur van hoge kwaliteit en redelijke prijzen. Ik heb nu meerdere aankopen gedaan en ben uiterst tevreden. De levering van de gekochte apparatuur verliep vlekkeloos. Enige minpuntje is het ontbreken van een Nederlandse gebruiksaanwijzing bij de apparatuur.

Marcel Daniel 26-06-2021

Teufel geeft mooi de gelegenheid om 8 weken uit te proberen, overzichtelijke site en als je iets besteld hebt wordt je goed op hoogte gehouden. Als het bestelde dan geleverd wordt is het top verpakt. Pak je het vervolgens uit…is het een lust voor oog en oor.

Paul Bakker 02-06-2021

Levering volgens afspraak, makkelijke betalingsmogelijkheden.
Goede informatie op de website

Johan Nobel 29-05-2021

Perfecte radio. Zeer eenvoudig in te stellen, Dab of internetradio. Mogelijkheid om te zoeken op muziekgenre. Erg mooi geluid met diverse instelmogelijkheden. Kortom een geweldig apparaat.