Teufelaudio.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Teufelaudio.nl.

Teufelaudio.nl stelt zich voor

Teufel is een van de grootste Duitse fabrikanten van audioproducten. Het assortiment varieert van hifi, home cinema sets tot multimediasystemen, koptelefoons en bluetooth speakers. Het bedrijf begon in 1979 in Berlijn met de ontwikkeling van luidsprekerkits die mensen zelf in elkaar konden zetten. Inmiddels is het bedrijf met meer dan tweehonderd werknemers in heel Europa de nummer één in directe verkoop van audioproducten. Teufel ontwikkelt hoogstaande audioproducten tegen een bijzonder aantrekkelijke prijs. Geïnteresseerden kunnen Teufel producten exclusief in de online winkel kopen, deze vervolgens 8 weken thuis proberen en profiteren van een niet goed geld terug garantie.

Deze score is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jordi 18-09-2018

Geweldige Service

De website is erg duidelijk en ziet er professioneel uit.
De levering duurde ongeveer een week, maar werd al de volgende dag verstuurd na het bestellen.
Het product ziet er erg mooi uit, goed afgewerkt. en er komt een prachtig geluid uit.
Mijn volgende aankoop zal ook zeker weer bij teufel zijn.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

DK 18-08-2018

Uitstekend geluid, Uitstekende service

Ik was op zoek naar nieuwe luidsprekers en bij Teufel kan je deze bestellen en op je gemak thuis in je eigen omgeving met je eigen muziek testen voor 8 weken (!!). Na 2 weken de dozen al weggedaan, want deze speakers gaan blijven.
Via de website was er ook nog een actie waarbij je een gratis setje oordopjes kon krijgen. Ik was vergeten de code bij de bestelling toe te voegen, maar na een telefoontje werd dit netjes opgelost! Mijn dochter is nu dan ook erg blij met deze oortjes!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marc 13-08-2018

Ultima 40 mk2 surround set aangeschaft

De webshop is zeer overzichtelijk en duidelijk weergegeven. Er is genoeg informatie over alle producten en zeer goede uitleg erbij. Het mooiste is dat je 8 weken kan proef luisteren en als je niet volledig tevreden bent kan je deze kosteloos terug zenden zonder enig probleem. In mijn geval ben ik zeer tevreden met mijn set ultima 40 mk2 en geeft de set zeer goed geluid tijdens film en muziek. Ik heb de onkyo N686 eraan gekoppeld en kan b het anders zeggen zeer goed geluid.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Lei 12-08-2018

Geweldige producten

Ik heb zeer goede ervaring met Teufel producten, sinds de beginjaren 80 weet ik dat Teufel eerste klas hifi luidsprekers bouwt, de recensies in de toenmalige vakbladen zoals stereoplay, stereo en audio magazines spreken voor zich. Helaas ben toendertijd niet in de gelegenheid geweest deze aan te schaffen wegens Financiële redenen! Sinds twee jaar ben ik bezit van de ultimate ll speakers, waar ik zeer tevreden en met veel plezier naar luister, ln compinatie met een Rega versterker en CD speler een perfect koppel! Tevens heb ik Teufel speakerkabels die helaas niet meer leverbaar zijn, die het geluid compleet maakt! Verder heb ik me enkele maanden geleden een hoofdtelefoon aangeschaft van Teufel " Aureol Real " met een zeer Neutrale weergave, en die mij qua weergave het gevoel geeft, dat ik zit te luisteren naar mijn set maar dan zonder hoofdtelefoon! Bestelen gaat makkelijk, telefonisch vragen en advies top! Verzenden is oké, gezien herkomst verzender, verpakkingen zeer goed! Prijs kwaliteit verhouding " uitmuntend " ! Hoe ze het doen voor dat geld? Voor mij een vraag voor hun een weet! ;-) Wat mijn volgende product wordt van Teufel wordt, weet ik nog niet, alhoewel ik met de gedachten speel een cinebase te kopen!

Dreufel 12-08-2018

Aanschaf Teufel 3sixty

Mooie design radio, met voortreffelijk geluid.
Nu nog beter het volume te regelen, met vernieuwde software.
Goede info via web en service dienst.
Wat lange levertijd, maar werd goed over gecommuniceerd.

Pluspunten

• Afleverservice

Minpunten

• -

Hans uit roosendaal 11-08-2018

Super sound

Heb een teufel wifi/ blue tooth / netwerk speaker gekocht.
Wat een super geluid uit een kleine speaker.
Je hebt altijd verbinding als het netwerk is ingesteld, ipad of telefoon, computer maakt niet uit goed geluid.
Handig te gebruiken in heel het huis.
Heb verschillende speakers getest, zoals sonos en bose, teufel verslaat ze allemaal vanwege het super geluid en de aardige prijs.
Verder is de speaker goed gemaakt geen rommel plastic aanwezig maar degelijk, en chic afgewerkt.

Radius 11-08-2018

Kende het niet maar zeer tevreden

Kende het niet maar alles vergeleken kwam bij teufel uit besteld in duitsland vond het erg snel en goed gelevert duitse kwaliteit dat was duidelijk. Aangesloten wat zeer makelijk was alles zit er bij. Daar na nooit meer wat anders willen hebben, liefde op eerste geluid.p.s de buren vonden het wat minder mooi😂😂😂💃💃

Jan 26-04-2018

klasse!

Een aantal jaren geleden voor het eerst in contact gekomen met Teufel. Prima geholpen toen en uitstekend product gekregen. Vandaar onlangs weer bij Teufel aangeklopt voor een vervolgaankoop. ook nu weer alles volgens wens. Klasse!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ilvy 16-03-2018

Zeer betaalbare uitstekende koptelefoon met noise cancelling

Ik was al even op zoek naar een betaalbare over ear koptelefoon met noise cancelling. Via een online review kwam ik uit bij Teufel. Hoge kwaliteit noise-cancelling koptelefoon gekocht waar ik zeer blij mee ben. Daarnaast prima service.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

OJ 27-02-2018

Verduiveld goed geluid!

Het apparaat (One M) ziet er strak uit, is goed afgewerkt en geeft een verduiveld goed geluid. Met name de subwoofer is zeer goed. De service is ook uitstekend: De volumeknop zat niet helemaal goed gemonteerd, Teufel heeft direct een nieuwe gestuurd zonder kosten. Daarna hoefde ik de defecte pas terug te sturen. Klasse produkt, klasse service!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Gi 27-02-2018

Voorbeeld voor andere bedrijven

Via de Teufelsite een set speakers gekocht, de Ultima 20 MK boekenplankspeakers. De speakers zijn zeer snel verzonden met een track and trace. Op de dinsdag na aankomst de speakers uitgepakt en geinstalleerd. Helaas het busje om de speaker vast te zetten op de standaard in de speaker geschoten. Dezelfde dag een mail verstuurd met het probleem en binnen een week een set nieuwe speakers thuis ! Bijna niet te geloven maar wat een service. Ook nog telefonisch contact gehad ( de retourzending is door GLS weer bij mij geleverd ) en ook daar weer uitermate vriendelijk en goed te woord gestaan.
Over de speakers : zeer mooi en kraakhelder geluid, in samenwerking met goede bekabeling en een subwoofer is dit echt een aanrader. Het geluid klinkt net alsof mensen naast je staan,
zo helder. Dit is in een gewone stereo opsteling, ben benieuwd wat het word als er een 5.1 opstelling van gemaakt wordt. Topgeluid voor een mooie prijs.

Doortje Jee 22-02-2018

Super en snelle service!

Ik heb de Airy bluetooth koptelefoon bij Teufel gekocht. Wat een geluid komt daar uit en wat zit hij comfortabel! Ook de aansluiting was er meteen, verliep buitengewoon soepel. De koop bij Teufel is me wederom zeer goed bevallen. Dit is nl mijn 2e Teufel product, hiervoor had ik al een paar boxen gekocht. Ik vind hun service SUPER. Je mag hun producten 8 weken uitproberen en zonder verdere kosten terug sturen of omruilen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Cees Duindam 22-02-2018

geweldige service,

Van de week besteld en binnen enkele dagen in huis. Goede headset en een goede service en afhandeling, ben er erg blij mee. Dank hiervoor, zeker de moeite waard om hier nog eens iets te bestellen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Maarten Bakker 22-02-2018

Goede service, snelle levering

Ik heb de bamster hier gekocht.
Goed geluid en snel en netjes afgeleverd.
"Kwaliteit op zijn Duits",

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces

Minpunten

• -

Jonah 21-02-2018

Mijn verwachtingen zijn uitgekomen! Alles top.

Goede communicatie via e-mail contact, informatieve webshop. Producten worden vanuit Duitsland verstuurd maar komen relatief snel aan in Nederland. Installatie van de Teufel One M verliep geheel zonder problemen. Tijdje ingespeeld en de klank is optimaal.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Bryser 20-01-2018

slechte levering en communicatie

Ik heb 16-10-2017 een consono 35 mk3 set incl. statieven besteld. Na lang mailen van mijn kant (zelf hoor je niets van ze) heb ik eindelijk via een deel zending op 22-11-2017 mijn speakers gekregen maar nog geen statieven .
Na ik denk bijna 10 mails vanaf mijn kant krijg ik alleen als antwoord het is druk. maar toen kreeg ik mail dat ze waarschijnlijk in week 51 werden gestuurd en dan na kerstdagen zou krijgen....... en we raden het al NIETS.
Weer gemaild en wat denk je ...pppff ze hebben het druk. het is nu 19-01-2018 en zijn dus 4 maanden verder en nog niets gehoord wanneer wel komt . Ik wilde nog meer bij ze bestellen tenminste dat was het plan nog in oktober vorig jaar, maar nu echt nooit meer en raad en dan ook niemand aan....of je moet je setje pas volgend jaar compleet willen gebruiken. een zwaar teleurgestelde en boze koper

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

B.Visser 03-11-2017

Slechte communicatie

2/11/17 Moeilijk mee te communiceren. Levertijd wordt maar steeds verder weg geschoven. Schuld ligt natuurlijk bij toeleveranciers wat niet overtuigend overkomt.Laat order gewoon doorlopen en zie wel wanneer alles binnenkomt. Stuur dan alles wel binnen 8 week retour . Wel gokje of het retourrecht wel mogelijk zou zijn
s beslist geen service gericht bedrijf.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Piet 15-05-2017

Top klasse webwinkel

Op woensdagavond een stereo-set besteld en direct betaald en dan vrijdagmiddag in huis ,geleverd van uit Hamburg/Duitsland is echt klasse.
Ook de track & trace was prefect is volgen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

peter 30-03-2017

Tip-top-Teufel!

Ik heb nu al een aantal keer iets bij Teufel besteld, en ben super-tevreden: men verzendt de produkten erg snel en prima verpakt. De website is overzichtelijk, en het assortiment van produkten is groot. De kwaliteit van de produkten is ook buitengewoon hoog, en de uitvoering reflecteert de hoge kwaliteit. Ik heb 1 keer een vraag over een product gehad (en nog geen klachten) en die vraag werd direct gedetailleerd beantwoord. Ik heb echt het volste vertrouwen in dit bedrijf, en zal niet aarzelen mijn volgende audio product bij hen te bestellen: prima kwaliteit voor een meer dan (of moet ik zeggen: minder dan) redelijke prijs!!!

Collie 1964 29-12-2016

Super audio voor een mooi budget.

Heb een tijd geleden een Home cinema set gekocht voor in mijn huiskamer.
Was al een poos aan het zoeken maar dan was de prijs te hoog of het geluid niet naar wens.
Totdat ik de site van teufel tegenkwam met een optie bestel en luister 8 weken niet goed geld terug.Dan moet je wel zeker zijn van je eigen product.Tot op vandaag geen haar op mijn hoofd die er spijt van heeft,wat een mooi geluid,ik hoor weer iedere aanslag en ieder tjilpje etc.
iedere keer dat ik weer luister gaan mijn haartjes overeind staan van de zuiverheid.
Het gaat hier om de teufel UL 40 MK 2.

Pluspunten

• mooie vorm
  • zuiver geluid
  • zonder afdekkap ook zeer mooi.

Matthijs 28-12-2016

Teufel

Teufel is prima, reageert snel en verstuurt snel. Heb contact opgenomen met Teufel met vragen, die zij goed hebben beantwoord. UPS vind ik niet de beste keus, al was de verzending prima aangekomen.

Navi 26-12-2016

Perfecte service

Snelle service en persoonlijke aandacht indien je vragen hebt. Had een soundbar aangeschaft en had een kleine storing in de speaker. Binnen 4 dagen had ik een nieuwe zonder al teveel uitleg en aarzeling. Super fijne webshop en klanditie!

Pluspunten

• Overzichtelijk
  • Persoonlijke aandacht

Alfred 19-10-2016

Cinebar 11 en LT4 ... en er komt meer.

Inmiddels een Cinebar 11 in de slaapkamer en we hadden al een LT4 set in de woonkamer. Na jaren lang audiofiel en de duurste spullen is het gezonde verstand gekomen. Teufel biedt veel waar voor uitstekend budget, zelfs meer voor minder dan de andere merken. Levering, Kwaliteit en Service zijn op uitstekend niveau, op elk vlak. Het kan een nadeel zijn dat je Teufel niet even in elke keten kunt beluisteren of bekijken maar het is absoluut geen teleurstelling om welk product van Teufel ook te kopen. De klank zal je niet teleurstellen, de product-afwerking ook niet. Voor mij alleen nog maar Teufel, er komt nog een set voor aan de PC en een set voor op ons vakantieadres. Vrienden zijn inmiddels ook overtuigd.

Pluspunten

• Veel voor weinig
  • Afwerking
  • Geluidskwaliteit

Minpunten

• Ik heb ze nog niet bij mijn sets gevonden
  • misschien een LT set in het zwart?

Frank 15-08-2016

Zo gemakkelijk en snel

Bij Teufel luidsprekrs besteld ! Via een makkelijk door te komen bestelprocedure luidsprekers (Ultima 40) besteld.Diezelfde avond al de leverbevestiging gekregen voor de volgende dag !Volgende dag luidsprekers ontvangen en perfect verpakt.Simpele maar zeer effectieve gebruiksaanwijzing ingesloten.Na een half uur spelen wist ik al dat ik de zichttermijn niet nodig had..Wat een kwaliteit !

Pluspunten

• Zeer snelle levering
  • Hoge kwaliteit artikelen
  • Uitstekend verpakt
  • Zichttermijn

wieljacobs 15-05-2013

De site is overzichtelijk ingericht.
De bestelling is voorspoedig verlopen.

T.a.v. het product Concept B20 kan ik zeggen dat hij voldoet aan de verwachting. Keurig afgewerkt. Prijs prestatie verhouding is heel goed. Scoort beduidend beter dan de Gigaworks T20, voor zover je dat mag vergelijken.

De B20 heeft een zuiver neutraal geluid dat ook niet snel vervormd. De diepere bas ontbreekt. Mag je ook niet echt verwachten gezien de bas-conus-diameter en vermogen.