Saniweb.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Saniweb.nl.

Saniweb.nl stelt zich voor

Saniweb biedt het grootste online assortiment badkamerproducten van Nederland en België, inclusief alle A-merken zoals Grohe, Villeroy & Boch, Ben en Geberit. Bij Saniweb profiteer je van de scherpste prijzen, kun je zelf je bezorgmoment kiezen en ontvang je minimaal 3 jaar garantie op het gehele assortiment. Ook heeft Saniweb een mega groot magazijn met veel voorraad artikelen zodat je bent verzekerd van een snelle levering. Voor vragen kun je iedere werkdag tot 22:00 uur bij onze klantenservice terecht: via de telefoon, whatsapp, chat of mail.

Deze score is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

5,2

Frank de Graaf 08-03-2020

Duidelijke website met aanvullende informatie. Snelle levering conform afspraak!

Ineke 04-03-2020

Goede winkel altijd behulpzaam, kwaliteits producten en ook nog het goedkoopst wat wil een mens nog meer?

Jan Jonker 28-02-2020

Prima overzichtelijk site en bestel procedure. Levering conform bevestiging Uitstekend geleverd product

Lawrence 23-02-2020

Duidelijke website
Werd netjes op de juiste aangegeven datum geleverd en de chauffeur belde 10 min van te voren
Top

Een ontevreden klant 22-02-2020

Heb op 15 februari een Grohe Smartcontrol besteld en betaald zodat ik nog net kon meedoen met de cashbackactie van Grohe. (Je kon van Grohe € 100 terugkrijgen als je tot en met 15 februari een Grohe Smartcontrol zou kopen). Ondanks het feit dat ik op 15 februari heb betaald weigert Saniweb mij een factuur te sturen met als factuurdatum 15 februari, maar stuurt mij een factuur met als factuurdatum 16 februari. Ontzettend klantonvriendelijk en arrogant. Ik koop nooit meer iets bij Saniweb.

Jitze 09-02-2020

Goede, eerlijke prijzen met ook nog extra korting. Snel geleverd, en veel keuze in betaalmogelijkheden.

Roos 23-12-2019

Extreem slechte service. Wacht al ruim een maand op credit van de retour gestuurde artikelen, tot op heden nog niks ontvangen.

Ik beveel de webshop dan ook niet aan

Rekked 24-10-2019

WAARDELOOS,heb enkele maanden een toilet retour gestuurd naar Saniweb,en sindsdien word ik bestookt met mails en dreigementen dat de deurwaarder op mijn wordt afgestuurd.Na velen telefoontjes en mails is het hopelijk nu gestopt, ben er nog niet zeker van.
Nooit meer koop ik iets bij dit bedrijf

Anna 18-09-2019

Tot op heden de bestelling niet ontvangen, de aflevering wordt elke dag met een dag uitgesteld.. De webshop is niet bereikbaar, telefonisch, via e-mail en via whatsapp niet. Het contactformulier werkt niet.

Stefan 22-08-2019

- Levering niet op afgesproken dag.
- Diverse malen beschadigd artikel ontvangen
- Beloftes gedaan per chat, mail en/of telefoon worden niet nagekomen.
- Terugbetaling duurt erg lang (Nog langer dan op website aangeven staat).
- Op klachten per mail wordt in zijn geheel niet gereageerd, ook niet na telefonische navraag.

Chantal 30-07-2019

15 juli een inloop douchewand besteld. Afleverdatum op eigen verzoek na 24 juli vanwege oplevering nieuwbouw. Krijg netjes bevestiging van de bestelling. Daarna van het inpakken. En dat het 26 juli geleverd word. Ik app ze dat de straatnaam nog nergens staat en hoe ze het kunnen vinden. 26 juli om 15:00 uur nog niets. Ik denk ‘bel even om te vragen of ze het kunnen vinden’. Eerst zei de klantenservice dat het nog niet bij hun weg is, daarna dat het in de auto geladen is en daarna dat het pas 20 oktober (ofzo) leverbaar is. Drie verschillende antwoorden binnen een minuut! Blijkt dat deze douchewand niet meer geleverd word (haal het dan van de site) en de kwaliteit niet goed is. Ze mailen mij een alternatief waarbij ze zelf ook iets voor hun rekening nemen. Welja! Voor een beter alternatief (twee keer zo duur!) betaal ik 125 euro meer dan de oorspronkelijke bestelling! Zij nemen 75 euro voor hun rekening ter compensatie. Wat zijn dit voor een praktijken?! Uiteraard ga ik de order cancellen. Ook al is het een mooie douchewand die elders duurder is. Ik weiger om hieraan mee te werken. Als ze eerst keurig alles bevestigen en een leverdatum doorgeven. En alleen maar dit laten weten omdat ik bel en app?! Slechte zaak!

Familie C 30-04-2019

Wat een super service! Zeer goed bereikbaar, zeer behulpzaam en coulant! We moesten telefonisch de bestelling afmaken omdat niet alles op voorraad is. Direct werd dit opgelost en mocht ik de tweede waskom, die eigenlijk voor het normale bedrag gekocht moest worden, ook voor de aanbiedingsprijs kopen. En zo waren er nog enkele dingen waar ze me op deze wijze mee hielpen. Goed advies gekregen ook.. kortom: topservice!

Bas 16-04-2019

Bad, thermostaatkraan en poten goed kunnen vinden op de site met de zoekfunctie. Vervolgens uitstekende service middels de chatfunctie! Bedankt SaniWeb!

threes 15-04-2019

Behulpzaam (via chat) bij keuze maken van de producten, een snelle levering.

Jan Luisman 15-04-2019

Snelle service, snelle levering op de afgesproken datum en dat allemaal voor een leuk prijsje

Hans Nota 14-04-2019

Duidelijke website.
Snelle bezorging, netjes afgeleverd en dat is wel zo prettig bij een glazen douche deur.
Het artikel was uitstekend verpakt en in uitstekende staat.
Goede en snelle communicatie via email, bij elke stap in het proces keurig een mail ontvangen. Alles was duidelijk.
Zeer tevreden met de klant begeleiding en informatie.

Voor een volgende sanitaire aankoop zeker weer 😁😁

Brigitte 14-04-2019

Duidelijke en overzichtelijke webshop. Bezorgingen en retourneren is gratis. Snelle en correcte levering van bestelling.

Jeroen 11-04-2019

Specifiek een dag en bezorgadres gekozen dat ik aanwezig ben. Maar geen melding van levering en ook geen bezorging op de gekozen dag. Bij navraag krijg ik een email terug welke dag het geworden is en laat maar weten of het uitkomt. Geen excuses, alleen een melding.
Echter geen bevestiging of melding van indicatief tijdstip. Toevallig was ik aanwezig maar onder normale omstandigheden had dat niet zo geweest.

Achterhoek-plus 11-04-2019

Snelle, duidelijke, altijd vriendelijke en hulpvaardige mensen.
Alleen één klein foutje: niet doorgegeven dat de bestelling op een andere tijd werd afgeleverd.
Toch helemaal goedgekomen.
Verder fantastisch.

Theo van Zuijlen 11-04-2019

Wij hebben deze shop gekozen omdat we precies tegen kwamen wat we nodig hadden en qua prijs gunstig was.
We hebben echter niet de goede kleur besteld maar dat is geen probleem. Een telefoontje en alles is geregeld. Wordt keurig om geruild. TOP!

Hans Ferwerda 11-04-2019

Naast het gegeven dat Sani dertig euro goedkoper was dan Grohe zelf, kijk maar na op de reklame van startpagina, voor de door mij aangeschafte keukenkraan, was de levering keurig op tijd. Ook het montage voorschrift is goed en duidelijk zodat ik als leek in vijftien minuten klaar was met het monteren van de kraan. Ik ben zeer content met het geleverde product.

Ben 10-04-2019

Duidelijke bestelwijze, probleemloos bestellen, diverse betaalmanieren, communicatie betreffende bestelling is perfect, code om bestelling te volgen en het belangrijkste, binnen de afgesproken tijd geleverd in perfecte staat. Toppie

O. L. 10-04-2019

Efficient, betaalbaar, medewerkers telefonisch echt hulpzaam en de levering op tijd.

G. Houtepen 10-04-2019

Ik had drie Grohe kranen besteld via Saniweb. Dit was duidelijk goedkoper als in een niet-dure winkel (Hornbach). De kranen werden keurig op tijd afgeleverd in originele verpakking+samenstelling. Alles compleet en voor minder geld als waar ik ze bijna voor wilde gaan kopen. Ook geen transportkosten gerekend.

Anna 10-04-2019

Op Saniweb vond ik de beste prijs voor de producten die ik zocht, na goed vergelijken. Mooie producten voor de badkamer en de site zit zo in elkaar dat je precies de goede producten bij elkaar bestelt. Fijn!