Saniweb.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Saniweb.nl.

Saniweb.nl stelt zich voor

Saniweb biedt het grootste online assortiment badkamerproducten van Nederland en België, inclusief alle A-merken zoals Grohe, Villeroy & Boch, Ben en Geberit. Bij Saniweb profiteer je van de scherpste prijzen, kun je zelf je bezorgmoment kiezen en ontvang je minimaal 3 jaar garantie op het gehele assortiment. Ook heeft Saniweb een mega groot magazijn met veel voorraad artikelen zodat je bent verzekerd van een snelle levering. Voor vragen kun je iedere werkdag tot 22:00 uur bij onze klantenservice terecht: via de telefoon, whatsapp, chat of mail.

Deze score is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

5,2

Anne 21-06-2021

Ik zou willen dat ik deze reviews eerder had gezien. Mijn ervaring komt overeen met veel reacties hier. Vriendelijk en correct zolang je niets retour wil sturen. Een douchecabine aangeschaft. Helaas verkeerde maat. Aannemers hebben het heel druk en hierdoor heeft de doos hier te lang gestaan. We nemen de douchecabine niet terug, want de 30 dagen termijn is verstreken. Nieuw in de doos maar sorry klant we kunnen echt niets voor u doen.!!!!

Arlette 19-06-2021

Eerst heel erg lang moeten wachten totdat de bestelling geleverd kon worden. Toen de bestelling eindelijk geleverd kon worden werd deze niet bezorgd. Na heel veel rompslomp is het uiteindelijk wel gelukt om de bestelling te ontvangen maar bleek deze bij monteren stuk. Geen gehoor gegeven aan onze vraag om een passende oplossing die acuut nodig was. En dat er dan in de tijd dat je zit te wachten totdat je bestelling eindelijk komt, meerdere keren wordt gevraagd om te betalen wat je niet hebt ontvangen gaat mij helemaal te ver.
Communicatie intern binnen het bedrijf was er dus helemaal niet: men weet niet van elkaar wat er met welke klant wordt afgesproken. Absoluut geen aanrader!!

Bert 17-06-2021

Bestellen online is eenvoudig en werkt prima.
Overzichtelijke site.
Snelle en correcte aflevering ruim binnen de aangegeven tijd

Arno 16-06-2021

Ideale shop omdat de keukenkraan die ik wilde bestellen een stuk voordeliger was dan bij andere webshops en het pakket snel en goed verpakt werd verstuurd.

André 16-06-2021

Ik had spullen nodig die nergens op voorraad waren, bij Saniweb was het wel op voorraad en het is zeer snel en netjes geleverd

Amanda 14-06-2021

Snelle bezorging, goede omschrijving van product. Duidelijke foto’s. Prijzen zijn scherp. Kortom uitstekende service

Marjo Verkaart 11-06-2021

Ik vind het fijn om telefonisch informatie te kunnen krijgen en niet alleen via chat!

Wnm 05-06-2021

Ik heb belachelijke situatie met Saniweb meegemaakt die niet in verhouding staat. Hun beslissing om een regeltje op de doos bij retourneren, die ze blijkbaar zelf gezet hebben, daar 20€ boete voor te vragen. Ik vind dat schandalig.

Henri 12-05-2021

Doen erg moeilijk om iets dat aantoonbaar niet goed is te retourneren. Verschuilen zich achter de levarancier en nemen geen verantwoordelijkheid.
Voor mij 'eens maar nooit meer'.

Oscar 26-04-2021

Ik heb andere reviews gelezen en zie duidelijk een patroon. Vriendelijk en correct totdat er iets misgaat. In mijn geval heb ik een chromen toiletrolhouder van het merk Clou gekocht. Bij levering bleek er een verkeerd artikel geleverd, ondanks dat het wel goed op de pakbon stond. Keurig de retourbon ingevuld en aangegeven dat het verkeerde geleverd is, een goedkope plastic houder. Vervolgens volgens de strenge voorschriften verpakt en opgestuurd.
3 weken later een mail dat er niks is ontvangen en of ik de track&trace nog had. Helaast niet. Dat is dan vervelend, want dan wordt de 80 Euro van de chromen houder in rekening gebracht. Maar die was nou net geleverd.
Na contact met de afdeling retour afgesproken dat ik zou worden teruggebeld. Wellicht dat ik het goede artikel met coulance zou kunnen kopen? Natuurlijk geen bericht meer gehad.
Als saniweb de administratie op orde had gehad, konden ze weten dat er verkeerd geleverd was. Nu wassen ze hun handen in onschuld en ben ik 80 Euro armer. Web-boeven zijn het.

Vos 10-04-2021

Tijdens het koopproces was de service erg goed. Je werd flink gestimuleerd om je aankoop af te ronden en via de chat liep de communicatie soepel. Maar toen helaas tijdens de montage bleek dat het bevestigingsmateriaal van de wc-pot heel snel stuk ging en we de pot dus niet konden monteren kreeg ik keer op keer als antwoord: jammer, we kunnen je niet helpen. Laatste toelichting: je hebt er zelf voor gekozen om de pot te monteren. tsja... heel gek van me inderdaad dat we de nieuwe wc-pot wilden monteren. Er wordt op geen enkele manier meegedacht over een oplossing en ik zit nu met een pot van €200,- waar ik niets mee kan. Zolang je geen problemen hebt allemaal prima, maar als er iets niet goed is geven ze niet thuis. Geen aanrader.

Tom 15-02-2021

Twee spiegellampjes besteld.
Netjes direct een duidelijke bevestigingsmail, levering volgende dag Top!
Volgende ochtend vroeg een nieuwe mail: uw bestelling is verwerkt en wordt vandaag geleverd. Zodra de bestelling wordt overgedragen aan DHL ontvangt u een track&trace code.

En toen werd het stil....
Ondanks dat via zowel via e-mail als de website geadverteerd wordt met levering de volgende dag is dat (zonder enige vorm van (pro-actieve) communicatie) niet gelukt.

Kan gebeuren...als je vervolgens via Whatsapp contact zoekt (“antwoord binnen 5 minuten” staat op de website) wordt er niet eens binnen een uur gereageerd.
Telefonisch contact geeft gelukkig wat informatie “De pakketjes zijn vanmorgen niet opgehaald door DHL”.
Vraag: Waarom wordt dit dan niet gecommuniceerd?
“Dat kunnen onze systemen niet en wij zitten ‘s avonds maar met 2 mensen, dus het is voor ons onmogelijk om berichten te sturen en om op de whatsapp te reageren. Dit hebben wij al vaker aangegeven bij onze leiding. ”
Vraag: “Komt het pakketje dan morgen?”
“Dat weet ik niet en kan ik niet garanderen”
Het hele gesprek met de klantenservice komt erg onsympathiek en met weinig inlevingsvermogen over.
Geen oplossing, geen vooruitzicht, geen tegemoetkoming. Met pijn en moeite (na aandringen en benadrukken van mijn teleurstelling en ontevredenheid) komt er dan toch nog een summier excuus: “ik vind het erg vervelend voor u”.
Het voelt meer “Er belt een ontevreden klant en dat vind ik irritant”.

Nu maar hopen dat de bestelde lampjes morgen geleverd worden.

ronald 07-02-2021

slechte ervaring met saniweb.nl

een thermostaatkraan besteld is verder goed geleverd maar ik had lekkernij van de kraan de sluiting slot niet goed af dit na 4 wkn oud
.Gebeld naar de bedrijf kon de kraan ook niet terug sturen er wordt mij een onderdeel toegestuurd en ik moet het maar zelf repareren omdat een vrouw bij de zaak dat ook kon, kon ik dat ook wel
heb hier echt geen goed woord voor
garantie stelt bij saniweb .nl niks voor

dus wel leveren maar als er problemen zijn met de product dan is dit de oplossing zelf oplossen

Een teleurgestelde klant 13-01-2021

Waardeloze levering. Vertraagd, op verschillende dagen en incompleet.
Met als gevolg dat mijn aannemer het werk op pauze moest zetten. Achteraf, op het moment dat hij de pakketen opent, blijkt dat de levering niet compleet is. Medewerkers van saniweb namen in eerste instantie geen actie, bij meerdere malen contact zoeken geven ze aan niks aan te kunnen doen omdat je het binnen 5 dagen moet melden. Denk dat je in je systeem kan kijken hoeveel producten je hebt verstuurd, tenminste als je inventaris klopt? Waardeloos! Betaald en producten niet ontvangen. Nooit meer.

Therese 29-12-2020

Telefonisch gevraagd of een bepaalde toiletbril leverbaar was. Zeer goed te woord gestaan, ik heb direct betaald en de bril is heel snel geleverd. Wat fijn dat het ook eens allemaal heel correct en snel kan verlopen ! En dat in deze drukke decembermaand......De bril was ook nog eens stukken goedkoper dan bij 2 andere leveranciers. Het scheelde 45,- tot 60,- !! Ik ben heel erg tevreden.

kamphaus 21-12-2020

geen service, geven slechte voorlichting voor leken. Belangrijke informatie geven ze in Engelse taal neer. Mijn zoon heeft zijn hand verbrand door de te hete douchekraan. Bij bestelling ben ik vanuit gegaan dat de kraan koud bleef, ik heb in mijn huis al jaren dat alle kranen koud blijven onder het douchen, tegenwoordig verwacht je toch niet meer dat ze zulke kranen, waar je je hand aan kan verbranden, nog verkopen, dan is paar euro's nog te duur voor die kraan. Saniweb omschrijf heel mooi dat het een Eco kraan is, en dat is zeer verleidelijk.

Wouters Ludo 03-11-2020

Op 25/10/2020 bij Saniweb een Grohterm 800 Comfortset+therm+st.60 chroom besteld.
Mijn bestelling is vlot verlopen en zelfs één dag vroeger geleverd.Een vraag over het product werd via chat deskundig en snel beantwoord.
Inmiddels is set geplaatst en ben ik zeer tevreden over Groheset.
Prijs/kwaliteit lijkt me Saniweb en Grohe een ideale combinatie.

Wouters Ludo 30-10-2020

Wat betreft prijs/kwaliteit zeker een aanrader.
Mijn bestelling is vlot verlopen en zelfs 1 dag vroeger geleverd.
Een vraag over het product werd via chat deskundig en snel beantwoord.
Ik zal zeker Saniweb aanraden aan vrienden.

Weesper 26-09-2020

Een onderdeeltje dat twintig jaar geleden was geinstalleerd is stukgegaan. Met wat zoekwerk bleek SaniWeb het te hebben. Wat met name belangrijk was, is dat SaniWeb goede foto's laat zien van de onderdelen. Daardoor ben je vooraf al 99% zeker dat je het juiste besteld.

LC 15-07-2020

Een van de door mij bestelde artikelen bleek pas in november leverbaar. Ik kreeg toen de vraag of ik op deze levering wilde wachten of dat ik mijn geld terug wilde hebben. Ik heb toen voor de laatste optie gekozen. Inmiddels zijn we weken verder maar er is nog steeds geen geld teruggestort. In deze periode heb ik 3 maal contact gehad met Saniweb met de vraag wanneer ik mijn geld kon verwachten. Na het 1e contact kreeg ik te horen dat mijn verzoek was doorgegeven aan afdeling Boekhouding. Na het tweede contact werd gezegd dat mijn verzoek nogmaals was doorgegeven aan afdeling Boekhouding. Na het derde contact meldde Saniweb dat er een gesprek was geweest met afdeling Boekhouding en dat er was beloofd dat de terugbetaling de dag erna gedaan zou worden. Mijn contactpersoon zou er zelfs nog persoonlijk achteraan bellen. Dit is inmiddels enige dagen geleden; de beloofde terugbetaling is echter nog niet uitgevoerd. Saniweb profileert zich op de website met de volgende tekst: "Wij streven naar 100% tevredenheid van onze klanten door optimale service te bieden". Als ik dit afzet tegen mijn opgedane ervaringen dan is mijn conclusie dat ze hier "een steekje hebben laten vallen".

Leny Mommers 10-07-2020

Graag schrijven wij een review voor dit SUPER bedrijf !!! Een behandeling en service waar je U tegen zegt. Reeds jaren klant bij hun en altijd perfecte producten, goede prijs/kwaliteit verhouding, aflevering, service. én zeer klantvriendelijke en behulpzame medewerkers.
Samenvattend: ZEEEER TEVREDEN.

Jürgen Decamps 09-07-2020

Ik bestel regelmatig, met positieve afloop, artikelen via het internet. De bestelling die ik bij Saniweb in april plaatste is toch nog toe mijn slechtste ervaring qua aankopen via het internet. Tot 3 maal toe is de leveringsdatum uitgesteld omdat bepaalde artikelen bij Saniweb nog niet geleverd werden. Raar genoeg ging het steeds over andere artikelen die niet voorradig waren. Hoewel de vele telefonische contacten steeds vriendelijke en gedienstig verliepen is er nooit een afdoende oplossing geboden en op mijn vraag op een commerciële tussenkomst kon geen gevolg gegeven worden. De renovatie van mijn badkamer ligt dankzij Saniweb reeds enkele weken stil en het enige dat ik volgens hen kan doen is afwachten tot de nieuwe leveringsdatum van 17 juli in de hoop dat het deze keer wel lukt. Had ik dit op voorhand geweten dan had ik mijn artikel ongetwijfeld elders besteld.

IronicWillow 08-07-2020

Zo jammer dat ze een afvoer tw 260 niet terug nemen omdat de siphon om maat gezaagd is. Deze siphon is apart bij te bestellen voor. 40 eurl, maar regels zijn regels.

koen 25-03-2020

Zeer goede prijs /kwaliteit en zeer vlotte levering geen enkel probleem. Dus zeer tevreden.

Sandy 22-03-2020

Saniweb heeft me vanaf dag 1 fantastisch geholpen! Ik kreeg niet alleen een zeer scherpe prijs zonder dat ik er specifiek achter hoefde te vragen, maar Pieter en Frank van de klantenservice hebben me heel goed geholpen met een kredietkaart probleem.
Waar andere winkels afhaakten hebben zij doorgezet om me toch te kunnen helpen!

Verder ben ik zeer tevreden met mijn quooker kraan, alles netjes bijgeleverd en snel verzonden. De kraan zelf is eenvoudig en veilig te bedienen. Door het combi plus reservoir heb ik meteen warm water in plaats van op de klassieke boiler te moeten wachten. Met de Cube kunnen we genieten van koel gefilterd plat en bruiswater. Voor wie sterk bruisend water van flessen gewoon is, is het even wennen omdat het een andere manier is van CO2 toevoegen. Het is eerder de smaak van bruiswater, ook al zit er wel een mooie hoeveelheid CO2 in. Je went echter zeer snel aan je nieuwe Cube en zal al snel niet meer zonder kunnen. Hij maakt ook wel ietsje meer geluid dan onze inbouwkoelkast tijdens het koelen. De aansluiting was ietsje moeilijker omdat de handleidingen afzonderlijk zijn voor het Combi + reservoir en voor het Cube reservoir. Eén handleiding om beide samen te installeren zou handig zijn! Er zijn op internet wel instructiefilmpjes die kunnen helpen bij de installatie.

Zeer tevreden van mijn aankoop en de service!