Saniweb.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Saniweb.nl.

Saniweb.nl stelt zich voor

Saniweb biedt het grootste online assortiment badkamerproducten van Nederland en België, inclusief alle A-merken zoals Grohe, Villeroy & Boch, Ben en Geberit. Bij Saniweb profiteer je van de scherpste prijzen, kun je zelf je bezorgmoment kiezen en ontvang je minimaal 3 jaar garantie op het gehele assortiment. Ook heeft Saniweb een mega groot magazijn met veel voorraad artikelen zodat je bent verzekerd van een snelle levering. Voor vragen kun je iedere werkdag tot 22:00 uur bij onze klantenservice terecht: via de telefoon, whatsapp, chat of mail.

Deze score is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

5,1

caroline 09-04-2019

Duidelijke webshop, goede service, duidelijk antwoord op gestelde vragen. Bestelling kwam op tijd, vooraf bericht via mail en een half uur van tevoren gebeld dat ze eraan kwamen. Top!

Marco 08-04-2019

Prima shop en goedkope prijzen. Levering volgens afspraak. Duidelijke website

Eric 07-04-2019

Prima service. Product voldeed ook. De levering duurde iets langer maar ja. Al met al toch tevreden.

Sander 06-04-2019

Jammer dat je na contact met de helpdesk zelf een ‘sanitairgum’ moet kopen omdat je sanitair met metaalstrepen afgeleverd wordt... misschien omdat SaniWeb het ‘normaal’ vindt dat je wc’s van zo’n 400 euro per stuk los zonder bescherming aflevert.

luuk 04-04-2019

erg vriendelijke mensen aan telefoon. behulpzaam zowel via chat, mail en telefoon.
supersnel in reageren.
Keurig op tijd met de levering!
en dan ook nog eens superblij met mijn badmeubel!
ben zelf helemaal niet van internet aankopen en vond het superspannend maar het is me goed bevallen😀
nu hand op de knip.

mark 04-04-2019

Makkelijke site om alles te zoeken en vergelijken.
Leuke acties.
Goede en snelle levering.

Monique Van Beirendonck 02-04-2019

Wat ik wilde kopen was daar te vinden ! en alles was prima in orde , snelle verzending en de aankoop was prachtig .

RDamm 02-04-2019

Duidelijke omschrijving op site bij artikelen en wat je kan verwachten. Scherpe prijs en uitstekende levering. Snel en conform belofte volgende dag bezorgd. Shoppen via website eenvoudig en goede keus in betaalmogelijkheden. Artikelen goed verpakt en zien er prima uit. Geen reden meer om naar een bouwmarkt te gaan.

EkVA 31-03-2019

Voor onze vereniging nieuwe toiletten besteld. Scherpe prijs en een snelle en goede levering. We werden van te voren gebeld zodat we op tijd naar de locatie konden rijden om de bestelling in ontvangst te nemen.

Ons clubgebouw is weer voorzien van 7 frisse nieuwe toiletten

Hans 30-03-2019

Duidelijke product omschrijving, goede prijs en keurige en tijdige levering.

Roos 29-03-2019

Snelle levering! Ik had het ‘s avonds vrij laat besteld en de volgende dag was het er al. Ik werd ook geattendeerd op een actie
van Crohe en via een link op hun site kon ik daar gelijk gebruik van maken.

J.H.M. van Eijndhoven 28-03-2019

order plaatsen via de website, order vervolgen en aflevering zijn prima verlopen. Bovendien goede kwaliteit van het geleverde product

Anneke Muggen Roden 26-03-2019

Vlot geholpen. Mooi op tijd bezorgd.
Jammer dat het artikel in plastic werd verpakt en daarna weer in een doos.
De doos was volgens mij voldoende.

L. 26-03-2019

Er was een kleine miscommunicatie over de levertijd, maar dat werd super netjes opgelost. Keurige levering, goede prijs en prachtige producten.

Siep 25-03-2019

Na de bestelling op de site werd de kraan vlot geleverd en de bestelling zat keurig ingepakt.
Zat ook een duidelijke beschrijving bij.

Janneke 25-03-2019

Mogelijkheid van bestellen is eenvoudig en de afhandeling van mijn bestelling is correct gedaan

ton kwaak 25-03-2019

heb een artikel moeten retourneren omdat bleek dat de oude kraan WEL functiomeerde door een medewerker tfn zeer goed geholpen vwb het retourneren CHAPEAU ik weet zeker als ik iets nodig heb GA IK NAAR DIT ADRES

Jacques 25-03-2019

Wij hadden alleen een foto van de tegels die wij wouden . ( gezien bij de keukenwinkel )
Saniweb gebeld en hun hebben ons binnen 1 dag geholpen dezelfde tegels te vinden en ook nog eens binnen een Week te kunnen leveren bij ons ! Klasse service !

Reintjedevos 24-03-2019

Zeer klantvriendelijk. Contact met winkel was zeer positief. Netjes behandeld en prima geïnformeerd. Erg behulpzaam en meedenkend.

Pascal Botschuijver 21-03-2019

Heldere site, goede informatie, scherpe prijzen en een snelle levering. Dit is afhankelijk van de voorraad uiteraard maar ook die lijkt prima in orde.

Cathalijne Gent 15-03-2019

Wij hebben bij Saniweb een douchewand (Aqua Concepts) van bijna € 2.000,- (incl. montage) besteld. Na de montage bleek de wand scheef te hangen en zat zowel de vloer in de douchecabine als de gehele badkamervloer buiten de cabine onder de kit. Om dit op te lossen, werd dezelfde monteur naar ons adres gestuurd. In de angst dat deze monteur het alleen nog maar erger zou maken, hebben wij moeten praten als brugman om een andere monteur te krijgen. De nieuwe monteur was duidelijk van de situatie op de hoogte en was daardoor alles behalve vriendelijk. Hij heeft de douchewand recht gehangen en een paar plekken kit weggehaald. Verder liet hij ons weten waarmee hij de kit verwijderd had, zodat wij dit middel konden kopen en de rest zelf weg konden halen. Daar zijn we nu al een week mee bezig. Verder had er nog een randje op de vloer gemonteerd moeten worden, maar daarvoor hebben nu een andere locale badkamerzaak gevraagd. Met liefde hebben we daarvoor € 50,- betaald: Saniweb komt er bij ons nooit meer in.

M. van Hooydonk 30-01-2019

Saniweb.nl was de goedkoopste. Ik heb er al eerder spullen besteld. Deze worden altijd netjes op tijd geleverd.

Mark 07-12-2018

Wacht al 3 weken op mijn product

Product besteld op 16 november. Wel een track en trace ontvangen maar product nooit gezien. Op 25 november een mail gestuurd hierover, nooit beantwoord. Pas na bellen kregen ik een vriendelijke medewerker die beloofde een nieuwe op te sturen. Nu 7 december nog geen kraan ontvangen. Mijn negatieve review hierover is door hun ook niet geplaatst op de site.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Daan 05-12-2018

Waardeloos

Regendouche gekocht, van Grohe waar 2 ringen van ontbreken. Kan gebeuren natuurlijk. Dus via de mail netjes gegevens naar Saniweb met verzoek 2 ringen na te sturen. Saniweb schrijft op hun website binnen 30 minuten te zullen reageren. Na een week maar eens gebeld. En inderdaad mail wel ontvangen maar het is druk. Of ik een foto wil mailen van de ontbrekende ringetjes.... Onderdelen hebben ze niet, dus ze gaan de twee ringetjes na een week al bestellen en dit kan nog minimaal 1 week duren. En uit service maken ze geen verpakkingen open om 2 ringetjes te sturen dus afwachten of wanneer het gaat lukken. Minimaal 2 weken een niet te gebruiken regendouche. Wat een waardeloos bedrijf, dit was de eerste en laatste keer.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

M van Veldhuizen 09-11-2018

Mijn ervaringen; in alle opzichten waardeloos

Wat een slecht bedrijf op alle punten. Wil niet eens een 1 geven. Eerst komen ze de levering niet na. De gehele dag konden ze vervolgens de chauffeur niet bereiken (ik zie in de reviews dat ze vaker gebruiken 'we kunnen de chauffeur niet bereiken' dus ik twijfel over de waarheid hiervan). Terwijl de chauffeur het pakket VERGETEN was, vernamen we later van een andere bezorger. Die kapotte tegels kwam afleveren. Nieuwe tegels pas over 4 weken beschikbaar. Dan maar geld terug en ergens anders bestellen want de tegelaar wacht ook. Bij meerdere keren navraag over de status hebben ze geen idee. Na 6 keer zelf contact opnemen blijkt dat ze de retour ook nog verkeerd geboekt hebben. Tot 3 keer toe belofte dat het overgemaakt zou worden..niet gebeurd. Pas nadat wij een ingebrekestelling sturen eindelijk een keer geld terug. Maanden verder. In alle opzichten is mijn mening dat je beter ergens kan bestellen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site