Saniweb.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Saniweb.nl.

Saniweb.nl stelt zich voor

Saniweb biedt het grootste online assortiment badkamerproducten van Nederland en België, inclusief alle A-merken zoals Grohe, Villeroy & Boch, Ben en Geberit. Bij Saniweb profiteer je van de scherpste prijzen, kun je zelf je bezorgmoment kiezen en ontvang je minimaal 3 jaar garantie op het gehele assortiment. Ook heeft Saniweb een mega groot magazijn met veel voorraad artikelen zodat je bent verzekerd van een snelle levering. Voor vragen kun je iedere werkdag tot 22:00 uur bij onze klantenservice terecht: via de telefoon, whatsapp, chat of mail.

Deze score is berekend op basis van 42 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

6,9

Rekked 24-10-2019

WAARDELOOS,heb enkele maanden een toilet retour gestuurd naar Saniweb,en sindsdien word ik bestookt met mails en dreigementen dat de deurwaarder op mijn wordt afgestuurd.Na velen telefoontjes en mails is het hopelijk nu gestopt, ben er nog niet zeker van.
Nooit meer koop ik iets bij dit bedrijf

Anna 18-09-2019

Tot op heden de bestelling niet ontvangen, de aflevering wordt elke dag met een dag uitgesteld.. De webshop is niet bereikbaar, telefonisch, via e-mail en via whatsapp niet. Het contactformulier werkt niet.

Stefan 22-08-2019

- Levering niet op afgesproken dag.
- Diverse malen beschadigd artikel ontvangen
- Beloftes gedaan per chat, mail en/of telefoon worden niet nagekomen.
- Terugbetaling duurt erg lang (Nog langer dan op website aangeven staat).
- Op klachten per mail wordt in zijn geheel niet gereageerd, ook niet na telefonische navraag.

Chantal 30-07-2019

15 juli een inloop douchewand besteld. Afleverdatum op eigen verzoek na 24 juli vanwege oplevering nieuwbouw. Krijg netjes bevestiging van de bestelling. Daarna van het inpakken. En dat het 26 juli geleverd word. Ik app ze dat de straatnaam nog nergens staat en hoe ze het kunnen vinden. 26 juli om 15:00 uur nog niets. Ik denk ‘bel even om te vragen of ze het kunnen vinden’. Eerst zei de klantenservice dat het nog niet bij hun weg is, daarna dat het in de auto geladen is en daarna dat het pas 20 oktober (ofzo) leverbaar is. Drie verschillende antwoorden binnen een minuut! Blijkt dat deze douchewand niet meer geleverd word (haal het dan van de site) en de kwaliteit niet goed is. Ze mailen mij een alternatief waarbij ze zelf ook iets voor hun rekening nemen. Welja! Voor een beter alternatief (twee keer zo duur!) betaal ik 125 euro meer dan de oorspronkelijke bestelling! Zij nemen 75 euro voor hun rekening ter compensatie. Wat zijn dit voor een praktijken?! Uiteraard ga ik de order cancellen. Ook al is het een mooie douchewand die elders duurder is. Ik weiger om hieraan mee te werken. Als ze eerst keurig alles bevestigen en een leverdatum doorgeven. En alleen maar dit laten weten omdat ik bel en app?! Slechte zaak!

Familie C 30-04-2019

Wat een super service! Zeer goed bereikbaar, zeer behulpzaam en coulant! We moesten telefonisch de bestelling afmaken omdat niet alles op voorraad is. Direct werd dit opgelost en mocht ik de tweede waskom, die eigenlijk voor het normale bedrag gekocht moest worden, ook voor de aanbiedingsprijs kopen. En zo waren er nog enkele dingen waar ze me op deze wijze mee hielpen. Goed advies gekregen ook.. kortom: topservice!

Bas 16-04-2019

Bad, thermostaatkraan en poten goed kunnen vinden op de site met de zoekfunctie. Vervolgens uitstekende service middels de chatfunctie! Bedankt SaniWeb!

threes 15-04-2019

Behulpzaam (via chat) bij keuze maken van de producten, een snelle levering.

Jan Luisman 15-04-2019

Snelle service, snelle levering op de afgesproken datum en dat allemaal voor een leuk prijsje

Hans Nota 14-04-2019

Duidelijke website.
Snelle bezorging, netjes afgeleverd en dat is wel zo prettig bij een glazen douche deur.
Het artikel was uitstekend verpakt en in uitstekende staat.
Goede en snelle communicatie via email, bij elke stap in het proces keurig een mail ontvangen. Alles was duidelijk.
Zeer tevreden met de klant begeleiding en informatie.

Voor een volgende sanitaire aankoop zeker weer 😁😁

Brigitte 14-04-2019

Duidelijke en overzichtelijke webshop. Bezorgingen en retourneren is gratis. Snelle en correcte levering van bestelling.

Jeroen 11-04-2019

Specifiek een dag en bezorgadres gekozen dat ik aanwezig ben. Maar geen melding van levering en ook geen bezorging op de gekozen dag. Bij navraag krijg ik een email terug welke dag het geworden is en laat maar weten of het uitkomt. Geen excuses, alleen een melding.
Echter geen bevestiging of melding van indicatief tijdstip. Toevallig was ik aanwezig maar onder normale omstandigheden had dat niet zo geweest.

Achterhoek-plus 11-04-2019

Snelle, duidelijke, altijd vriendelijke en hulpvaardige mensen.
Alleen één klein foutje: niet doorgegeven dat de bestelling op een andere tijd werd afgeleverd.
Toch helemaal goedgekomen.
Verder fantastisch.

Theo van Zuijlen 11-04-2019

Wij hebben deze shop gekozen omdat we precies tegen kwamen wat we nodig hadden en qua prijs gunstig was.
We hebben echter niet de goede kleur besteld maar dat is geen probleem. Een telefoontje en alles is geregeld. Wordt keurig om geruild. TOP!

Hans Ferwerda 11-04-2019

Naast het gegeven dat Sani dertig euro goedkoper was dan Grohe zelf, kijk maar na op de reklame van startpagina, voor de door mij aangeschafte keukenkraan, was de levering keurig op tijd. Ook het montage voorschrift is goed en duidelijk zodat ik als leek in vijftien minuten klaar was met het monteren van de kraan. Ik ben zeer content met het geleverde product.

Ben 10-04-2019

Duidelijke bestelwijze, probleemloos bestellen, diverse betaalmanieren, communicatie betreffende bestelling is perfect, code om bestelling te volgen en het belangrijkste, binnen de afgesproken tijd geleverd in perfecte staat. Toppie

O. L. 10-04-2019

Efficient, betaalbaar, medewerkers telefonisch echt hulpzaam en de levering op tijd.

G. Houtepen 10-04-2019

Ik had drie Grohe kranen besteld via Saniweb. Dit was duidelijk goedkoper als in een niet-dure winkel (Hornbach). De kranen werden keurig op tijd afgeleverd in originele verpakking+samenstelling. Alles compleet en voor minder geld als waar ik ze bijna voor wilde gaan kopen. Ook geen transportkosten gerekend.

Anna 10-04-2019

Op Saniweb vond ik de beste prijs voor de producten die ik zocht, na goed vergelijken. Mooie producten voor de badkamer en de site zit zo in elkaar dat je precies de goede producten bij elkaar bestelt. Fijn!

caroline 09-04-2019

Duidelijke webshop, goede service, duidelijk antwoord op gestelde vragen. Bestelling kwam op tijd, vooraf bericht via mail en een half uur van tevoren gebeld dat ze eraan kwamen. Top!

Marco 08-04-2019

Prima shop en goedkope prijzen. Levering volgens afspraak. Duidelijke website

Eric 07-04-2019

Prima service. Product voldeed ook. De levering duurde iets langer maar ja. Al met al toch tevreden.

Sander 06-04-2019

Jammer dat je na contact met de helpdesk zelf een ‘sanitairgum’ moet kopen omdat je sanitair met metaalstrepen afgeleverd wordt... misschien omdat SaniWeb het ‘normaal’ vindt dat je wc’s van zo’n 400 euro per stuk los zonder bescherming aflevert.

luuk 04-04-2019

erg vriendelijke mensen aan telefoon. behulpzaam zowel via chat, mail en telefoon.
supersnel in reageren.
Keurig op tijd met de levering!
en dan ook nog eens superblij met mijn badmeubel!
ben zelf helemaal niet van internet aankopen en vond het superspannend maar het is me goed bevallen😀
nu hand op de knip.

mark 04-04-2019

Makkelijke site om alles te zoeken en vergelijken.
Leuke acties.
Goede en snelle levering.

Monique Van Beirendonck 02-04-2019

Wat ik wilde kopen was daar te vinden ! en alles was prima in orde , snelle verzending en de aankoop was prachtig .

RDamm 02-04-2019

Duidelijke omschrijving op site bij artikelen en wat je kan verwachten. Scherpe prijs en uitstekende levering. Snel en conform belofte volgende dag bezorgd. Shoppen via website eenvoudig en goede keus in betaalmogelijkheden. Artikelen goed verpakt en zien er prima uit. Geen reden meer om naar een bouwmarkt te gaan.

EkVA 31-03-2019

Voor onze vereniging nieuwe toiletten besteld. Scherpe prijs en een snelle en goede levering. We werden van te voren gebeld zodat we op tijd naar de locatie konden rijden om de bestelling in ontvangst te nemen.

Ons clubgebouw is weer voorzien van 7 frisse nieuwe toiletten

Hans 30-03-2019

Duidelijke product omschrijving, goede prijs en keurige en tijdige levering.

Roos 29-03-2019

Snelle levering! Ik had het ‘s avonds vrij laat besteld en de volgende dag was het er al. Ik werd ook geattendeerd op een actie
van Crohe en via een link op hun site kon ik daar gelijk gebruik van maken.

J.H.M. van Eijndhoven 28-03-2019

order plaatsen via de website, order vervolgen en aflevering zijn prima verlopen. Bovendien goede kwaliteit van het geleverde product

Anneke Muggen Roden 26-03-2019

Vlot geholpen. Mooi op tijd bezorgd.
Jammer dat het artikel in plastic werd verpakt en daarna weer in een doos.
De doos was volgens mij voldoende.

L. 26-03-2019

Er was een kleine miscommunicatie over de levertijd, maar dat werd super netjes opgelost. Keurige levering, goede prijs en prachtige producten.

Siep 25-03-2019

Na de bestelling op de site werd de kraan vlot geleverd en de bestelling zat keurig ingepakt.
Zat ook een duidelijke beschrijving bij.

Janneke 25-03-2019

Mogelijkheid van bestellen is eenvoudig en de afhandeling van mijn bestelling is correct gedaan

ton kwaak 25-03-2019

heb een artikel moeten retourneren omdat bleek dat de oude kraan WEL functiomeerde door een medewerker tfn zeer goed geholpen vwb het retourneren CHAPEAU ik weet zeker als ik iets nodig heb GA IK NAAR DIT ADRES

Jacques 25-03-2019

Wij hadden alleen een foto van de tegels die wij wouden . ( gezien bij de keukenwinkel )
Saniweb gebeld en hun hebben ons binnen 1 dag geholpen dezelfde tegels te vinden en ook nog eens binnen een Week te kunnen leveren bij ons ! Klasse service !

Reintjedevos 24-03-2019

Zeer klantvriendelijk. Contact met winkel was zeer positief. Netjes behandeld en prima geïnformeerd. Erg behulpzaam en meedenkend.

Pascal Botschuijver 21-03-2019

Heldere site, goede informatie, scherpe prijzen en een snelle levering. Dit is afhankelijk van de voorraad uiteraard maar ook die lijkt prima in orde.

Cathalijne Gent 15-03-2019

Wij hebben bij Saniweb een douchewand (Aqua Concepts) van bijna € 2.000,- (incl. montage) besteld. Na de montage bleek de wand scheef te hangen en zat zowel de vloer in de douchecabine als de gehele badkamervloer buiten de cabine onder de kit. Om dit op te lossen, werd dezelfde monteur naar ons adres gestuurd. In de angst dat deze monteur het alleen nog maar erger zou maken, hebben wij moeten praten als brugman om een andere monteur te krijgen. De nieuwe monteur was duidelijk van de situatie op de hoogte en was daardoor alles behalve vriendelijk. Hij heeft de douchewand recht gehangen en een paar plekken kit weggehaald. Verder liet hij ons weten waarmee hij de kit verwijderd had, zodat wij dit middel konden kopen en de rest zelf weg konden halen. Daar zijn we nu al een week mee bezig. Verder had er nog een randje op de vloer gemonteerd moeten worden, maar daarvoor hebben nu een andere locale badkamerzaak gevraagd. Met liefde hebben we daarvoor € 50,- betaald: Saniweb komt er bij ons nooit meer in.

M. van Hooydonk 30-01-2019

Saniweb.nl was de goedkoopste. Ik heb er al eerder spullen besteld. Deze worden altijd netjes op tijd geleverd.

Mark 07-12-2018 Via de website gekocht

Wacht al 3 weken op mijn product

Product besteld op 16 november. Wel een track en trace ontvangen maar product nooit gezien. Op 25 november een mail gestuurd hierover, nooit beantwoord. Pas na bellen kregen ik een vriendelijke medewerker die beloofde een nieuwe op te sturen. Nu 7 december nog geen kraan ontvangen. Mijn negatieve review hierover is door hun ook niet geplaatst op de site.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Daan 05-12-2018 Via de website gekocht

Waardeloos

Regendouche gekocht, van Grohe waar 2 ringen van ontbreken. Kan gebeuren natuurlijk. Dus via de mail netjes gegevens naar Saniweb met verzoek 2 ringen na te sturen. Saniweb schrijft op hun website binnen 30 minuten te zullen reageren. Na een week maar eens gebeld. En inderdaad mail wel ontvangen maar het is druk. Of ik een foto wil mailen van de ontbrekende ringetjes.... Onderdelen hebben ze niet, dus ze gaan de twee ringetjes na een week al bestellen en dit kan nog minimaal 1 week duren. En uit service maken ze geen verpakkingen open om 2 ringetjes te sturen dus afwachten of wanneer het gaat lukken. Minimaal 2 weken een niet te gebruiken regendouche. Wat een waardeloos bedrijf, dit was de eerste en laatste keer.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

M van Veldhuizen 09-11-2018 Via de website gekocht

Mijn ervaringen; in alle opzichten waardeloos

Wat een slecht bedrijf op alle punten. Wil niet eens een 1 geven. Eerst komen ze de levering niet na. De gehele dag konden ze vervolgens de chauffeur niet bereiken (ik zie in de reviews dat ze vaker gebruiken 'we kunnen de chauffeur niet bereiken' dus ik twijfel over de waarheid hiervan). Terwijl de chauffeur het pakket VERGETEN was, vernamen we later van een andere bezorger. Die kapotte tegels kwam afleveren. Nieuwe tegels pas over 4 weken beschikbaar. Dan maar geld terug en ergens anders bestellen want de tegelaar wacht ook. Bij meerdere keren navraag over de status hebben ze geen idee. Na 6 keer zelf contact opnemen blijkt dat ze de retour ook nog verkeerd geboekt hebben. Tot 3 keer toe belofte dat het overgemaakt zou worden..niet gebeurd. Pas nadat wij een ingebrekestelling sturen eindelijk een keer geld terug. Maanden verder. In alle opzichten is mijn mening dat je beter ergens kan bestellen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Rob 05-11-2018 Via de website gekocht

Eens maar nooit meer

Dat was eens maar nooit meer. Product besteld en geprobeerd maar helaas voelde het product gammel aan en paste niet bij de rest wat kleur betreft. Maar helaas, Saniweb gaf niet thuis. Ondanks mijn rechten als consument accepteert Saniweb geen retour omdat ik het product reeds gebruikt heb. Ze verwijzen naar een vage clausule in hun algemene voorwaarden waarmee ze hun besluit onderbouwen. Het herroepingsrecht (wat zegt dat je het product mag uitpakken en proberen) proberen ze op deze manier te omzeilen. Na ze hierop gewezen te hebben helaas geen reactie meer. Een gewaarschuwd mens telt voor twee: denk heel goed na voor je iets bestelt bij deze oplichters.

Jacqueline 20-10-2018 Via de website gekocht

Geen klachten

Wij kochten hier een glazen douchewand van 1x2mtr. De dikte van deze wand stond niet bij het artikel op de site vermeld, maar na een kort telefoontje wisten wij wat we weten wilden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Frank 26-09-2018 Via de website gekocht

Prima bedrijf

Maandagavond bij saniweb een Quooker combi Plus besteld na wat gechat te hebben met de chat assistent. Gevraagd wat verschil was tussen de combi en combi Plus en wat ik wilde en of dat kon. Alle adviezen waren achteraf correct.
Omdat de kassakorting niet werkte bij mij heeft de chat assistent handmatig de bestelling aangemaakt. Enige nadeel was dat de bestelling hierdoor niet goed te volgen was via de website.
Woensdag netjes apparatuur in huis ontvangen. Alles in goede staat. En alles tegen een goede prijs.

Dus mijn eerste ervaring met deze webwinkel is prima verlopen.

Van Uden 11-09-2018 Via de website gekocht

Belachelijk slecht bedrijf!

Na 3 keer nog steeds niet het juiste product thuis gekregen. Onvriendelijke, onprofessionele service. De fout ligt nooit bij degene aan de telefoon maar bij het magazijn/bezorger/collega van de week er voor. Uiteindelijk blijkt nu het product niet meer geleverd te worden dus al onze energie zonder resultaat.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

John 19-06-2018 Via de website gekocht

Top Service!

Vorig jaar grohe red duo keukenkraan gekocht daar was de knop defect van geraakt gemaild naar saniweb en zij hebben het via grohe geregeld dat ik een nieuwe knop krijg top service!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Jeff 13-06-2018 Via de website gekocht

Grohe Eurosmart Cosmopolitan Keukenkraan

Ik heb 19 Mei 2018 een keukenkraan besteld bij Saniweb die ik 25 Mei 2018 heb ontvangen kwam toen tot de ontdekking dat de kraan beschadigd was,wat kan gebeuren.Ik heb 2 keer de service desk gebeld,zij hebben mij 2 keer beloofd een nieuwe kraan op te sturen,wat niet is gebeurd.Ik was heel teleur gesteld waardoor ik 2 Juni 2018 bij Kieskeurig.nl het bedrijf Saniweb een slechte revieuw heb gegeven.Het is nu 12 Juni 2018 en ik kreeg een melding van Post.nl dat er een pakket voor mij klaar ligt,nou je raad het nooit een nieuwe keukenkraan.Komt dit door de revieuw of heeft de service desk slecht gecommuniseerd.Ben nu echt blij dat het toch is goed gekomen. Sanweb bedankt......

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

`jeff 02-06-2018 Via de website gekocht

Ghorhe Eurosmart Cosmopolitan keukenkraan

Ik dacht een mooie keukenkraan bij een betrouwbare webwinkel te kopen, ik heb de kraan ontvangen maar hij was beschadigd....kan gebeuren.De service desk heeft mij 2x beloofd een andere kraan toe te sturen maar helaas nog niets tot heden ontvangen......