Saniweb.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Saniweb.nl.

Deze score is berekend op basis van 23 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

4.1

• Slecht

F. de Putter 19-11-2017 Via de website gekocht

afzetters

Duravit Starck toiletzitting besteld. Vlotte levering. Bij ontvangst bleek het model anders, dan ik verwacht had. Was ook niet op te maken op de webpagina. Tot 3 maal toe moeten uitleggen en zelf het juiste nummer moeten doorgeven. Van 4 verschillende mensen antwoord gekregen. Eindelijk, na 2 maanden aan de deur omgeruild, en moest het oorspronkelijke bedrag aftikken. Elders was de nieuwe bril ca 25 euro goedkoper (zelfs de prijs die ik ruim 10 jaar geleden ervoor heb betaald was elders nog precies hetzelfde). Opheldering gevraagd, maar werd afgescheept met de opmerking dat ze met dagprijzen werken. Dagprijzen gelden enkel maar voor artikelen waarbij de vraag en aanbod sterk reguleerd. Of een economische waarde hebben zoals metalen, olie etc...
Als consument sta je daar met je goed gedrag. Saniweb zijn laaielichters. Geen goed woord voor over. Stuur dit verhaal ook naar de consumenten bond. Kijken of ze hun keurmerk nog wel waardig zijn. Andere reviews zijn ook niet lovend, zo te lezen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Tif 21-10-2017 Via de website gekocht

Slechte klantenservice, afspraak niet nagekomen

Bestelling geplaatst en betaald, 2 dagen lang gewacht op levering volgens hun aangegeven tijd, maar tevergeefs. Geen klantenservice, weekend niet eens bereikbaar, geen bericht achtergelaten. Kortom, waar blijven onze betaalde producten? Ongelooflijk.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Denise 11-10-2017 Via de website gekocht

Slechte levering, slechte service

Houden zich niet aan eerst gemaakte afspraken en niet aan de tweede maal gemaakte afspraken, waardoor de levering veel te laat plaatsvindt (kost geld!) en fatsoenlijke service is niet aanwezig! Krijg uiteindelijk 3 verschillende redenen waarom ze zich niet aan de laatste afspraken van levering hebben gehouden, wat wel laat zien dat het bedrijf niet eerlijk is tegenover de klant.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

ton 09-09-2017 Via de website gekocht

Zeer slecht!

Grote meerdere bestellingen gedaan maar dat kunnen ze niet aan.
Lange levertijden, verkeerde, dubbele leveringen, verkeerde adressen.
De medewerkers weten van elkaar niet wat is afgesproken.
Met ideal online betaalde spullen nemen ze weer mee als het niet aan de deur wordt afgerekend.
Een regelrechte puinhoop dat Saniweb.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Blijf bij de les..... 09-07-2017 Via de website gekocht

Blijf bij de les!!

Tsja, where to begin, bij het begin dan maar en dan probeer ik het kort te houden. Flinke bestelling gedaan van bijna 2000 euro. Alles leek voorspoedig te verlopen, contact via chat online was top! Toen kwam de levering, gecheckt door leverancier en mijn man en bleek, de 3 delige douchewand en schuifdeur (dozen waren officieel benoemd door sealskin 1/3, 2/3 en 3/3) niet compleet! Echter op de dozen is met pen geschreven 1/2 en 2/2....dan ga je twijfelen, toch maar gebeld en ja hoor wellicht zou er een doos vergeten zijn. Ze stuurden hem na, ik denk 1.5 week later was deze binnen. Toen bleek de sifon onjuist te zijn, iig anders dan op foto van hun website, die weer retour en nieuwe ontvangen, was weer niet volgens afbeelding, weer gebeld en bleek foto verkeer op site.

In chats vooraf was bevestigd dat douchepoten bij sealskin douchebak zouden zitten....onze badenman alles uitpakken en nee hoor geen poten. Weer gebeld, ze zouden ze opsturen...ontvangen.....echter de verkeerde (standaard set van 5 terwijl de douchebak get wet fusion 12 poten nodig heeft). Weer gebeld, ze zouden de juiste sturen...duurde weer 1.5 week...onze badkamerplanning liep behoorlijk uit ondertussen.... Na een hele tijd werden de bestelde inbouwreservoirs geplaatst en later wilde we de drukplaat bevestigen en wat blijkt...........ze passen niet.......en wat bleek nog....het zijn gewoon 2 (ja we bestelden ook voor het toilet beneden) VERKEERDE inbouwreservoirs en de drukplaten wel zoals besteld...maja dat gaat hier niet op passen. WEEEEEEER gebeld.....ik wilde de baas spreken, sorry mevrouw die is op vakantie! Meneer aan de telefoon mij 2 nieuwe drukplaten geregeld en daar weer 3 dagen op gewacht of zo. Want het inbouwreservoir zat al totaal ingemetseld dus kon helaas niet meer retour.

Wat een ellende, bah!!! Ik ga nog gauw eens bellen om te informeren of de baas al terug is van vakantie....want die wil ik toch graag nog eens spreken! Moet wel gezegd worden dat het dappere jongens zijn aan de telefoon steeds.....CONTINU alleen maar problemen oplossen en ze blijven er rustig bij, hoe boos ik op een gegeven moment ook werd! Ze deden hun best....maar dit, zoveel fouten in 1 levering, kan gewoon ECHT NIET! Ondertussen wachten wij al 3 weken langer op de badkamer (nu nog steeds niet af) omdat hun planning ook vast liep......BAH
Al met al: blijf bij de les!!! Check alles dubbel, ook de stickers op dozen etc.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice

peter 09-05-2017 Via de website gekocht

slechte levering en service

bestelling gedaan , betaald en 's avonds track en trace code, alleen is pakketje niet geleverd, gebeld en na enkele dagen zouden ze opnieuw versturen, zelfde verhaal, geen levering, hierna gebeld en kreeg snel te horen dat ze fout hadden gemaakt en voor de 3e keer pakketje gingen opsturen, pakketje is nimmer aangekomen bij postnl en dus ook niet bij ondergetekende. hierop diverse mails gestuurd maar alles blijft stil. reageren niet op verzoeken om terugbetaling. ben bang opgelicht te zijn

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Klant 26-04-2017 Via de website gekocht

Absolute AFRADER!!!

Op het eerste gezicht denk je fijne webshop en snelle levering. Nadat producten niet juist waren en er retourprocedures volgden kwam ik er al snel achter dat dit een zeer onbetrouwbare partij is, absolute afrader! Zij informeren hun klanten niet volledig plus zij sturen producten toe zonder een factuur. Meerdere malen vragen om de factuur resulteert in na ruim een week nog geen factuur te hebben ontvangen! Als je hen confronteert met het feit onvolledig geinformeerd te zijn zeggen ze ja maar... en vallen ze op hun voorwaarden...klinklare ONZIN! Consumenten die graag producten bij een winkel komen zouden ze moeten koesteren ipv wegjagen!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Jeff 10-01-2017 Via de website gekocht

prima webshop

Het assortiment is uitgebreid. Goede spullen en stipte levering. Prijzen variëren van zeer scherp tot mmm. Ik ben zeer tevreden

ad 06-01-2017 Via de website gekocht

zeer correcte leveringsafspraken

De door mij bestelde materialen zijn overeenkomstig afspraak de dag erna geleverd. Melding mijnerzijds omtrent een kleine beschadiging werd zeer correct afgehandeld door direct een nieuw exemplaar te sturen met verzoek het beschadigde artikel kostenloos te retourneren. Dus geen discussie vooraf.

Pluspunten

• correcte levertijdafspraken
  • zeer correcte probleemoplossing
  • zeer scherpe prijsstelling

brigitte.forrest 05-01-2017 Via de website gekocht

aankoop keukenkraan

Aanvankelijk was ik mistevreden want de kraan werd wellicht op een verkeerd adres afgeleverd (niemand had iets ontvangen) en het was een kat en muisspel tussen het bedrijf en de koerierdienst. Na verschillende telefoons werd de kraan toch correct afgeleverd door hun persoonlijke vaste leverdienst.

Minpunten

• bezorgen/afleveren

RB 02-01-2017 Via de website gekocht

topshop

zeer overzichtelijk site ..mooie producten voor goede prijzen ..makkelijk bestellen en betalen ..supersnelle levering zowel per post als door eigen chauffeur ..zeer goede verpakking ..
zal hier zeker terugkomen .

gerlof Menkveld 27-12-2016 Via de website gekocht

klacht saniweb

de shop is overzichtelijk en bestellen is makkelijk.
De Evaluatie over de levering is er eerder dan de kraan en wordt automatisch gepland op de beoogde leverdag.
Alleen dan moet de kraan niet zoek raken bij Post.nl. Daarna wordt er een nieuwe kraan beloofd op 27-12. Ook die komt niet. Nu staat de levering op 10 januari. Ik kreeg een simpel sorry, thats all.

Tevreden klant uit België 26-12-2016 Via de website gekocht

Honderd procent correct

Aanrader ! Correcte prijs, correcte communicatie (zowel via mail, via telefoon en via chat), correcte levering en correcte afhandeling terugname. Tgv van leveringsprobleem bij leverancier werd, om de termijn te respecteren een toiletpot van een hogere klasse voorgesteld zonder prijswijziging. Terugname van wandankers, tgv dubbele bestelling, verloopt prima. De ankers zijn inbegrepen in Duofix-pakket.

Matthew 22-12-2016 Via de website gekocht

Douchebak

Prima service .. echte aanrader !! Ook het gekochte product voldoet aan de verwachtingen.
Hier kom ik zeker terug.

Pluspunten

• Service
  • Leverinig

John 22-12-2016 Via de website gekocht

Scherpe prijs, goede levering en goed support!

Na heel lang zoeken op internet kwam ik uit bij Saniweb om daar de set Villeroy & Boch Subway 2.0 Direct Flush / Geberit UP320 te kopen, aangeboden voor de laagste prijs vergeleken met andere aanbieders.

Bert Jonkman 21-12-2016 Via de website gekocht

Levertijden kloppen niet

Heb een definitieve afleverbrief ontvangen echter is de levertijd van Sealskin bad met meer dan een maand naar achteren geschoven: van 09-12-2016 naar 11-01-2017. Vreemd genoeg staat op hun website dat hetzelfde bad op voorraad is, terwijl ik een email heb gekregen over mijn bestelling waarin wordt gezegd dat Sealskin dit bad niet op voorraad heeft. Een andere bestelling is overigens wel op tijd geleverd.

Pluspunten

• Duidelijke website
  • Concurrerend geprijsd

Minpunten

• Aflevertijden kloppen niet
  • Aftersale (communicatie) matig

Ruts Fr. 17-12-2016 Via de website gekocht

Grohe Douche kraan

Uitgebreid assortiment , laatste nieuwe assortiment , snelle bezorging , vriendelijke hulp , echt niet duur , gratis thuis bezorging , voor herhaling vatbaar !

Pluspunten

• Helemaal top

Minpunten

• GEEN

Nelleke 16-12-2016 Via de website gekocht

Stipt en hulpvaardig

Ik koos deze webdhop omdat deze de enige is die het artikel dat ik wilde hebben op de website aanbood. Aanvullende vragen werden adequaat beantwoord en levering geschiedde exact op het afgesproken tijdstip. Voorafgaand aan de bezorging werd ik nog gebeld om te checken of ik thuis was. Ben zeer tevreden over de gang van zaken.

Brauckmann 11-12-2016 Via de website gekocht

prijs kwaliteit OK van douchegordijnrunners en kadootje

Prima voldaan aan verwachtingen, prijs kwaliteit OK van douchegordijnrunners en kadootje
alles netjes in orde en mooi op tijd ontvangen

Fenny 07-12-2016 Via de website gekocht

Twee flessen

Snelle levering. Goede prijs. Maar...
Twee flessen met schoonmaakmiddel van plastic met sproeisysteem had ik besteld. Dit was in een te grote doos gestopt zonder opvulsel. Resultaat: 1 kapotte sproeidop. Zelf het kapotte sproeisysteemvervangen voor één die ik nog had.
Na schrijven kwam er geen excuus en werd er niets nieuws aangeboden. Ze legden de schuld neer bij de bezorgdienst.

• Snelle service

Minpunten

• Verkeerd inpakken
  • Afhandeling vsn klacht

Geen wc 06-12-2016 Via de website gekocht

Nog niet geleverd

Tot twee maal toe een week vertraagd waarvan een keer zonder bericht. Heb hier zelf achteraan moeten bellen en excuses konden er niet af

Minpunten

• Slechte communicatie
  • Beloftes breken

Mo 25-11-2016 Via de website gekocht

Spihinx Vervangings buffers

Overzichtelijk site en goede prijs kwaliteit verhouding.
Bij vragen snel antwoord en de volgende dag geleverd.
Super!,

Ramon 25-11-2016 Via de website gekocht

Saniweb

Prima prijs/kwaliteit verhouding . Levering precies volgens afspraak en goed verpakt. Product voldoet aan de verwachtingen.

van de Kamp 21-11-2016 Via de website gekocht

Levertijd Probleem uiteindelijk prima opgelost

Foutje gemaakt bij de bestelling online tav de levertijd van een HansGrohe Thermostaat kardoes. Prima via de helpdesk opgelost

Pluspunten

• Zeer vriendelijke en correcte helpdesk

M Wagenaar Dekkers 17-11-2016 Via de website gekocht

snelle levering perfect

duidelijke overzichtelijk site artikel was op voorraad en super - snelle levering en goedkoper dan elders

Monica 17-11-2016 Via de website gekocht

Prima webwinkel

De Grohe douchethermostaat is goedkoper dan in de winkel. Tevens is er een nette en snelle levering.

Pluspunten

• snelle levering
  • prima prijs

W.S. 15-11-2016 Via de website gekocht

Onbetrouwbaar en misleidend

Onbetrouwbaar bedrijf dat misleidt over de retourkosten. Op de site staat retourneren gratis is (als je die link aanklikt opent een venster met nadere informatie waarin nogmaals wordt gemeld dat retourneren geheel gratis is), maar als je daadwerkelijk wilt retourneren worden er toch opeens kosten in rekening gebracht. Verder wordt er geweigerd om tot een oplossing te komen inzake deze oneerlijke handelspraktijken. Reden genoeg om hier nooit iets te kopen.

Minpunten

• Onbetrouwbaar en misleidend

Vinck Guido 15-11-2016 Via de website gekocht

Douchethermostaat

Vlug te bestellen, zeer snelle levering, goed overzicht wat betreft het assortiment, video hoe te installeren maar viel dik tegen,zoek maar een vakman, ook geen onderdelen te verkrijgen.

Pluspunten

• Zeer goede kraan

Minpunten

• Niet geschikt om te installeren als amateur

Lierman 15-11-2016 Via de website gekocht

Saniweb

Ruime keuze en snel geleverd. Informatie correct en gemakkelijk te raadplegen op de website. De levering voldoet volledig aan de verwachtingen

Marion, Eindhoven 12-11-2016 Via de website gekocht

Dornbracht: Sync

In eerste instantie de Tara Ultra besteld maar een paar dagen later de Sync in het vizier gekregen. Bellen met Saniweb of onze bestelling nog kon worden gewijzigd? Geen probleem werd me verteld.
En zo was het ook! Prachtig ingepakt werd de Sync afgeleverd en ik ben nog elke dag super blij met deze keukenkraan. Saniweb is voor ons een aanrader: klantvriendelijk, accuraat, komen beloftes na en hebben een heel mooi assortiment! Doen!

Pluspunten

• klantvriendelijkheid
  • snelle service

Minpunten

• geen zover mij bekend

Regina 10-11-2016 Via de website gekocht

Prima service

De site geeft een snel en overzichtelijk beeld van de aangeboden producten
Goede communicatie met de medewerkers zowel vis chat als telefonisch
prima service als het om retour gaat
Goede prijzen en kwaliteit
Goede afspraken rondom tijdstip van levering

m.kranenburg 06-11-2016 Via de website gekocht

kraan op juiste dag ontvangen

kraan was niet in goede conditie, na ontdekking direct door gegeven aan saniweb, en heeft contact opgenomen met Crohe. Crohe heeft onmiddellijk een nieuwe kraan zonder enige verzendkosten voor de nieuwe en kapotte kraan gevraagd top.

willy13 04-11-2016 In de winkel gekocht
waalwijk

Tevreden klant

Ik heb voor Saniweb gekozen vanwege de zeer positieve beoordelingen van de winkel. Ze hebben een breed assortiment tegen scherpe prijzen en je kan zelf het bezorgmoment kiezen. Helemaal goed en keurig geleverd volgens afspraak. Volgende keer zal ik zeker hier weer een bestelling plaatsen.

Pluspunten

• service en afhandeling klacht
  • levering
  • prijzen
  • assortiment
  • betaalopties

Carine 04-11-2016 Via de website gekocht

Badkameraccessoires

Alles verliep vlekkeloos. Prachtige kwaliteitsvolle producten en supersnelle levering!
Ik zou er onmiddellijk opnieuw bestellingen plaatsen...

Pluspunten

• kwaliteit
  • supersnelle levering

Johan 03-11-2016 Via de website gekocht

Duravit durastyle toilet

Zeer tevreden, correcte correspondentie en levering.
Alles goed verpakt en levering op datum zoals afgesproken.

• comfort
  • platte bril

Sealskin douchereiniger 03-11-2016 Via de website gekocht

sealskin douchereiniger

Voordeligste leverancier van de douchereiniger, evenals een vorige bestelling snel en correct geleverd. Handig is de trace&track om te zien wanneer de bode voor de deur staat, bij ons op de minuut nauwkeurig!

Jan 13-10-2016 Via de website gekocht

Grohe Euphoria XXL System 210 met thermostaat Chroom

Erg scherpe prijs voor top product. Bezorging keurig binnen de gecommuniceerde tijd. Monteren ging redelijk eenvoudig. Kortom goede ervaring!

Saniweb. .. 10-10-2016 Via de website gekocht

Edith Smets

Handige goed gestructureerde webshop . Vlotte levering. Bij een nabestelling via een telefoontje , werd ik geholpen door een behulpzame vriendelijke dame.

Paul J. 02-10-2016 Via de website gekocht

Snelle en correcte service!

Prijsgunstig, correcte en snelle levering van mijn bestelling, goed verpakt, prima kwaliteit.
De service bij eventuele problemen kan ik niet beoordelen omdat het niet relevant is.

Pluspunten

• Snelle & correcte levering

Martin De Maeseneer 29-09-2016 Via de website gekocht

Snelle levering, tevreden klant

Voor de derde maal bestel ik op deze site ik ben zeer tevreden over levering en artikels
Ik kan site alleen maar aanbevelen. Ik had nadien een vraag over artikel en deze werd correct beantwoord

Kurt 17-09-2016 Via de website gekocht

De beste webwinkel voor sanitair

Na veel wikken en wegen toch mijn keuze qua bad/douche kraan en Power & Soul handdouche kunnen maken. Vele winkels in België (SAX sanitair, Facq sanitair, Van Marke,...) afgeschuimd en dit vergeleken met saniweb. Ja, dan is de keuze snel gemaakt. Saniweb levert hetzelde product voor de helft van de prijs. Snelle levering, goed verpakt, op de correcte dag geleverd. Nu ben ik volop aan het genieten van mijn regendouche en watervalkraan van Grohe Grohtherm 2000.
Bedankt Saniweb. Doe zo verder. Ik ben alvast overtuigd en maak voor jullie veel reclame.

Pluspunten

• Scherpe prijs
  • Correcte levering
  • Goed verpakte artikelen

HETTRSCH 25-08-2016 Via de website gekocht

Grohe wastafelkraan met hoge uitloop.

Gemakkelijk te bestellen op de website. Zeer goede prijs. Levering op afgesproken dag en tijd. Chauffeur belt van te voren (indien afgesproken). Betaling met pinpas aan de chauffeur. Gemakkelijker kan het niet. Aanrader.

Pluspunten

• Overzichtelijke website
  • Betalingsgemak.
  • Alles volgens afspraak.

herman 24-08-2016 Via de website gekocht

Mijn badkamer..

Prijzen zijn goed..
Personeel is vriendelijk behulpzaam.
De technische kennis is wat minder (zal met de tijd wel beter worden)
Bezorging is prima.
Houden zich aan afspraken..
Niks mis mee..!!

Mijn geleverd bad was beschadigd. (vlekken)
En toiletpot glazuur beschadiging.
Alles snel opgelost..!!

Pluspunten

• Assortiment is goed
  • Prijzen

Minpunten

• Technische kennis

Henk 20-08-2016 Via de website gekocht

Saniweb perfect

Bestelling snel binnen de levertijd bezorgd, wel vroeg op om 6.00 uur geleverd.
Door een schoonheidsfoutje in het Villeroy & Boch artikel werd het artikel snel omgeruild.
Mede door de goede service heb ik nu ook mijn toilet bij SaniWeb besteld.

Duidelijke website, bezorging volgens afspraak, je wordt ook nog gebeld ca. half uur voor bezorging.

Assortiment
Ik vind er alle producten waar mijn belangstelling naar uit gaat.

Pluspunten

• snelle levering
  • goede service
  • Scherpe prijs

toomas 06-08-2016 Via de website gekocht

Keuze ruim voldoende.

Keukenkraan wordt ook tegen een redelijke vergoeding gemonteerd.

Ruim voldoende keus.

Duidelijke uitleg.

Extra toelichting
Neen

Goofymark 26-07-2016 Via de website gekocht

Alles eenvoudig te vinden via de handige zoek functies.

Snelle levering volgens planning.

Assortiment
Ruime keuze uit verschillende merken, modellen, omvang, prijsklasse, etc.
Prijs van de douchekop was aantrekkelijk alsmede ook de gratis verzending.

Buick 23-07-2016 Via de website gekocht

3,8

Staat wel op voorraad op de site, maar bestelling gedaan op 2 juli. Maar wordt na 14 dagen dood luk gemaild dat het 30 augustus wordt. Dus twee maande later.

Assortiment
Voorraad klopt niets van, haal deze dan uit het assortiment

Extra toelichting
Zet in de voorraad uit of zorg dat deze klopt

G. Hoeberigs 11-06-2016 Via de website gekocht

Zo gemakkelijk als je van een webwinkel mag verwachten.

Trage creditering na retourzending: het duurde meer dan drie weken totdat geld werd teruggestort. Ter vergelijking: Sanitairwinkel crediteerde bij mij binnen enkele dagen. Wat wel heel fijn is, is dat klantenservice ook op werkdagen tot laat telefonisch bereikbaar is.

Assortiment
De reden om voor Saniwebwinkel te kiezen: groot assortiment en vrijwel alles op gebied van sanitair de goedkoopste. Ook waar Saniwebwinkel de concurrentie achter zich laat: goede omschrijvingen bij de producten. Daar waar andere webwinkels niets de afgelopen maanden deden alsof de Villeroy en Boch Subway 2.0 Directflush nog leverbaar was, schreef Saniwebwinkel dat (enigszins) duidelijk op de website.

Aanbeveling
Overall (en ik heb urenlang alle prijzen zitten vergelijken van zeven verschillende online webwinkels op 6 artikelen): de goedkoopste sanitair-webwinkel van Nederland mét de meest accurate (detail)omschrijvingen op de website.

Nicolas L 08-06-2016 Via de website gekocht

2,2

Na jaren ervaring online aankopen doen besloten om in Februari toiletten te bestellen bij saniweb. Hieronder kort mijn ervaring:

1/ Op 24/1/2016 plaatsten wij een order voor de levering van 2 x V&B toiletten + passende zittingen.
2/ U levert ons de het verkeerde type toiletten (al dan niet bewust gezien u wss al op de hoogte was van de problemen met dit type toilet)
3/ Na reclamatie levert u ons het juiste type toiletten maar met productie fouten. Op dit ogenblik bent u zich bewust van de productieproblemen bij V&B. (Ik ben zelf PM in een bedrijf en weet dan ook wel wat dit betekent.)
4/ Wij opteren dan om te wachten gezien uw collega (inmiddels niet meer bij u werkzaam) ons dan ook garandeerde dat de volgende V&B toiletten wel aan hun hoge eisen gingen voldoen.
5/ Na maanden wachten (langer dan meegegeven) krijgen wij het bericht dat die binnen zijn, na een hele kruistocht krijg ik u aan de lijn en na wat interne misverstanden blijken er toch 2 toiletten binnen te zijn. Ik vraag u dan nog specifiek of de toiletten nu wel voldoen wat u bevestigd.
6/ Ik blijf voor de zoveelste maal thuis om als eerste nieuws te krijgen dat de chauffeur niet op de hoogte is van een retour en dat ik sowieso nog eens thuis zal moeten zijn om de andere toiletten mee te geven.
7/ Bij controle van de toiletten blijken deze ook niet te voldoen aan normale criteria. Dit wordt door uw chauffeur onmiddellijk bevestigd dat die ze zelf niet zou aanvaarden. Ik had toen toch wel gehoopt dat jullie dit intern eerst zouden nagaan...
Op uw website staat overigens in het groot ALTERNATIEVEN V&B subway 2.0 dus weet u vast wel dat de problemen niet opgelost zijn...
8/ Wij besluiten ander type te bestellen maar deze zijn bij saniweb duurder dan bij megabad.com wij vragen of het mogelijk is om verschil met andere website te betalen maar dit kan niet gezien zij enkel vergelijken met websites uit NL en BE.
9/ We besluiten dan maar ander type te nemen waar we 50 euro moeten toeleggen. Zij berekenen het echter verkeerd en steken 138 euro na veel gemail uiteindelijk passen ze dit aan na juiste bedrag.
10/ NIeuwe leverdatum opgegeven, ik neem verlof blijf de ganse dag thuis en ze komen niet opdagen. Blijkbaar een fout waarvoor 1000 maal excuses gegeven wordt door Pieter V.
11/ Nieuwe datum gegeven week erop met tijdslot 12-16u. Opnieuw neem ik verlof en ik kom thuis om 11:35 en vind in de bus een briefje met wij zijn langsgekomen en u was niet thuis gelieve nieuwe afspraak te maken.

In dit ganse proces krijg je niet onmiddellijk antwoord moet je soms dagen wachten. Deze toiletten hebben me ondertussen al heel wat geld gekost (lees verlof dus niet kunnen werken!

Ik ben benieuwd wanneer we eindelijk onze toiletten thuis krijgen en of we nota bene enige vorm van compensatie krijgen na maanden wachten en vele malen voor niets thuis te moeten zitten!

Mijn advies zou zijn om hier alvast niet aan te beginnen, lege excuses is het enige dat je hier krijgt voor een gebrekkige service, als je nog het geluk hebt dat ze je mail aandachtig doorlezen en op de juiste vraag antwoorden.

D001 31-05-2016 Via de website gekocht

Duidelijke, overzichtelijke website.

Je wordt keurig van te voren gebeld, zodat je kan zorgen dat iemand de bestelling in ontvangst kan nemen.