Saniweb.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Saniweb.nl.

Deze score is berekend op basis van 28 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

7.6

John 19-06-2018 Via de website gekocht

Top Service!

Vorig jaar grohe red duo keukenkraan gekocht daar was de knop defect van geraakt gemaild naar saniweb en zij hebben het via grohe geregeld dat ik een nieuwe knop krijg top service!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Jeff 13-06-2018 Via de website gekocht

Grohe Eurosmart Cosmopolitan Keukenkraan

Ik heb 19 Mei 2018 een keukenkraan besteld bij Saniweb die ik 25 Mei 2018 heb ontvangen kwam toen tot de ontdekking dat de kraan beschadigd was,wat kan gebeuren.Ik heb 2 keer de service desk gebeld,zij hebben mij 2 keer beloofd een nieuwe kraan op te sturen,wat niet is gebeurd.Ik was heel teleur gesteld waardoor ik 2 Juni 2018 bij Kieskeurig.nl het bedrijf Saniweb een slechte revieuw heb gegeven.Het is nu 12 Juni 2018 en ik kreeg een melding van Post.nl dat er een pakket voor mij klaar ligt,nou je raad het nooit een nieuwe keukenkraan.Komt dit door de revieuw of heeft de service desk slecht gecommuniseerd.Ben nu echt blij dat het toch is goed gekomen. Sanweb bedankt......

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

`jeff 02-06-2018 Via de website gekocht

Ghorhe Eurosmart Cosmopolitan keukenkraan

Ik dacht een mooie keukenkraan bij een betrouwbare webwinkel te kopen, ik heb de kraan ontvangen maar hij was beschadigd....kan gebeuren.De service desk heeft mij 2x beloofd een andere kraan toe te sturen maar helaas nog niets tot heden ontvangen......

Pieter 13-02-2018 Via de website gekocht

Goede levering en prijs maar montage dienst niet in orde

Voor ons gevoel werden we bij onze sanitair leverancier een poot uitgedraaid daarom gingen we online opzoek naar een alternatief. Zodoende kwamen we uit bij Saniweb die ons voor bijna 200 euro goedkoper dezelfde douchedeur aanbood inclusief montage. Na telefonische goed te zijn geholpen werd de bestelling geplaatste en ook netjes op tijd geleverd. De chauffeur was zelfs zo vriendelijk om te helpen de douchedeur naar boven te tillen. Al met al een hele goede service. Echter hadden we nog niks vernomen van wanneer de douchedeur geplaatst kon worden. Na weer contact te hebben opgenomen met saniweb bleek dat het eigenlijk zo druk was op hun planning afdeling dat ze zelf aanboden het geld terug te storten zodat we zelf opzoek konden gaan naar een monteur.

Hoewel ik de eerlijkheid wel enorm waardeer, lijkt het er dus wel op dat in ieder geval voor de regio Twente de montage planning niet in orde is. Het frustreert dan ook enorm om te zien dat er op de site wordt geadverteerd met "binnen 5 dagen een afspraak" terwijl dit bij ons binnen 3 weken nog niet gerealiseerd kon worden. Dit zou op zijn minste ergens aangegeven moeten worden dat ze er op dit moment niet aan kunnen voldoen. Daarnaast werden we hier ook slecht (lees niet) over geïnformeerd, pas nadat wij zelf verhaal gingen halen.

Wil je goed materiaal tegen een goede prijs dan moet je hier wezen. Wil je het gemak en de service van montage, dan zou ik vooraf eerst even bellen of ze binnen de afgesproken termijn wel echt kunnen leveren.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Evelyn 25-01-2018 Via de website gekocht

Supersnelle levering, goede kwaliteit

Prima kwaliteit en heel snelle levering. Duidelijke website om te kiezen, heel makkelijk te monteren

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

E.Klearkofer-Eriks 25-01-2018 Via de website gekocht

Voor zover Toppie !

In diverse winkels geweest ,de juiste toiletbril niet gevonden.
Dan via internet.
Saniweb geeft duidelijke informatie , ruime sortering.
Dus zijn wij zeer tevreden met de bril,
en met de snelle service.
Duidelijke uitleg met betrekking rond betalen en afronden.

lidy 25-01-2018 Via de website gekocht

doen wat ze zeggen, zeggen wat ze doen

duidelijke website, snelle levering en prima prijs-produkt verhouding, dit verwacht ik van een webshop!

NotoriousP 25-01-2018 Via de website gekocht

Zeer snel

Het product wat ik bestelde was goed geprijsd, ik kreeg het snel en goed beschermd en werkt naar behoren.
Bedankt Saniweb

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Wilfred 24-01-2018 Via de website gekocht

Snel en voordelig geleverd

Een douche glijstang besteld. Deze is al de volgende dag geleverd. Zeer degelijke verpakking, zodat er geen kans was op beschadiging. Het product was volledig naar verwachting. Groot voordeel: geen verzendkosten.

Thomas 24-01-2018 Via de website gekocht

Snelle levering keurig

Gewoon alles nakomen wat ze zeggen volgens de spelregels van saniweb
Zal ze zeker aanraden bij mijn vrienden etc.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Bert 21-01-2018 Via de website gekocht

Geweldige service

Fijne shop. Eerste bestelling paste toch niet, deze kosteloos kunnen retourneren en goed geholpen om een wel passende oplossing te bestellen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Carla 17-01-2018 Via de website gekocht

Zeer positieve indruk

De sortering is bijzonder groot, wat altijd fijn is en toen ik een heel pakket terug moest sturen, omdat de aannemer ook zelf die aankopen had gedaan, zonder het mij te zeggen, kon alles gewoon weer teruggestuurd worden en had ik ook mijn geld binnen een paar dagen terug. Dus koop ik er volgende keer weer.

M.I. Slump 15-01-2018 Via de website gekocht

Perfecte service en snelle levering

Na een aantal websites van sanitairwinkels te hebben bezocht, bleek Saniweb de voordeligste. zeg maar gerust een superdeal! Mijn bestelling werd vlot en compleet geleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Fanne 14-01-2018 Via de website gekocht

Prima service!

Duidelijke en aantrekkelijke webshop wat betreft het aanbod en de bijhorende prijzen.
Makkelijke bestellingsmethode en zeer duidelijke en snelle leveringscommunicatie.

P. Meijer 13-01-2018 Via de website gekocht

Prima webwinkel

Prima service, netjes volgens afspraak geleverd. De toiletbril, was niet direct leverbaar, ik werd hierover gebeld en kreeg een luxere zonder bijbetalen. Dat is natuurlijk prima service!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Karim 13-01-2018 Via de website gekocht

Prima service!

Uitgebreide webshop, wordt ook prima hulp geboden via chat. Prijzen zijn best ok vergeleken met andere aanbieders.

jens 13-01-2018 Via de website gekocht

prima prijzen,netjes geleverd

ruim aanbod. netjes en overzichtelijk geleverd .
service na verkoop nog niet nodig gehad.
zou direct opnieuw bestellen

jacobs 13-01-2018 Via de website gekocht

prima service

snelle levering, veel keuze in diverse produkten, goede site, soepele betaalmogelijkheid en hele duidelijke site

Peter 13-01-2018 Via de website gekocht

Goede service

Ik had twee handoeken haken voor de badkamer besteld, maar kreeg er maar 1 geleverd, maar had wel voor twee betaald.
Na een telefoontje hebben ze zonder problemen gelijk de tweede opgestuurd.
Een heel goede service, en bedankt voor het vertrouwen.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Ron 13-01-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Overzichtelijke website. Breed en gevarieerd assortiment. Ruime keuze uit kwalitatief hoogstaande producten. Prettig winkelen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Veronika 13-01-2018 Via de website gekocht

Snelle en nette aflevering!

Onze bestelling was snel afgeleverd en was heel netjes verpakt. Website is duidelijk en makkelijk in gebruik.

Leny 13-01-2018 Via de website gekocht

Ook service bij kleine aankoop.

Ik kon niet uit de maat toiletbril komen omdat de toiletpot een afwijkende maat had. De verkoper vroeg om een foto en merk en heeft het voor mij uitgezocht bij de fabrikant. Wel vond ik de levertijd wat lang, maar dat had denk ik te maken doordat de bril geen standaard artikel was.

Arno van Goch 13-01-2018 Via de website gekocht

snelle service en duidelijke informatie

Ik vond met name de site erg goed. Heel duidelijk en overzichtelijk met een zeer ruim assortiment.. De prijzen zijn ook erg gunstig ten opzichte van andere aanbieders. Ook de afhandeling verliep zeer snel en werd goed op de hoogte gehouden van het bestelproces. In de middag besteld en volgende morgen in huis.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ramon 04-12-2017 Via de website gekocht

Defect geleverde spiegel, pindakaas!

Als regelmatig bestellende klant ook nu weer een bestelling gedaan waaronder een mooie spiegel. Eerst word hij 2,5 weken later geleverd dan werd aangegeven, vervolgens zou er hierdoor 1 dag vooraf worden gebeld voor aflevermoment wat ook niet is gedaan. Spiegel is aangenomen en door de late levering een paar weken later begonnen met klussen wegens omstandigheden. Helaas bleek bij het uitpakken dat hij beschadigd was, aan 2 zijden!. Dit was niet binnen 5 dagen gemeld en dus Pindakaas! OK, juridisch te laat, maar wel erg slecht dat ze een beschadigde spiegel leveren en vervolgens op hun juridische 5 dagen van reclamering gaan staan.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

F. de Putter 19-11-2017 Via de website gekocht

afzetters

Duravit Starck toiletzitting besteld. Vlotte levering. Bij ontvangst bleek het model anders, dan ik verwacht had. Was ook niet op te maken op de webpagina. Tot 3 maal toe moeten uitleggen en zelf het juiste nummer moeten doorgeven. Van 4 verschillende mensen antwoord gekregen. Eindelijk, na 2 maanden aan de deur omgeruild, en moest het oorspronkelijke bedrag aftikken. Elders was de nieuwe bril ca 25 euro goedkoper (zelfs de prijs die ik ruim 10 jaar geleden ervoor heb betaald was elders nog precies hetzelfde). Opheldering gevraagd, maar werd afgescheept met de opmerking dat ze met dagprijzen werken. Dagprijzen gelden enkel maar voor artikelen waarbij de vraag en aanbod sterk reguleerd. Of een economische waarde hebben zoals metalen, olie etc...
Als consument sta je daar met je goed gedrag. Saniweb zijn laaielichters. Geen goed woord voor over. Stuur dit verhaal ook naar de consumenten bond. Kijken of ze hun keurmerk nog wel waardig zijn. Andere reviews zijn ook niet lovend, zo te lezen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Tif 21-10-2017 Via de website gekocht

Slechte klantenservice, afspraak niet nagekomen

Bestelling geplaatst en betaald, 2 dagen lang gewacht op levering volgens hun aangegeven tijd, maar tevergeefs. Geen klantenservice, weekend niet eens bereikbaar, geen bericht achtergelaten. Kortom, waar blijven onze betaalde producten? Ongelooflijk.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Denise 11-10-2017 Via de website gekocht

Slechte levering, slechte service

Houden zich niet aan eerst gemaakte afspraken en niet aan de tweede maal gemaakte afspraken, waardoor de levering veel te laat plaatsvindt (kost geld!) en fatsoenlijke service is niet aanwezig! Krijg uiteindelijk 3 verschillende redenen waarom ze zich niet aan de laatste afspraken van levering hebben gehouden, wat wel laat zien dat het bedrijf niet eerlijk is tegenover de klant.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

ton 09-09-2017 Via de website gekocht

Zeer slecht!

Grote meerdere bestellingen gedaan maar dat kunnen ze niet aan.
Lange levertijden, verkeerde, dubbele leveringen, verkeerde adressen.
De medewerkers weten van elkaar niet wat is afgesproken.
Met ideal online betaalde spullen nemen ze weer mee als het niet aan de deur wordt afgerekend.
Een regelrechte puinhoop dat Saniweb.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Blijf bij de les..... 09-07-2017 Via de website gekocht

Blijf bij de les!!

Tsja, where to begin, bij het begin dan maar en dan probeer ik het kort te houden. Flinke bestelling gedaan van bijna 2000 euro. Alles leek voorspoedig te verlopen, contact via chat online was top! Toen kwam de levering, gecheckt door leverancier en mijn man en bleek, de 3 delige douchewand en schuifdeur (dozen waren officieel benoemd door sealskin 1/3, 2/3 en 3/3) niet compleet! Echter op de dozen is met pen geschreven 1/2 en 2/2....dan ga je twijfelen, toch maar gebeld en ja hoor wellicht zou er een doos vergeten zijn. Ze stuurden hem na, ik denk 1.5 week later was deze binnen. Toen bleek de sifon onjuist te zijn, iig anders dan op foto van hun website, die weer retour en nieuwe ontvangen, was weer niet volgens afbeelding, weer gebeld en bleek foto verkeer op site.

In chats vooraf was bevestigd dat douchepoten bij sealskin douchebak zouden zitten....onze badenman alles uitpakken en nee hoor geen poten. Weer gebeld, ze zouden ze opsturen...ontvangen.....echter de verkeerde (standaard set van 5 terwijl de douchebak get wet fusion 12 poten nodig heeft). Weer gebeld, ze zouden de juiste sturen...duurde weer 1.5 week...onze badkamerplanning liep behoorlijk uit ondertussen.... Na een hele tijd werden de bestelde inbouwreservoirs geplaatst en later wilde we de drukplaat bevestigen en wat blijkt...........ze passen niet.......en wat bleek nog....het zijn gewoon 2 (ja we bestelden ook voor het toilet beneden) VERKEERDE inbouwreservoirs en de drukplaten wel zoals besteld...maja dat gaat hier niet op passen. WEEEEEEER gebeld.....ik wilde de baas spreken, sorry mevrouw die is op vakantie! Meneer aan de telefoon mij 2 nieuwe drukplaten geregeld en daar weer 3 dagen op gewacht of zo. Want het inbouwreservoir zat al totaal ingemetseld dus kon helaas niet meer retour.

Wat een ellende, bah!!! Ik ga nog gauw eens bellen om te informeren of de baas al terug is van vakantie....want die wil ik toch graag nog eens spreken! Moet wel gezegd worden dat het dappere jongens zijn aan de telefoon steeds.....CONTINU alleen maar problemen oplossen en ze blijven er rustig bij, hoe boos ik op een gegeven moment ook werd! Ze deden hun best....maar dit, zoveel fouten in 1 levering, kan gewoon ECHT NIET! Ondertussen wachten wij al 3 weken langer op de badkamer (nu nog steeds niet af) omdat hun planning ook vast liep......BAH
Al met al: blijf bij de les!!! Check alles dubbel, ook de stickers op dozen etc.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice

peter 09-05-2017 Via de website gekocht

slechte levering en service

bestelling gedaan , betaald en 's avonds track en trace code, alleen is pakketje niet geleverd, gebeld en na enkele dagen zouden ze opnieuw versturen, zelfde verhaal, geen levering, hierna gebeld en kreeg snel te horen dat ze fout hadden gemaakt en voor de 3e keer pakketje gingen opsturen, pakketje is nimmer aangekomen bij postnl en dus ook niet bij ondergetekende. hierop diverse mails gestuurd maar alles blijft stil. reageren niet op verzoeken om terugbetaling. ben bang opgelicht te zijn

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Klant 26-04-2017 Via de website gekocht

Absolute AFRADER!!!

Op het eerste gezicht denk je fijne webshop en snelle levering. Nadat producten niet juist waren en er retourprocedures volgden kwam ik er al snel achter dat dit een zeer onbetrouwbare partij is, absolute afrader! Zij informeren hun klanten niet volledig plus zij sturen producten toe zonder een factuur. Meerdere malen vragen om de factuur resulteert in na ruim een week nog geen factuur te hebben ontvangen! Als je hen confronteert met het feit onvolledig geinformeerd te zijn zeggen ze ja maar... en vallen ze op hun voorwaarden...klinklare ONZIN! Consumenten die graag producten bij een winkel komen zouden ze moeten koesteren ipv wegjagen!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Jeff 10-01-2017 Via de website gekocht

prima webshop

Het assortiment is uitgebreid. Goede spullen en stipte levering. Prijzen variëren van zeer scherp tot mmm. Ik ben zeer tevreden

ad 06-01-2017 Via de website gekocht

zeer correcte leveringsafspraken

De door mij bestelde materialen zijn overeenkomstig afspraak de dag erna geleverd. Melding mijnerzijds omtrent een kleine beschadiging werd zeer correct afgehandeld door direct een nieuw exemplaar te sturen met verzoek het beschadigde artikel kostenloos te retourneren. Dus geen discussie vooraf.

Pluspunten

• correcte levertijdafspraken
  • zeer correcte probleemoplossing
  • zeer scherpe prijsstelling

brigitte.forrest 05-01-2017 Via de website gekocht

aankoop keukenkraan

Aanvankelijk was ik mistevreden want de kraan werd wellicht op een verkeerd adres afgeleverd (niemand had iets ontvangen) en het was een kat en muisspel tussen het bedrijf en de koerierdienst. Na verschillende telefoons werd de kraan toch correct afgeleverd door hun persoonlijke vaste leverdienst.

Minpunten

• bezorgen/afleveren

RB 02-01-2017 Via de website gekocht

topshop

zeer overzichtelijk site ..mooie producten voor goede prijzen ..makkelijk bestellen en betalen ..supersnelle levering zowel per post als door eigen chauffeur ..zeer goede verpakking ..
zal hier zeker terugkomen .

gerlof Menkveld 27-12-2016 Via de website gekocht

klacht saniweb

de shop is overzichtelijk en bestellen is makkelijk.
De Evaluatie over de levering is er eerder dan de kraan en wordt automatisch gepland op de beoogde leverdag.
Alleen dan moet de kraan niet zoek raken bij Post.nl. Daarna wordt er een nieuwe kraan beloofd op 27-12. Ook die komt niet. Nu staat de levering op 10 januari. Ik kreeg een simpel sorry, thats all.

Tevreden klant uit België 26-12-2016 Via de website gekocht

Honderd procent correct

Aanrader ! Correcte prijs, correcte communicatie (zowel via mail, via telefoon en via chat), correcte levering en correcte afhandeling terugname. Tgv van leveringsprobleem bij leverancier werd, om de termijn te respecteren een toiletpot van een hogere klasse voorgesteld zonder prijswijziging. Terugname van wandankers, tgv dubbele bestelling, verloopt prima. De ankers zijn inbegrepen in Duofix-pakket.

Matthew 22-12-2016 Via de website gekocht

Douchebak

Prima service .. echte aanrader !! Ook het gekochte product voldoet aan de verwachtingen.
Hier kom ik zeker terug.

Pluspunten

• Service
  • Leverinig

John 22-12-2016 Via de website gekocht

Scherpe prijs, goede levering en goed support!

Na heel lang zoeken op internet kwam ik uit bij Saniweb om daar de set Villeroy & Boch Subway 2.0 Direct Flush / Geberit UP320 te kopen, aangeboden voor de laagste prijs vergeleken met andere aanbieders.

Bert Jonkman 21-12-2016 Via de website gekocht

Levertijden kloppen niet

Heb een definitieve afleverbrief ontvangen echter is de levertijd van Sealskin bad met meer dan een maand naar achteren geschoven: van 09-12-2016 naar 11-01-2017. Vreemd genoeg staat op hun website dat hetzelfde bad op voorraad is, terwijl ik een email heb gekregen over mijn bestelling waarin wordt gezegd dat Sealskin dit bad niet op voorraad heeft. Een andere bestelling is overigens wel op tijd geleverd.

Pluspunten

• Duidelijke website
  • Concurrerend geprijsd

Minpunten

• Aflevertijden kloppen niet
  • Aftersale (communicatie) matig

Ruts Fr. 17-12-2016 Via de website gekocht

Grohe Douche kraan

Uitgebreid assortiment , laatste nieuwe assortiment , snelle bezorging , vriendelijke hulp , echt niet duur , gratis thuis bezorging , voor herhaling vatbaar !

Pluspunten

• Helemaal top

Minpunten

• GEEN

Nelleke 16-12-2016 Via de website gekocht

Stipt en hulpvaardig

Ik koos deze webdhop omdat deze de enige is die het artikel dat ik wilde hebben op de website aanbood. Aanvullende vragen werden adequaat beantwoord en levering geschiedde exact op het afgesproken tijdstip. Voorafgaand aan de bezorging werd ik nog gebeld om te checken of ik thuis was. Ben zeer tevreden over de gang van zaken.

Brauckmann 11-12-2016 Via de website gekocht

prijs kwaliteit OK van douchegordijnrunners en kadootje

Prima voldaan aan verwachtingen, prijs kwaliteit OK van douchegordijnrunners en kadootje
alles netjes in orde en mooi op tijd ontvangen

Fenny 07-12-2016 Via de website gekocht

Twee flessen

Snelle levering. Goede prijs. Maar...
Twee flessen met schoonmaakmiddel van plastic met sproeisysteem had ik besteld. Dit was in een te grote doos gestopt zonder opvulsel. Resultaat: 1 kapotte sproeidop. Zelf het kapotte sproeisysteemvervangen voor één die ik nog had.
Na schrijven kwam er geen excuus en werd er niets nieuws aangeboden. Ze legden de schuld neer bij de bezorgdienst.

• Snelle service

Minpunten

• Verkeerd inpakken
  • Afhandeling vsn klacht

Geen wc 06-12-2016 Via de website gekocht

Nog niet geleverd

Tot twee maal toe een week vertraagd waarvan een keer zonder bericht. Heb hier zelf achteraan moeten bellen en excuses konden er niet af

Minpunten

• Slechte communicatie
  • Beloftes breken

Mo 25-11-2016 Via de website gekocht

Spihinx Vervangings buffers

Overzichtelijk site en goede prijs kwaliteit verhouding.
Bij vragen snel antwoord en de volgende dag geleverd.
Super!,

Ramon 25-11-2016 Via de website gekocht

Saniweb

Prima prijs/kwaliteit verhouding . Levering precies volgens afspraak en goed verpakt. Product voldoet aan de verwachtingen.

van de Kamp 21-11-2016 Via de website gekocht

Levertijd Probleem uiteindelijk prima opgelost

Foutje gemaakt bij de bestelling online tav de levertijd van een HansGrohe Thermostaat kardoes. Prima via de helpdesk opgelost

Pluspunten

• Zeer vriendelijke en correcte helpdesk

M Wagenaar Dekkers 17-11-2016 Via de website gekocht

snelle levering perfect

duidelijke overzichtelijk site artikel was op voorraad en super - snelle levering en goedkoper dan elders

Monica 17-11-2016 Via de website gekocht

Prima webwinkel

De Grohe douchethermostaat is goedkoper dan in de winkel. Tevens is er een nette en snelle levering.

Pluspunten

• snelle levering
  • prima prijs