Ritel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Ritel.nl.

Deze score is gebaseerd op 210 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Rob van Gogh 27-11-2023

Ritel Spijkenisse is al 15 jaar onze enige zaak waar we onze telefoons kopen. Beste service, eerlijke uitleg, enorm klantvriendelijk, je kan altijd langskomen.
Nooit duurder advies maar het juiste.
Enorm betrouwbaar en consistent in kwaliteit. Chapeau.
Rob van Gogh.

Top winkel 26-11-2023

Prima geholpen, vriendelijk en goed advies , neemt klant serieus en neemt hiervoor alle tijd !

Hanny de Jong 24-11-2023

Ik ben heel prettig geholpen in de Ritel winkel in Oud-Beijerland. Niets was teveel voor de verkoper.
Ik heb alleen een kleine aantekening nl. ik zag thuis pas op de rekening dat ik een refurbished iPhone had gekregen. De mobiel zag eruit ais nieuw, maar ik wist niet dat die tweede hands was. Na telefonisch contact was ik gerust over de garantievoorwaarden. Ik denk dat jullie dit voortaan wel aan de klant moet zeggen. Ondanks dit voorval ben ik heel tevreden met mijn toestel en jullie service.

Toni 23-11-2023

Deze week ben ik bij Ritel Goes geweest voor een verlenging van abonnement. Medewerkster staat normaal in Vlissingen maar deze dag in Goes, zeer klantvriendelijk, kundig en niet opdringerig geholpen. Overigens altijd wordt ik in Goes respectvol geholpen.
Deze keer had ik vragen over welke provider met betrekking tot bereikbaarheid in grensgebieden omdat ik daar veel kom, medewerkster heeft mij alles uitgelegd met dekkingsgebied op scherm laten zien, ervaring van andere klant en advies.
Tot volle tevredenheid geholpen en vooral niet opdringerig!

Arjan 21-11-2023

Ik werd door de shop benaderd omdat ze mij een goede aanbieding konden doen voor het verlengen van mijn telefoonabonnement. Mijn maandbedrag ging omlaag en ik kreeg meer MB’s. Dus meer voor minder geld.
Bovendien kreeg ik een cadeautje als ik het aanbod aan nam. Dit was een mooie aanbieding, want wat wordt er tegenwoordig nog goedkoper. Heel tevreden dus over Ritel.

Marijke 21-11-2023

Prima vlot geholpen, en met het juiste abonnement en mooie nieuwe iPhone kan ik weer even door

HRombouts 19-11-2023

Altijd goede service en vriendelijk personeel, koop er altijd mijn nieuwe telefoon.

carla 17-11-2023

Al paar jaar klant en altijd goed en prettig geholpen zonder druk en prettig keuze kunnen maken

Shyy 16-11-2023

Jammer dat de winkel in Rotterdam er even niet is, maar personeel in Barendrecht maakt het wel goed! Bedankt.

Joke 16-11-2023

Medewerkers kundig, netjes en behulpzaam. Bestelling voor de IPhone 15 in september geplaatst afgelopen zaterdag belletje gehad dat de telefoon binnen was. Alles netjes overgezet abonnement verlengd zelf geen omkijken na. Oude telefoon ingeruild tegen goed bedrag.

marnix 13-11-2023

Vlotte service en prima advies bij het verlengen van contract mobiele telefoon.

Maria ortmans 10-11-2023

Na de aanvraag werden we netjes gebeld en alles verder afgehandeld.top top top

Angela 09-11-2023

Ook al hadden ze weinig kleuren op voorraad wat wel een beetje jammer was, wel heel goed geholpen de oude gegevens van de telefoon door medewerker overgezet naar de nieuwe telefoon en alles werkt goed! Ik vind het fijn dat ze de tijd voor je nemen en er niet vanuit gaan dat iedereen alles maar meteen begrijpt hoe het werkt.

Nick 09-11-2023

Twee hele vriendelijke mannen. Ben geholpen door Gijs die goed mee dacht. Eerlijk was en vrolijk was. Kortom een top gozer. Werd goed geholpen en hij was leuk met m'n kindjes. Aan en afraders werden goed besproken en heel vriendelijk geholpen! Ga er volgende keer zeker terug!

Pigs in Space 09-11-2023

Bij binnenkomst was er een andere klant voor. Ondanks dat dit geen Ritel klant was werd er geprobeert haar toch te helpen. Ik wachte geduldig op mojn beurt en werd snel en vakkundig aan een simonly geholpen.

Ellen K. 08-11-2023

Al enkele jaren koop ik mijn iPhone bij Ritel. Zij regelen verzekering, abonnement etc. Deskundige en vriendelijke medewerkers.

TK 07-11-2023

op 2-11-2023 was ik in de winkel in Barendrecht, ik ben daar fantastisch geholpen. met alle geduld van de medewerker en wat informatie en vergelijk van verschillende providers heb ik een zakelijk abonnement afgesloten bij de KPN. goede winkel en beveel de mensen in de omgeving van Barendrecht deze winkel aan

Robert 07-11-2023

Zowel mijn initialen als geboortedatum in de overeenkomst waren niet correct overgenomen van mijn ID-kaart.
Dat is dan niet zo eenvoudig om bij Vodafone te laten corrigeren…..

C.A. 07-11-2023

De winkel was willekeurig, maar ik ben prima geholpen door de verkoopster. Heel vriendelijk.

Jim 31-10-2023

Super geholpen bij mijn vragen! Ik was nog aan het twijfelen over welk toestel maar daar ben ik goed mee geholpen.

Lenny de Waard 30-10-2023

De enige telefoonwinkel war ik heen ga is Ritel, dat zegt al genoeg.
Altijd een eerlijk advies. zo nodig zetten ze al je bestanden over bij aankoop van een nieuwe telefoon, kopje koffie.
Gewoon een fijne winkel met aardige mensen. :)

Mike 29-10-2023

Vorige maal ook via ritel abb.van 2 jr afgesloten,nu weer en na aandringen prijs/ korting verder gezocht en weer goed geregeld. Snel.

Jacques 29-10-2023

Ritel in de Tuinen te Naaldwijk is mijn vaste adres voor aankoop en service van mijn GSM. Vaste medewerkers. Rustige, klantgerichte bediening, verstand van zaken. Daar rijd ik graag wat kilometers voor om.

Ella 28-10-2023

Keurig geholpen, staat deskundig je te woord, netjes uitgelegd top van deze man

Wout 24-10-2023

Wij komen altijd al bij Ritel puur omdat wij enorm goed worden geholpen. Ze bespreken alles met je door en laten ook nog eens zien of de uitgekozen telefoon werkt. Ze spreken je ook netjes aan en helpen echt heel vriendelijk.