Ritel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Ritel.nl.

Deze score is gebaseerd op 215 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

T. 18-04-2024

Ik kan het ten zeerste aanbevelen om hierheen te gaan! De jongens bij deze plek zijn ontzettend behulpzaam en bieden echt de beste service die je maar kunt wensen.
Toppers zijn het!!

yvonne 15-04-2024

Ben heel fijn geholpen door betreffende dame in deze shop. Heeft mij prima geinformeerd mbt al mijn vragen omtrent nwe telefoon die ik op het oog had / mijn al lopende abonnement en per mail informatie aan mij verstrekt. Was heel fijn dat ik daar begroet werd met : "Goedemorgen, 3 x is scheepsrecht" terwijl ik in verschillende weken daar binnen was geweest om informatie te vragen. Dan voel je je als klant echt gewaardeerd daar zij nog wist waarvoor ik kwam, daar kunnen vele zaken een voorbeeld aan nemen.

Dennis N 14-04-2024

Goed en vakkundig advies en snel geholpen door de zeer enthousiaste bedrijfleider.

Vandrunen 11-04-2024

Zeer klant vriendelijk geholpen zeer goede uitleg
En Informatie over het product een dag later nog langs geweest en ze hebben me nog een keer uitgelegd hoe alles werkt

Leo 07-04-2024

Super fijn geholpen met meedenken ,ideeen en initiatief / hulp. vd jongedame

Ernst Jan 07-04-2024

Na het stukvallen van mijn telefoon de volgende dag al een nieuwe via de webshop. Lekker voordelig omdat ook het voorlaatste model werd aangeboden.

marinus 07-04-2024

De aanbieding en het Assortiment spraak mij wel aan vandaar deze keus ik heb meer voor het zelfde wat ik miste bij de andere provider

John 02-04-2024

Goed, deskundig, vriendelijk en uiterst rustig geholpen in de winkel in Middelburg.

EW 25-03-2024

Je wordt altijd goed geholpen, nemen de tijd voor je en leggen alles goed uit zo nodig.

Elise 24-03-2024

Super fijn geholpen. Nam alle tijd en was gewoon super klantvriendelijk!
Kom zeker terug

Excellanr 24-03-2024

Excellant service and very friendly and helpful
Have been with this shop for over 5 year and always happy with their service

Angela 22-03-2024

Goed advies, betrouwbaar advies. Hulp bij overzetten oude naar nieuwe telefoon.

C. Goud 22-03-2024

Erg fijn en eerlijk geholpen.
Leuk dat ze belde om mee te denken over ons abonnement

jolanda 21-03-2024

Goede service en klant vriendelijk, goed advies en snel geholpen mooie prijzen.

Piet. 21-03-2024

Goede service hoor .fijne mensen.Gelijk geholpen .Ga zo door met de zaak.Groeten Piet.

Van der Kolk 19-03-2024

Fijne winkel waar de klant nog koning is. Voor mensen die niet echt helemáál alles digitaal willen regelen maar af en toe nog het e.e.a.. op papier wensen en een reminder voor afloop van een contractdatum wel fijn vinden, is dit dé zaak. Ook als je er zelf niet helemaal uitkomt met je mobiel, helpt men je graag verder. Top!

De Wilde 18-03-2024

Bijzonder vriendelijk en goed geholpen door deze winkel. Met veel dank aan de medewerker Amy.

Ap 18-03-2024

Klantvriendelijkheid en service zijn hier normaal. Weer naar tevredenheid bediend.

Mark 17-03-2024

Prima geholpen dachten met mij mee bij keuze telefoon en abonnement. Ook telefoon gegevens omgezet

Cornelie 15-03-2024

Super service! Ben gebeld dat mijn abonnement na verlengen goedkoper zou zijn. Via de overzichtelijke website gekeken en inderdaad goedkoper en ik kreeg er nog EarPods bij ook. Deze zijn een dag later al bezorgd.

Corry 14-03-2024

Wordt hier altijd heel vriendelijk geholpen en leggen geduldig iets uit als je vragen hebt.

Wouter 12-03-2024

Wordt altijd heel goed geholpen, en het personeel is erg vriendelijk, vooral (*)

Elly de Jong 11-03-2024

super geholpen door heel vriendelijk personeel.
komen hier al aantal jaren en worden altijd heel vriendelijk geholpen

Roy 05-03-2024

Al meerdere emails verstuurd met de vraag waar mijn zending blijft. Deze email blijven onbeantwoord vanuit Ritel

Chris 04-03-2024

Ik stel het zeer op prijs als Ritel mij opbelt als ze een mogelijkheid zien om mijn abonnement goedkoper te maken. Daarna regelen ze het ook direct en keurig.
Top!