Ritel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Ritel.nl.

Deze score is gebaseerd op 211 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

J. Nieuwlaat 23-10-2023

Het is een 'gewone' winkel. Geen zichzelf-geweldig-vindende-hyper-typetjes achter de balie, maar gewoon nuchtere vakmensen.
Geven helder advies en kijken wat het beste past bij de klant.

Leo Munter 23-10-2023

Professioneel en vriendelijk geholpen. Vriendelijk personeel ,
Goede uitleg over telefoon.

Jurgen 18-10-2023

In deze vestiging word je altijd goed geholpen. Ze nemen de tijd en adviseren je rustig en uitgebreid over alle mogelijkheden. Wij kopen hier al jaren onze toestellen en ook vorige week voor het eerst een Apple Iphone. In de winkel is alles succesvoll overgezet vanaf een Samsung .
Ik beveel Ritel Naaldwijk ten zeerste aan en geef ze graag een verdiende 10.

Niecels 17-10-2023

Vriendelijk personeel, staan altijd en snel voor je klaar. Denken met je mee.

Wallie De Groote 14-10-2023

Wederom weer top geholpen. Zeer vriendelijk en service is daar zeker geen afdeling maar gewoon mentaliteit

Marga van Altena 14-10-2023

Ik was toe aan een nieuwe telefoon waar ik dan toch weer een beetje tegenop zie ...
Ben dan zo gewend aan een toestel en er komen bij de nieuwe telefoons steeds weer nieuwe snufjes bij die ik niet nodig heb.
Werd fantastisch geholpen en alles werd overgezet van mijn oude naar de nieuwe telefoon en dat kostte best wat tijd!
Heel erg bedankt en ik blijf zeker klant bij Ritel.

Miranda 14-10-2023

Goede service.
Alles wat ik nodig had was op voorraad.
Ze nemen de tijd voor je

Myrthe 08-10-2023

Ik kom met mijn familie al jaren bij Ritel voor een nieuwe telefoon/abbonement. Het is een ontzettend fijne, eerlijke service. Ik kreeg zoals gewoonlijk weer een hoesje en een glasplaatje gratis bij het verlengen van me abbonement. Toppers!

Anmie van Dee 08-10-2023

Komen al jaren bij Ritel en zijn tevredem. Netjes de meeste apps overgezet op mijn nieuwe telefoon.

Vera 29-09-2023

Bij Ritel in Pijnacker geweest. Super vriendelijk personeel en bieden goede service. Ze nemen alle tijd voor je en leggen alles goed uit.
Fijn dat er binnenkort ook een filiaal in Berkel en Rodenrijs geopend wordt!

Joke 27-09-2023

Prima advies bij de aanschaf van een nieuwe telefoon. Kiezen altijd voor deze winkel omdat we goed geholpen worden

ritel waalwijk 24-09-2023

goed medewerksters waren vriedelijk dus goed geholpen hebben alles weer netjes overgezet op mijn nieuwe telefoon

Rosali 23-09-2023

Fijne winkel. Ik haal hier altijd mijn nieuwe telefoon omdat je goed wordt geholpen met overzetten

Liza 22-09-2023

Fijn geholpen bij Ritel Terneuzen. Ik ben al jaren klant bij t-mobile/ODIDO, waar mij in de winkel werd verteld dat ik maar naar de klantenservice moest bellen. Bij Ritel werd ik echter meteen zonder problemen geholpen.

Leo 20-09-2023

Op zich zeer vriendelijk en correct geholpen bij mijn aankoop maar het toestel was ineens € 14 duurder bij de levering. Het toestel was opgestuurd vanuit een andere vestiging. Gelukkig had ik een foto gemaakt van mijn bestelling dus geen discussie maar toch zeer slordig.

E. Baas 19-09-2023

Je wordt als klant zeker goed geholpen. Op alles wat je vraagt krijg je hulp dan snel goede uitleg.

conny 19-09-2023

nette overzichtelijke shop, in Middelburg zeer vriendelijk en professioneel personeel. Mensen weten waar ze het over hebben.

Arend 13-09-2023

Mooie winkel met ruime keuze. Vriendelijk personeel dat goed en deskundig advies geeft. Dit zowel over de aanschaf en keuze van de telefoon alsook over het abonnement bij de telefoon wat het best bij je past. Ze zijn tevens bereid om je goed op weg te helpen en uitleg te geven over je aankoop.
Ook zijn ze er niet op uit om je alleen maar het duurste te verkopen maar zoeken samen met je naar de beste oplossing voor de voordeligste prijs.
Ik ben zeer tevreden net als vorige keer.

Hendriksen 05-09-2023

Ritel was voor de aanschaf van onze nieuwe mobiele telefoon het goedkoopste. Echter daar bleef het niet bij, tijdens ons gesprek over de verlenging van ons abonnement kregen we goed en duidelijk advies wat we beter konden nemen en wat ons ook weer aan maandkosten zou schelen. Onder het genot van een kopje koffie werden onze nieuwe mobieltjes keurig netjes overgezet. Voorzien van een gratis beschermfolie en hoes. Kortom zeker een aanrader om bij Ritel Pijnacker langs te gaan voor een nieuwe of verlening van je mobiele telefoon. De service is daar echt perfect, nog nooit eerder meegemaakt.
Ritel heeft er twee nieuwe klanten bij

Dominique 05-09-2023

De verkoper was een aardige gast! Heeft ons lang geholpen ondanks dat eigenlijk de winkel dicht moest, maakte hij netjes zijn werk af, en deed daarom ook niet vervelend. Goede info gehad. met 2 telefoons en 2 abbo’s naar huis! Betere service kan je niet krijgen. Bedankt!

Jolanda prins 05-09-2023

Ik ben super goed geholpen ze zijn daar klantvriendelijk en je wordt er goed geholpen het is super goede personeel echt super goed

Dre de Zeeuw 04-09-2023

Toffe gast die mij geholpen heb.
Snel en vlot in de bediening. Begreep wat ik wilde, en was binnen 15 min klaar.
Wat wil je nog meer!

Gerda den Haan 03-09-2023

Super netjes en vriendelijk geholpen door deze jonge man met een goede uitleg over het abbonement en telefoon .

Simone 03-09-2023

Direct en heel goed geholpen met afsluiten van telefoon abonnement.
Nam goed de tijd ook toen het druk werd.

Alex 02-09-2023

Top service, Samsung A33 besteld en bestelde daarbij een zwart oplaad blokje bij de telefoon zat een wit oplaadkabeltje toen werd ik keurig netjes gebeld of ik dan ook niet liever een wit opladblokje wilde. Ik vond dat super netjes