Ringfotomeppel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Ringfotomeppel.nl.

Ringfotomeppel.nl stelt zich voor

Al ruim 25 jaar is Foto Harry Scholing een begrip in zuid/west Drenthe en de Kop van Overijssel. Sinds 2008 is Foto Harry Scholing aangesloten bij Ringfoto, Europa's grootste inkooporganisatie. Ringfoto Meppel ( onder welke naam Foto Harry Scholing nu opereert) staat voor gedegen vakkennis, een groot assortiment,goede service en after sale en snelle leveringen. Naast foto- en videoproducten, kunt u bij Ringfoto Meppel ook terecht voor cursussen fotografie, pasfoto's, fotoprintservice en portretfotografie.

Deze score is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,7

John 06-03-2022

Zeer snelle verzending, 's ochtends besteld en de volgende dag in huis, en dat terwijl ik in Belgie woon.

Harman 08-02-2022

Ik kwam er voor een nieuwe camera en inruilen van de ouwe , kreeg duidelijke uitleg en heel spontane vriendelijke bediening.
Ze namen goed de tijd , ik ben zeer tevreden.

Ilse 13-12-2021

De website en levering en zo zijn prima in orde, maar vooral de service en vriendelijkheid via de app zijn top. Toen ik bij een vraag om advies liet vallen dat het een cadeautje was, bood de medewerker aan om het in te pakken. Dus niet alleen goed advies, maar ook super aardig en klantvriendelijk. Geweldig.

Bram 12-12-2021

Gebruikersvriendelijke website, zodra besteld binnen paar minuten bevestiging en bericht dat bestelling al onderweg was. Meer dan uitstekende service,

Roel 10-12-2021

Kennis van zaken en goed advies bij aanschaf van een body Canon R6. Ingeruild een canon D7 een een goede prijs ontvangen. Verder uitstekende service.

Rudi Van der Wildt 26-11-2021

Snel antwoord op mijn vraag en met de verzending van de fotolens zeer veilig ingepakt (zoals geraagd door mij) en keurig verstuurd naar België

Erna 18-11-2021

Vriendelijk personeel dat ruim tijd neemt om je te helpen.
Mooie kwaliteit van afdrukken. Prima contact via mail.
Al net al een aanrader.

F.Beuming 30-10-2021

Goede service en duidelijke uitleg over fotozaken,nemen er de tijd voor.
Ook de technische fotokennis weten ze duidelijk uit te leggen.

Olivia 13-10-2021

100% tevreden /Snelle en correcte levering/ Veel keuze en ook gekende merken/ snelle levering in perfecte staat/Ook aar België
vriendelijk en hulpvaardig/ aan te raden/Top!

Richard Stegeman 08-10-2021

Na vorig jaar mijn Sony A7 III daar gekocht te hebben, en kennis gemaakt met de kennis en kunde, nu deze keer een continue licht set gekocht. Al een tijdje zoekende naar extra licht in de vorm van een flitser of extra licht set ernaast voor continue licht. Daarbij was het zo dat mijn A6000 en de lenzen al overbodig waren geworden door de A7, en deze kunnen inruilen op het geheel. Het advies, de kennis en kunde, de tijd nemen voor je, en doorvragen naar wat je doel en wensen zijn om vervolgens met een passend aanbod te komen. Vakkundig!
Zelfs nog een aantal tips en trucs en korte spoedcursus 'werken met licht' gekregen.
Persoonlijk advies en hulp, dat is wat werkt, en voor de prijs hoef je het niet te laten.
Officiele reactie van Ringfotomeppel.nl 09-10-2021

Dankjewel Richard, graag gedaan.

Wouter 08-10-2021

Zeer goed verpakte verzending
Geweldig te woord gestaan via de telefoon toen en al mijn vragen duidelijk beantwoord

Paul 07-10-2021

Uitgebreid en prima geholpen bij de aanschaf van onze camera. Er is goed geluisterd naar onze wensen. Er was alle tijd voor het beantwoorden van onze vragen. Prima service en vriendelijke verkoper.

Sietske 04-10-2021

Mooie kwaliteit van de foto’s, veel mogelijkheden om je foto’s af te laten beelden. Fijne service!

Archie 29-09-2021

Via Marktplaats bij deze verkoper terecht gekomen: op een keurige en overzichtelijk site. Het product was als verwacht: keurig verpakt en razendsnel verzonden. Het is gelijk in gebruik genomen en werkt perfect.
Officiele reactie van Ringfotomeppel.nl 19-03-2023

Dankjewel Marco

Wendy 29-09-2021

Ontzettend fijn geholpen via de chat, nemen de tijd voor je en hebben er verstand van.

J.J. Kikkert 17-09-2021

Snelle en correcte levering via internet na vooraf telefonisch advies inwinnen.

Nico 28-08-2021

Super service, snelle verzending, ik kan deze winkel aan iedereen aanbevelen.

Holdert 22-08-2021

Goede en snelle levering en een geweldige en goede service, ook naderhand, een absolute aanrader.

Koerts 21-08-2021

Wij waren opzoek naar een camera voor zowel vogels als micro fotografie, we kregen zeer goede en duidelijke uitleg over de camera''s en lenzen. Wij hebben een goede keus kunnen maken.

Henk 18-08-2021

perfecte service .Goede voorlichting en een luisterend oor.Al verschillende artikelen gekocht naar grote tevredenheid.

K.Krale 08-08-2021

Ik heb een paar weken terug mijn tweede camera gekocht bij ringfoto , je word er altijd goed ontvangen en de hulp en service is super. Er word met je meegedacht wat het beste voor je is. Als er iets is word je snel geholpen. De winkel ziet er heel netjes en uitnodigend uit. Ik ben dik tevreden.

Dirkje 20-07-2021

Ze hebben mij heel goed geholpen de juiste keuze voor een kleine camera te maken. En er mocht voor een klein prijsje nog een mooie hoes bij ook. De camera bevalt me heel goed, hij maakt mooie foto's en is heel gemakkelijk te bedienen. Dank voor de goede hulp.

k.krale 17-07-2021

De service is goed, vriendelijk en ze hebben mij al een paar keer een drempel over geholpen om toch dat product te kopen. Mensen met kennis van het product. Een aanrader.

Kraal 09-07-2021

Zeer kundig en ze nemen echt de tijd voor je om uitleg te geven. Er wordt niets aangepraat.
Je krijgt echt de ruimte om je vragen te stellen en ze denken erg met je mee.Ik ben een beetje nieuw in de wereld van de fotografie, maar in de winkel nemen ze echt de tijd voor je. Kundig en eerlijk advies. Er wordt met je meegedacht.

Brian Klomp | Adrem Multimedia 08-07-2021

Bij deze een hartelijke aanbeveling voor Harry Scholing en Ringfoto Meppel. Ringfoto Meppel is een zeer mooie winkel met een groot assortiment.
Zo kocht ik hier mijn eerste eigen camera en statief met goed advies. Sindsdien kom ik hier graag om te neuzen naar de volgende stap en voor fotoapparatuur, lijsten en accessoires.
Nog veel belangrijker is het feit dat de eigenaar zich op alle fronten inzet voor zijn klanten. Dit resulteerde in mijn geval dat bij een probleem met mijn Full Frame Nikon, dit door de eigenaar werd opgepakt en opgelost. Een grote stap verder in het geven van service en geweldig geholpen hierdoor! Harry nogmaals, bedankt!