Ringfotomeppel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Ringfotomeppel.nl.

Ringfotomeppel.nl stelt zich voor

Al ruim 25 jaar is Foto Harry Scholing een begrip in zuid/west Drenthe en de Kop van Overijssel. Sinds 2008 is Foto Harry Scholing aangesloten bij Ringfoto, Europa's grootste inkooporganisatie. Ringfoto Meppel ( onder welke naam Foto Harry Scholing nu opereert) staat voor gedegen vakkennis, een groot assortiment,goede service en after sale en snelle leveringen. Naast foto- en videoproducten, kunt u bij Ringfoto Meppel ook terecht voor cursussen fotografie, pasfoto's, fotoprintservice en portretfotografie.

Deze score is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,8

Frankwin 04-07-2021

Informatievoorziening is super. Goedkope de hoogte gehouden en op de beloofde datum geleverd. Echt een aanrader.

A.J.v.d.Grient 28-06-2021

Als bejaarde niet deskundige heeft het de verkopers van Ringfoto moeite gekost , met het zoeken van het juiste toestel . uiteindelijk goed geslaagd.

Harman47 07-06-2021

Ik was er eens geweest voor een pasfoto maar zag een mooie aanbieding van nikon ,had ook inruil en we kwamen een leuke prijs overheen de service is geweldig goed , kreeg gelijk een pasje voor censor reiniging verder een goeie voorlichting ,en het mooie is 15 minuten van mijn woning en parkeren vlakbij de winkel.

Chris 04-06-2021

Na telefonisch contact te hebben gehad voor info over een objectief zeer goed geholpen.
Na dit gesprek online het objectief besteld ,binnen notime kreeg ik het bericht dat deze klaar stond voor verzending.
Uit eindelijk het objectief de volgende ochtend al vroeg in huis.

Top service

Pieter 27-05-2021

Top geholpen door Ringfoto Meppel.
Lens via een andere vestiging verstuurd.
Een dag later camera en lens binnen.
Erg tevreden met de service.

Ad 20-05-2021

Goed geholpen, een goed advies over de aankoop van een camera. De winkel is ruim gesorteerd, waardoor je diverse camera's en accesoires in het echt kunt zien. Dat is heel wat anders dan een online aankoop. Toch zijn de prijzen scherp.

H.J.Kleijberg 10-05-2021

We worden hier altijd met interesse benaderd en de service is er prima Lekker man tot man, geen nummertje trekken zoals bij de dozen schuivers . Vooral zo doorgaan, kom hier graag.

Erik 07-05-2021

Hele mooie zaak. Vader en zoon die beide verstand van zaken hebben. Ik kom er graag. Niets is goed genoeg voor de heren.

HeleenBesselink 03-05-2021

Nieuwe lens aangeschaft. Vriendelijk ontvangen. Uitgebreide uitleg en informatie. Er werd alle tijd genomen.
Fijne winkel om naar toe te gaan!

Kraal 26-04-2021

Ze nemen echt de tijd voor je een geven goede en duidelijke informatie. Ze begrijpen echt wat ik vraag. Ik kom graag naar Ringfoto Meppel voor informatie.

Erwin van de Werken 12-04-2021

Ik heb voor deze winkel gekozen, omdat de website en de reviews erg goed waren. Daarbij hebben ze een erg brede verzameling aan camera's en lenzen waar ik in geïnteresseerd was. Voor mij was de keuze erg lastig en heb daarom de vraag bij (*) van Ringfoto Meppel neergelegd. Al mijn vragen heeft hij doorgenomen en dat heeft mij zeer goed geholpen om een keuze te maken. Er is ruim voldoende de tijd genomen om mijn vragen te beantwoorden. Nu erg blij met mijn nieuwe camera en lenzen, die perfect passen bij de wensen die ik heb.

Mirka 31-03-2021

Goede service, vragen over net gekochte spiegereflexcamera via Whatsapp deskundig, snel en begrijpbaar beantwoord. Zeker een aanrader voor beginners in de fotografie zoals ik.

Ronald 31-03-2021

In eerste aanleg even gebeld met wat vragen. Alle tijd werd genomen om mij te woord te staan. Vervolgens afspraak in de winkel gemaakt waar ik ook weer uitstekend geholpen ben.
Weggegaan met een camera, twee objectieven en wat accessoires.

Henry 31-01-2021

Na WhatsApp contact met de winkel is mijn
voorkeur welke ik al had voor deze camera nogmaals bevestigd. Omdat ik ook nog gebruik kon maken van een een mooie kassakorting actie direct de knoop doorgehakt.

Charlotte 01-12-2020

Via een zoekmachine bij Ringfoto Meppel gekomen.
De website is overzichtelijk en makkelijk producten op te vinden.
Duidelijke communicatie via mail en over de telefoon. Reageren snel op de mail. Tot nu toe een prettige ervaring.

A verbruggen 25-11-2020

Bewust voor deze winkel gekozen na veel zoeken op google.
Goede kennis van apparatuur aanwezig goede uitleg en veel keuze aan camera's voor ieders portemonnee.

Anouk 14-11-2020

Wij zijn vriendelijk geholpen en er is goed naar onze wensen geluisterd. Hij kon ons veel vertellen over de verschillende merken en wist van de camera’s goed de voor- en nadelen te benoemen.

Wij zijn zeer tevreden met onze aanschaf en voelen ons welkom om langs te komen als wij vragen hebben over de camera.

Jacqueline 30-10-2020

Mijn contact is alleen via de mail verlopen, wat prima is gegaan.
Ze reageren heel snel en proberen er alles aan te doen om je te helpen.
Dit was de enige winkel die de speciale Nikon z lens nog had. Daar moest wel enige aanpassingen gemaakt worden om te kunnen bestellen met Visa.
Ze hebben dit zo snel mogelijk geprobeerd. Duurde een dag omdat het extern werd gedaan. Ik kreeg keurig een terugkoppeling dat het mogelijk was. 😁

Linda 29-10-2020

Via Markplaats op occasion gereageerd. Kon vragen stellen via whatsapp. Zelfs 's avonds laat nog keurige reactie. Zeer nette en snelle communicatie. Product gelijk, heel degelijk verpakt, verzonden via PostNL en volgende dag in huis. Product ziet er als nieuw uit. Absoluut een winkel om in de gaten te houden voor een volgende aanschaf.

Cindy 30-08-2020

Ontzettend goed geholpen in de winkel! Ik was op zoek naar een nieuwe fotocamera. Er werd goed geluisterd naar mijn wensen en alle mogelijkheden werden besproken. Alles zelf vastgehouden, rustig bekeken en uitgeprobeerd. Overal werd aan gedacht bij het advies: mogelijke fotocamera’s, lenzen, SD-kaarten, accu’s, filters, tassen, garantie, inruil. Wat een geduld had de verkoper. Ik ben superblij met mijn nieuwe fotocamera en accessoires! Ze gaan me vast nog vaak terugzien in de mooie winkel, wat een service!

Jos 25-06-2020

Na een aantal eenvoudige vragen een duidelijk advies gekregen over een verrekijker.
Na even snel de handen schoon te maken, de geadviseerde verrekijkers kunnen bekijken.
Super tevreden

Brian 16-05-2020

De winkel is mij aanbevolen door iemand anders die hier een camera heeft aangeschaft.

Ook zijn er weinig winkels die daadwerkelijk camera's hebben om even vast te houden dus was blij dat ze dat hier wel hebben.

Ik ben ook zeer tevreden met mijn aankoop ben zeer kundig en vriendelijk geholpen door de werknemer.

A.O. 29-04-2020

Op 2 april kreeg ik een onverwacht cado voor mijn 50e verjaardag. Door de corona viel mijn feestje in het water. Maar het cado, een camera van Canon maakte een hoop goed! Afgelopen zaterdag gingen we terug naar de winkel omdat we nog vragen hadden. En toen konden we de camera zo omruilen voor een jonger exemplaar met wifi omdat dat op de andere camera niet zat. Mijn vriend moest nog wat toebetalen uiteraard, dit gaf wat tegenstand van mijn kant maar ontzettend blij met de nieuwe Canon en super dat we zo konden ruilen en we niets hoefden te laten vallen op de andere camera. Top geregeld!

Nico 22-04-2020

Diverse foto’s laten afdrukken en passende lijst erbij. Erg vriendelijk en meedenkend . Snel en goede service

elvedeha 04-04-2020

Ben al jaren klant bij deze zaak, uitstekende voorlichting, goede service en groot sortiment.
Een aanrader.