Ringfotomeppel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Ringfotomeppel.nl.

Ringfotomeppel.nl stelt zich voor

Al ruim 25 jaar is Foto Harry Scholing een begrip in zuid/west Drenthe en de Kop van Overijssel. Sinds 2008 is Foto Harry Scholing aangesloten bij Ringfoto, Europa's grootste inkooporganisatie. Ringfoto Meppel ( onder welke naam Foto Harry Scholing nu opereert) staat voor gedegen vakkennis, een groot assortiment,goede service en after sale en snelle leveringen. Naast foto- en videoproducten, kunt u bij Ringfoto Meppel ook terecht voor cursussen fotografie, pasfoto's, fotoprintservice en portretfotografie.

Deze score is berekend op basis van 35 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Rudi Van der Wildt 26-11-2021

Snel antwoord op mijn vraag en met de verzending van de fotolens zeer veilig ingepakt (zoals geraagd door mij) en keurig verstuurd naar België

Erna 18-11-2021

Vriendelijk personeel dat ruim tijd neemt om je te helpen.
Mooie kwaliteit van afdrukken. Prima contact via mail.
Al net al een aanrader.

F.Beuming 30-10-2021

Goede service en duidelijke uitleg over fotozaken,nemen er de tijd voor.
Ook de technische fotokennis weten ze duidelijk uit te leggen.

Olivia 13-10-2021

100% tevreden /Snelle en correcte levering/ Veel keuze en ook gekende merken/ snelle levering in perfecte staat/Ook aar België
vriendelijk en hulpvaardig/ aan te raden/Top!

Richard Stegeman 08-10-2021

Na vorig jaar mijn Sony A7 III daar gekocht te hebben, en kennis gemaakt met de kennis en kunde, nu deze keer een continue licht set gekocht. Al een tijdje zoekende naar extra licht in de vorm van een flitser of extra licht set ernaast voor continue licht. Daarbij was het zo dat mijn A6000 en de lenzen al overbodig waren geworden door de A7, en deze kunnen inruilen op het geheel. Het advies, de kennis en kunde, de tijd nemen voor je, en doorvragen naar wat je doel en wensen zijn om vervolgens met een passend aanbod te komen. Vakkundig!
Zelfs nog een aantal tips en trucs en korte spoedcursus 'werken met licht' gekregen.
Persoonlijk advies en hulp, dat is wat werkt, en voor de prijs hoef je het niet te laten.
Officiele reactie van Ringfotomeppel.nl 09-10-2021

Dankjewel Richard, graag gedaan.

Wouter 08-10-2021

Zeer goed verpakte verzending
Geweldig te woord gestaan via de telefoon toen en al mijn vragen duidelijk beantwoord

Paul 07-10-2021

Uitgebreid en prima geholpen bij de aanschaf van onze camera. Er is goed geluisterd naar onze wensen. Er was alle tijd voor het beantwoorden van onze vragen. Prima service en vriendelijke verkoper.

Sietske 04-10-2021

Mooie kwaliteit van de foto’s, veel mogelijkheden om je foto’s af te laten beelden. Fijne service!

Archie 29-09-2021

Via Marktplaats bij deze verkoper terecht gekomen: op een keurige en overzichtelijk site. Het product was als verwacht: keurig verpakt en razendsnel verzonden. Het is gelijk in gebruik genomen en werkt perfect.

Wendy 29-09-2021

Ontzettend fijn geholpen via de chat, nemen de tijd voor je en hebben er verstand van.

J.J. Kikkert 17-09-2021

Snelle en correcte levering via internet na vooraf telefonisch advies inwinnen.

Nico 28-08-2021

Super service, snelle verzending, ik kan deze winkel aan iedereen aanbevelen.

Holdert 22-08-2021

Goede en snelle levering en een geweldige en goede service, ook naderhand, een absolute aanrader.

Koerts 21-08-2021

Wij waren opzoek naar een camera voor zowel vogels als micro fotografie, we kregen zeer goede en duidelijke uitleg over de camera''s en lenzen. Wij hebben een goede keus kunnen maken.

Henk 18-08-2021

perfecte service .Goede voorlichting en een luisterend oor.Al verschillende artikelen gekocht naar grote tevredenheid.

K.Krale 08-08-2021

Ik heb een paar weken terug mijn tweede camera gekocht bij ringfoto , je word er altijd goed ontvangen en de hulp en service is super. Er word met je meegedacht wat het beste voor je is. Als er iets is word je snel geholpen. De winkel ziet er heel netjes en uitnodigend uit. Ik ben dik tevreden.

Dirkje 20-07-2021

Ze hebben mij heel goed geholpen de juiste keuze voor een kleine camera te maken. En er mocht voor een klein prijsje nog een mooie hoes bij ook. De camera bevalt me heel goed, hij maakt mooie foto's en is heel gemakkelijk te bedienen. Dank voor de goede hulp.

k.krale 17-07-2021

De service is goed, vriendelijk en ze hebben mij al een paar keer een drempel over geholpen om toch dat product te kopen. Mensen met kennis van het product. Een aanrader.

Kraal 09-07-2021

Zeer kundig en ze nemen echt de tijd voor je om uitleg te geven. Er wordt niets aangepraat.
Je krijgt echt de ruimte om je vragen te stellen en ze denken erg met je mee.Ik ben een beetje nieuw in de wereld van de fotografie, maar in de winkel nemen ze echt de tijd voor je. Kundig en eerlijk advies. Er wordt met je meegedacht.

Brian Klomp | Adrem Multimedia 08-07-2021

Bij deze een hartelijke aanbeveling voor Harry Scholing en Ringfoto Meppel. Ringfoto Meppel is een zeer mooie winkel met een groot assortiment.
Zo kocht ik hier mijn eerste eigen camera en statief met goed advies. Sindsdien kom ik hier graag om te neuzen naar de volgende stap en voor fotoapparatuur, lijsten en accessoires.
Nog veel belangrijker is het feit dat de eigenaar zich op alle fronten inzet voor zijn klanten. Dit resulteerde in mijn geval dat bij een probleem met mijn Full Frame Nikon, dit door de eigenaar werd opgepakt en opgelost. Een grote stap verder in het geven van service en geweldig geholpen hierdoor! Harry nogmaals, bedankt!

Frankwin 04-07-2021

Informatievoorziening is super. Goedkope de hoogte gehouden en op de beloofde datum geleverd. Echt een aanrader.

A.J.v.d.Grient 28-06-2021

Als bejaarde niet deskundige heeft het de verkopers van Ringfoto moeite gekost , met het zoeken van het juiste toestel . uiteindelijk goed geslaagd.

Harman47 07-06-2021

Ik was er eens geweest voor een pasfoto maar zag een mooie aanbieding van nikon ,had ook inruil en we kwamen een leuke prijs overheen de service is geweldig goed , kreeg gelijk een pasje voor censor reiniging verder een goeie voorlichting ,en het mooie is 15 minuten van mijn woning en parkeren vlakbij de winkel.

Chris 04-06-2021

Na telefonisch contact te hebben gehad voor info over een objectief zeer goed geholpen.
Na dit gesprek online het objectief besteld ,binnen notime kreeg ik het bericht dat deze klaar stond voor verzending.
Uit eindelijk het objectief de volgende ochtend al vroeg in huis.

Top service

Pieter 27-05-2021

Top geholpen door Ringfoto Meppel.
Lens via een andere vestiging verstuurd.
Een dag later camera en lens binnen.
Erg tevreden met de service.

Ad 20-05-2021

Goed geholpen, een goed advies over de aankoop van een camera. De winkel is ruim gesorteerd, waardoor je diverse camera's en accesoires in het echt kunt zien. Dat is heel wat anders dan een online aankoop. Toch zijn de prijzen scherp.

H.J.Kleijberg 10-05-2021

We worden hier altijd met interesse benaderd en de service is er prima Lekker man tot man, geen nummertje trekken zoals bij de dozen schuivers . Vooral zo doorgaan, kom hier graag.

Erik 07-05-2021

Hele mooie zaak. Vader en zoon die beide verstand van zaken hebben. Ik kom er graag. Niets is goed genoeg voor de heren.

HeleenBesselink 03-05-2021

Nieuwe lens aangeschaft. Vriendelijk ontvangen. Uitgebreide uitleg en informatie. Er werd alle tijd genomen.
Fijne winkel om naar toe te gaan!

Kraal 26-04-2021

Ze nemen echt de tijd voor je een geven goede en duidelijke informatie. Ze begrijpen echt wat ik vraag. Ik kom graag naar Ringfoto Meppel voor informatie.

Erwin van de Werken 12-04-2021

Ik heb voor deze winkel gekozen, omdat de website en de reviews erg goed waren. Daarbij hebben ze een erg brede verzameling aan camera's en lenzen waar ik in geïnteresseerd was. Voor mij was de keuze erg lastig en heb daarom de vraag bij (*) van Ringfoto Meppel neergelegd. Al mijn vragen heeft hij doorgenomen en dat heeft mij zeer goed geholpen om een keuze te maken. Er is ruim voldoende de tijd genomen om mijn vragen te beantwoorden. Nu erg blij met mijn nieuwe camera en lenzen, die perfect passen bij de wensen die ik heb.

Mirka 31-03-2021

Goede service, vragen over net gekochte spiegereflexcamera via Whatsapp deskundig, snel en begrijpbaar beantwoord. Zeker een aanrader voor beginners in de fotografie zoals ik.

Ronald 31-03-2021

In eerste aanleg even gebeld met wat vragen. Alle tijd werd genomen om mij te woord te staan. Vervolgens afspraak in de winkel gemaakt waar ik ook weer uitstekend geholpen ben.
Weggegaan met een camera, twee objectieven en wat accessoires.

Henry 31-01-2021

Na WhatsApp contact met de winkel is mijn
voorkeur welke ik al had voor deze camera nogmaals bevestigd. Omdat ik ook nog gebruik kon maken van een een mooie kassakorting actie direct de knoop doorgehakt.

Charlotte 01-12-2020

Via een zoekmachine bij Ringfoto Meppel gekomen.
De website is overzichtelijk en makkelijk producten op te vinden.
Duidelijke communicatie via mail en over de telefoon. Reageren snel op de mail. Tot nu toe een prettige ervaring.

A verbruggen 25-11-2020

Bewust voor deze winkel gekozen na veel zoeken op google.
Goede kennis van apparatuur aanwezig goede uitleg en veel keuze aan camera's voor ieders portemonnee.

Anouk 14-11-2020

Wij zijn vriendelijk geholpen en er is goed naar onze wensen geluisterd. Hij kon ons veel vertellen over de verschillende merken en wist van de camera’s goed de voor- en nadelen te benoemen.

Wij zijn zeer tevreden met onze aanschaf en voelen ons welkom om langs te komen als wij vragen hebben over de camera.

Jacqueline 30-10-2020

Mijn contact is alleen via de mail verlopen, wat prima is gegaan.
Ze reageren heel snel en proberen er alles aan te doen om je te helpen.
Dit was de enige winkel die de speciale Nikon z lens nog had. Daar moest wel enige aanpassingen gemaakt worden om te kunnen bestellen met Visa.
Ze hebben dit zo snel mogelijk geprobeerd. Duurde een dag omdat het extern werd gedaan. Ik kreeg keurig een terugkoppeling dat het mogelijk was. 😁

Linda 29-10-2020

Via Markplaats op occasion gereageerd. Kon vragen stellen via whatsapp. Zelfs 's avonds laat nog keurige reactie. Zeer nette en snelle communicatie. Product gelijk, heel degelijk verpakt, verzonden via PostNL en volgende dag in huis. Product ziet er als nieuw uit. Absoluut een winkel om in de gaten te houden voor een volgende aanschaf.

Cindy 30-08-2020

Ontzettend goed geholpen in de winkel! Ik was op zoek naar een nieuwe fotocamera. Er werd goed geluisterd naar mijn wensen en alle mogelijkheden werden besproken. Alles zelf vastgehouden, rustig bekeken en uitgeprobeerd. Overal werd aan gedacht bij het advies: mogelijke fotocamera’s, lenzen, SD-kaarten, accu’s, filters, tassen, garantie, inruil. Wat een geduld had de verkoper. Ik ben superblij met mijn nieuwe fotocamera en accessoires! Ze gaan me vast nog vaak terugzien in de mooie winkel, wat een service!

Jos 25-06-2020

Na een aantal eenvoudige vragen een duidelijk advies gekregen over een verrekijker.
Na even snel de handen schoon te maken, de geadviseerde verrekijkers kunnen bekijken.
Super tevreden

Brian 16-05-2020

De winkel is mij aanbevolen door iemand anders die hier een camera heeft aangeschaft.

Ook zijn er weinig winkels die daadwerkelijk camera's hebben om even vast te houden dus was blij dat ze dat hier wel hebben.

Ik ben ook zeer tevreden met mijn aankoop ben zeer kundig en vriendelijk geholpen door de werknemer.

A.O. 29-04-2020

Op 2 april kreeg ik een onverwacht cado voor mijn 50e verjaardag. Door de corona viel mijn feestje in het water. Maar het cado, een camera van Canon maakte een hoop goed! Afgelopen zaterdag gingen we terug naar de winkel omdat we nog vragen hadden. En toen konden we de camera zo omruilen voor een jonger exemplaar met wifi omdat dat op de andere camera niet zat. Mijn vriend moest nog wat toebetalen uiteraard, dit gaf wat tegenstand van mijn kant maar ontzettend blij met de nieuwe Canon en super dat we zo konden ruilen en we niets hoefden te laten vallen op de andere camera. Top geregeld!

Nico 22-04-2020

Diverse foto’s laten afdrukken en passende lijst erbij. Erg vriendelijk en meedenkend . Snel en goede service

elvedeha 04-04-2020

Ben al jaren klant bij deze zaak, uitstekende voorlichting, goede service en groot sortiment.
Een aanrader.

Chantal 12-01-2020

Ze hebben me erg goed voorgelicht over een nieuw aan te schaffen camera. Namen ook de tijd om verschillende camera’s te laten zien met verschillende objectieven. Tevens bieden ze een fotocursus aan waar ik me voor heb aangemeld. Ik ben een leek dus kan zeker wat extra uitleg over de camera gebruiken om het beste uit de fuji xt20 te halen. Erg tevreden over Ringfoto Meppel

Darcy Elisabeth Hayden 12-01-2020

The shop was really helpful and GREAT. The worker who helped me decide on my product talked with me for 2 hours about all my different options. He was very kind and patient and really helpful. I would definitely recommend the shop. The prices were fair, and there was a lot of range of brands to help me decide what was best for me. Lots of options. The shop was well lit and the display was nice and inviting. I had a wonderful experience and would shop there again.

M. Akse 01-01-2020

Een zeer overzichtelijke en prettige winkel met kundige en vriendelijke medewerkers. Er wordt goed geluisterd naar de wensen van de klant en hierbij wordt een duidelijk advies gegeven voor de aanschaf van het product. Hierbij wordt niet gekeken naar de artikelen met de hoogste prijs, maar naar de artikelen die het best aansluiten bij de wensen van de klant.

Arend 27-12-2019

Ik ben heel tevreden over deze winkel. Diverse camera onderdelen en verrekijker gekocht. Je krijgt zonder poeha goede en bekwaamde uitleg. Ze zoeken altijd naar een goede oplossing. Ik ben heel tevreden met de Ringfoto winkel. Niks mis mee.

Eef 27-08-2019

Altijd goede voorlichting . Goede service. Altijd prijzen die vergelijkbaar zijn met andere foto winkels. Zelf als er iets fout gaat buiten hun schuld om steken ze er energie in om het tot een goed eind te brengen. Top.