Ringfotomeppel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Ringfotomeppel.nl.

Ringfotomeppel.nl stelt zich voor

Al ruim 25 jaar is Foto Harry Scholing een begrip in zuid/west Drenthe en de Kop van Overijssel. Sinds 2008 is Foto Harry Scholing aangesloten bij Ringfoto, Europa's grootste inkooporganisatie. Ringfoto Meppel ( onder welke naam Foto Harry Scholing nu opereert) staat voor gedegen vakkennis, een groot assortiment,goede service en after sale en snelle leveringen. Naast foto- en videoproducten, kunt u bij Ringfoto Meppel ook terecht voor cursussen fotografie, pasfoto's, fotoprintservice en portretfotografie.

Deze score is gebaseerd op 35 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,6

H.Stellingwerf 24-01-2023

Wij zijn goed, uitgebreid en op een deskundige manier geholpen bij zoeken naar een nieuw fototoestel. Daarbij ook goed gelet op onze wensen betreffende het nieuwe toestel. Men nam ook echt de tijd voor ons wat we erg waardeerden.

Ronald 07-01-2023

Ringfoto Meppel heeft een ideale aansluiting van de winkel via Internet met de fotografie liefhebbers. Op internet is alle informatie te vinden van apparatuur waar je belangstelling voor hebt, maar voor echte service en uitleg ga je naar de winkel. Er is heel veel apparatuur aanwezig, waardoor je bij een bezoek direct kan voelen/ervaren waar je belangstelling voor hebt en bovendien wordt je van deskundige informatie voorzien door de verkopers.

Peter Teekens 14-11-2022

Daar ik eerst info wilde over welke camera voor mij geschikt zou zijn heb ik er één in de fysieke winkel van Ringfoto Meppel gekocht. Na mijn wensen/eisen duidelijk gemaakt te hebben kreeg ik duidelijke adviezen van de verkoper en kwam zo tot de aanschaf van het toestel dat voor 100% aan mijn wensen voldoet (Olympus tg-6 voor zakelijk gebruik).
Een winkel zoals je als klant graag ziet, professionals die de tijd voor je nemen en met je meedenken!

Dani 12-11-2022

Eerst gebeld en de dag erna langs gekomen. Ik wilde eerst wat informatie. Al vrij snel wat ideeen en daarna een keuze gemaakt. Dus eerst kijken, wat past bij jouw. En dan met een aantal toestellen komen. En niet gelijk het duurste. Niets opgedrongen. Lekker ongedwongen. Duidelijk.

Albert 03-11-2022

Snelle reactie en vriendelijke op mails. Goede service als een geleverd item niet goed functioneert. Bij online bestellingen een leuke persoonlijke touch door het item in te pakken begeleid met een handgeschreven enveloppe met de factuur. Vriendelijke service in de zaak.

Gerard van Wigcheren 29-10-2022

Kundige en aardige eigenaar (Harry)
goed geholpen en eerlijke prijzen
Fijne winkel met best wel veel camera's en lensen op voorraad.
Mooie Nikon camera set met lens gekocht
Zeer tevreden.
Officiele reactie van Ringfotomeppel.nl 03-11-2022

Dankjewel Gerard.

Willem 13-10-2022

Ringfoto Meppel is een fijne winkel met een ruim assortiment en deskundig en vriendelijk personeel. De service die ze bieden bij problemen is ook dik in orde. Kortom, een winkel om aan te bevelen.
Officiele reactie van Ringfotomeppel.nl 13-10-2022

Dankjewel.

Berend de maatmaker 12-10-2022

Goede uitleg. Een kapotte accu werdt meteen omgeruild .en een snelle levering helemaal top.
Officiele reactie van Ringfotomeppel.nl 13-10-2022

Graag gedaan

Yvonne 08-10-2022

Serieus op zoek naar een fotocamera en een paar teleurstellende ervaringen rijker in andere speciaalzaken, kwam ik via internet bij Ringfoto Meppel terecht en het was al een verademing dat ik bij binnenkomst gegroet werd. Nadat ik even de ruimte kreeg om rustig rond te kijken vroeg de verkoper of hij mij wat advies zou kunnen geven. Harry heeft echt passie voor zijn vak. Hij nam alle tijd voor me en door het stellen van de juiste vragen vanuit zijn kennis kwamen we uit op een prachtige Bridgecamera i.p.v. de systeemcamera die ik in gedachten had. Ik ben er super blij mee, deze camera past precies bij mij. Het is fijn om als klant ''gezien'' te worden en een verademing om zo vakkundig geholpen te worden. Ik kan Ringfoto Meppel dan ook van harte aanbevelen bij iedereen die op zoek is naar kwaliteit in zowel het aanbod in producten als in het helpende advies bij het maken van een goede keuze.
Officiele reactie van Ringfotomeppel.nl 11-10-2022

Fijn om te lezen dat je zo tevreden over onze service en dat je met veel plezier fotografeert met je nieuwe camera. We zien je graag nog eens terug.

Jimmy Keetman 23-09-2022

Goede service en nog betere producten. Voor mijn aankoop werd ik goed ingelicht.

Joke 09-09-2022

Deze keer betrof mijn aankoop een nalevering, die keurig per post door mij werd ontvangen. ik was in de winkel geweest om een objectief aan te schaffen en had nog een verloopring nodig en die was daar toe niet voorradig. Vandaar de nalevering !
Snel en netjes verzorgd door Ringfoto Meppel.

K. Schreurs 18-08-2022

Ik heb online een lens gereserveerd. Via Whatsapp ben ik op de hoogte gebracht zodra de lens weer leverbaar was. Deze werd direct verzonden en de volgende dag werd de lens al bezorgd! Het was netjes en stevig verpakt. Al met al dus een zeer snelle service en een duidelijke communicatie.

Jannes 15-08-2022

Enorm fijne winkel om te komen waarbij goed advies en behulpzaamheid op de eerste plek komen.

André 06-08-2022

Het artikel was nog niet beschikbaar maar de winkel bood de mogelijkheid van voorinschrijving. Toen het binnenkwam, werd ik meteen gebeld om de bestelling te voltooien. De volgende dag in huis. Keurig verpakt met een attentie en de oorspronkelijke aanbetaling geldt als korting op een volgende aankoop. Prima gedaan.

Harmke 19-07-2022

Ben vlot en snel geholpen ook met advies en afleveren van de camera.
Ik zou hier zo weer naar terug gaan .

Karin 13-07-2022

Zeer attend personeel.
Meedenkend en blijvend zoeken naar een oplossing.
Klantvriendelijk en behulpzaam

appie 28-06-2022

zeer snelle levering groothoeklens online besteld de dag er na in huis
dit aan mijn foto clubleden mee gedeeld
beveel deze winkel zeer zeker aan

C. De Vries 27-06-2022

Wat een service! Afgelopen zaterdag gebeld met de vraag of ze de Sony RX10 IV op voorraad hebben.
In hun winkel en online niet meer op voorraad, vervolgens gebeld met ander filiaal, deze had de camera op voorraad en zou deze opsturen. Vandaag, maandag, werd ik gebeld de camera was binnen. Meteen opgehaald, ontzettend goed advies m.b.t. accessoires. Zeer behulpzaam, vriendelijk en ze zijn deskundig. Ook veel keuze in deze winkel. Een aanrader!!

Miranda 27-06-2022

Fijne occasion telelens gekocht, goede foto's en omschrijving. Heel prettig en deskundig contact ervaren rondom de aankoop op de webshop en nadien goed bereikbaar voor ondersteuningsvragen bij het in gebruik nemen; echt top!

W.H. Boonstra 24-06-2022

Prima relaxte winkel met vakkundig personeel.
Ik ga er zeker vaker naartoe.

Joke 16-06-2022

Ik BEN DOOR DE fUJIFILM GEBRUIKERSGROEP OP FACEBOEK AAN DIT ADRES GEKOMEN. Ringfoto Meppel garandeerde mij, dat ik de eerste in de rij was, voor het objectief, dat ik zocht en vrijwel nergens te leveren was. En jawel hoor, binnen 3 weken werd ik gebeld, dat het objectief binnen was. Klasse gewoon. Zij hebben het dezelfde dag nog naar mij verzonden en vandaag heb ik het pakket binnen gekregen.

Milly de Jong 15-06-2022

Super tevreden 😊
De shop gebruik ik voor de snelservice foto’s bestellen. De site is gebruikersvriendelijk en erg snel krijg ik dan een e-mail dat de foto’s klaar liggen in de shop. De betaling is ook al geregeld via IDeal, dus wat wil je nog meer ……
Prima!!!

Wilma Janssen 07-06-2022

Snelle beantwoording van vragen, zelfs op zondag. Vriendelijke benadering.. Hele vlotte levering

Bernard 29-05-2022

Werd op een keurige manier geholpen en voorgelicht. Er werd goed geluisterd naar mij als klant waardoor ik een goed gevoel kreeg en vertrouwen dat ik werd geholpen door een professional.

Henk van der Veen 28-05-2022

Uitstekend (online) advies gehad bij de aanschaf van onze camera. Pakket ook snel en netjes geleverd. Prima service.

Inge 03-05-2022

Mooie winkel in het centrum van Meppel met vriendelijk personeel, ruim assortiment en goede service. Verkoper bood professioneel advies en toonde diverse opties van een product waar ik naar vroeg.

Harman 01-05-2022

Ik heb er een lens gekocht en wilde een lens inruilen , we zaten op de zelfde inruilprijs en de koop was snel gedaan .
Ook de snelle behandeling is plezierig en duidelijk , kortom een pluim is dik verdiend.

Jan 27-04-2022

Ik had twijfels over de keuze van het juiste statief en liet via de chatbox een vraagje achter. Tot mijn verwondering kreeg ik zelfs na de kantooruren direct antwoord. Omdat het wegens de uitgebreide uitleg lastig was via de chatbox belde de medewerker mij persoonlijk op. Aan de hand daarvan kon ik de juiste beslissing nemen. Dat noem ik dus service.

Samantha Hoogewerf 26-04-2022

Ik ben echt heel erg goed geholpen, zonder ook maar een enkel fysiek contact! Via whatsapp verliep het contact goed en snel. Ik bestelde een groot, zwaar en duur objectief, dat de volgende dag stevig verpakt werd geleverd. Diezelfde week heb ik me laten adviseren over een camera-rugzak en ook deze werd snel en netjes geleverd; zelfs rechtstreeks via de leverancier om de levertijd te verkorten. Ondanks dat ik meestal bij een grote zaak hier dichtbij koop, zou ik de volgende keer zomaar voor ringfoto in Meppel gaan, vanwege de goede service en persoonlijke contact (ook per whatsapp)!

Cyril 08-04-2022

Heel attente shop. Had gevraagd of ze de nieuwe accu van OM-1 in voorraad hadden , helaas hadden ze die niet. Vervolgens kreeg ik een berichtje of ik al voorzien was mbt die accu want hij was weer in voorraad. Meteen besteld en volgende dag in huis

Mathijs 25-03-2022

Heerlijke winkel!
Winkel heeft veel aanbod, personeel heeft veel kennis en de service is super netjes.

Reageren netjes op appjes, handelen klachten keurig af.

Zeer plezierige winkel en genoeg parkeer mogelijkheden.

Eef 13-03-2022

Altijd deskundig advies. Goede services. Er wordt tijd voor je genomen. je voelt je klant geen nummer.

Ron Meijer 08-03-2022

Als je als fotograaf een nieuwe lens zoekt, heb je je meestal al goed ingelezen. Prijzen liggen ook redelijk vast of dicht bij elkaar. Wat bepaalt dan of je ergens een product koopt. Dat kan zijn de voorraad of de service/ gevoel wat je krijgt bij een winkel of shop.
Ik zelf liep vast op de vraag of de lens ook wel echt op voorraad was en heb midden in het weekend via Facebook maar de vraag gesteld. En kreeg heel snel een mooie reactie terug van medewerker xxxx van Ringfoto Meppel op mijn vragen en ik werd steeds enthousiaster. Ook de afhandeling via de website ging snel en duidelijk.

Zoals beloofd was het snel binnen, goed verpakt, mooie 5 jaar garantie service. Ik ben inmiddels aan een volgend project bezig en dan kijk ik toch eerst weer even bij RingFoto Meppel. Zeker een aanrader.

Dus wat bepaald mede waar je iets koopt in mijn geval de service en het gevoel en persoonlijke benadering. 10 uit 10 punten

John 06-03-2022

Zeer snelle verzending, 's ochtends besteld en de volgende dag in huis, en dat terwijl ik in Belgie woon.

Harman 08-02-2022

Ik kwam er voor een nieuwe camera en inruilen van de ouwe , kreeg duidelijke uitleg en heel spontane vriendelijke bediening.
Ze namen goed de tijd , ik ben zeer tevreden.

Ilse 13-12-2021

De website en levering en zo zijn prima in orde, maar vooral de service en vriendelijkheid via de app zijn top. Toen ik bij een vraag om advies liet vallen dat het een cadeautje was, bood de medewerker aan om het in te pakken. Dus niet alleen goed advies, maar ook super aardig en klantvriendelijk. Geweldig.

Bram 12-12-2021

Gebruikersvriendelijke website, zodra besteld binnen paar minuten bevestiging en bericht dat bestelling al onderweg was. Meer dan uitstekende service,

Roel 10-12-2021

Kennis van zaken en goed advies bij aanschaf van een body Canon R6. Ingeruild een canon D7 een een goede prijs ontvangen. Verder uitstekende service.

Rudi Van der Wildt 26-11-2021

Snel antwoord op mijn vraag en met de verzending van de fotolens zeer veilig ingepakt (zoals geraagd door mij) en keurig verstuurd naar België

Erna 18-11-2021

Vriendelijk personeel dat ruim tijd neemt om je te helpen.
Mooie kwaliteit van afdrukken. Prima contact via mail.
Al net al een aanrader.

F.Beuming 30-10-2021

Goede service en duidelijke uitleg over fotozaken,nemen er de tijd voor.
Ook de technische fotokennis weten ze duidelijk uit te leggen.

Olivia 13-10-2021

100% tevreden /Snelle en correcte levering/ Veel keuze en ook gekende merken/ snelle levering in perfecte staat/Ook aar België
vriendelijk en hulpvaardig/ aan te raden/Top!

Richard Stegeman 08-10-2021

Na vorig jaar mijn Sony A7 III daar gekocht te hebben, en kennis gemaakt met de kennis en kunde, nu deze keer een continue licht set gekocht. Al een tijdje zoekende naar extra licht in de vorm van een flitser of extra licht set ernaast voor continue licht. Daarbij was het zo dat mijn A6000 en de lenzen al overbodig waren geworden door de A7, en deze kunnen inruilen op het geheel. Het advies, de kennis en kunde, de tijd nemen voor je, en doorvragen naar wat je doel en wensen zijn om vervolgens met een passend aanbod te komen. Vakkundig!
Zelfs nog een aantal tips en trucs en korte spoedcursus 'werken met licht' gekregen.
Persoonlijk advies en hulp, dat is wat werkt, en voor de prijs hoef je het niet te laten.
Officiele reactie van Ringfotomeppel.nl 09-10-2021

Dankjewel Richard, graag gedaan.

Wouter 08-10-2021

Zeer goed verpakte verzending
Geweldig te woord gestaan via de telefoon toen en al mijn vragen duidelijk beantwoord

Paul 07-10-2021

Uitgebreid en prima geholpen bij de aanschaf van onze camera. Er is goed geluisterd naar onze wensen. Er was alle tijd voor het beantwoorden van onze vragen. Prima service en vriendelijke verkoper.

Sietske 04-10-2021

Mooie kwaliteit van de foto’s, veel mogelijkheden om je foto’s af te laten beelden. Fijne service!

Archie 29-09-2021

Via Marktplaats bij deze verkoper terecht gekomen: op een keurige en overzichtelijk site. Het product was als verwacht: keurig verpakt en razendsnel verzonden. Het is gelijk in gebruik genomen en werkt perfect.

Wendy 29-09-2021

Ontzettend fijn geholpen via de chat, nemen de tijd voor je en hebben er verstand van.

J.J. Kikkert 17-09-2021

Snelle en correcte levering via internet na vooraf telefonisch advies inwinnen.

Nico 28-08-2021

Super service, snelle verzending, ik kan deze winkel aan iedereen aanbevelen.