Ringfotomeppel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Ringfotomeppel.nl.

Ringfotomeppel.nl stelt zich voor

Al ruim 25 jaar is Foto Harry Scholing een begrip in zuid/west Drenthe en de Kop van Overijssel. Sinds 2008 is Foto Harry Scholing aangesloten bij Ringfoto, Europa's grootste inkooporganisatie. Ringfoto Meppel ( onder welke naam Foto Harry Scholing nu opereert) staat voor gedegen vakkennis, een groot assortiment,goede service en after sale en snelle leveringen. Naast foto- en videoproducten, kunt u bij Ringfoto Meppel ook terecht voor cursussen fotografie, pasfoto's, fotoprintservice en portretfotografie.

Deze score is berekend op basis van 15 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

9,4

Charlotte 01-12-2020

Via een zoekmachine bij Ringfoto Meppel gekomen.
De website is overzichtelijk en makkelijk producten op te vinden.
Duidelijke communicatie via mail en over de telefoon. Reageren snel op de mail. Tot nu toe een prettige ervaring.

A verbruggen 25-11-2020

Bewust voor deze winkel gekozen na veel zoeken op google.
Goede kennis van apparatuur aanwezig goede uitleg en veel keuze aan camera's voor ieders portemonnee.

Anouk 14-11-2020

Wij zijn vriendelijk geholpen en er is goed naar onze wensen geluisterd. Hij kon ons veel vertellen over de verschillende merken en wist van de camera’s goed de voor- en nadelen te benoemen.

Wij zijn zeer tevreden met onze aanschaf en voelen ons welkom om langs te komen als wij vragen hebben over de camera.

Jacqueline 30-10-2020

Mijn contact is alleen via de mail verlopen, wat prima is gegaan.
Ze reageren heel snel en proberen er alles aan te doen om je te helpen.
Dit was de enige winkel die de speciale Nikon z lens nog had. Daar moest wel enige aanpassingen gemaakt worden om te kunnen bestellen met Visa.
Ze hebben dit zo snel mogelijk geprobeerd. Duurde een dag omdat het extern werd gedaan. Ik kreeg keurig een terugkoppeling dat het mogelijk was. 😁

Linda 29-10-2020

Via Markplaats op occasion gereageerd. Kon vragen stellen via whatsapp. Zelfs 's avonds laat nog keurige reactie. Zeer nette en snelle communicatie. Product gelijk, heel degelijk verpakt, verzonden via PostNL en volgende dag in huis. Product ziet er als nieuw uit. Absoluut een winkel om in de gaten te houden voor een volgende aanschaf.

Cindy 30-08-2020

Ontzettend goed geholpen in de winkel! Ik was op zoek naar een nieuwe fotocamera. Er werd goed geluisterd naar mijn wensen en alle mogelijkheden werden besproken. Alles zelf vastgehouden, rustig bekeken en uitgeprobeerd. Overal werd aan gedacht bij het advies: mogelijke fotocamera’s, lenzen, SD-kaarten, accu’s, filters, tassen, garantie, inruil. Wat een geduld had de verkoper. Ik ben superblij met mijn nieuwe fotocamera en accessoires! Ze gaan me vast nog vaak terugzien in de mooie winkel, wat een service!

Jos 25-06-2020

Na een aantal eenvoudige vragen een duidelijk advies gekregen over een verrekijker.
Na even snel de handen schoon te maken, de geadviseerde verrekijkers kunnen bekijken.
Super tevreden

Brian 16-05-2020

De winkel is mij aanbevolen door iemand anders die hier een camera heeft aangeschaft.

Ook zijn er weinig winkels die daadwerkelijk camera's hebben om even vast te houden dus was blij dat ze dat hier wel hebben.

Ik ben ook zeer tevreden met mijn aankoop ben zeer kundig en vriendelijk geholpen door de werknemer.

A.O. 29-04-2020

Op 2 april kreeg ik een onverwacht cado voor mijn 50e verjaardag. Door de corona viel mijn feestje in het water. Maar het cado, een camera van Canon maakte een hoop goed! Afgelopen zaterdag gingen we terug naar de winkel omdat we nog vragen hadden. En toen konden we de camera zo omruilen voor een jonger exemplaar met wifi omdat dat op de andere camera niet zat. Mijn vriend moest nog wat toebetalen uiteraard, dit gaf wat tegenstand van mijn kant maar ontzettend blij met de nieuwe Canon en super dat we zo konden ruilen en we niets hoefden te laten vallen op de andere camera. Top geregeld!

Nico 22-04-2020

Diverse foto’s laten afdrukken en passende lijst erbij. Erg vriendelijk en meedenkend . Snel en goede service

elvedeha 04-04-2020

Ben al jaren klant bij deze zaak, uitstekende voorlichting, goede service en groot sortiment.
Een aanrader.

Chantal 12-01-2020

Ze hebben me erg goed voorgelicht over een nieuw aan te schaffen camera. Namen ook de tijd om verschillende camera’s te laten zien met verschillende objectieven. Tevens bieden ze een fotocursus aan waar ik me voor heb aangemeld. Ik ben een leek dus kan zeker wat extra uitleg over de camera gebruiken om het beste uit de fuji xt20 te halen. Erg tevreden over Ringfoto Meppel

Darcy Elisabeth Hayden 12-01-2020

The shop was really helpful and GREAT. The worker who helped me decide on my product talked with me for 2 hours about all my different options. He was very kind and patient and really helpful. I would definitely recommend the shop. The prices were fair, and there was a lot of range of brands to help me decide what was best for me. Lots of options. The shop was well lit and the display was nice and inviting. I had a wonderful experience and would shop there again.

M. Akse 01-01-2020

Een zeer overzichtelijke en prettige winkel met kundige en vriendelijke medewerkers. Er wordt goed geluisterd naar de wensen van de klant en hierbij wordt een duidelijk advies gegeven voor de aanschaf van het product. Hierbij wordt niet gekeken naar de artikelen met de hoogste prijs, maar naar de artikelen die het best aansluiten bij de wensen van de klant.

Arend 27-12-2019

Ik ben heel tevreden over deze winkel. Diverse camera onderdelen en verrekijker gekocht. Je krijgt zonder poeha goede en bekwaamde uitleg. Ze zoeken altijd naar een goede oplossing. Ik ben heel tevreden met de Ringfoto winkel. Niks mis mee.

Eef 27-08-2019

Altijd goede voorlichting . Goede service. Altijd prijzen die vergelijkbaar zijn met andere foto winkels. Zelf als er iets fout gaat buiten hun schuld om steken ze er energie in om het tot een goed eind te brengen. Top.

Krista 17-08-2019

Vandaag een nieuwe Nikon camera gekocht voor mijn werk als interieur fotograaf. Er werd rustig de tijd genomen om me van advies te voorzien. Deze was duidelijk en je merkt dat er veel kennis in huis is over alle camera’s en de ontwikkelingen die in volle gang zijn (zeker op gebied van systeemcamera’s). Kortom zeer tevreden!

Diana 06-08-2019

Wij blijven terug komen naar deze winkel. Ze maken altijd tijd voor je hoe druk het ook is in de winkel. Fijne uitleg. Ze denken goed mee en ze denken ook mee in goedkopere opties. Heel fijne winkel met nog fijnere mensen.

Erik 17-07-2019

Zeer prettige winkel. Goed advies gekregen van verkoper met veel kennis van fotografie. Heel blij met mijn keuze.

Willem Bever 16-07-2019

Ben helemaal vanuit Amersfoort naar Meppel gereden voor een zo goed als nieuwe Fuji X-T3 voor €1.350,--

Maar krasjes op de LCD is zeker geen nieuwstaat. Hij werkt weliswaar 100% maar daar wil je voor zo'n bedrag niet tegen aan kijken.

2 uur en 25 euro brandstof naar de haaien en het enige dat de eigenaar van de winkel heeft te zeggen is tot ziens.

Frits Mölder 24-06-2019

Ben jaren klant geweest bij Foto Konijnenberg in Den Ham. Sinds Konijnenberg overgenomen is door Camera Expres en verhuisd zijn naar Almelo, mis ik daar de sfeer zoals gebruikelijk was in Den Ham.
Vond bij Ringfoto Meppel de sfeer van "vroeger" terug. Persoonlijke aandacht en tijd nemen voor de klant. Geeft mij vertrouwen.

Hendrik H. 20-06-2019

Goed geholpen met mijn vragen en ook de goede info gekregen over gekochte producten. De camera eerst kunnen zien voor aankoop is heel fijn.

Teus van Aalst, Meppel 14-06-2019

Bij een moeilijke keuze voor een compact camera ben ik uitstekend geadviseerd. Er werd ruim de tijd genomen voor uitleg. Helemaal super! Ik ben dan ook blij met mijn keuze voor deze winkel!!

K.Krale 10-06-2019

Goed advies, prettig en goed geholpen .
Mooie en overzichtelijke ingedeelde winkel.
Gemakkelijk bereikbaar parkeren voor de deur.

Bart 11-05-2019

Ringfoto Harry Scholing is het bewijs dat je met goede service een lokale winkel kunt blijven runnen. Persoonlijke aandacht, goede uitleg, in combinatie met een goede website/-shop maken het plaatje compleet.

Huisman 10-05-2019

Het bestellen van een grote foto was super makkelijk en snel geregeld. De prijs is ook prima en wat een service dat je gelijk een mail krijgt als de foto klaar ligt. Echt TOP!

Henk 18-01-2019

Ben toevallig vorig jaar mer Ringfoto Meppel in contact gekomen en heb inmiddels een aantal aankopen gedaan, camera en objectieven. Deskundige advisering en goede sfeer. Afspraken worden keurig nagekomen. Geen klachten, aan te bevelen.

Arie 29-12-2018

Duidelijke uitleg bij de producten. Verkoper heeft goed meegedacht bij wat ik nodig had voor mijn fotohobby.
Mooie website met duidelijke info. Door de kennis van de verschillende camera's heb ik een andere keuze gemaakt dan ik eerst van plan was. Niet duurder dan webshops, wel betere info.

Janine de Graaf- Klunder 27-12-2018

Altijd vriendelijk geholpen. Fotoservice is echte service. Helemaal blij mee!

Jansen 24-12-2018

Super service! Proberen op alle gebieden mee te denken. En hebben voor ons alles gedaan om het cadeau op tijd te kunnen geven. Ondanks dat we heel laat waren

LM 05-11-2018 Via de website gekocht

Over het algemeen gewoon goed!

Bijna altijd snelle en goede service. Denken mee over het formaat en of het beter zou kunnen.
Jongeman achter de balie had best een fout gemaakt. Na wat uitzoekwerk waarbij hij eigenlijk wel al een beetje had besloten dat het mij fout was, heeft hij het alsnog opgelost. Fout bleek bij hem te zitten. Een excuses of sorry voor het ongemak had ik wel gewaardeerd. Kleine tip.

Pluspunten

• Levertijd
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

GM 19-09-2018 Via de website gekocht

Geweldige klantvriendelijkheid

Via de telefoon een uitleg gevraagd voor mijn ouders om foto’s te bestellen. Een fijn uitleg ontvangen. Zo gezegd zo gedaan. Na 2 uur bericht dat de foto’s klaar lagen. Deze kunnen mijn ouders uitdelen aan zijn broers en zussen die samen al over de 400 jaar zijn. Prachtig 👍🏼.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• -

Christa Meijboo 22-06-2018 In de winkel gekocht
Ringfoto Meppel

geweldige servies

ze zijn erg klantvriendelijk en heel erg snel met de bestellingen ik kon mijn bestelling al binnen een uur ophalen echt op!!!!
ik kan deze winkel echt aan iedereen aanraden dus als je mooie foto's wilt zou zeker naar deze winkel gaan!!!!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

E.Schild 08-06-2018 Via de website gekocht

Top!! Altijd goede en snelle service!

Wij hebben al meerdere keren hier onze foto's laten afdrukken, en zijn nog steeds dik tevreden over de mooie kwaliteit en de supersnelle service!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Tvink 11-04-2018 Via de website gekocht

Snelle service en goede kwaliteit

Ze hebben alles onder één dak. Van apparatuur, onderhoud tot een snelle afdrukservice. Dat spreekt mij erg aan.

Van L. 25-03-2018 In de winkel gekocht
Ringfoto Meppel

Goed advies gekregen

Bij aanschaf van mijn nieuwe Nikon D7500 werd alle tijd genomen om mij goed te adviseren. Op alle vragen kreeg ik een kundig antwoord. Prettige winkel met een ruim assortiment. Ik kom hied zeker caker terug.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

EvdWeide 25-11-2017 In de winkel gekocht
Meppel

Goede service, ruim assortiment

Canon 80D met 18-135 USM gekocht bij Ringfoto Meppel. Deskundige hulp en duidelijke uitleg.
Service zoals het hoort.

RvE 05-05-2017 In de winkel gekocht
Meppel

Zeer goed advies

Heb een camera aangeschaft in de fysieke winkel. Goed advies en volop keus. De camera was direct leverbaar.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

SH 02-07-2016 Via de website gekocht

Ik kon eenvoudig alles vinden wat ik nodig had.

Na 14 dagen contact opgenomen met de winkel om nog wat uitleg over mijn camera te krijgen. Ik werd zeer goed, duidelijk en vakkundig te woord gestaan

Assortiment
Zeer ruim assortiment. Ik kon een mooie set samenstellen.

J.as 02-07-2016 Via de website gekocht

Zeer makkelijk besteld overzichtelijk

Telefonisch zeer goed te woord gestaan.

Tessa 24-06-2016 Via de website gekocht

De website is heel erg overzichtelijk, ik vond meteen waar ik naar op zoek was (en zelfs handige aanvullende producten!).

Over de service ben ik het meest tevreden! Een nergens verkrijgbare camera in allerlei winkels heb ik uiteindelijk hier besloten te bestellen. Zij hebben er alles aan gedaan voor mij deze camera weten te bemachtigen. In geen enkele winkel ben ik dat tegengekomen. Wát een service!

Assortiment
Ze hebben heel veel uiteenlopende producten, voor iedereen wat zoets!

Aanbeveling
Ik kan deze winkel zeker aanbevelen aan iedereen die gewoon een nieuw apparaat of accessoire wil kopen, maar ook aan iedereen die daar nog over twijfelt. Naar mijn idee hebben ze veel weet over alles.

gertweerd 21-04-2015 In de winkel gekocht
putstoel 3

Na 2 jaar tot ontdekking gekomen van een software fout die niet verholpen kon worden Een nieuw toestel gekregen zonder bijbetaling

alle gerenommeerde merken aanwezig

Aanbeveling
tot volle tevredenheid de winkel verlaten

Extra toelichting
heb tot op heden geen min punten en die verwacht ik ook niet

elviravannoort 05-02-2015 Via de website gekocht

Het bestellen was zo gedaan. Fijn ook dat ik niet per se een account moest aanmaken om mijn bestelling te kunnen plaatsen.

Ik had een camera uitgekozen maar de eigenaar belde mij op en vertelde over een vergelijkbare camera van een ander merk voor een betere prijs. Fantastisch! Ik heb zo geld kunnen besparen en bovendien had ik de camera binnen 24 uur thuis.

Aanbeveling
Vriendelijk, snel, duidelijk en ontzettend klantgericht

Extra toelichting
De eigenaar van de winkel belde mij persoonlijk op en vertelde mij over een aanbieding. Dat kan ik erg waarderen!