Ringfotomeppel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Ringfotomeppel.nl.

Ringfotomeppel.nl stelt zich voor

Al ruim 25 jaar is Foto Harry Scholing een begrip in zuid/west Drenthe en de Kop van Overijssel. Sinds 2008 is Foto Harry Scholing aangesloten bij Ringfoto, Europa's grootste inkooporganisatie. Ringfoto Meppel ( onder welke naam Foto Harry Scholing nu opereert) staat voor gedegen vakkennis, een groot assortiment,goede service en after sale en snelle leveringen. Naast foto- en videoproducten, kunt u bij Ringfoto Meppel ook terecht voor cursussen fotografie, pasfoto's, fotoprintservice en portretfotografie.

Deze score is berekend op basis van 1 review die geschreven zijn in het afgelopen jaar

RvE 05-05-2017 In de winkel gekocht
Meppel

Zeer goed advies

Heb een camera aangeschaft in de fysieke winkel. Goed advies en volop keus. De camera was direct leverbaar.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

SH 02-07-2016 Via de website gekocht

Ik kon eenvoudig alles vinden wat ik nodig had.

Na 14 dagen contact opgenomen met de winkel om nog wat uitleg over mijn camera te krijgen. Ik werd zeer goed, duidelijk en vakkundig te woord gestaan

Assortiment
Zeer ruim assortiment. Ik kon een mooie set samenstellen.

J.as 02-07-2016 Via de website gekocht

Zeer makkelijk besteld overzichtelijk

Telefonisch zeer goed te woord gestaan.

Tessa 24-06-2016 Via de website gekocht

De website is heel erg overzichtelijk, ik vond meteen waar ik naar op zoek was (en zelfs handige aanvullende producten!).

Over de service ben ik het meest tevreden! Een nergens verkrijgbare camera in allerlei winkels heb ik uiteindelijk hier besloten te bestellen. Zij hebben er alles aan gedaan voor mij deze camera weten te bemachtigen. In geen enkele winkel ben ik dat tegengekomen. Wát een service!

Assortiment
Ze hebben heel veel uiteenlopende producten, voor iedereen wat zoets!

Aanbeveling
Ik kan deze winkel zeker aanbevelen aan iedereen die gewoon een nieuw apparaat of accessoire wil kopen, maar ook aan iedereen die daar nog over twijfelt. Naar mijn idee hebben ze veel weet over alles.

gertweerd 21-04-2015 In de winkel gekocht
putstoel 3

Na 2 jaar tot ontdekking gekomen van een software fout die niet verholpen kon worden Een nieuw toestel gekregen zonder bijbetaling

alle gerenommeerde merken aanwezig

Aanbeveling
tot volle tevredenheid de winkel verlaten

Extra toelichting
heb tot op heden geen min punten en die verwacht ik ook niet

elviravannoort 05-02-2015 Via de website gekocht

Het bestellen was zo gedaan. Fijn ook dat ik niet per se een account moest aanmaken om mijn bestelling te kunnen plaatsen.

Ik had een camera uitgekozen maar de eigenaar belde mij op en vertelde over een vergelijkbare camera van een ander merk voor een betere prijs. Fantastisch! Ik heb zo geld kunnen besparen en bovendien had ik de camera binnen 24 uur thuis.

Aanbeveling
Vriendelijk, snel, duidelijk en ontzettend klantgericht

Extra toelichting
De eigenaar van de winkel belde mij persoonlijk op en vertelde mij over een aanbieding. Dat kan ik erg waarderen!