Ringfotomeppel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Ringfotomeppel.nl.

Ringfotomeppel.nl stelt zich voor

Al ruim 25 jaar is Foto Harry Scholing een begrip in zuid/west Drenthe en de Kop van Overijssel. Sinds 2008 is Foto Harry Scholing aangesloten bij Ringfoto, Europa's grootste inkooporganisatie. Ringfoto Meppel ( onder welke naam Foto Harry Scholing nu opereert) staat voor gedegen vakkennis, een groot assortiment,goede service en after sale en snelle leveringen. Naast foto- en videoproducten, kunt u bij Ringfoto Meppel ook terecht voor cursussen fotografie, pasfoto's, fotoprintservice en portretfotografie.

Deze score is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,7

Yvonne 08-10-2022

Serieus op zoek naar een fotocamera en een paar teleurstellende ervaringen rijker in andere speciaalzaken, kwam ik via internet bij Ringfoto Meppel terecht en het was al een verademing dat ik bij binnenkomst gegroet werd. Nadat ik even de ruimte kreeg om rustig rond te kijken vroeg de verkoper of hij mij wat advies zou kunnen geven. Harry heeft echt passie voor zijn vak. Hij nam alle tijd voor me en door het stellen van de juiste vragen vanuit zijn kennis kwamen we uit op een prachtige Bridgecamera i.p.v. de systeemcamera die ik in gedachten had. Ik ben er super blij mee, deze camera past precies bij mij. Het is fijn om als klant ''gezien'' te worden en een verademing om zo vakkundig geholpen te worden. Ik kan Ringfoto Meppel dan ook van harte aanbevelen bij iedereen die op zoek is naar kwaliteit in zowel het aanbod in producten als in het helpende advies bij het maken van een goede keuze.
Officiele reactie van Ringfotomeppel.nl 11-10-2022

Fijn om te lezen dat je zo tevreden over onze service en dat je met veel plezier fotografeert met je nieuwe camera. We zien je graag nog eens terug.

Jimmy Keetman 23-09-2022

Goede service en nog betere producten. Voor mijn aankoop werd ik goed ingelicht.

Joke 09-09-2022

Deze keer betrof mijn aankoop een nalevering, die keurig per post door mij werd ontvangen. ik was in de winkel geweest om een objectief aan te schaffen en had nog een verloopring nodig en die was daar toe niet voorradig. Vandaar de nalevering !
Snel en netjes verzorgd door Ringfoto Meppel.

K. Schreurs 18-08-2022

Ik heb online een lens gereserveerd. Via Whatsapp ben ik op de hoogte gebracht zodra de lens weer leverbaar was. Deze werd direct verzonden en de volgende dag werd de lens al bezorgd! Het was netjes en stevig verpakt. Al met al dus een zeer snelle service en een duidelijke communicatie.

Jannes 15-08-2022

Enorm fijne winkel om te komen waarbij goed advies en behulpzaamheid op de eerste plek komen.

André 06-08-2022

Het artikel was nog niet beschikbaar maar de winkel bood de mogelijkheid van voorinschrijving. Toen het binnenkwam, werd ik meteen gebeld om de bestelling te voltooien. De volgende dag in huis. Keurig verpakt met een attentie en de oorspronkelijke aanbetaling geldt als korting op een volgende aankoop. Prima gedaan.

Harmke 19-07-2022

Ben vlot en snel geholpen ook met advies en afleveren van de camera.
Ik zou hier zo weer naar terug gaan .

Karin 13-07-2022

Zeer attend personeel.
Meedenkend en blijvend zoeken naar een oplossing.
Klantvriendelijk en behulpzaam

appie 28-06-2022

zeer snelle levering groothoeklens online besteld de dag er na in huis
dit aan mijn foto clubleden mee gedeeld
beveel deze winkel zeer zeker aan

C. De Vries 27-06-2022

Wat een service! Afgelopen zaterdag gebeld met de vraag of ze de Sony RX10 IV op voorraad hebben.
In hun winkel en online niet meer op voorraad, vervolgens gebeld met ander filiaal, deze had de camera op voorraad en zou deze opsturen. Vandaag, maandag, werd ik gebeld de camera was binnen. Meteen opgehaald, ontzettend goed advies m.b.t. accessoires. Zeer behulpzaam, vriendelijk en ze zijn deskundig. Ook veel keuze in deze winkel. Een aanrader!!

Miranda 27-06-2022

Fijne occasion telelens gekocht, goede foto's en omschrijving. Heel prettig en deskundig contact ervaren rondom de aankoop op de webshop en nadien goed bereikbaar voor ondersteuningsvragen bij het in gebruik nemen; echt top!

W.H. Boonstra 24-06-2022

Prima relaxte winkel met vakkundig personeel.
Ik ga er zeker vaker naartoe.

Joke 16-06-2022

Ik BEN DOOR DE fUJIFILM GEBRUIKERSGROEP OP FACEBOEK AAN DIT ADRES GEKOMEN. Ringfoto Meppel garandeerde mij, dat ik de eerste in de rij was, voor het objectief, dat ik zocht en vrijwel nergens te leveren was. En jawel hoor, binnen 3 weken werd ik gebeld, dat het objectief binnen was. Klasse gewoon. Zij hebben het dezelfde dag nog naar mij verzonden en vandaag heb ik het pakket binnen gekregen.

Milly de Jong 15-06-2022

Super tevreden 😊
De shop gebruik ik voor de snelservice foto’s bestellen. De site is gebruikersvriendelijk en erg snel krijg ik dan een e-mail dat de foto’s klaar liggen in de shop. De betaling is ook al geregeld via IDeal, dus wat wil je nog meer ……
Prima!!!

Wilma Janssen 07-06-2022

Snelle beantwoording van vragen, zelfs op zondag. Vriendelijke benadering.. Hele vlotte levering

Bernard 29-05-2022

Werd op een keurige manier geholpen en voorgelicht. Er werd goed geluisterd naar mij als klant waardoor ik een goed gevoel kreeg en vertrouwen dat ik werd geholpen door een professional.

Henk van der Veen 28-05-2022

Uitstekend (online) advies gehad bij de aanschaf van onze camera. Pakket ook snel en netjes geleverd. Prima service.

Inge 03-05-2022

Mooie winkel in het centrum van Meppel met vriendelijk personeel, ruim assortiment en goede service. Verkoper bood professioneel advies en toonde diverse opties van een product waar ik naar vroeg.

Harman 01-05-2022

Ik heb er een lens gekocht en wilde een lens inruilen , we zaten op de zelfde inruilprijs en de koop was snel gedaan .
Ook de snelle behandeling is plezierig en duidelijk , kortom een pluim is dik verdiend.

Jan 27-04-2022

Ik had twijfels over de keuze van het juiste statief en liet via de chatbox een vraagje achter. Tot mijn verwondering kreeg ik zelfs na de kantooruren direct antwoord. Omdat het wegens de uitgebreide uitleg lastig was via de chatbox belde de medewerker mij persoonlijk op. Aan de hand daarvan kon ik de juiste beslissing nemen. Dat noem ik dus service.

Samantha Hoogewerf 26-04-2022

Ik ben echt heel erg goed geholpen, zonder ook maar een enkel fysiek contact! Via whatsapp verliep het contact goed en snel. Ik bestelde een groot, zwaar en duur objectief, dat de volgende dag stevig verpakt werd geleverd. Diezelfde week heb ik me laten adviseren over een camera-rugzak en ook deze werd snel en netjes geleverd; zelfs rechtstreeks via de leverancier om de levertijd te verkorten. Ondanks dat ik meestal bij een grote zaak hier dichtbij koop, zou ik de volgende keer zomaar voor ringfoto in Meppel gaan, vanwege de goede service en persoonlijke contact (ook per whatsapp)!

Cyril 08-04-2022

Heel attente shop. Had gevraagd of ze de nieuwe accu van OM-1 in voorraad hadden , helaas hadden ze die niet. Vervolgens kreeg ik een berichtje of ik al voorzien was mbt die accu want hij was weer in voorraad. Meteen besteld en volgende dag in huis

Mathijs 25-03-2022

Heerlijke winkel!
Winkel heeft veel aanbod, personeel heeft veel kennis en de service is super netjes.

Reageren netjes op appjes, handelen klachten keurig af.

Zeer plezierige winkel en genoeg parkeer mogelijkheden.

Eef 13-03-2022

Altijd deskundig advies. Goede services. Er wordt tijd voor je genomen. je voelt je klant geen nummer.

Ron Meijer 08-03-2022

Als je als fotograaf een nieuwe lens zoekt, heb je je meestal al goed ingelezen. Prijzen liggen ook redelijk vast of dicht bij elkaar. Wat bepaalt dan of je ergens een product koopt. Dat kan zijn de voorraad of de service/ gevoel wat je krijgt bij een winkel of shop.
Ik zelf liep vast op de vraag of de lens ook wel echt op voorraad was en heb midden in het weekend via Facebook maar de vraag gesteld. En kreeg heel snel een mooie reactie terug van medewerker xxxx van Ringfoto Meppel op mijn vragen en ik werd steeds enthousiaster. Ook de afhandeling via de website ging snel en duidelijk.

Zoals beloofd was het snel binnen, goed verpakt, mooie 5 jaar garantie service. Ik ben inmiddels aan een volgend project bezig en dan kijk ik toch eerst weer even bij RingFoto Meppel. Zeker een aanrader.

Dus wat bepaald mede waar je iets koopt in mijn geval de service en het gevoel en persoonlijke benadering. 10 uit 10 punten