PrintAbout.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PrintAbout.nl.

PrintAbout.nl stelt zich voor

Sinds 2004 versturen wij vanuit onze vestiging in Moordrecht bestellingen voor zowel zakelijke- als particuliere klanten, door heel Nederland en België. Al meer dan 1.000.000 tevreden klanten gingen u voor en dat maakt PrintAbout één van de snelst groeiende printer-webshops van de Benelux. Bij ons vindt u niet alleen printers maar ook inktcartridges, toner cartridges, papier en andere printbenodigdheden. Dit maakt ons tot dé PrinterSpecialist. Heeft u een nieuwe printer nodig of zijn uw cartridges op? Wij staan altijd voor u klaar! Bij PrintAbout staat service hoog in het vaandel. Daarom streven wij naar een uitstekende klanttevredenheid, elke dag weer. Ook is PrintAbout gecertificeerd door Stichting Certificering Thuiswinkel Waarborg. Dit betekent dat wij voldoen aan een correcte werkwijze en voorwaarden die in overeenstemming zijn met relevante wet- en regelgeving alsmede de Gedragsregels Thuiswinkel Waarborg van Thuiswinkel.org. .

Deze score is gebaseerd op 85 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Makkelijk bestellen 09-10-2023

Super gebruiksvriendelijk, gegevens van mijn printer ingevoerd en zijn nu bekend wanneer ik inlog. Automatisch worden de producten zoals inkt zichtbaar voor mijn printer.
PrintAbout.nl9819 10-10-2023

Super bedankt voor het plaatsen van deze review! Wij vinden het belangrijk dat onze website gebruiksvriendelijk is, zodat elke klant gemakkelijk zijn of haar bestelling kan plaatsen. Kies je de volgende keer weer voor ons?!

Wij wensen je een mooie dag toe.

Jan Scherders 09-10-2023

Ik had een probleem met mijn best wel dure Brother laser printer. Niet alleen hielp Print About mij met een doos en vulling om de printer te retourneren. Maar daarna bleek de printer niet te repareren. En ik kreeg niet alleen de prijs van de printer terug maar ook nog eens 50% van de betaalde toner prijzen. Al met al leek het wel een cadeautje!!! Echt een topzaak. Met de bijzondere attenties aan xxx die mij het laatst heeft geholpen !!

Beste Jan,

Bedankt voor deze mooie review! We vinden het tof om te lezen dat je zo te spreken bent over onze service. Hier doen we het voor! :-) We hopen je in de toekomst opnieuw van dienst te mogen zijn.|

Fijne dag gewenst!

FSI 08-10-2023

Duidelijke, snelle en vriendelijke communicatie - Klantvriendelijkheid - Service
PrintAbout.nl9819 10-10-2023

Wat leuk dat je ons hebt beoordeeld met een 9! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de goede communicatie en onze service. Daar worden wij blij van!

Patrick VDB 06-10-2023

Printabout heeft een breed assortiment en (bijna) altijd is alles voorradig, dus snelle levering verzekerd. De klantenservice is top: ze reageren snel en zetten snel recht (zo werd onlangs een vergeten geschenkje achteraf nog verstuurd !!)
Aanrader, ook voor de Belgen.
PrintAbout.nl9819 10-10-2023

Wat worden wij blij van het lezen van jouw review Patrick! We zijn ontzettend blij met je positieve beoordeling en waarderen je steun enorm. Dank je wel! Als je in de toekomst nog vragen of ondersteuning nodig hebt, staan we voor je klaar.

Mooie dag gewenst.

Rene 06-10-2023

Zeer snelle en vlugge service. Producten stemmen overeen met de verwachtingen.

Beste Rene,

Wat super leuk om te lezen dat je tevreden bent over de snelle reactie van onze klantenservice afdeling en onze producten! We vinden het belangrijk om klachten snel op te lossen :-) Geniet van je dag!

Lien 06-10-2023

Ze hebben drie keer gebeld om mijn duurdere cartridges om te ruilen voor hun huismerk met dubbel zoveel printafdrukken en een goedkopere prijs. Over proactieve uiterst tevreden klanten te spreken ik ben er een!
PrintAbout.nl9819 06-10-2023

Bedankt voor deze mooie review, Lien! We vinden het tof om te lezen dat je zo te spreken bent over onze service. Hier doen we het voor! :-)

Geniet van je dag!

Janneke 05-10-2023

Supersnelle levering tegen supernette prijzen. Het meest te spreken ben ik over de klantenservice. Goed bereikbaar en vooral terzake kundig. prima vriendelijk advies over wat wel en wat niet aan te schaffen en ook professionele hulp bij bv printerstoring. Na het plaatsen van een order zelfs teruggebeld over een goedkoper, kwalitatief net zo goed, alternatief voor de bestelling.
PrintAbout.nl9819 06-10-2023

Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service Janneke!

Mooie dag gewenst!

Ar. 05-10-2023

Ik had begin dit jaar een Inkt cartridge voor mijn Brother printer bij PrintAbout besteld.
De cartridge is van het eigen merk van PrintAbout deze bleek niet te werken helaas.
Omdat Printabout levenslange garantie geeft op hun eigen merkproducten heb ik via een mail contact opgenomen met BrintAbout.
Kreeg vervolgens een mail terug met tips die het euvel op zouden kunnen lossen, maar de printer gaf nog steeds de melding: Kan niet Connect. Dat heb ik in de retourmail verzonden.
Ik kreeg een link teruggestuurd met een excuus erbij en via een link kon ik het retourformulier invullen en versturen.
Binnen enkele dagen werd er een pakketje bezorgd met een nieuwe cartridge alweer een excuus kaartje, een balpen en een zakje colaflesjes snoep. Fijn deze levenslange garantie van PrintAbout.
PrintAbout.nl9819 10-10-2023

Wat fijn om te horen dat de nieuwe cartridge goed werkt! En natuurlijk dat je tevreden bent met onze service, daar doen we het voor. Mocht je in de toekomst nog vragen of hulp nodig hebben, dan staan we voor je klaar. Bedankt voor je complimenten en nog een fijne dag gewenst!

Marty 04-10-2023

Ik heb hier al aantal keren toner besteld voor m'n laserpinter.. Vandaag weer m'n bestelling opgehaald en.. trof daar een grote zak Haribo snoepjes in aan.. Met de toner ben ik blij, maar met die zak snoep nog meer :-)
Kortom, top-notch verzorgd deze bestelling...

PJ 03-10-2023

Beste klantenservice van PrintAbout,

Eergisteren heb ik weer mijn bestelling gekregen.
Jullie worden niet rijk van mijn bestellingen maar desondanks geven jullie mij het gevoel dat jullie blij zijn met mij als klant.
De cartridges worden gewoon heel sympathiek geleverd met een kaartje en zelfs nog wat leuke cadeautjes.
Het hoeft allemaal niet maar het is wel heel leuk.
Tegenwoordig maak je dat niet meer zo vaak mee.
Dat wilde ik alleen even melden, ik waardeer dit…..

Hartelijke groeten,
PJ

Beste klant,

Wat onwijs tof dat je de tijd genomen hebt om deze beoordeling te schrijven. Wij worden blij, als jij ook blij bent! Elke klant is voor ons waardevol en dat verdiend de aandacht. Veel plezier met je aankoop en tot een volgende keer.

Dennis 03-10-2023

In 2020 kocht ik een kleuren laserprinter bij Printabout. Deze werd erg snel en netjes geleverd. Na het plaatsen van nieuwe toners van hun huismerk eerder dit jaar, ging de printkwaliteit zienderogen achteruit. Na contact met de klantendienst werd dit heel snel opgelost. Ik raad Printabout aan iedereen aan! Een goede klantendienst is erg belangrijk tegenwoordig.

Beste Dennis,

Wauw, je beoordeeld ons met een dikke 10, hoe tof is dat! Op ons eigen merk bieden wij levenslange garantie, omdat wij achter ons eigen product staan. Mocht er onverhoopt iets zijn waardoor je niet tevreden bent, doen we er alles aan om dit voor je op te lossen. Fijn dat je dit ook zo ervaart, bedankt!

JS 02-10-2023

Fantastische service en uitstekende prijs/kwaliteit. Ik had zelf een fout gemaakt met adresgegevens en ze hebben het keurig en zonder bijkomende kosten voor mij opgelost.

Beste klant,

Onwijs bedankt voor jouw positieve beoordeling. Wat leuk om te lezen dat je tevreden bent over de gedane bestelling en hulp die je nodig had voor het wijzigen van je adresgegevens. Veel print-plezier!

Erwin T 16-09-2023

Had een probleem met 1 van de kleuren die de chip niet herkende.
Kreeg na een mailtje naar de service desk een nieuwe toegestuurd.
Het probleem lag wel degelijk aan de chip en werkt nu wel met de nieuwe inkt patroon.
Kan gebeuren en zeker geen probleem voor de toekomst.
Wel wil ik ze met deze bedanken voor de goede en snelle service.
Tot zeer snel in jullie webwinkel.
Bedankt

Erik 15-09-2023

Correcte prijs, afhandeling, bestelling en klantendienst.
Alleen problemen met levering door PostNL - er werd niet aangebeld en onduidelijke aanduiding waar pakket was.

Jack 15-09-2023

Koop al jarenlang cartridges bij PrinAbout.
Altijd korrekt snel geleverd en zonder probleem.
Deze keer echter ,door een beveiligings -systeem van HP, werd een cartridge van eigen merk niet geaccepteerd. Hierover melding van gemaakt waarbij ik uiterst vriendelijk door een medewerkster werd geholpen die meteen met een oplossing kwam zonder enige discussie.
Een dag later had ik een goed werkende cartridge in huis. Dit noem ik SERVICE met hoofdletters.

Arn 15-09-2023

Een inktpatroon van het huismerk, werd door mijn printer niet geaccepteerd. Deze werd meteen en volledig kosteloos vervangen.
Top service!

ASAN 01-09-2023

Hallo lieve mensen van PrintAbout,

Graag wil ik jullie bedanken voor de snelle en goede service en het aangenaam tel. contact, ik had wat moeite om die verschillend cartridges uit elkaar te halen, niet overal stond er MP610, maar Mhr Bey… heeft veel geduld met mij gehad, nogmaals bedankt voor al die moeite ook de dame aan de telefoon (?), ik (84 ☺).
Wees vooral lief voor elkaar dat maakt het werken aangenaam.

Hartelijke groetjes
andré
PrintAbout.nl9819 04-09-2023

Beste André,

Bedankt voor jouw mooie woorden! Wat worden wij blij van het lezen van jouw ervaring bij PrintAbout. We vinden het belangrijk om onze klanten zo goed mogelijk te woord te staan. Fijn dat jij dit zo hebt ervaren!

We zien je graag terug bij PrintAbout en wensen je een zonnige dag vandaag. :-)

Raquel,

J. De Pauw Herzele ( België ). 31-08-2023

Naast correcte leveringstijden en betrouwbare producten kunt u bij PrintAbout ook rekenen op een uitmuntende dienst na verkoop. Vertrouwen komt van twee kanten en PrintAbout spant zeker de kroon.
Officiële reactie van PrintAbout.nl 01-09-2023

Beste klant,

Wat worden we blij na het lezen van jouw beoordeling. Super fijn dat je zowel voorafgaand aan de bestelling als daarna uitmuntend tevreden bent over onze service. We zien je graag terug in de toekomst :-)

Anouk 30-08-2023

Verkeerde inkt gestuurd en niet goed werkende printer, vervolgens moet ik zelf de kosten dragen voor het verpakkingsmateriaal en de erg zware printer naar een postnlpunt tillen voor hun om te onderzoeken. Dit terwijl ik garantie heb aangeschaft.

Veel gedoe, weinig behulpzaam, wel vriendelijk aan de telefoon.
Officiële reactie van PrintAbout.nl 31-08-2023

Beste Anouk,

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Je hebt uiteraard garantie op de printer en we willen de printer graag voor je nakijken. Dit doen we bij ons op locatie, dus je dient de printer inderdaad zelf naar ons retour te sturen, uiteraard kosteloos.

We adviseren je dan ook om hiervoor de originele verpakking te gebruiken. Indien je niet meer in het bezit bent van de originele verpakking, raden we je aan om de printer te verpakken in een stevige omdoos. Wellicht kun je deze gratis bij een supermarkt afhalen of een andere winkel. Na ontvangst zullen we de printer uiteraard zo snel mogelijk nakijken, zodat je weer snel verder kunt printen!

We vinden het belangrijk om onze klanten vriendelijk te woord te staan, goed om te horen dat je dit zo hebt ervaren.

Prettige dag gewenst!

Henk van Dooren 24-08-2023

Brother printer aangeschaft bij printAbout. Prima prijs, snel afgeleverd en degelijk verpakt.
Betrouwbaar bedrijf
Officiële reactie van PrintAbout.nl 25-08-2023

Beste Henk,

Wauw, je geeft ons het cijfer 10! Wat super leuk om te lezen dat je tevreden bent met de bestelling en de snelle levering hiervan. Zien we je in de toekomst weer terug?

Gezellige dag vandaag!

Guy 23-08-2023

Dank voor jullie tussenkomst.
Printer besteld; eerste levering nooit ontvangen door fout van het toeleveringbedrijf (pakjesdienst)
Zonder veel blbla hebben ze een nieuwe; dus tweede printer; opgestuurd. 2é levering prima ontvangen
Kan niet beter, Guy
Officiële reactie van PrintAbout.nl 25-08-2023

Beste Guy,

Wat super leuk om te lezen dat je tevreden bent over je ervaring bij PrintAbout. Je geeft ons zelfs een 10, wat tof zeg! We vinden het belangrijk om problemen snel op te lossen en vinden het fijn dat je dit ook zo ervaart. Veel print-plezier met jouw nieuwe printer.

Tommy 21-08-2023

Ik had inktpatronen besteld via bol.com, sanderendaags mail van post.nl dat de goederen geleverd. Thuisgekomen lag het pakket in de tuin kapot gebeten door onze hond . Gebeld met Printabout wat er gebeurt is , foto's gestuurd van kapotgebeten inktpatronen. Vriendelijke vrouw aan de lijn en nieuwe inktpatronen worden opgestuurd. Topservice van Printabout, mindere service van Post.nl
Officiële reactie van PrintAbout.nl 21-08-2023

Beste Tommy,

Wat worden we blij van het lezen van jouw beoordeling! Het is natuurlijk niet de bedoeling dat de bestelling in de tuin wordt gegooid door de vervoerder en hebben hiervan inmiddels een melding gemaakt. Uiteraard lossen we dit graag op en kan je de nieuwe patronen morgen al tegemoet zien. Tot snel!

Raquel,

Greet 16-08-2023

Wij hadden via bol.com een printer gekocht bij PrintAbout, kregen de printer, alles goed behalve klepje dat konden we niet vinden . Gebeld met X, heel vriendelijk geholpen, deed moeite om het op te lossen, moest foto sturen van printer en toen vonden we ook het missende klepje gelukkig. Wij vinden PrintAbout zeker een aanrader!!
Officiële reactie van PrintAbout.nl 18-08-2023

Wat super leuk om te lezen dat je ons aanbeveelt bij andere klanten Greet. We vinden het fijn dat je onze service als prettig hebt ervaren. Eventuele problemen lossen we graag snel en naar tevredenheid op. Tot snel!

Arie 14-08-2023

De laserprinter na 15 maanden kosteloos retour gestuurd omdat hij het niet goed meer deed. Gevraagd om na te kijken. Enkele dagen later bericht dat hij niet meer te repareren was. We kregen een geheel nieuwe toegestuurd, inclusief toners. Kosteloos!! Wat een uitstekende service.
Officiële reactie van PrintAbout.nl 15-08-2023

Beste Arie,

Wat tof dat jij onze service met een 9 beoordeeld! Als je niet tevreden bent over een eerder gedane aankoop, lossen we dit graag met je op. Ook al was de printer in jouw geval al 15 maanden in gebruik. Garantie = Garantie! Veel print-plezier met jouw nieuwe printer.

DV 14-08-2023

Super geholpen door klantenservice wanneer huismerk toners niet naar behoren werkten. Retour van defecte toners + bestelling van gratis vervangende toners werd snel geregeld. Nu nog afwachten of de nieuwe toners wel werken in mijn printer...
Officiële reactie van PrintAbout.nl 15-08-2023

Beste klant,

Wat leuk om te lezen dat je naar volle tevredenheid geholpen bent door onze klantenservice afdeling. We gaan er natuurlijk vanuit dat de nieuwe toners naar behoren functioneren. Mocht dit om wat voor reden dan ook niet zo zijn, laat het ons vooral weten. We helpen je graag!