PrintAbout.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PrintAbout.nl.

PrintAbout.nl stelt zich voor

Sinds 2004 versturen wij vanuit onze vestiging in Moordrecht bestellingen voor zowel zakelijke- als particuliere klanten, door heel Nederland en België. Al meer dan 1.000.000 tevreden klanten gingen u voor en dat maakt PrintAbout één van de snelst groeiende printer-webshops van de Benelux. Bij ons vindt u niet alleen printers maar ook inktcartridges, toner cartridges, papier en andere printbenodigdheden. Dit maakt ons tot dé PrinterSpecialist. Heeft u een nieuwe printer nodig of zijn uw cartridges op? Wij staan altijd voor u klaar! Bij PrintAbout staat service hoog in het vaandel. Daarom streven wij naar een uitstekende klanttevredenheid, elke dag weer. Ook is PrintAbout gecertificeerd door Stichting Certificering Thuiswinkel Waarborg. Dit betekent dat wij voldoen aan een correcte werkwijze en voorwaarden die in overeenstemming zijn met relevante wet- en regelgeving alsmede de Gedragsregels Thuiswinkel Waarborg van Thuiswinkel.org. .

Deze score is gebaseerd op 85 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Elly 29-09-2022

Als je bijna niet meer kunt printen denk ik ineens aan PrintAboud.nl
Mijn nieuwe inkt komt dan een dag later en ik kan weer aan de slag.
Dank je wel, mensen bij PrintAbout.nl

Chada 25-09-2022

Print about houden niet aan de garantie verplichtingen. Ik heb een printer aangeschaft en voordat de garantie verlopen ging werd een storing aangemeld door de printer. Print about wilden hun verplichting niet erkenen dat ze de garantie moeten uitvoeren en heeft de medewerker mij naar HP doorverwezen. Toen ik aangaf dat ik mijn rechtsbijstand zou inschakelen heeft zij aangegeven dat ik haar nog een kans moet geven. Zij stuurde mij een adres om de printer te sturen. Paar dagen later is de printer niet aangekomen volgens hun. Deze bedrijf is niet eerlijk bezig en raad ik niemand aan!

Element 08-09-2022

Vorig jaar een Brother printer besteld. Inmiddels beginnen nog halfvolle toners te lekken. Printabout weigert de klacht serieus te nemen. Ze sturen je iedere keer met een kluitje in het riet. Vragen steeds informatie, printrapportages e.d. die je al lang gestuurd hebt. Weigeren eerder gestuurde informatie te bekijken. Weigeren service te verlenen. Iedere keer als je informeert komen ze met hetzelfde standaard antwoord. Je krijgt geen ander contact dan een eerstelijns 'klantenservice'medewerker.
Zeer onbetrouwbaar bedrijf. Ik zou iedereen afraden met hen in zee te gaan.

Ad & Eveline van der Fange 04-07-2022

Printer besteld en de hele dag ezig geweest met installeren. Helaas niet gelukt ondanks contact met de helpdesk van canon. Probleem was blijkbaar de diverse deco’s in mijn huis. Instellingen hiervan zouden aangepast moeten worden om draadloos te Kunnen printen. Dus teruggestuurd zonder ervan bewust te zijn dat het aansluiten van de printer een waardevermindering geeft van 90%. Ik de k dat printabout dit duidelijker moet communiceren. Krijg nu € 5 terug voor een printer van €55.

Roy 10-05-2022

Folder van Printabout per papieren post ontvangen met 10 euro kortingscode. Met de folder voor me liggend bestel ik enkele producten. Helaas door mijn beperking vergeet ik veel. Kortom, ik vergeet dus de kortingscode in te typen terwijl de folder voor me open ligt! Ik kom er pas achter bij het ontvangen van de factuur.

Producten dag later binnen, in veel te grote doos, berg onnodig plastic zakjes erin. Vraag per mail of ze vanwege mijn omissie alsnog de kortingscode willen toepassen en de toegezegde 10 euro korting willen crediteren. Dat “kan” niet.

Wel kan ik op eigen kosten de boel weer terugsturen en hetzelfde opnieuw bestellen met korting. Wat een gedoe en wat een milieubelasting om dan uiteindelijk 5 euro netto korting alsnog te krijgen. Een non-oplossing. Een klacht daarover levert de reactie op “U vergeet de kortingscode, eigen schuld”. Hoezo “uitstekende klantenservice”?

Ik vermoed opportunistische insteek, want men meldt per nieuwsbrief dat de prijzen omhoog gaan. Liever verkoopt men hetzelfde product dan maar elders tegen een hogere prijs.

Wat klantenservice betreft dikke afrader!

Davy Beukers 05-05-2022

Ik kon gemakkelijk de producten vinden voor mijn printer. Een dag later had ik het al in huis. De huismerk toners werken top. Scheelt aanzienlijk in kosten!

Jannetje en Bobbie 04-05-2022

Snelle levering, heel vriendelijk te woord gestaan en geholpen bij klantenservice.

Fabian 03-05-2022

Gekozen voor de webshop omdat het er betrouwbaar uitziet, maar ook voor het voordelige huismerk inkt. Pakketje werd de volgende dag geleverd en zat netjes ingepakt. Cartridges zitten inmiddels in de printer. Alles is zoals het hoort in orde!

Mitchel 03-05-2022

Savonds om 8 uur nog besteld en de volgende dag in huis! Wij bestellen altijd het huismerk wat prima werkt voor een mooie prijs.

WDO Consultant 03-05-2022

De medewerkster van de klantenservice was zeer behulpzaam en klantvriendelijk. Mijn bestelling was de volgende dag in huis. Het huismerk is aan te bevelen.

Saskia van de Ree 01-03-2022

Een aardige medewerker hielp mij in december mijn weborder voor een printer te voltooien. Hij adviseerde er meteen cartridges bij te bestellen. Maar helaas voegde hij de verkeerde inktcartridges aan mijn bestelling toe. Nu ik ze drie maanden later nodig heb, blijk ik ze alleen tegen 70% van de waarde te kunnen retourneren.. De fout wordt geheel bij mij gelegd. Ik wordt als leugenaar weggezet. Ik koop nooit meer bij deze webshop.

Carola 19-10-2021

Wat een oplichters wil de printer retourneren krijg ik een email dat er 90 procent waardevermindering is!!
Schandalig!
Nooit meer let op als je hier koopt!

Lisy 30-08-2021

Ik koos bewust om originele Canon cartridges te kopen (ik heb geen goede ervaring met huismerken, en geloof ook niet zoveel van het zogezegde voordeel: die dingen zijn even groot en zien er even gevuld uit). Voor ik de bestelling kon afronden, kreeg ik expliciet een pop-up of ik wel zeker was en geen "voordeel" wilde halen uit het voordelige (maar duurdere) huismerk. Je moet hier bewust aangeven dat je dit niet wenst. Tot daar ok.

Maar vervolgens word je opgebeld. Ten eerste laat ik geen telefoonnummer achter om een verkoper aan de lijn te krijgen, maar uitzonderlijk in geval van een probleem opgebeld te worden. Nu nam de huisgenoot op, die inderdaad op de hoogte was van de bestelling, maar niet goed snapte wat hun bedoeling was. Het leek erop alsof ze de originele canon cartridges niet konden leveren, en dat ze vroegen of ze toch niet het huismerk mochten opsturen. Maar het was dus niet duidelijk waarom, en er werd ook niet aangegeven dat dit duurder zou zijn, ze zouden immers de verzendkosten laten vallen. En als het huismerk niet zou passen (wat ons al eens was overkomen), mochten we ze kosteloos retourneren.

Zelf had ik hier mijn bedenkingen bij, maar goed, de dingen werden geleverd, zonder enige extra factuur (noch per mail, noch op papier). OK dan maar, geen moeite om hierover te gaan moeilijk doen - één van de cartridges getest en het paste. Een maand later krijg ik plots een betaalherinnering in de bus. Pardon? Van wat? Bleek dat we toch een extra opleg moesten betalen, en dat de canon cartridges niet out of stock waren, maar dat dit hun verkooptechniek is: elke klant gaan opbellen of ze toch hun bestelling niet willen wijzigen. En zonder de besteller zelf te spreken, passen ze dan je bestelling aan.

Ik gaf aan dat ik dan liever de hele handel terugstuurde (gewoon principieel), maar dat kon dus niet meer kosteloos, want er was reeds een maand verstreken. En het speet hen "dat ik er per abuis een verkeerde bestelling plaatste". Maar ik had helemaal geen verkeerde bestelling geplaatst, zij hebben die zonder mijn akkoord gewijzigd en pas na een maand een betalingsherinnering gestuurd! (voor een factuur die ik nog niet eerder gezien had)

Voor mij dus ABSOLUUT GEEN betrouwbare leverancier & niet voor rede vatbaar - ik, alsook mijn omgeving, zal hier nooit meer bestellen.

Paulien 14-07-2021

Wat een vreselijk bedrijf! Hun eigen merk toner lekt. De service is waardeloos. Ze blijven maar volharden in hun eigen gelijk. Om hoofdpijn van te krijgen.

Amy 22-04-2021

Zelf helemaal geen verstand van printers en dergelijke, werd ontzettend goed geholpen! Passend advies en super blij met de producten!

Ted 21-04-2021

Snelle levering. Werd vriendelijk te woord gestaan. Niet eens met de andere reviews.
Volgende keer bestel ik er weer

Savannah Van kampen 21-04-2021

Prettige service. Indien je vragen hebt helpt de klantenservice je direct. Bezorging is snel. Vaste klant erbij.

Marcel 21-04-2021

Top webshop, super snelle levering en goede kwaliteit!
DCP-L3550CDW besteld met een set huismerk toners, werken perfect.

Han 28-02-2021

Cartridges zwart voor een HP printer besteld en geleverd gekregen. Een grote klieder boel van zwarte strepen. Laatste keer dat ik daar wat geld aan over maak. Op een klacht wordt ook nog niet eens gereageerd. Afrader dus. Trap er niet in.

Dennis 25-01-2021

Bijzonder slechte ervaring en bijzonder slechte huis cartridges. Mevrouw doet heel ontspannen: dan crediteren we en moet u ze terugsturen en nieuwe bestellen.

Jaimy 23-01-2021

Printer besteld. Hij werd snel geleverd. Helaas was de printer stuk dus een mail gestuurd naar de klantenservice. Het duurde 4 dagen voordat ik antwoord kreeg. Ik moest het maar even uitzoeken met de leverancier van de printer. Vervolgens moest ik het van de leverancier oplossen met printabout. Dus weer gemaild met printabout en ik kreeg een retourlabel om de printer terug te sturen zodat ze het probleem konden onderzoeken. Op mail word niet meer geantwoord. Zit nu al 4 weken zonder printer. Hoop dat ik me geld nog terug krijg. Ga hier nooit meer iets bestellen.

Niels Kloppenburg 23-12-2020

Toner besteld via bol.com, op de printer stond dat het bestelde type paste maar helaas.
In de retour voorwaarden van bol.com staat niets over het niet open mogen maken. Dit mag dus blijkbaar niet.
Jammer van de €35.-

broekhuis 10-12-2020

Als u een printer wilt kopen kijk vooral in een normale winkel. Ik doe dat voortaan ook na mijn zeer SLECHTE ervaring met deze tent.
Service doen ze niet aan en die klantenservice- mensen kijken niet verder dan hun scooter, dwz hoe laat kan ik weg ?
heb je helemaal niets aan.

Broekhuis 03-10-2020

De bestelde printer werkte slecht en Printabout weigerde garantieservice. Moest zelf naar de leverancier om deze om te ruilen. Bestelde cartridges pasten niet en Printabout weigerde deze om te ruilen omdat deze zogenaamd 'over datum waren' . Magere kwaliteit levert Printabout i.c.m. zeer slechte service.

Hendrik 16-09-2020

Twee cartridges besteld, snelle levering, een cartridge werkte niet, binnen enkele dagen een nieuwe geleverd. die het prima doet.