PrintAbout.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PrintAbout.nl.

PrintAbout.nl stelt zich voor

In 2004 hebben wij ons ten doel gesteld om dé printerspecialist van de Benelux te worden. Onze visie was simpel: onze klanten zo specialistisch en professioneel mogelijk advies geven op het gebied van cartridges en printers. Heeft u een nieuwe printer nodig of zijn uw cartridges op? Wij staan altijd voor u klaar. Daarnaast zijn wij continu op de hoogte van de laatste ontwikkelingen in de markt om zo onze professionaliteit te waarborgen. Bij PrintAbout staat service hoog in het vaandel. Daarom streven wij naar een uitstekende klanttevredenheid, elke dag weer. Op TrustPilot.nl zien wij dit ook terug in onze klantbeoordelingen. Wij krijgen een beoordelingsscore van 9.0 op basis van meer dan 27.500 beoordelingen. Ook is PrintAbout gecertificeerd door Stichting Certificering Thuiswinkel Waarborg. Dit betekent dat wij voldoen aan een correcte werkwijze en voorwaarden die in overeenstemming zijn met relevante wet- en regelgeving alsmede de Gedragsregels Thuiswinkel Waarborg van Thuiswinkel.org.

Deze score is berekend op basis van 260 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

JanQ 14-11-2019

Snelste levering ooit. 's Avonds om 21.00 uur besteld; de volgende ochtend om 11:45 uur de printer binnen. Deze bleek niet helemaal overeen te komen met de op website getoonde Canon MG3650 (opvolger MG3650S was geleverd). Direct chatcontact gezocht met de webshop en uitstekend en snel geholpen. Resultaat: ik behoud de printer waarmee ik superblij ben. Want dat ding doet echt alles wat hij moet doen. En dat voor die prijs! Prima. Maar de webshop moet nog worden aangepast met het juiste printermodel. Dan mag sneller. Daarom een 9.

Liliane 08-11-2019

Printer gekocht voor een mooi prijsje en een dag later perfect geleverd. SUPER BLIJ !!!!

Jopie 13 05-11-2019

Kreeg niet het bestelde nummer, maar wilde niet langer wachten.
En jammer dat telefonisch alleen bereikbaar is op werkdagen en niet in het weekend.
Ook vind ik het jammer dat er geen printer kabel was bijgesloten, moest ik er alsnog een kopen en nog langer wachten tot ik deze kon gebruiken.

P.S. wilde best een meerprijs daarvoor betalen als de kabel was bijgesloten!
Conclusie: erg jammer.

Jan 05-11-2019

Compleet aanbod tegen een concurrerende prijs.
Duidelijke website, makkelijk toegankelijk.
Vlotte afhandeling van bestellingen.

Douwe 01-11-2019

Zoals bij de vorige leveringen weer de laagste prijs, Heel snelle levering Top zaak

Rob 31-10-2019

Duidelijke site, heldere communicatie, snelle levering, goede kwaliteit van product

Rod 27-10-2019

Prijs is goed,
Artikel was op voorraad.
Zoals op de site is aangegeven, wordt de bestelling de volgende dag afgeleverd.
Geen verzendkosten worden berekend.
Artikel is netjes ingepakt.
Al met al een goede service.

cees 24-10-2019

keurige prijzen. levering i dag later dan gepland. geen USB -kabel bij printer, maar dat was bekend. canon rekent er op dat iedereen van zijn oude printer er nog 1 heeft

Bas 22-10-2019

Keurig netjes op de hoogte gehouden met de levering en de volgende dag in huis

Guy Goossens 18-10-2019

Prima opvolging geboden tijdens nabestelling en nadien goederen in prima staat afgeleverd.

Rita 16-10-2019

Het produkt vinden op de website was makkelijk en het werd ook nog eens supersnel geleverd!!

J.Stoop-Leijten 15-10-2019

Heb voor deze shop gekozen vanwege de prijs en de duidelijkheid!
Hele snelle en correcte aflevering!

AstridW 15-10-2019

All-in-one printer besteld , kwam goed en goedkoop uit test . Prima printer voor thuis gebruik . Bestelling snel en correct geleverd!

Funs Donné 14-10-2019

Overzichtelijke gebruiksvriendelijke site en service.
Ze doen wat ze beloven. Concurrerende prijzen

W.J. 13-10-2019

Gekozen voor printAbout door eerdere aankopen en goede prijs. Tevens aanbevolen door de Consumentenbond

Paul H 09-10-2019

prima prijs/kwaliteit verhouding. Vandaag besteld en op tijd 's anderendaags geleverd

Lieneke Roovers 09-10-2019

Voordelige printercartridges die snel en correct geleverd worden. Prima shop.

Nelie 08-10-2019

Wil inkt cartridges bestellen voor HP. Klik dit aan en komt er een levensgrote afbeelding van HP
met hele kleine mini lettertjes dat dit artikel geleverd wordt van hun eigen merk. dit is misleidend, Mail gestuurd en duidelijk uitgelegd dat ik HP merk wil. Zeggen ze ja mevrouw u hebt toch echt verkeerd besteld. Nu vraag je waarom grote afbeelding van HP verpakking als ze dit niet kunnen leveren en moest ook nog bijna 10 euro verzendkosten betalen. Eerst maar met Kassa komen denk ik.

R utgers 07-10-2019

Een drama via de webshop een printer en extra inkt besteld meteen via iDEAL betaald dat ging snel ook de bevestiging dat mijn bestelling de volgende dag word geleverd alleen kreeg ik de inkt wel en de printer niet
Gebeld ja was niet op voorraad maar vandaag of morgen komt het binnen na 3 dagen weer gebeld was de persoon over de inkoop niet op zijn plaats u krijgt na het weekend een mail wanneer ze eventueel kunnen leveren heb het maandag na 6 dagen opgegeven en mijn geld terug gevraagd het kan dat iets niet op voorraad is maar laat de klant dat dan meteen weten nu veel irritatie van mijn kant

Goed en niet duur 01-10-2019

Duidelijke webshop. Scherpe prijzen. Snelle levering. Goede informatie omtrent bestelstatus.

SimonT 30-09-2019

Goedkope website voor originele Canon inkt. Ik zou een 10 geven, als ze ook geen verzendkosten in rekening zouden brengen voor bestellingen boven de € 60. Levering is prima.

Yvonne 26-09-2019

Met google goed te vinden.
Duidelijke pagina
Goede uitleg product
Prima prijzen.
Supersnelle levering

René 24-09-2019

Leuke vlotte service.
Ook de korte leveringstermijn is een plus,
met daarbij een zeer goede prijs.
Beslist een aanrader !!

Dick Beldman 24-09-2019

Artikel was op voorraad en kwam als goedkoopste uit de bus vanwege gratis verzending.

Stella 24-09-2019

Overzichtelijke duidelijke site, snelle levering en is de goedkoopste zonder dat je nog eens bezorgkosten moet betalen. Dit is de tweede keer dat ik wat bestelt heb. Ben zeer tevreden ook hoe het aangeleverd word. Goed verpakt met extra beschermingsmateriaal in de doos.

DickL 23-09-2019

Duidelijke en goede website die alle informatie over de produkten vermeld. En tegen een zeer concurrerende prijs. Na bestelling van de door mij uitgekozen printer is er een goede en duidelijke communicatie over het verdere verloop. Vervolgens snelle levering. Product is goed en stevig verpakt. Kortom een zeer tevreden klant!

ç.koetze 20-09-2019

in de avond bestelt en de volgende morgen in huis perfecte service voor goede prijzen.

Erik 16-09-2019

Ik wilde inkt bestellen voor mijn printer. PrintAbout gevonden op internet. Zeer snelle en correcte levering. Goed verpakt. Volgende keer weer!

wrosberg 12-09-2019

printabout kwam ik toevallig tegen op google ook andere aanbieders van cartridge heb met de andere aanbieders de prijs vergeleken met printabout printabout kwam als goedkoopste uit de bus en geen verzendkosten
ik heb een hp printer en het eigenmerk van printabout werden niet herkend het zou handig zijn dat er een briefje bij zat welke handeling je moet doen de kleur werd herkent de zwart niet bij sommige aanbieders doen dat wel met eigenmerk cartridges

vriespla 10-09-2019

De leveringen van Printabout komen steeds snel en volgens afspraak binnen. Beter kan niet.

René H 10-09-2019

Geleverd als besteld, printer precies als omschreven op de website. Beste prijs en levering snel en probleemloos. Perfect!

Willy 05-09-2019

kwam in een prijsvergelijking als gunstigste uit de bus. Prompte levering volgens afspraak.

Ad Tilburg 30-08-2019

Dit was mijn eerste keer dat ik hier bestelde, bestelling plaatsen ging zeer gemakkelijk en er kwamen ook geen bezorgkosten bij! Bestelling was de volgende dag voor de middag al binnen! Gewoon toppie!

RZ 28-08-2019

Deze winkel heeft een duidelijke website. Het is eenvoudig om te bestellen. De bestelde producten zijn snel geleverd, tegen een prima prijs. 👍

P. van Vreeswijk 27-08-2019

Heldere en duidelijke webshop. Veel keuze met goede omschrijving van het assortiment.
Snelle levering wordt nagekomen.

Crasje 23-08-2019

Besteld voor 23.00 (rond 21.00) en idd de volgende dag geleverd. Prima dus.

Patrick 22-08-2019

Gebruiksvriendelijke website. Ruime keuze, vlotte bestelling en goede opvolging. Levering was gepland tuseen 1115 en 1515 uur. Werd pas geleverd om 1603 uur. Dit zou beter gecommuniceerd kunnen worden.

Frank 22-08-2019

PrintAbout heeft een overzichtelijke site, ze hebben een snelle service en levering.

Desiree 22-08-2019

Snelle levering, klantvriendelijke klantenservice en een goede garantie tegen een lage prijs.

anoniem 22-08-2019

Overzichtelijke site en snelle levering. Goede communicatie per mail over order en levering.

Mona 21-08-2019

Overzichtelijk, duidelijke beschrijving van het artikel; gratis levering ; korting geven op het gekochte artikel; de mogelijk om achteraf betalen
Informatie over het installeren van de printer, kan beter.

J kievit 20-08-2019

Stuurde bestelling in twee delen een met tracking de andere zonder 3 maal bellen voor oplossing

Liesje 20-08-2019

Duidelijke en makkelijke site. Heb de ene dag 's middags besteld en de volgende dag werd mijn cartridge keurig geleverd door PostNL. Heb merk HP cartridge gekocht, dus de kwaliteit is zoals altijd bij HP en zoals die door andere aanbieders ook zou zijn. Heb vanwege de prijs voor PrintAbout gekozen, Gratis bezorging en ook nog de laagste prijs

Carla snoeijenbos 15-08-2019

Heel makkelijk kon ik mijn juiste inkt voor mijn printer vinden, na de bestelling kreeg ik ook zoals beloofd een dag erna mijn inkt patroon mooi in een doosje verpakt. Ik ga zeker als het nodig is weer hier mijn inkt bestellen

Ton 13-08-2019

eerste bestelling geplaatst,afhandeling perfect ,ik zal zeker weer een bestelling plaatsen.

Paul 13-08-2019

heldere website, snelle afhandeling, betalingsmogelijkheden ruim. keuze is groot en ondersteuning via product informatie en klanten review helpt echt

adrie 13-08-2019

goed winkel die je helpt als je erg mee zit
als je daar wat koopt valt het nog gelukkig mee met de prijs
echt niet duur .en als het niet klopt dan neem je contact op en wordt je netjes verder geholpen

goed goedkoop en snel. 09-08-2019

de keus voor deze shop was: geen verzendkosten, artikel goedkoper dan bij anderen,
snelle levering en geen account aan te maken.
dus volgende keer weer.

Tiem 08-08-2019

Snelle, vlotte levering. Alleen jammer dat het kleine pakketje in zo'n grote doos verpakt wordt.
Het had ook door de brievenbus gekund. Nu moest het worden afgegeven door de postbode.

Greta 07-08-2019

Duidelijke web-winkel weergave - Interessante prijzen - Correcte afhandeling - Gratis thuisgeleverd. Eveneens Chat assistentie bij vragen. Jammer dat het enkel print benodigdheden en toestellen bevat (geen computermateriaal).