PrintAbout.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PrintAbout.nl.

PrintAbout.nl stelt zich voor

In 2004 hebben wij ons ten doel gesteld om dé printerspecialist van de Benelux te worden. Onze visie was simpel: onze klanten zo specialistisch en professioneel mogelijk advies geven op het gebied van cartridges en printers. Heeft u een nieuwe printer nodig of zijn uw cartridges op? Wij staan altijd voor u klaar. Daarnaast zijn wij continu op de hoogte van de laatste ontwikkelingen in de markt om zo onze professionaliteit te waarborgen. Bij PrintAbout staat service hoog in het vaandel. Daarom streven wij naar een uitstekende klanttevredenheid, elke dag weer. Op TrustPilot.nl zien wij dit ook terug in onze klantbeoordelingen. Wij krijgen een beoordelingsscore van 9.0 op basis van meer dan 27.500 beoordelingen. Ook is PrintAbout gecertificeerd door Stichting Certificering Thuiswinkel Waarborg. Dit betekent dat wij voldoen aan een correcte werkwijze en voorwaarden die in overeenstemming zijn met relevante wet- en regelgeving alsmede de Gedragsregels Thuiswinkel Waarborg van Thuiswinkel.org.

Deze score is berekend op basis van 119 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

ws 13-03-2020

De service en het bestelgemak zijn prima, maar de compatible inktpatronen worden door onze printer niet geaccepteerd, (Epson Stylus office bx630 fw)
voor ons dus goedkoop is duurkoop.

Jopie 13-01-2020

Snelle levering, op zondag bestend en maandagochtend vroeg geleverd. Volgende keer weer.

Marleen 10-01-2020

Nog nooit zo vlug mijn pakje, dat ik dringend nodig had, ontvangen.
ZEKER een aanrader, het prijsverschil was groot !!!

Bart 09-01-2020

Snelle service, correcte afhandeling, sterke prijs! Heel erg tevreden. Volgende keer terug!

Platteaux 08-01-2020

Beste
Heb mijn bestelling geplaatst zondagavond rond 19 uur,rond 23 uur mailtje ontvangen dat post nl pakketje had opgehaald.
Maandag rond 14 uur colli ontvangen,dit is we super snel !
Huismerkpatronen werken zoals U had beloofd.
Tot een volgende bestelling
Platteaux

J. Jansen 07-01-2020

Ik heb PrintAbout gekozen, omdat de printer snel geleverd kon worden zonder bijkomende kosten.
Tevens was de website duidelijk en overzichtelijk.

Edgar 07-01-2020

Super snel geleverd. Daarnaast prima assortiment. Kortom, een aanbeveling waard.

G.W. 06-01-2020

goed en duidelijk en een zeer goede uitleg via mail over de betaling en levering van het door mij bestelde product.

jabr 03-01-2020

Geen problemen, zoals verwacht: keurige levering van het juiste product op tijd.

Jan 03-01-2020

De brother laserprinter was bij printabout het goedkoopste deze dan ook hier besteld en gelijk de volgende ochtend geleverd, top.
Printer werkt super, wat zal ik zeggen gewoon snelle en prima service, kan deze zaak aanbevelen .

A. Knoops 02-01-2020

Alles volgens afspraak netjes en correct geleverd, perfect zeker een aanrader.

A. Knoops 02-01-2020

Alles volgens afspraak geleverd.
Zeker een aanrader voor iedereen.
Ben dan ook zeer tevreden.

Max 02-01-2020

Prettige eerste indruk op de duidelijke website. Ruime keuze en goede prijsstelling. Ook de levering ging snel ondanks de feestdagen. Jammer dat bij de levering niet even vermeld werd dat de toner in backorder stond. Scheelde een belletje naar de vriendelijke klantenservice.
Zeker een aanrader.

r.apperlo 28-12-2019

mijn bestelling is al de volgende dag geleverd .prima!!!
volgende keer ga ik weer bij printabout.nl bestellen

JpHprinten 27-12-2019

Op internet goedkoopst gevonden-en snel verzonden - alles goed geregeld door PrintAbout - snel ontvangen, waar ik van houd. Tevreden klant

Leo Vedder 27-12-2019

Perfect afgehandeld, mail: over verzendklaar, afgeleverd bij post nl, tijdstip van levering,. Op afgesproken tijd gebracht. Alles helemaal goed.
Bedankt hiervoor en prettige feest dagen en een gezond 2020 ga zo door

Rina 27-12-2019

Mooie overzichtelijke website met grote keuze en lage prijzen. Snelle verzending en keurig verpakt, kortom zeer tevreden!

Michel 24-12-2019

Gewoon helemaal prima!! Goede service, snelle verzending en een heel goed product.

Bladt 16-12-2019

Prima service
Persoonlijke aandacht
Vlotte levering
Redelijke prijs
Een aanrader

Luc 13-12-2019

Snelle en correcte afhandeling van mijn bestelling. Goede prijs/kwaliteits verhouding

Yves 12-12-2019

Ik bestelde laat op de avond een inktcartridge van Canon (dringende print nodig en de cartridge was totaal leeg), 's anderendaags begin de namiddag was de koerier er reeds met een nieuwe.
Topservice!

Ben 12-12-2019

Makkelijk bestellen, in de avond al bericht dat de printer was verzonden. De volgende dag bezorgd door de pakketdienst.

Alex 06-12-2019

Duidelijke omschrijving van het product, een goede prijs en snelle levering,

jozef danckers 03-12-2019

als Belg zijnde ben ik vaak op zoek naar betaalbare prijzen voor gekwalificeerde producten en die heb ik zeker kunnen vinden bij PrintAbout.nl. Bij deze een sterke aanrader!

G van Malestein 03-12-2019

Goedkope printer gekocht in goede staat en snel afgeleverd. Geen bezorgkosten, en goedkope inkt cartridges. Ik beveel deze winkel aan.

Andre Krull 29-11-2019

Na veel zoeken heb ik mijn cartridges bij de goedkoopste website gevonden. ' s avonds gebeld en de volgende ochtend werd de doos, keurig verpakt, afgeleverd. Sneller kan niet lijkt mij.
Tot de volgende levering PrintAbout !,!

Heidi Scheerboom 29-11-2019

Aankoop werd de zelfde dag verwerkt.Snelle levering de volgende dag in huis..Goedkoper in prijs vergelijkingen

A.J.M. Bartels 26-11-2019

Eenvoudig maar heldere en volledige info website. Snelle levering zonder opsmuk!

Henk Havekes 24-11-2019

Prijs en kwaliteit is prima .
Ze hadden de producten een dag eerder verzonden als aangegeven.
Prima communicatie.
En alles netjes verpakt en geleverd.
Ga zeker de volgende bestelling bij PrintAbout plaatsen.

JanQ 14-11-2019

Snelste levering ooit. 's Avonds om 21.00 uur besteld; de volgende ochtend om 11:45 uur de printer binnen. Deze bleek niet helemaal overeen te komen met de op website getoonde Canon MG3650 (opvolger MG3650S was geleverd). Direct chatcontact gezocht met de webshop en uitstekend en snel geholpen. Resultaat: ik behoud de printer waarmee ik superblij ben. Want dat ding doet echt alles wat hij moet doen. En dat voor die prijs! Prima. Maar de webshop moet nog worden aangepast met het juiste printermodel. Dan mag sneller. Daarom een 9.

Liliane 08-11-2019

Printer gekocht voor een mooi prijsje en een dag later perfect geleverd. SUPER BLIJ !!!!

Jopie 13 05-11-2019

Kreeg niet het bestelde nummer, maar wilde niet langer wachten.
En jammer dat telefonisch alleen bereikbaar is op werkdagen en niet in het weekend.
Ook vind ik het jammer dat er geen printer kabel was bijgesloten, moest ik er alsnog een kopen en nog langer wachten tot ik deze kon gebruiken.

P.S. wilde best een meerprijs daarvoor betalen als de kabel was bijgesloten!
Conclusie: erg jammer.

Jan 05-11-2019

Compleet aanbod tegen een concurrerende prijs.
Duidelijke website, makkelijk toegankelijk.
Vlotte afhandeling van bestellingen.

Douwe 01-11-2019

Zoals bij de vorige leveringen weer de laagste prijs, Heel snelle levering Top zaak

Rob 31-10-2019

Duidelijke site, heldere communicatie, snelle levering, goede kwaliteit van product

Rod 27-10-2019

Prijs is goed,
Artikel was op voorraad.
Zoals op de site is aangegeven, wordt de bestelling de volgende dag afgeleverd.
Geen verzendkosten worden berekend.
Artikel is netjes ingepakt.
Al met al een goede service.

cees 24-10-2019

keurige prijzen. levering i dag later dan gepland. geen USB -kabel bij printer, maar dat was bekend. canon rekent er op dat iedereen van zijn oude printer er nog 1 heeft

Bas 22-10-2019

Keurig netjes op de hoogte gehouden met de levering en de volgende dag in huis

Guy Goossens 18-10-2019

Prima opvolging geboden tijdens nabestelling en nadien goederen in prima staat afgeleverd.

Rita 16-10-2019

Het produkt vinden op de website was makkelijk en het werd ook nog eens supersnel geleverd!!

J.Stoop-Leijten 15-10-2019

Heb voor deze shop gekozen vanwege de prijs en de duidelijkheid!
Hele snelle en correcte aflevering!

AstridW 15-10-2019

All-in-one printer besteld , kwam goed en goedkoop uit test . Prima printer voor thuis gebruik . Bestelling snel en correct geleverd!

Funs Donné 14-10-2019

Overzichtelijke gebruiksvriendelijke site en service.
Ze doen wat ze beloven. Concurrerende prijzen

W.J. 13-10-2019

Gekozen voor printAbout door eerdere aankopen en goede prijs. Tevens aanbevolen door de Consumentenbond

Paul H 09-10-2019

prima prijs/kwaliteit verhouding. Vandaag besteld en op tijd 's anderendaags geleverd

Lieneke Roovers 09-10-2019

Voordelige printercartridges die snel en correct geleverd worden. Prima shop.

Nelie 08-10-2019

Wil inkt cartridges bestellen voor HP. Klik dit aan en komt er een levensgrote afbeelding van HP
met hele kleine mini lettertjes dat dit artikel geleverd wordt van hun eigen merk. dit is misleidend, Mail gestuurd en duidelijk uitgelegd dat ik HP merk wil. Zeggen ze ja mevrouw u hebt toch echt verkeerd besteld. Nu vraag je waarom grote afbeelding van HP verpakking als ze dit niet kunnen leveren en moest ook nog bijna 10 euro verzendkosten betalen. Eerst maar met Kassa komen denk ik.

R utgers 07-10-2019

Een drama via de webshop een printer en extra inkt besteld meteen via iDEAL betaald dat ging snel ook de bevestiging dat mijn bestelling de volgende dag word geleverd alleen kreeg ik de inkt wel en de printer niet
Gebeld ja was niet op voorraad maar vandaag of morgen komt het binnen na 3 dagen weer gebeld was de persoon over de inkoop niet op zijn plaats u krijgt na het weekend een mail wanneer ze eventueel kunnen leveren heb het maandag na 6 dagen opgegeven en mijn geld terug gevraagd het kan dat iets niet op voorraad is maar laat de klant dat dan meteen weten nu veel irritatie van mijn kant

Goed en niet duur 01-10-2019

Duidelijke webshop. Scherpe prijzen. Snelle levering. Goede informatie omtrent bestelstatus.

SimonT 30-09-2019

Goedkope website voor originele Canon inkt. Ik zou een 10 geven, als ze ook geen verzendkosten in rekening zouden brengen voor bestellingen boven de € 60. Levering is prima.