PrintAbout.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PrintAbout.nl.

PrintAbout.nl stelt zich voor

Sinds 2004 versturen wij vanuit onze vestiging in Moordrecht bestellingen voor zowel zakelijke- als particuliere klanten, door heel Nederland en België. Al meer dan 1.000.000 tevreden klanten gingen u voor en dat maakt PrintAbout één van de snelst groeiende printer-webshops van de Benelux. Bij ons vindt u niet alleen printers maar ook inktcartridges, toner cartridges, papier en andere printbenodigdheden. Dit maakt ons tot dé PrinterSpecialist. Heeft u een nieuwe printer nodig of zijn uw cartridges op? Wij staan altijd voor u klaar! Bij PrintAbout staat service hoog in het vaandel. Daarom streven wij naar een uitstekende klanttevredenheid, elke dag weer. Ook is PrintAbout gecertificeerd door Stichting Certificering Thuiswinkel Waarborg. Dit betekent dat wij voldoen aan een correcte werkwijze en voorwaarden die in overeenstemming zijn met relevante wet- en regelgeving alsmede de Gedragsregels Thuiswinkel Waarborg van Thuiswinkel.org. .

Deze score is berekend op basis van 13 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

5,1

Amy 22-04-2021

Zelf helemaal geen verstand van printers en dergelijke, werd ontzettend goed geholpen! Passend advies en super blij met de producten!

Ted 21-04-2021

Snelle levering. Werd vriendelijk te woord gestaan. Niet eens met de andere reviews.
Volgende keer bestel ik er weer

Savannah Van kampen 21-04-2021

Prettige service. Indien je vragen hebt helpt de klantenservice je direct. Bezorging is snel. Vaste klant erbij.

Marcel 21-04-2021

Top webshop, super snelle levering en goede kwaliteit!
DCP-L3550CDW besteld met een set huismerk toners, werken perfect.

Han 28-02-2021

Cartridges zwart voor een HP printer besteld en geleverd gekregen. Een grote klieder boel van zwarte strepen. Laatste keer dat ik daar wat geld aan over maak. Op een klacht wordt ook nog niet eens gereageerd. Afrader dus. Trap er niet in.

Dennis 25-01-2021

Bijzonder slechte ervaring en bijzonder slechte huis cartridges. Mevrouw doet heel ontspannen: dan crediteren we en moet u ze terugsturen en nieuwe bestellen.

Jaimy 23-01-2021

Printer besteld. Hij werd snel geleverd. Helaas was de printer stuk dus een mail gestuurd naar de klantenservice. Het duurde 4 dagen voordat ik antwoord kreeg. Ik moest het maar even uitzoeken met de leverancier van de printer. Vervolgens moest ik het van de leverancier oplossen met printabout. Dus weer gemaild met printabout en ik kreeg een retourlabel om de printer terug te sturen zodat ze het probleem konden onderzoeken. Op mail word niet meer geantwoord. Zit nu al 4 weken zonder printer. Hoop dat ik me geld nog terug krijg. Ga hier nooit meer iets bestellen.

Niels Kloppenburg 23-12-2020

Toner besteld via bol.com, op de printer stond dat het bestelde type paste maar helaas.
In de retour voorwaarden van bol.com staat niets over het niet open mogen maken. Dit mag dus blijkbaar niet.
Jammer van de €35.-

broekhuis 10-12-2020

Als u een printer wilt kopen kijk vooral in een normale winkel. Ik doe dat voortaan ook na mijn zeer SLECHTE ervaring met deze tent.
Service doen ze niet aan en die klantenservice- mensen kijken niet verder dan hun scooter, dwz hoe laat kan ik weg ?
heb je helemaal niets aan.

Broekhuis 03-10-2020

De bestelde printer werkte slecht en Printabout weigerde garantieservice. Moest zelf naar de leverancier om deze om te ruilen. Bestelde cartridges pasten niet en Printabout weigerde deze om te ruilen omdat deze zogenaamd 'over datum waren' . Magere kwaliteit levert Printabout i.c.m. zeer slechte service.

Hendrik 16-09-2020

Twee cartridges besteld, snelle levering, een cartridge werkte niet, binnen enkele dagen een nieuwe geleverd. die het prima doet.

Geeta 25-08-2020

Snelle levering, maar slechte service, HP printer was binnen 2 maanden stuk. In eerste instantie wilde ze hier niets aan doen en werd ik doorgestuurd naar HP. Na een klachtmail te hebben geschreven, deden ze een aanbod van een korting op een andere HP printer in open doos. Inmiddels heeft HP de printer wel kosteloos onder garantie vervangen.
Ik zal hier niets meer bestellen.

Robin 09-07-2020

zeer slechte service.
Kapot geleverde producten en ze lossen dit niet met je op, ze sturen je van het kastje naar de muur tot je het van zelf zat wordt en het er maar bij laat zitten. Hun visie is absoluut niet om jou te helpen, alleen zich zelf

ws 13-03-2020

De service en het bestelgemak zijn prima, maar de compatible inktpatronen worden door onze printer niet geaccepteerd, (Epson Stylus office bx630 fw)
voor ons dus goedkoop is duurkoop.

Jopie 13-01-2020

Snelle levering, op zondag bestend en maandagochtend vroeg geleverd. Volgende keer weer.

Marleen 10-01-2020

Nog nooit zo vlug mijn pakje, dat ik dringend nodig had, ontvangen.
ZEKER een aanrader, het prijsverschil was groot !!!

Bart 09-01-2020

Snelle service, correcte afhandeling, sterke prijs! Heel erg tevreden. Volgende keer terug!

Platteaux 08-01-2020

Beste
Heb mijn bestelling geplaatst zondagavond rond 19 uur,rond 23 uur mailtje ontvangen dat post nl pakketje had opgehaald.
Maandag rond 14 uur colli ontvangen,dit is we super snel !
Huismerkpatronen werken zoals U had beloofd.
Tot een volgende bestelling
Platteaux

J. Jansen 07-01-2020

Ik heb PrintAbout gekozen, omdat de printer snel geleverd kon worden zonder bijkomende kosten.
Tevens was de website duidelijk en overzichtelijk.

Edgar 07-01-2020

Super snel geleverd. Daarnaast prima assortiment. Kortom, een aanbeveling waard.

G.W. 06-01-2020

goed en duidelijk en een zeer goede uitleg via mail over de betaling en levering van het door mij bestelde product.

jabr 03-01-2020

Geen problemen, zoals verwacht: keurige levering van het juiste product op tijd.

Jan 03-01-2020

De brother laserprinter was bij printabout het goedkoopste deze dan ook hier besteld en gelijk de volgende ochtend geleverd, top.
Printer werkt super, wat zal ik zeggen gewoon snelle en prima service, kan deze zaak aanbevelen .

A. Knoops 02-01-2020

Alles volgens afspraak netjes en correct geleverd, perfect zeker een aanrader.

A. Knoops 02-01-2020

Alles volgens afspraak geleverd.
Zeker een aanrader voor iedereen.
Ben dan ook zeer tevreden.

Max 02-01-2020

Prettige eerste indruk op de duidelijke website. Ruime keuze en goede prijsstelling. Ook de levering ging snel ondanks de feestdagen. Jammer dat bij de levering niet even vermeld werd dat de toner in backorder stond. Scheelde een belletje naar de vriendelijke klantenservice.
Zeker een aanrader.

r.apperlo 28-12-2019

mijn bestelling is al de volgende dag geleverd .prima!!!
volgende keer ga ik weer bij printabout.nl bestellen

JpHprinten 27-12-2019

Op internet goedkoopst gevonden-en snel verzonden - alles goed geregeld door PrintAbout - snel ontvangen, waar ik van houd. Tevreden klant

Leo Vedder 27-12-2019

Perfect afgehandeld, mail: over verzendklaar, afgeleverd bij post nl, tijdstip van levering,. Op afgesproken tijd gebracht. Alles helemaal goed.
Bedankt hiervoor en prettige feest dagen en een gezond 2020 ga zo door

Rina 27-12-2019

Mooie overzichtelijke website met grote keuze en lage prijzen. Snelle verzending en keurig verpakt, kortom zeer tevreden!

Michel 24-12-2019

Gewoon helemaal prima!! Goede service, snelle verzending en een heel goed product.

Bladt 16-12-2019

Prima service
Persoonlijke aandacht
Vlotte levering
Redelijke prijs
Een aanrader

Luc 13-12-2019

Snelle en correcte afhandeling van mijn bestelling. Goede prijs/kwaliteits verhouding

Yves 12-12-2019

Ik bestelde laat op de avond een inktcartridge van Canon (dringende print nodig en de cartridge was totaal leeg), 's anderendaags begin de namiddag was de koerier er reeds met een nieuwe.
Topservice!

Ben 12-12-2019

Makkelijk bestellen, in de avond al bericht dat de printer was verzonden. De volgende dag bezorgd door de pakketdienst.

Alex 06-12-2019

Duidelijke omschrijving van het product, een goede prijs en snelle levering,

jozef danckers 03-12-2019

als Belg zijnde ben ik vaak op zoek naar betaalbare prijzen voor gekwalificeerde producten en die heb ik zeker kunnen vinden bij PrintAbout.nl. Bij deze een sterke aanrader!

G van Malestein 03-12-2019

Goedkope printer gekocht in goede staat en snel afgeleverd. Geen bezorgkosten, en goedkope inkt cartridges. Ik beveel deze winkel aan.

Andre Krull 29-11-2019

Na veel zoeken heb ik mijn cartridges bij de goedkoopste website gevonden. ' s avonds gebeld en de volgende ochtend werd de doos, keurig verpakt, afgeleverd. Sneller kan niet lijkt mij.
Tot de volgende levering PrintAbout !,!

Heidi Scheerboom 29-11-2019

Aankoop werd de zelfde dag verwerkt.Snelle levering de volgende dag in huis..Goedkoper in prijs vergelijkingen

A.J.M. Bartels 26-11-2019

Eenvoudig maar heldere en volledige info website. Snelle levering zonder opsmuk!

Henk Havekes 24-11-2019

Prijs en kwaliteit is prima .
Ze hadden de producten een dag eerder verzonden als aangegeven.
Prima communicatie.
En alles netjes verpakt en geleverd.
Ga zeker de volgende bestelling bij PrintAbout plaatsen.

JanQ 14-11-2019

Snelste levering ooit. 's Avonds om 21.00 uur besteld; de volgende ochtend om 11:45 uur de printer binnen. Deze bleek niet helemaal overeen te komen met de op website getoonde Canon MG3650 (opvolger MG3650S was geleverd). Direct chatcontact gezocht met de webshop en uitstekend en snel geholpen. Resultaat: ik behoud de printer waarmee ik superblij ben. Want dat ding doet echt alles wat hij moet doen. En dat voor die prijs! Prima. Maar de webshop moet nog worden aangepast met het juiste printermodel. Dan mag sneller. Daarom een 9.

Liliane 08-11-2019

Printer gekocht voor een mooi prijsje en een dag later perfect geleverd. SUPER BLIJ !!!!

Jopie 13 05-11-2019

Kreeg niet het bestelde nummer, maar wilde niet langer wachten.
En jammer dat telefonisch alleen bereikbaar is op werkdagen en niet in het weekend.
Ook vind ik het jammer dat er geen printer kabel was bijgesloten, moest ik er alsnog een kopen en nog langer wachten tot ik deze kon gebruiken.

P.S. wilde best een meerprijs daarvoor betalen als de kabel was bijgesloten!
Conclusie: erg jammer.

Jan 05-11-2019

Compleet aanbod tegen een concurrerende prijs.
Duidelijke website, makkelijk toegankelijk.
Vlotte afhandeling van bestellingen.

Douwe 01-11-2019

Zoals bij de vorige leveringen weer de laagste prijs, Heel snelle levering Top zaak

Rob 31-10-2019

Duidelijke site, heldere communicatie, snelle levering, goede kwaliteit van product

Rod 27-10-2019

Prijs is goed,
Artikel was op voorraad.
Zoals op de site is aangegeven, wordt de bestelling de volgende dag afgeleverd.
Geen verzendkosten worden berekend.
Artikel is netjes ingepakt.
Al met al een goede service.

cees 24-10-2019

keurige prijzen. levering i dag later dan gepland. geen USB -kabel bij printer, maar dat was bekend. canon rekent er op dat iedereen van zijn oude printer er nog 1 heeft