PrintAbout.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PrintAbout.nl.

PrintAbout.nl stelt zich voor

Sinds 2004 versturen wij vanuit onze vestiging in Moordrecht bestellingen voor zowel zakelijke- als particuliere klanten, door heel Nederland en België. Al meer dan 1.000.000 tevreden klanten gingen u voor en dat maakt PrintAbout één van de snelst groeiende printer-webshops van de Benelux. Bij ons vindt u niet alleen printers maar ook inktcartridges, toner cartridges, papier en andere printbenodigdheden. Dit maakt ons tot dé PrinterSpecialist. Heeft u een nieuwe printer nodig of zijn uw cartridges op? Wij staan altijd voor u klaar! Bij PrintAbout staat service hoog in het vaandel. Daarom streven wij naar een uitstekende klanttevredenheid, elke dag weer. Ook is PrintAbout gecertificeerd door Stichting Certificering Thuiswinkel Waarborg. Dit betekent dat wij voldoen aan een correcte werkwijze en voorwaarden die in overeenstemming zijn met relevante wet- en regelgeving alsmede de Gedragsregels Thuiswinkel Waarborg van Thuiswinkel.org. .

Deze score is gebaseerd op 79 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Danny 16-03-2024

Snelle levering met helaas het verkeerde artikel in de originele verpakking (omschrijving klopt dus geen fout van PrintAbout). Even bellen en de uiterst vriendelijke medewerker regelt in een mum van tijd de vervanging en een gratis retourzending. Dat maken we wel eens anders mee! Wat mij betreft is PrintAbout een fijne partner om mee samen te werken.
Klantenservice2865 18-03-2024

Beste Danny,

Bedankt voor deze mooie review! We vinden het geweldig om te lezen dat je tevreden bent de snelle oplossing van onze klantenservice.

Geniet van het zonnetje vandaag!

Rob 12-03-2024

Ik koop al enige tijd mijn toners bij PrintAbout. Nu ging er een eigen merk zwarte toner kapot en trok zwarte strepen. Op mijn mail werd snel gereageerd en binnen twee dagen na de melding lag er een nieuwe toner op de stoep, compleet met excuses etc. Snel en erg correct afgehandeld, probleem opgelost zonder gezeur.
Klantenservice2865 13-03-2024

Beste Rob,

Allereerst willen we je bedanken voor het delen van jouw ervaring! Uiteraard is het niet de bedoeling dat een cartridge defect raakt. Gelukkig hebben we het snel kunnen oplossen en kun je weer gerust verder printen.

We vinden het dan ook fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service! Gezellige dag gewenst!

Mar 12-03-2024

Huismerken zijn goede producten. Hele goede klantenservice ook. Problemen met pakje bezorgen door PostNl is heel goed opgelost door Nathalie van klantenservice. Terwijl het de fout was van PostNL.
Klantenservice2865 13-03-2024

Dank je wel voor je positieve feedback! Fijn dat je zo te spreken bent over onze huismerkproducten!

We doen altijd ons best om onze klanten zo goed en zo snel mogelijk te helpen. We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze service. Tot een volgende keer bij PrintAbout!

Déwa 09-03-2024

Zelf ben ik zeer tevreden over de service die Printabout aan mij geleverd heeft.
Mijn bestelling werd beschadigd en incompleet aan mij geleverd door DHL.
Toen ik hier een melding van maakte, loste Printabout het direct voor mij op door de ontbrekende inktpatronen, alsnog naar mij te sturen, zonder extra kosten.

Kortom ik ben zeer tevreden over de service van Printabout!
Klantenservice2865 11-03-2024

Bedankt voor jouw positieve beoordeling Déwa! Wat ontzettend leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over PrintAbout. We doen ons best om onze klanten zo'n positief mogelijke ervaring te bieden en we zijn blij dat jij dit zo hebt ervaren! :-)

We zien je in de toekomst graag terug en wensen je een gezellige dag toe!

Sylvia 08-03-2024

PrintAbout is een fijne winkel. Goede goedkopere huismerkcartridges in plaats van de originele. Is er iets mis mee, dan krijg je 100% garantie. Zelf weer ervaren. Top! Wat een minpuntje is, is dat de huismerkcartridges niet meer gratis worden verzonden. Dat vind ik jammer.
Klantenservice2865 11-03-2024

Beste Sylvia,

Super bedankt voor jouw leuke beoordeling, dit waarderen wij enorm! Blij te lezen dat je zo tevreden bent over onze Huismerk artikelen en onze service.

Goed nieuws! Bij een bestelling vanaf €50,- euro aan onze Huismerk producten heb je altijd gratis verzending! : )

Nog een hele fijne dag gewenst!

John Nycolaas 08-03-2024

Mijn kleurenprinter wilde niet meer, foutmelding dat één van de vier tonercartridges niet meer functioneerde. Contact opgenomen met de helpdesk, Per omgaande werd mij een nieuwe cartridge - onder garantie - toegezonden. Printer functioneert weer. Zeer tevreden over de snelle en vriendelijke afhandeling van mijn klacht.
Klantenservice2865 08-03-2024

Beste John,

Wauw, wat super leuk om te zien dat je ons het cijfer 9 geeft. Hier worden we natuurlijk heel enthousiast van. Fijn dat je vriendelijk te woord bent gestaan door onze helpdesk, zodat je nu weer verder kunt met het maken van de gewenste afdrukken. Geniet van aankomend weekend.

Frank Smijers 06-03-2024

Fijne winkel en uitstekende (snelle) levering en Service, vooral als er (kleine) zaken opgelost moeten worden
Klantenservice2865 07-03-2024

Bedankt voor je beoordeling Frank!

Een goede service en een snelle levering zijn heel belangrijk voor ons. Fijn dat jij dit goed hebt ervaren, daar worden wij blij van!

Geniet van je dag!

Team Webcare l PrintAbout

Marco 05-03-2024

Had een issue met een niet werkende cartridge. Dit bleek op afstand (instellingen op mijn printer) niet verholpen te kunnen worden. Direct zijn nieuwe cartridges toegezonden en kan later de niet functionerende cartridges terugsturen.
Prima opgelost en steeds snel reactie op mijn telefoontje en aanvullende mails.
Klantenservice2865 05-03-2024

Beste Marco,

Het doet ons goed te horen dat je tevreden bent over hoe we het probleem met de niet werkende cartridge hebben opgelost! Bij PrintAbout streven we ernaar om eventuele problemen snel en naar tevredenheid te verhelpen.

Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of ondersteuning nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om je te helpen.

Bedankt voor je positieve feedback!

Ch. 29-02-2024

Inktcartridge bleek niet goed te zijn. Print halve letters. Klantenservice gebeld en probleem voorgelegd. Zonder moeilijk te doen is besloten dat er een andere printcartridge opgestuurd moet worden. De volgende dag de nieuwe ontvangen en werkt naar behoren. Probleem is snel opgelost. Super!!
Klantenservice2865 29-02-2024

Ontzettend leuk om te lezen dat je zo tevreden bent met onze service! Super bedankt en veel print-plezier gewenst!

Nog een hele fijne dag gewenst!

jaybee 23-02-2024

Nadat mijn laser printer vorig jaar aangaf dat de de drum binnenkort diende te worden vervangen deze besteld bij Printabout. Deze werd keurig geleverd. Pas kortgeleden was de drum in de machine echt aan het eind van zijn levensduur en deze vervangen door de begin vorig jaar aangeschafte reserve drum. Daarbij heb ik de vervanging geheel volgens de handleiding uitgevoerd. Dit was geen succes; of de printer viel direct in storing of slechts één pagina werd geprint om de eerstvolgende blad te laten vastlopen. Ten einde raad deze problemen bij Printabout voorgelegd en na wat e-mail correspondentie werd geheel gratis een nieuwe drum opgestuurd! En deze werkte nog eens voortreffelijk. Printen is weer een lust! Wat mij betreft dus een pluim Voor Printabout.
Klantenservice2865 26-02-2024

Bedankt voor je beoordeling Jaybee!

Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service, daar doen we het voor. Heel graag gedaan en mocht je in de toekomst nog vragen of hulp nodig hebben, dan staan we voor je klaar.

Bedankt voor je complimenten en nog een fijne dag gewenst!

Willy Van Hombeeck (Belgie) 22-02-2024

Ik ondervond problemen met de communicatie tussen mijn HP printer en mijn computer, waardoor ik elke keer beide weer moest af- en opstarten. De melding was "printer inactief" en er was oog geen indicatie van het inktpeil meer.
Het was mij niet duidelijk of dit aan de printcartridges lag (huismerk van PrintAbout) of aan de printer zelf.
Na mijn vraag om ondersteuning, en het opsturen van enkele screenshots, heeft het technische team van PrintAbout geadviseerd dat het probleem eerder van de printer zelf moest komen, dan van de cartridges.
Dat ging heel snel, op een paar dagen had ik mijn antwoord al.
Ik ben het daar ook mee eens, want inderdaad mijn printer is wellicht al wel een jaar of 10 (of meer) oud, dus lijkt het me goed om in de komende tijd maar eens de aanschaf van een nieuwe printer in te plannen.
Een perfect rapport dus voor het PrintAbout Team.
Klantenservice2865 22-02-2024

Hartelijk dank voor het delen van je ervaring en het geven van zo'n positieve feedback aan ons team Willy!

We zijn blij te horen dat onze technische ondersteuning je snel en effectief heeft kunnen helpen met het probleem tussen je printer en computer. Bij PrintAbout streven we ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden, of het nu gaat om het oplossen van technische problemen of het adviseren over nieuwe aankopen.

Mocht je hulp nodig hebben bij het kiezen van een nieuwe printer, staan we uiteraard voor je klaar. Nogmaals bedankt voor je vertrouwen in PrintAbout en we kijken ernaar uit om je in de toekomst opnieuw van dienst te zijn. Geniet van je dag!

Birgit 21-02-2024

Ik had cartridges besteld, de kleuren cartridge deed het helaas niet. Ik ben uiterst vriendelijk geholpen, eerst via WhatsApp en daarna per mail. Toen alles oplossingen niet wilde lukken, heb ik kosteloos een nieuwe toegezonden gekregen. Daarbij zat een zakje snoepjes, een pen en blocnote als presentje. Heel attent! Ik kon de andere cartridge met een toegezonden retourlabel ook weet kosteloos retour sturen.
Super service! Enorm tevreden! Ik raad winkelen bij PrintAbout zeker aan!
Klantenservice2865 22-02-2024

Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met onze service Birgit!

We doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat al onze klanten een positieve ervaring hebben. Het doet ons goed te weten dat de oplossing naar tevredenheid is afgehandeld en dat de kleine attenties gewaardeerd worden. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of hulp nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Bedankt voor het aanbevelen van PrintAbout en voor het delen van je ervaring!

V 16-02-2024

Snelle levering, goed contact, duidelijke site. Vriendelijk geholpen via de email.
Klantenservice2865 19-02-2024

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze positieve beoordeling te plaatsen! We zijn blij om te horen dat je onze website gebruiksvriendelijk vindt, tevreden bent met onze snelle levering en te spreken bent over onze klantenservice.

We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn en wensen je een mooie dag!

Patrick 16-02-2024

Door een foutje mijnerzijds bleek een bestelling dubbel geplaatst te zijn. De site gaf echter een telefoonnummer waarop ik dit kon melden.
Ik werd niet geconfronteerd met ellenlange wachttijden doch kreeg na een kleine minuut reeds een vriendelijke medewerkster van het bedrijf aan de lijn welk de gevraagde bestelling annuleerde. De schriftelijke bevestiging volgde al even snel.

De interactie tussen deze klantendienst en de potentiële klanten van dit bedrijf mag rustig als voorbeeld worden gesteld.

Beste Patrick,

Dank je wel voor je positieve feedback! We doen altijd ons best om onze klanten zo goed en zo snel mogelijk te helpen. We zijn dan ook zeer blij om te horen dat je tevreden bent met onze service.

Tot een volgende keer bij PrintAbout!

Luc 16-02-2024

Omdat ik al een tijdje de print patronen van Print About gebruik tot algehele tevredenheid in mijn HP printer had ik onlangs een probleem met 1 patroon omdat de printer een communicatie stoornis gaf en weigerde te printen.

Ik heb dit gemeld aan de support van PrintAbout aan de hand van foto's en kreeg ik snel reactie.
Na evaluatie kreeg ik een nieuw inktpatroon en vroeg men om het defecte terug te sturen.

Over service gesproken !
Ik ben zeer tevreden over de opvolging en zal zeker in de toekomst de inktpatronen van PrintAbout blijven gebruiken.
Klantenservice2865 19-02-2024

Dank je wel voor je positieve beoordeling Luc! We doen ons best om een goede service te bieden en we zijn erg blij om te horen dat je hier tevreden over bent. We zien je graag terug voor je toekomstige printbehoeften!

Gezellige dag gewenst!

Peter 15-02-2024

Goede, snelle service. Zowel voor nieuwe printer als printerbenodigdheden. In 1 geval werkte een set huismerkcartridges niet naar behoren. Via de klantenservice werd snel de diagnose gesteld en werden snel en kosteloos de verdachte cartridges teruggenomen.
Klantenservice2865 16-02-2024

Bedankt voor je beoordeling Peter!

Wat fijn om te lezen dat je blij bent met onze service, daar doen we het voor. We vinden het tof dat je tevreden bent met de door ons geboden oplossing, wij hopen dat je nu weer snel verder kan met printen!

Een hele fijne dag gewenst!

Tandartsen Haring en ten Have 15-02-2024

Een toner was niet helemaal wat wij ervan verwachtte, bleef was vlekkerig, gebeld met de klachtenservice, geen probleem, een printje maken, opsturen en wij krijgen een nieuwe. Top! Graag ook het doorgeven onder welk nummer en wanneer is dit besteld, geef ik de verkeerde door!! Gebeld, wordt opgelost en graag de oude retour sturen, tuurlijk geen probleem. Tja, en daar ging het dus mis, eindelijk de juiste toner, en ik zet de oude toner klaar om weg te brengen, automatische piloot! Dus na 2 weken een berichtje dat zij nog niet de oude toner terug hebben, Jemig....gebeld met de klantenservice, voor deze keer laten we het zo, graag een volgende keer.......Super bedankt voor deze service!
Klantenservice2865 16-02-2024

Goedemorgen,

Vriendelijk bedankt voor deze beoordeling! Goed om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service, onze klantenservice staat altijd voor de klanten klaar! Als je in de toekomst nog vragen of ondersteuning nodig hebt, dan weet je ons te vinden!

Een fijne dag gewenst!

Paul 07-02-2024

Twee jaar geleden heb ik hier een HP printer gekocht met een aanvullende set huismerk cartridges. Bij het vervangen van de cartridges twee jaar later merkte ik dat deze het - door updates van HP - het ineens niet meer deden in mijn printer.

Een mailtje naar de klantenservice was voldoende en de cartridges werden zonder problemen binnen een paar dagen kosteloos vervangen door nieuwe, die het meteen deden in de printer!

Ik weet wel waar ik mijn volgende set printerbenodigheden bestel :)
Klantenservice2865 08-02-2024

Beste Paul,

Bedankt voor deze mooie review! We vinden het tof om te lezen dat je tevreden bent met de door ons geboden oplossing. Neem gerust opnieuw contact met ons op wanneer je onze hulp in de toekomst weer nodig hebt, we helpen je graag! :-)

Geniet van je dag!

Freek 05-02-2024

Mijn oude printer had het begeven en ik was druk opzoek naar een vervanger. Eerlijk gezegd had ik nooit gehoord van PrintAbout, maar via via vond ik op hun website uiteindelijk de printer die ik zocht, de Brother HL-1110.
Het is een mooie betaalbare en compacte printer zonder toeters en bellen en ik ben er zeer tevreden mee, hij print perfect. Ben goed en vriendelijk geholpen, het werd vrij snel ingepakt en verzonden, het personeel heeft mij vriendelijk en attent via de email op de hoogte gehouden. Uiteindelijk heb ik maar 2 dagen zonder printer gezeten, mijn hartelijke dank voor deze goede samenwerking 👍.
Klantenservice2865 05-02-2024

Beste Freek,

Wat onwijs leuk dat je de tijd genomen hebt om deze positieve review te schrijven. Fijn dat je bij ons een vervangende printer hebt gevonden welke snel in huis was. We wensen je heel veel print-plezier en hopen je in de toekomst weer terug te zien. Geniet van je avond!

Gerda Janssen 02-02-2024

Ik ben al enkele jaren vaste klant bij Printabout voor HP-inktpatronen en ben altijd uiterst tevreden geweest, zowel over de snelle levering als over de kwaliteit en prijs van het huismerk. Uitzonderlijk was er nu eentje die niet werkte, maar ik heb snel heel duidelijke tips gekregen om het probleem op te lossen, maar helaas, het lukte niet omdat er een aan foutje was. Zonder problemen had ik de dag nadien al een vervangcartridge in de brievenbus. Ik waardeer de uiterst professionele aanpak van de medewerkers van het bedrijf: zeer snel en accuraat, oplossingsgericht! Een klant voelt zich hier gesoigneerd, top!
Klantenservice2865 05-02-2024

Beste Gerda,

Bedankt voor je beoordeling. Wat tof om te lezen dat je zo'n positieve ervaring deelt met alle lezers. We vinden het belangrijk om jouw als klant goed te helpen, ook als er dingen zijn die niet goed verlopen. Een juiste oplossing is dan altijd ons doel, want elke klant is belangrijk. Veel print-plezier!

Yellow Bike 02-02-2024

Goede en vriendelijke klantenservice, en zeer snel geleverd. Yellow Bike Amsterdam gebruikt de huismerk EcoTank printerinkt. Over Epson Ecotanks zijn we ook erg tevreden, zuinig in gebruik.

Beste klant,

Onwijs bedankt voor het achterlaten van deze beoordeling. Je hebt ons een 10 gegeven. Ondanks dit hoge cijfer, blijven we natuurlijk onze service verbeteren. Dit omdat jij als klant erg belangrijk voor ons bent. Veel print-plezier gewenst en hopelijk tot een volgende keer.

Jef De Maeyer, Kapellen, België 31-01-2024

Ik heb voor PrintAbout gekozen omdat de prijzen van cartridges zeker bij de goedkopere zijn. Bij de laatste bestellingen koos ik voor het merk van de printer zelf (Canon) maar toen belde een medewerker om mij het huismerk voor te stellen dat uiteraard nog goedkoper was, zodat ik ook nog 1 of 2 extra cartridges in huis kon halen. Dat viel mee in die zin dat de cartridges écht wel pasten en hun werk deden. Een keer had ik een cartridge gekregen die, alhoewel deze voor mijn printer geschikt was, niet paste. Nadat ik contact had opgenomen kreeg ik een nieuwe cartridge, ook al was de terugzendtermijn al voorbij. Samen met excuses en nog een zakje snoep. Dat noem ik service !

Beste Jef,

Wat leuk dat je deze beoordeling hebt geplaatst. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service. Als er een probleem is, zijn wij er om dit voor je op te lossen. Hoe leuk is het dat we je dan ook nog kunnen verblijden met een leuke kaart en een zakje snoep. Dit doen we graag voor je! Fijne dag vandaag :-)

Thomas 31-01-2024

Probleem met printen.
Dit voorgelegd aan medewerkster PrintAbout.
Kreeg diverse mogelijkheden tot oplossen.
Als deze niet zouden werken zou ik een nieuw product krijgen; hetgeen per ommegaande werd geleverd.
Dus geweldige service!

Beste Thomas,

Bedankt voor het achterlaten van deze beoordeling. Je geeft ons het cijfer 9 en daar zijn wij natuurlijk heel blij mee. Zo leuk om te lezen hoe tevreden je bent over de door ons geboden service. We vonden het leuk om je van dienst te mogen zijn. Fijne dag!

Diana 31-01-2024

Zeer goede winkel met top klantenservice,probleem uitgelegd en zeer spoedig opgelost! Zeer correct, betrouwbaar en vriendelijk,wat tegenwoordig zeldzaam is,daarom deze review ,want als het niet deugt geef ik het ook aan,nou hier alles prima!
Klantenservice2865 02-02-2024

Wauw, wat tof om te lezen dat je tevreden bent over onze service Diana. Hier doen we het voor en zijn blij dat jij dit ook zo ervaart. Heel veel print-plezier gewenst en geniet alvast van je weekend.

Petach Tiqvah 10-01-2024

Bestellen via internet ging heel erg vlot, alles is overzichtelijk, de printer die ik zocht was voorradig en vooral ook nog een garantie van 3 jaar erbij is heel goed. Ik kan deze webwinkel aanbevelen bij iedereen die een goede printer zoekt.
Klantenservice2865 24-01-2024

Beste Petach,

Wat onwijs fijn dat je deze positieve beoordeling geplaatst hebt. Heel tof dat je ons het cijfer 8 hebt gegeven, bedankt! Tot de volgende keer :-)