PrintAbout.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PrintAbout.nl.

PrintAbout.nl stelt zich voor

In 2004 hebben wij ons ten doel gesteld om dé printerspecialist van de Benelux te worden. Onze visie was simpel: onze klanten zo specialistisch en professioneel mogelijk advies geven op het gebied van cartridges en printers. Heeft u een nieuwe printer nodig of zijn uw cartridges op? Wij staan altijd voor u klaar. Daarnaast zijn wij continu op de hoogte van de laatste ontwikkelingen in de markt om zo onze professionaliteit te waarborgen. Bij PrintAbout staat service hoog in het vaandel. Daarom streven wij naar een uitstekende klanttevredenheid, elke dag weer. Op TrustPilot.nl zien wij dit ook terug in onze klantbeoordelingen. Wij krijgen een beoordelingsscore van 9.0 op basis van meer dan 27.500 beoordelingen. Ook is PrintAbout gecertificeerd door Stichting Certificering Thuiswinkel Waarborg. Dit betekent dat wij voldoen aan een correcte werkwijze en voorwaarden die in overeenstemming zijn met relevante wet- en regelgeving alsmede de Gedragsregels Thuiswinkel Waarborg van Thuiswinkel.org.

Deze score is berekend op basis van 257 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.9

ronald 19-09-2017 Via de website gekocht

snelle service

Vanwege de snelle levering en de prijs. Alleen kan de verpakking van 1 inktpatroon wel wat kleiner, zodat hij door de brievenbus past.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Gilles 19-09-2017 Via de website gekocht

Top winkel.

Het is een zeer gemakkelijke en duidelijke website. Alles verliep vlot, zelfs het betalen. De inktpatronen waren goed verpakt. En zoals beloofd werd alles de volgende dag geleverd door PostNL.

Pluspunten

• Levertijd
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jari Duymelinck 18-09-2017 Via de website gekocht

Super service!

Alles was perfect op tijd geleverd (België) aan een lage prijs. Een super goede website en alles is tip top in orde! Hier bestel ik zeker nog!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

CINDY 16-09-2017 Via de website gekocht

Super Snelle levering. Helder en duidelijk.

Super snelle levering. Duidelijke website. Ik ben zeer tevreden. 100 karakters intyprn is teveel hopelijk redt ik het zo.

M *** 15-09-2017 Via de website gekocht

snelle levering

Super snelle levering voor een hele goede prijs. De levering werd vanaf bestelling tot aankomst product begeleid via de email. Dik tevreden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Joyce 14-09-2017 Via de website gekocht

Klasse, snel en correct

Doordat mijn HP printer alleen maar originele HP cartridges wil kwam ik bij Printabout terecht, één van de weinige winkels die nog mijn cartridges verkopen.
Het super attente was het feit, dat ik in de avond nog gebeld werd met de vraag of ik wel wist, dat er ook een goedkopere mogelijkheid was, n.l. hun eigen merk dat veel goedkoper is. Maar HP is zo slim, die pikt dit niet helaas, geeft dus problemen. Vond dit telefoontje zeer klantvriendelijk. Klase.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

adviesbureau 13-09-2017 Via de website gekocht

samsung printer

PrintAbout had de beste prijs voor mijn samsung printer. Bestelling, betaling met ideal en aflevering via GLS verliep probleemloos. Snel al info over aflevermoment en de mogelijkheid om afleveradres aan te passen. Stond op afgesproken tijdstip bij afleverdepot 2 minuten verderop..

Een tevreden klant 12-09-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Met een paar klikken bestelling gedaan , daarna makkelijk het geld overgemaakt. Levering daarna helemaal conform afspraak. Prima!!

Fred 09-09-2017 Via de website gekocht

Shout it out loud, choose for PrintAbout!!

Bestelling om 15.00 h, bevestiging om 17.00h, bezorging PostNl de dag erop 12.00 h !
Ik kreeg de website via een vriend die goede ervaringen had met PrintAbout, hij heeft niets teveel gezegd!

Reinder 06-09-2017 Via de website gekocht

Perfect !

De laagste prijs voor de door mij gekochte Epson-printer, een duidelijke website met alle gewenste informatie en directe levering met daarover ook alle benodigde informatie. Wat wil een mens nog meer ?

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Derktje 05-09-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Werkt snel en precies.
Zeer goede inkt patronen ook al komen deze nog niet zo veel voor hp 62
Dus in voorraad levering binnn 24 uur.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Leo 03-09-2017 Via de website gekocht

snelle levering

Cartridges zijn eenvoudig te vinden, waarbij ook alternatieven worden getoond. Daarnaast is de levering zeer snel.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

eleonora 03-09-2017 Via de website gekocht

Heel snel en heel goed geregeld.

Goedkope en snelle levering. Geen bezorgkosten en toch de goedkoopste. Prima ! Je kunt ook kiezen om achteraf te betalen.

Piet 01-09-2017 Via de website gekocht

Prima bedrijf snelle levering goed product

Een snelle levering van een goed product,
vriendelijk personeel, de volgende keer weer bij PrintAbout.nl bestellen.

printertje 31-08-2017 Via de website gekocht

Prima service

Keurig op tijd geleverd en compleet. Conform infomatie vooraf en track&trace.
Webwinkel en informatie ook duidelijk en handig in gebruik.

Patrick Damen 30-08-2017 Via de website gekocht

Snel & Correct

Duidelijke informatie over printer welke ik wilde bestellen. Snelle levering en correcte updates van bestelproces tot levering.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

G van Driel 29-08-2017 Via de website gekocht

Ze doen wat ze moeten doen.

Printer gekocht. Prijs was redelijk laag dus daarom bij PrintAbout besteld. Werd op tijd en zonder problemen geleverd. Precies zoals ik het graag zie gebeuren.

M.P. Jansen 29-08-2017 Via de website gekocht

Duidelijke site en vlotte verwerking bestelling

Bij het vergelijken van de diverse shops, springt Printabout eruit door de duidelijke site en de prijs voor het gewenste artikel.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

dirk 26-08-2017 Via de website gekocht

snel en verzorgde zending

Ik heb gekozen voor deze shop omdat het de goedkoopste aanbieder was, de reviews waren ook positief en deze shop scoorde een hoog cijfer voor hun diensten.
Mijn ervaring bij PrintAbout.nl , goed verzorgde zending en super snel zoals beschreven staat op de website. Track en trace van post nl was nog sneller dan verwacht en kwam 1 uur eerder dan de melding op de app, wat vervelend is als je dan nog niet thuis bent want dan mis je het pakket dus. In mijn geval liep dat goed af omdat ik al thuis was.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Klaverro 25-08-2017 Via de website gekocht

Ruime keuze aan printers, scherpe prijzen + snelle levering!

In een zoektocht naar een nieuwe printer kwam ik bij PrintAbout.nl uit. Hier vond ik snel en duidelijk wat ik zocht. De prijs was zeer scherp (goedkoopste op internet) en in combinatie met extra cartridges nog extra aantrekkelijk. Zondag's besteld en dinsdag keurig geleverd aan huis!
Twee kleine aandachtspunten: niet alle fabrikant acties staan op de website (zo heeft HP nu een cashback actie) en de printer werd niet in een anonieme doos geleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

nicolas 25-08-2017 Via de website gekocht

Outstanding service

I ordered a printer there. Delivered on time, the day I requested although I live in the south of Belgium. best price on the net. Support is also very efficient (especially the chat support)

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Wiel van Treek 22-08-2017 Via de website gekocht

kopen en achteraf betalen is iets van een gezond bedrijf .

printer kopen maar achteraf betalen dat geeft een goed gevoel, je weet dan dat je de producten geleverd krijgt ,en dat gaat nogal eens mis, voor mij was het in dit geval doorslag gevend, omdat het product daar niet gemaakt werd dus ik had dat product meerdere leveranciers kunnen kopen

Annannass 22-08-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Meer dan genoeg informatie na het boeken over de snelle levering van mijn printer: vrijdag besteld, zaterdag binnen. Kon ook een voordeelbundel cartridges erbij krijgen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jan 19-08-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle levering!

Na een prijsvergelijking komt Printabout er prima uit.
Ook zeer goede ervaringen met eerdere aankopen!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Viviane 18-08-2017 Via de website gekocht

Snel en efficiënt

Makkelijk online bestellen. Goedkoopste cartridges. Ook merken. Betrouwbare track & trace. Snelle levering aan huis (ook in België).

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

willem 18-08-2017 Via de website gekocht

Levertijd was slecht, afspraken waren niet nagekomen.

shop is prima, leverafspraken waren niet zoals afgesproken, artikel is op voorraad en vervolgens na 2 dagen krijg je een mail met de opmerking sorry GLS was niet komen opdagen. jammer gemiste kans. via doorlink kon ik goedkoper kopen van direct op de site zelf.... dus ook weer heel raar...

Elco 15-08-2017 Via de website gekocht

Snel en op tijd geleverd. Uitstekend.

Alles uitstekend geregeld. Bestellen, tussentijdse updates van de levering. goede prijs en snel geleverd. Bestelling was een nieuwe printer.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Alex 11-08-2017 Via de website gekocht

Grootse klasse!!

Simpel zoeken door een zeer overzichtelijk menu.
Lage prijzen en zeer veel keuze.
Bestelling volgende dag bijna compleet binnen, de rest kwam de volgende dag.
Niets wachten tot alles compleet is, opsturen wat op voorraad en de rest komt zodra binnen.
Geweldige winkel!!

KITELIGHT PRODUCTS 11-08-2017 Via de website gekocht

De beste prijs en perfecte, snelle service

Duidelijke functionele website, goede en duidelijke product omschrijvingen. Levering zoals beloofd de volgende dag

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Michel 04-08-2017 Via de website gekocht

Vlot en netjes geleverd

Zo zou het overal moeten, netjes verpakt en vooral snel geleverd. Voor herhaling vatbaar!!!!!!!!!!!!

Ploeg 04-08-2017 Via de website gekocht

Correcte én snelle service!

Alles binnen een dag, goed geregeld.. Binnnen 24 uur had ik een nieuwe Canon printer up and running!

Marja 03-08-2017 Via de website gekocht

Prima service

Vlotte afhandeling van mijn bestelling. Via mail op de hoogte gehouden van het aflevertraject Tot op het uur nauwkeurig.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Zeearend 01-08-2017 Via de website gekocht

Alles ok, zolang er geen problemen zijn!

Zoals de titel doet vermoeden...
Ik ben twee en een half jaar klant geweest, kocht in die tijd o.a. 2 kleuren laser printers van Brother, en een pak toners en cartridges. Van de eerste printer was ik relatief tevreden, wat maakt dat ik nogmaals dezelfde bestelde voor een andere locatie. De 2e heeft eigenlijk nooit de kwaliteit geleverd van de eerste. Heel veel mails, regelmatig werden toners verwisseld omdat men bij Printabout dacht dat slechte toners de oorzaak waren. Heel wat frustraties, kwaliteit met ups en downs, tot ik op een bepaald moment een grijs lijnenpatroon in de prints kreeg, wat maakt dat ze niet meer bruikbaar zijn. Men stelde toen voor om het toestel binnen te sturen om na te kijken, of om bepaalde onderdelen te vervangen (alhoewel het toestel op dat moment slechts 6200 prints op de teller had). Intussen bleek ook dat ik slechts 1 jaar garantie kreeg, omdat ik het toestel volgens hen zakelijk had aangekocht (wat niet klopt). Gezien ik telkens verwees naar eerdere mails wist men heel goed dat het probleem zich al geruime tijd stelde. Ik heb het gevoel dat men hier meer kon doen, maar voor de gemakkelijke oplossing heeft gekozen. Dit valt mij dik tegen, en heb daar mijn conclusies uit getrokken!

Het enige positieve dat ik kan zeggen is dat Printabout steeds op tijd heeft geleverd (meestal dag nadien). Mijn probleem bleef echter onopgelost.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice

Will. 01-08-2017 Via de website gekocht

Prima sevice

ik vind de snelheid van bezorgen prima. Vandaag besteld, morgen in huis
je betaalt geen bezorgkosten, dus wat er staat betaal je!

de prijs van het product dat ik besteld heb, was beduidend lager dan bij andere webshops.

de website werkt bijzonder gebruikersvriendelijk.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jan Trompet 01-08-2017 Via de website gekocht

Top service

Snel en vlot en overzichtelijke site om een bestelling te plaatsen. De dan nadien wordt het pakje al bezorgd door beleefde vriendelijke mensen. Toppie (y)

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Henk de Geus van den Heuvel 01-08-2017 Via de website gekocht

Snel en goed

HP cartridges gekocht. Beste prijs en geen verzendkosten. 's Middags besteld en de volgende dag geleverd. Dit lukt de meeste webwinkels echt niet. Ondanks de voorspellingen duurt het meestal minstens twee en vaak meer dagen voordat het bestelde product wordt geleverd. Petje af dus voor de snelle levering.

nancy 29-07-2017 Via de website gekocht

Snelle levering. Geen verrassingen.

Ik kende de site niet, dus was wat angstig om te bestellen, maar dit ging helemaal top. Goede snelle levering. Goede prijzen. Ik zal deze shop zeker weer gebruiken in de toekomst.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Peter R 28-07-2017 Via de website gekocht

Snel het juiste artikel opgestuurd

Print About bleek de goedkoopste leverancier dit keer van de Samsung toner die ik zocht. Levering verliep geheel zoals aangegeven op de website. Prima.

evert 28-07-2017 Via de website gekocht

Razend snel en correct

reeds eerder had ik goede ervaring met Printabout: op vrijdag namiddag, 16.00 uur telefonisch een printcartridge besteld ( waarvan op de site de volgende dinsdag de afleverdatum was vermeld),kreeg ik na telef. contact, deze cartridge op zaterdamorgen! al in huis!! Mijn nieuwe HP printerop maandag besteld, kreeg ik al op dinsdag geleverd!
Daar Printabout officieel (gold)dealer is van HP, kan je deelnemen aan alle cash-back acties van HP!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Wouter 28-07-2017 Via de website gekocht

Snell levering en hele goede prijs

PrintAbout eigen merk inkt besteld voor mijn nieuwe Canon Pixma TS8050
Zeer snelle levering en goede en scherpe prijs voor de geleverde hoeveelheid inkt. Veel goedkoper dan de officiële en veel te dure Canon inkt.
Kwaliteit van de inkt nog niet getest aangezien mijn Canon inkt nog niet op is, en ik verwacht geen verschil te merken in de kwaliteit.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Frits 27-07-2017 Via de website gekocht

Top service, geweldige producten

Geweldige shop, uitgebreid assortiment goedkope competitive prijzen en snelle, goedkope snelle levering

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jan 26-07-2017 Via de website gekocht

Super printer

Ik heb deze printer aangeschaft op basis van de info op de wensite. De levering was razendsnel via PostNL en keurig op de afgesproken tijd. Aansluiten was een makkie en hij print fantastisch snel en duidelijk.

I. H. 25-07-2017 Via de website gekocht

Tevreden, goede en vlotte service

Vroeger had ik op bol.com inkt besteld, ik zag dat Printabout als externe verkoper dezelfde inkt aanbood. Als ik rechtstreeks bij Printabout bestelde was dit echter een pak voordeliger, dus bestelde ik het op hun website.
De service is goed. Als Belg merk ik dat Nederlandse webshops vaak een betere service bieden dan de Belgische: snelle verzending, producten op voorraad, voordelige prijzen.
Ik had wel gekozen om het pakje op een specifieke dag te laten leveren (omdat we dan thuis zouden zijn), het werd echter vroeger geleverd. Op zich was dit niet zo'n probleem aangezien onze buurvrouw het pakje voor ons had bewaard.

Mark 25-07-2017 Via de website gekocht

Snelle bezorging

Ze hebben een duidelijke website waardoor direct het goede product geselecteerd kon worden. Verder een goede prijs en snelle bezorging!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Angeline 21-07-2017 Via de website gekocht

Duidelijke website en prima service

Ik heb mijn inktpatronen van Canon hier besteld en het is een duidelijke website. Artikelen meteen gevonden en volgende dag keurig aan huis afgeleverd

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Frade 20-07-2017 Via de website gekocht

uitstekende service

Deze shop was de goedkoopste voor de aankoop van mijn printer. De service was uitstekend. Printer was de volgende dag in huis. Via e-mail kreeg ik relevante informatie over de levering. Ook de mogelijkheid om achteraf te betalen vond ik heel prettig.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Lambrecht Josee 18-07-2017 Via de website gekocht

een van de beste onlineshop

Zeer vlotte en gemakkelijke bestelling en betaling, originele inktcartridge bij de goedkoopste op de markt, super snelle levering, igv vergissing, onmiddellijke rechtzetting en terugbetaling, maw voor iedereen een aanrader.

Jack 18-07-2017 Via de website gekocht

Top service.

Deskundige en vriendelijke medewerkers. De printer is snel geleverd tegen een scherpe prijs.
Echt een aanrader!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

HvdV 18-07-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Tijdens bestellen had deze winkel de laagste prijs.
De webshop is makkelijk en overzichtelijk, en daarnaast een snelle levering.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

GerWim 16-07-2017 Via de website gekocht

Heel net bedrijf.

Prijsgunstig tov andere aanbieders van de canonprinter. Snelle en correcte bezorging. Via de website vergeleken met andere aanbieders, en dan valt de keuze in dit geval op PrintAbout.