PrintAbout.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PrintAbout.nl.

PrintAbout.nl stelt zich voor

In 2004 hebben wij ons ten doel gesteld om dé printerspecialist van de Benelux te worden. Onze visie was simpel: onze klanten zo specialistisch en professioneel mogelijk advies geven op het gebied van cartridges en printers. Heeft u een nieuwe printer nodig of zijn uw cartridges op? Wij staan altijd voor u klaar. Daarnaast zijn wij continu op de hoogte van de laatste ontwikkelingen in de markt om zo onze professionaliteit te waarborgen. Bij PrintAbout staat service hoog in het vaandel. Daarom streven wij naar een uitstekende klanttevredenheid, elke dag weer. Op TrustPilot.nl zien wij dit ook terug in onze klantbeoordelingen. Wij krijgen een beoordelingsscore van 9.0 op basis van meer dan 27.500 beoordelingen. Ook is PrintAbout gecertificeerd door Stichting Certificering Thuiswinkel Waarborg. Dit betekent dat wij voldoen aan een correcte werkwijze en voorwaarden die in overeenstemming zijn met relevante wet- en regelgeving alsmede de Gedragsregels Thuiswinkel Waarborg van Thuiswinkel.org.

Deze score is berekend op basis van 202 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Liedepiet 16-07-2019

Hele snelle levering en keurig ontvangen wat ik besteld heb. Uitstekende webshop.

GJP 16-07-2019

Webpagina is heel duidelijk. Cartridges zijn goedkoop en worden snel geleverd.

Bianca 16-07-2019

Bestelling werd correct en snel uitgevoerd.
Meteen ook emails gedurende het traject
Van bestelling tot levering.

Sandy Harpenau 16-07-2019

Snelle levering en zoals beloofd op de juiste dag. Lage prijzen en een ruime keuze. Heel duidelijke info.

Henk 10-07-2019

Prima prijs en snelle service. Ik weet waar ik mijn cartridges vanaf nu bestel!

Hans 09-07-2019

Het aankoopproces was dik in orde. De geleverde inkt HP 920 van het eigen merk niet. Vieze vingers en een slechte afdruk.

Ruud 05-07-2019

Uitstekend en snel originele HP cartridges besteld en geleverd. Een aanrader voor iedereen met een HP printer!

U. 04-07-2019

De voordeligste keuze van mijn printerinkt en snelle afhandeling.
Ook fijn dat er geen portokosten aan de bestelling verbonden zijn.

Ronald ten Hove 29-06-2019

Het was eenvoudig om de juiste inkttanks te kiezen en deze waren binnen de aangegeven tijd geleverd. Keurig verpakt. Ik ben zeer tevreden.

Peter 28-06-2019

Makkelijke site om te bestellen, eerlijk, betaling na levering. Levering was een dag te laat maar werd wel per mail op de hoogte gehouden van de vertraging, kan gebeuren, correcte afwikkeling.

Els 's-Hertogenbosch 28-06-2019

Omdat de Printabout de goedkoopste leverancier was voor de originele HP Inktcartridge XL heb ik voor Printabout gekozen. De bezorging was gratis. De bestelling werd prompt uitgevoerd en was de andere dag binnen. Jammer genoeg was er iets fout gegaan in het magazijn en werd het huismerk geleverd. Na telefonisch contact ( er werd meteen opgenomen en geen keuzemenu hoe fijn is dat!) werd meteen de fout hersteld. Andere dag alsnog de juiste cartridge in huis. Het retour pakketje kon naar keuze gratis worden meegegeven met PostNl of afgegeven bij een pakketdienst. Overal kan iets fout gaan, maar de manier waarop het wordt opgelost is het verschil!. Prima leverancier.

AWS 27-06-2019

Laagste prijs voor het product dat ik zocht. Website overzichtelijk en bestelling eenvoudig in te voeren. Keurig op tijd ontvangen.

Rob 27-06-2019

Ben hier terecht gekomen, zoals zoveel mensen, door de iets lagere prijs voor een Brother printer. De combinatie van een goed assortiment printers met eigen inktmerk wordt goed gepresenteerd op de site. Het bestelproces verliep foutloos en de bezorging was de volgende dag zeer snel. Een nadeeltje vond ik de voorselectie van aanvullende producten bij het bestellen. Als je die niet wil, moet je ze uitvinken, en ik kan voorstellen dat (met name oudere mensen) dit over het hoofd zien. De site is gebruikersvriendelijk, maar kan ook wat herkenbaarheid verbetering van het merk gebruiken. Branding en gebruik van big data heeft bijv. koel blauw iets beter voor elkaar. Is ook kwestie van investeren.

Jeanne snoeren 24-06-2019

Goede site en leuke prijzen voor de particulier. Ook snel het goede product te vinden, en d betaling en snelle levering was ook prima.

Bea Carels 24-06-2019

Ik had de cartridge gekocht samen met de printer/scanner. De printer werd thuis bezorgd. Waarschijnlijk was de bezorger de cartridges vergeten dus kreeg ik een mail dat ik ze op kon halen. Ik had geen afhaalbericht maar wel een e-mail. Die heb ik maar uitgeprint en heb die laten zien. Na legitimatie kreeg ik t mee.

Vic 20-06-2019

Interessante prijs voor een goed product en eveneens een snelle levering, top!!!

Jacqie 20-06-2019

Ben zo tevreden over de prijs/kwaliteit en dan ook nog het gratis verzenden. De website is overzichtelijk en de bestelling ging gemakkelijk. Alles werd keurig op tijd geleverd, vandaar een 10 voor dit bedrijf.

Mark 20-06-2019

Goede prijs, snelle levering, duidelijke mailcommunicatie. Prima Gewoon goed.

Tevreden klant 17-06-2019

Bij toeval kwam ik op deze site. Zeer tevreden over levering, bestelling en de afhandeling. Geen verzendkosten. Volgende dag ontvangen. Keurig verpakt.

Kimlat 14-06-2019

Echt super snelle en keurige levering, communicatie is ook goed. Ik zou er zo weer bestellen.

Yz 13-06-2019

Ik heb een printer besteld deze heb ik goed ontvangen helaas stond op de doos dat er inkt cartridges worden meegeleverd deze heb ik echter niet kunnen vinden.
Ik heb een aantal mails verstuurd en ook geen reactie ontvangen.

Theo Rijkhoff 11-06-2019

Snelle levering en goede prijs/kwaliteitsverhouding.
Duidelijk in presentatie

Kees 11-06-2019

Verfrissend, een winkel die zich houdt aan de beloofde levertijd. Het is ook prettig om het verloop van je opdracht te kunnen volgen dankzij de verstrekte informatie. Bovendien was ik zeer tevreden over het prijspeil van het door mij gekochte artikel.

Paul 11-06-2019

Makkelijk online te bestellen en snelle levering, ben zeer tevreden. Kom zeker een volgend keer terug !

J 08-06-2019

Snelle levering volgende keer zeker weer bestellen bij PrintAbout you .
Netjes geleverd en heel goed ingepakt bij afhaalpunt afgehaald.
De ene dag besteld volgende dag geleverd Super!
En een hele goede prijs voor HP cardtridges

Henk 07-06-2019

Service in orde,alleen had ik avond levering aan gegeven en kwam er een deel in de middag en een deel in de avond,en dat terwijl het 1 order was en we extra betaald hebben voor de avond levering.Daarna wel keurig het geld voor de avond levering terug gestort gekregen.

Gerrit Schol 07-06-2019

They offered an original Epson cartridge set at the cheapest price, and it was delivered the following day

james 07-06-2019

Bestelling vlot en gemakkelijk geplaatst. Correcte opvolging van de levering. Ik wil ook geen levering "binnen de 24 u" maar liever gegroepeerde leveringen om de afgelegde km zo laag mogelijk te houden.

Helmut 04-06-2019

Op zoek naar originele Canon inktpatronen. Hier betaalde ik gemiddeld 20% minder dan op andere websites. Het was de eerste keer dat ik hier bestelde en alles verliep zeer vlot en twee dagen later had ik het in huis.

Ed 04-06-2019

Duidelijke informatie op de site. De informatie is bovendien makkelijk en snel te vinden.
Goede prijs / kwaliteit verhouding. Geen verrassingen in de prijs. De verzendkosten zijn inbegrepen.

SergeiMvW 01-06-2019

Ik had cartridges besteld voor de printer, zowel kleur als zwart. Bij levering enkel de cartridge met zwart ontvangen. De volgende dag gebeld en vriendelijk te woord gestaan. Na een kleine check op gewicht van het pakket hebben ze de kleuren cartridge nagestuurd. Iedereen maakt wel eens een foutje en deze was snel opgelost.

Flora 31-05-2019

Medewerkers zijn welwillend en beantwoorden de telefoon snel, e-mails helaas minder snel. De levering verliep erg stroef. Maandagochtend besteld, zou dinsdagochtend door GLS geleverd worden. De status bij track & trace bleef maar op hetzelfde punt hangen. Na bellen en controle bleek de printer nergens te zijn. PrintAbout heeft de printer opnieuw aangeboden (inmiddels is het dinsdag), dit keer bij PostNL. Weer een track & trace code opgevraagd via mail, en gekregen: ook deze blijft maar hangen bij "aangemeld maar nog niet in het sorteerproces", maar het tijdvak staat aangemeld als 16.00 - 18.30 uur. Tot mijn ergernis laat PostNL weten dat mijn zending vertraagd is. Zucht. Ik ga dan maar de dingen doen die ik had laten liggen om op het pakket te wachten. Als ik weer thuis ben wordt er gebeld: de printer wordt dus toch geleverd. Ik sta klaar met mijn pen om te tekenen, want dat moest: de bezorger vindt dat niet nodig. Allemachtig, waren er nog maar gewone winkels ..........

Martin 31-05-2019

Goede en duidelijke website. Snelle en correcte levering. Product was goed verpakt ter voorkoming van beschadiging.

John 31-05-2019

Snelle levering en omdat ik nog wat vragen had even gebeld. Direct en accuraat geholpen per telefoon. Complimenten hoor.

Rie 31-05-2019

Ik kwam terecht bij printAbout omdat ze volgens mijn onderzoekje het goedkoopst waren. Het toesturen met mogelijkheid van afhaalpunt verliep prima. Het geheel als goede service ervaren.

gerda 30-05-2019

vlot en netjes naar mij toegestuurd, zat in een goede verpakking , maar de cartridges erin zetten heb ik iemand anders voor moeten vragen. Wist niet hoe

Tineke 30-05-2019

Prima winkel met een duidelijke website,en een goede prijs verhouding.Snelle levering.

Jacco 28-05-2019

Via Google op basis van prijsvergelijk bij PrintAbout uitgekomen. Makkelijk bestellen, direct en continue goede communicatie, waarna snelle en keurige levering.

Is mijn 1e ervaring met PrintAbout en die geeft zeker aanleiding tot een vervolgbestelling. De positieve review is zeker verdiend!

Adam 24-05-2019

I was looking for original Canon ink at a good price. It was my first purchase from PrintAbout and I can honestly say that I`m very happy with their speedy delivery and package quality. As they write on the website "Today order and tomorrow at home", which is the truth. I ordered the afternoon and the next day at 11:30 I had delivered. Thank you PrintAbout. I will definitely be back again.

Ik was op zoek naar originele Canon-inkt tegen een goede prijs. Het was mijn eerste aankoop bij PrintAbout en ik kan eerlijk zeggen dat ik erg blij ben met hun snelle levering en pakketkwaliteit. Zoals ze schrijven op de website "Koop vandaag en morgen thuis", dat is de waarheid. Ik bestelde de middag en de volgende dag om 11:30 had ik afgeleverd. Bedankt PrintAbout. Ik zal zeker nog een keer terugkomen.

Joyce 23-05-2019

Zeer snelle levering, goede printer. Enige wat er niet bij zat was het kabeltje tussen de printer en de laptop. Misschien is dat niet standaard?

Ton Mentink 21-05-2019

Goed overzichtelijke site. Sterk concurrerende prijzen. Snelle levering en correct verpakt. En het geleverde was ook nog wat ik had verwacht.

Jo Lardenoije 21-05-2019

Snelle en betrouwbare afhandeling. Prijs en kwaliteit opper best. Jarenlange goede en gedegen ervaring in de inktsector.

Kathleen 21-05-2019

Inktcarrdidge hp 303 besteld. Goedkoopste vergeleken met anderen. Na 2 dagen al geleverd. Super service !

Martha van Dijk 20-05-2019

De communicatie gedurende de bestelling tot aan de levering is prima verlopen.

miranda 16-05-2019

een goed overzicht op de site. alles duidelijk, keuze uit merk en eigen merk. product goed verpakt. snelle levering.

Jessica 16-05-2019

Overzichtelijke site, scherp geprijsde artikelen, vlotte levering zonder verzendkosten.

Marijke 16-05-2019

Duidelijke voorwaarden, bevestiging en snelle levering van de printer. Overzichtelijke shop. I

Maxim 14-05-2019

super service! Gisteren besteld en vandaag (zaterdag) geleverd in België. Uitstekende prijs voor de originele inkt cartouches.

D.de Boeff 14-05-2019

zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding en als pre gratis verzending van mijn cartridge

Ruud 14-05-2019

Ervaring met HP Printers ,prima uitleg , duidelijke handleiding , snelle verzending , TOP