PrintAbout.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PrintAbout.nl.

PrintAbout.nl stelt zich voor

Sinds 2004 versturen wij vanuit onze vestiging in Moordrecht bestellingen voor zowel zakelijke- als particuliere klanten, door heel Nederland en België. Al meer dan 1.000.000 tevreden klanten gingen u voor en dat maakt PrintAbout één van de snelst groeiende printer-webshops van de Benelux. Bij ons vindt u niet alleen printers maar ook inktcartridges, toner cartridges, papier en andere printbenodigdheden. Dit maakt ons tot dé PrinterSpecialist. Heeft u een nieuwe printer nodig of zijn uw cartridges op? Wij staan altijd voor u klaar! Bij PrintAbout staat service hoog in het vaandel. Daarom streven wij naar een uitstekende klanttevredenheid, elke dag weer. Ook is PrintAbout gecertificeerd door Stichting Certificering Thuiswinkel Waarborg. Dit betekent dat wij voldoen aan een correcte werkwijze en voorwaarden die in overeenstemming zijn met relevante wet- en regelgeving alsmede de Gedragsregels Thuiswinkel Waarborg van Thuiswinkel.org. .

Deze score is gebaseerd op 85 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Luc 16-02-2024

Omdat ik al een tijdje de print patronen van Print About gebruik tot algehele tevredenheid in mijn HP printer had ik onlangs een probleem met 1 patroon omdat de printer een communicatie stoornis gaf en weigerde te printen.

Ik heb dit gemeld aan de support van PrintAbout aan de hand van foto's en kreeg ik snel reactie.
Na evaluatie kreeg ik een nieuw inktpatroon en vroeg men om het defecte terug te sturen.

Over service gesproken !
Ik ben zeer tevreden over de opvolging en zal zeker in de toekomst de inktpatronen van PrintAbout blijven gebruiken.
Klantenservice2865 19-02-2024

Dank je wel voor je positieve beoordeling Luc! We doen ons best om een goede service te bieden en we zijn erg blij om te horen dat je hier tevreden over bent. We zien je graag terug voor je toekomstige printbehoeften!

Gezellige dag gewenst!

Peter 15-02-2024

Goede, snelle service. Zowel voor nieuwe printer als printerbenodigdheden. In 1 geval werkte een set huismerkcartridges niet naar behoren. Via de klantenservice werd snel de diagnose gesteld en werden snel en kosteloos de verdachte cartridges teruggenomen.
Klantenservice2865 16-02-2024

Bedankt voor je beoordeling Peter!

Wat fijn om te lezen dat je blij bent met onze service, daar doen we het voor. We vinden het tof dat je tevreden bent met de door ons geboden oplossing, wij hopen dat je nu weer snel verder kan met printen!

Een hele fijne dag gewenst!

Wendy,

Tandartsen Haring en ten Have 15-02-2024

Een toner was niet helemaal wat wij ervan verwachtte, bleef was vlekkerig, gebeld met de klachtenservice, geen probleem, een printje maken, opsturen en wij krijgen een nieuwe. Top! Graag ook het doorgeven onder welk nummer en wanneer is dit besteld, geef ik de verkeerde door!! Gebeld, wordt opgelost en graag de oude retour sturen, tuurlijk geen probleem. Tja, en daar ging het dus mis, eindelijk de juiste toner, en ik zet de oude toner klaar om weg te brengen, automatische piloot! Dus na 2 weken een berichtje dat zij nog niet de oude toner terug hebben, Jemig....gebeld met de klantenservice, voor deze keer laten we het zo, graag een volgende keer.......Super bedankt voor deze service!
Klantenservice2865 16-02-2024

Goedemorgen,

Vriendelijk bedankt voor deze beoordeling! Goed om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service, onze klantenservice staat altijd voor de klanten klaar! Als je in de toekomst nog vragen of ondersteuning nodig hebt, dan weet je ons te vinden!

Een fijne dag gewenst!

Wendy,

Paul 07-02-2024

Twee jaar geleden heb ik hier een HP printer gekocht met een aanvullende set huismerk cartridges. Bij het vervangen van de cartridges twee jaar later merkte ik dat deze het - door updates van HP - het ineens niet meer deden in mijn printer.

Een mailtje naar de klantenservice was voldoende en de cartridges werden zonder problemen binnen een paar dagen kosteloos vervangen door nieuwe, die het meteen deden in de printer!

Ik weet wel waar ik mijn volgende set printerbenodigheden bestel :)
Klantenservice2865 08-02-2024

Beste Paul,

Bedankt voor deze mooie review! We vinden het tof om te lezen dat je tevreden bent met de door ons geboden oplossing. Neem gerust opnieuw contact met ons op wanneer je onze hulp in de toekomst weer nodig hebt, we helpen je graag! :-)

Freek 05-02-2024

Mijn oude printer had het begeven en ik was druk opzoek naar een vervanger. Eerlijk gezegd had ik nooit gehoord van PrintAbout, maar via via vond ik op hun website uiteindelijk de printer die ik zocht, de Brother HL-1110.
Het is een mooie betaalbare en compacte printer zonder toeters en bellen en ik ben er zeer tevreden mee, hij print perfect. Ben goed en vriendelijk geholpen, het werd vrij snel ingepakt en verzonden, het personeel heeft mij vriendelijk en attent via de email op de hoogte gehouden. Uiteindelijk heb ik maar 2 dagen zonder printer gezeten, mijn hartelijke dank voor deze goede samenwerking 👍.
Klantenservice2865 05-02-2024

Beste Freek,

Wat onwijs leuk dat je de tijd genomen hebt om deze positieve review te schrijven. Fijn dat je bij ons een vervangende printer hebt gevonden welke snel in huis was. We wensen je heel veel print-plezier en hopen je in de toekomst weer terug te zien. Geniet van je avond!

Gerda Janssen 02-02-2024

Ik ben al enkele jaren vaste klant bij Printabout voor HP-inktpatronen en ben altijd uiterst tevreden geweest, zowel over de snelle levering als over de kwaliteit en prijs van het huismerk. Uitzonderlijk was er nu eentje die niet werkte, maar ik heb snel heel duidelijke tips gekregen om het probleem op te lossen, maar helaas, het lukte niet omdat er een aan foutje was. Zonder problemen had ik de dag nadien al een vervangcartridge in de brievenbus. Ik waardeer de uiterst professionele aanpak van de medewerkers van het bedrijf: zeer snel en accuraat, oplossingsgericht! Een klant voelt zich hier gesoigneerd, top!
Klantenservice2865 05-02-2024

Beste Gerda,

Bedankt voor je beoordeling. Wat tof om te lezen dat je zo'n positieve ervaring deelt met alle lezers. We vinden het belangrijk om jouw als klant goed te helpen, ook als er dingen zijn die niet goed verlopen. Een juiste oplossing is dan altijd ons doel, want elke klant is belangrijk. Veel print-plezier!

Yellow Bike 02-02-2024

Goede en vriendelijke klantenservice, en zeer snel geleverd. Yellow Bike Amsterdam gebruikt de huismerk EcoTank printerinkt. Over Epson Ecotanks zijn we ook erg tevreden, zuinig in gebruik.

Beste klant,

Onwijs bedankt voor het achterlaten van deze beoordeling. Je hebt ons een 10 gegeven. Ondanks dit hoge cijfer, blijven we natuurlijk onze service verbeteren. Dit omdat jij als klant erg belangrijk voor ons bent. Veel print-plezier gewenst en hopelijk tot een volgende keer.

Jef De Maeyer, Kapellen, België 31-01-2024

Ik heb voor PrintAbout gekozen omdat de prijzen van cartridges zeker bij de goedkopere zijn. Bij de laatste bestellingen koos ik voor het merk van de printer zelf (Canon) maar toen belde een medewerker om mij het huismerk voor te stellen dat uiteraard nog goedkoper was, zodat ik ook nog 1 of 2 extra cartridges in huis kon halen. Dat viel mee in die zin dat de cartridges écht wel pasten en hun werk deden. Een keer had ik een cartridge gekregen die, alhoewel deze voor mijn printer geschikt was, niet paste. Nadat ik contact had opgenomen kreeg ik een nieuwe cartridge, ook al was de terugzendtermijn al voorbij. Samen met excuses en nog een zakje snoep. Dat noem ik service !

Beste Jef,

Wat leuk dat je deze beoordeling hebt geplaatst. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service. Als er een probleem is, zijn wij er om dit voor je op te lossen. Hoe leuk is het dat we je dan ook nog kunnen verblijden met een leuke kaart en een zakje snoep. Dit doen we graag voor je! Fijne dag vandaag :-)

Thomas 31-01-2024

Probleem met printen.
Dit voorgelegd aan medewerkster PrintAbout.
Kreeg diverse mogelijkheden tot oplossen.
Als deze niet zouden werken zou ik een nieuw product krijgen; hetgeen per ommegaande werd geleverd.
Dus geweldige service!

Beste Thomas,

Bedankt voor het achterlaten van deze beoordeling. Je geeft ons het cijfer 9 en daar zijn wij natuurlijk heel blij mee. Zo leuk om te lezen hoe tevreden je bent over de door ons geboden service. We vonden het leuk om je van dienst te mogen zijn. Fijne dag!

Diana 31-01-2024

Zeer goede winkel met top klantenservice,probleem uitgelegd en zeer spoedig opgelost! Zeer correct, betrouwbaar en vriendelijk,wat tegenwoordig zeldzaam is,daarom deze review ,want als het niet deugt geef ik het ook aan,nou hier alles prima!
Klantenservice2865 02-02-2024

Wauw, wat tof om te lezen dat je tevreden bent over onze service Diana. Hier doen we het voor en zijn blij dat jij dit ook zo ervaart. Heel veel print-plezier gewenst en geniet alvast van je weekend.

Petach Tiqvah 10-01-2024

Bestellen via internet ging heel erg vlot, alles is overzichtelijk, de printer die ik zocht was voorradig en vooral ook nog een garantie van 3 jaar erbij is heel goed. Ik kan deze webwinkel aanbevelen bij iedereen die een goede printer zoekt.
Klantenservice2865 24-01-2024

Beste Petach,

Wat onwijs fijn dat je deze positieve beoordeling geplaatst hebt. Heel tof dat je ons het cijfer 8 hebt gegeven, bedankt! Tot de volgende keer :-)

Driesen Automobiel 20-11-2023

Veel problemen gehad met inktcardridges van huismerk maar super service door Print-About gekregen. Printer HP na 10 maanden defect maar ontvang dadelijk een splinternieuwe. Snelle levering en super klantvriendelijk. Dankjewel !
PrintAbout.nl9819 20-11-2023

Beste klant,

Wat tof dat je ondanks de ervaren problemen een positieve review bij ons achterlaat. We vinden het belangrijk om ervoor te zorgen dat jij weer verder kunt met het maken van de afdrukken. Het doet ons goed om te lezen dat je hier zo over te spreken bent. Veel plezier met jouw nieuwe printer.

Fred Offenberg 14-11-2023

Enkele dagen geleden plaatste ik een nieuwe set inktcartridges in mijn 'Canon'-printer, in totaal 5 patronen. De laatste die ik plaatste klikte niet vast en werd aldus niet herkend door mijn apparaat. Ik vermoedde dat dit mogelijk te wijten was om een constructiefout. Ik heb de Klantenservice van 'Print About' hierover ingelicht die mij spontaan een antwoord hebben teruggestuurd met de vraag foto's te sturen van de cartridge in kwestie, wat ik dan ook onmiddellijk heb gedaan. De dag daarop kreeg ik al terug een reactie dat een nieuwe cartridge aan mij kosteloos zal worden toegezonden. Gisteren werd dan ook de beloofde zending bezorgd door PostNL. Dit getuigt alleszins van klantvriendelijkheid en perfecte service. Ik blijf zeker klant van 'Print About' !
PrintAbout.nl9819 14-11-2023

Beste Fred,

Wauw, je hebt ons beoordeeld met een 10! Dat vinden wij super.

Uiteraard is het niet de bedoeling dat een cartridge defect geleverd wordt. Gelukkig hebben we het snel voor je kunnen oplossen en kun je weer zorgeloos verder printen. We zijn blij om te horen dat je tevreden bent over de geboden oplossing en onze service.

Bedankt voor je mooie complimenten en veel print-plezier gewenst!

Kaylee

Pl 10-11-2023

Bijzonder slechte ervaring.
De bestelde toners waren al niet verpakt in een originele verpakking. Eens geopend en geïnstalleerd bleek de kwaliteit niet goed te zijn.
Vervolgens gaf men mij de opdracht om de 2de toner te testen. Ondanks dat ik aangegeven had of dit noodzakelijk was, moest dit.
De tweede was ok, maar het vertrouwen in de originaliteit van de toner was weg.
Toen weigerde men om beide toners te laten retourneren en crediteren. Slechts 1 mocht geretourneerd worden, want de andere was geopend!!!
Bijzonder slechte ervaring, los van alle verloren tijd is goedkoop, duurkoop gebleken.
Geen vervolg.
PrintAbout.nl9819 13-11-2023

Beste klant,

Bedankt voor jouw beoordeling!

Het kan inderdaad voorkomen dat producten op een andere wijze verpakt zijn, dan dat je in eerste instantie verwacht. We zullen je vast wel verteld hebben wat hiervan de reden is.

Uiteraard begrijpen wij dat je baalt wanneer de eerste toner niet goed functioneert. Dit betekent natuurlijk niet dat de rest hetzelfde zal doen. Daarom vragen we inderdaad om een tweede toner in gebruik te nemen en wat super fijn dat deze, zoals verwacht, goed functioneert.

Op een geopende, niet goed werkende toner bieden we natuurlijk garantie. Deze mocht dan ook naar ons retour. De tweede toner werkte naar behoren, waardoor je deze gewoon kunt blijven gebruiken. Het klopt dat deze niet retour kan. De reden hiervan is dat deze geopend is, maar dus ook goed functioneert.

Als je hierover nog vragen hebt, neem dan even contact op met onze klantenservice afdeling. Geniet van je dag!

Eerwin1 07-11-2023

Mijn probleem met mijn kleurencartridge is snel en naar volle tevredenheid opgelost.
xxx van Support heeft mij een gratis vervangende kleurencartridge toegestuurd.
Ik ben heel erg tevreden met de service. Top!

Beste jij!

Wat onwijs tof dat je blij bent met je aankoop bij ons. We vinden het belangrijk dat jij de geleverde producten naar tevredenheid kunt gebruiken. Wanneer dit om wat voor reden dan ook niet lukt, bieden we graag een juiste oplossing.

Frederik 01-11-2023

Ik ben jaren als klant en had dus weer cartridges besteld , deze heb ik dan ook in voorraad. Toen ik deze ging installeren bleek de kleur magenta het niet te doen. Heb geprobeerd dit te verhelpen , maar geen resultaat. Daarom contact opgenomen met klantenservice. Keurig gereageerd en heb een vervangende cartridge gekregen en deze doet het natuurlijk. Kortom goede service en goed cartridges.

Beste Frederik,

Wauw, wat zijn wij blij met het cijfer 10!

Allereerst willen we je bedanken voor je bestelling bij PrintAbout! Uiteraard is het niet de bedoeling dat een cartridge defect geleverd wordt. Gelukkig hebben we het snel kunnen oplossen onder garantie, en kun je weer zorgeloos verder printen. We vinden het dan ook fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service! Gezellige dag gewenst Frederik!

Kaylee,

Daniel 01-11-2023

Bestel al jaren mijn huismerktoners bij PrintAbout, altijd tevreden met de kwaliteit van de toners en zeker met de prijs. Deze keer had ik problemen, maar deze waren aan mijn HP printer te wijten. De klantendienst van PrintAbout heeft mij prima geholpen door mij trips en tricks aan te reiken, waardoor de problemen opgelost werden, en ik hopelijk nog lang kan genieten van mijn printer.

Beste Daniel,

Wat leuk dat je ons hebt beoordeeld met een 9! En natuurlijk dat je tevreden bent met onze service, daar doen we het voor. Heel graag gedaan en mocht je in de toekomst nog vragen of hulp nodig hebben, dan staan we voor je klaar. Bedankt voor je complimenten en nog een fijne dag gewenst!

Kaylee,

Gunther 25-10-2023

Topservice!
‘S Avonds om 21 u besteld en volgende ochtend al geleverd. De prijs ligt ook lager dan elders. Pakje was gevuld met verschillende leuke gadgets!
PrintAbout.nl9819 26-10-2023

Beste Gunther,

Bedankt voor het nemen van de tijd om een review te plaatsen. We waarderen je feedback en zijn blij dat je tevreden bent met onze prijzen en snelle levering. We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn!

Mooie dag gewenst!

Hans 25-10-2023

Printer gaf een foutmelding en was niet meer aan de praat te krijgen. Contact opgenomen met PrintAbout, waar de printer was gekocht. Bleek aan de cartridges te liggen. Wij sturen wel 2 nieuwe. Geweldige service. Vandaag de nieuwe cartridges ontvangen. De printer doet het weer!
PrintAbout.nl9819 26-10-2023

Bedankt voor je beoordeling Hans!

Wat fijn om te horen dat de nieuwe cartridges goed werken! En natuurlijk dat je tevreden bent met onze service, daar doen we het voor. Heel graag gedaan en mocht je in de toekomst nog vragen of hulp nodig hebben, dan staan we voor je klaar. Bedankt voor je complimenten en nog een fijne dag gewenst!

Rob v Zanten 18-10-2023

Ik had problemen met mijn printer. Na een goed contact met Print About is het probleem opgelost en wordt een cardridge als garantie aan mij toe gestuurd. Grote klasse .
PrintAbout.nl9819 20-10-2023

Beste Rob,

Bedankt voor je beoordeling!

Wat leuk om te lezen dat het probleem met de printer naar tevredenheid is opgelost. We wensen je veel print-plezier en hopelijk tot een volgende keer!

Frans Wiggers 17-10-2023

Omdat ik inkjet printers beu ben, heb ik uiteindelijk de overstap gemaakt naar een professionele Canon laserprinter.
Wat bij Printabout opvalt:
1. De ongelofelijk goede en gestructureerde info op hun website. Dit maakte me de keuze erg makkelijk.
2. Hun scherpe prijzen. Je krijgt echt waar voor je geld.
3. Perfecte levering via hun pakketdienst en de wijze waarop een toch zware printer verpakt wordt. Til zo'n ding maar eens in je eentje de trap op.
4. De begeleiding bij installatie en bij ingebruikname.

En de Canon printer? Die print dat het een lieve lust is. Ik produceer nu professionele prints met professionele kwaliteit.
PrintAbout.nl9819 20-10-2023

Beste Frans,

Wat tof dat je onze service met 5 sterren beoordeeld! Onwijs bedankt voor alle positieve woorden. Het doet ons goed om te lezen dat je blij bent met de website informatie, levering en hulp bij de installatie. Veel plezier met je aankoop en geniet van je dag vandaag!

Joop 16-10-2023

Beste mensen,
Bedankt voor jullie advies om jullie “eigen “cartridge’s te kopen. In eerste instantie werkten ze niet goed. De printer maakte veel herrie en bleef zoeken. Een enkele print lukte. Ik had de moed al bijna opgegeven.
Na de cartridge’s nogmaals geplaatst te hebben, de diverse stekkers losgemaakt en opnieuw aangedrukt te hebben werkt alles.
Nogmaals bedankt
PrintAbout.nl9819 17-10-2023

Beste Joop,

Wat tof dat je onze webshop met een 9 beoordeeld, bedankt voor deze positieve woorden. We hopen je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Geniet van je dag!

Erik vd moosdijk 13-10-2023

Had een huismerk toner voor mijn ledprinter besteld. Ma 10 maanden had ik deze pas nodig. Bij vervanging bleek huismerktoner niet te werken. (fout in chip). Na telefoontje dag erna gratis vervangende toner ontvangen en gratis retour Label voor defecte toner ontvangen. Kortom super sevice. Zal in de toekomst bij hun blijven bestellen.

Erik vd moosdijk
PrintAbout.nl9819 16-10-2023

Beste Erik,

Allereerst willen we je bedanken voor je bestelling bij PrintAbout! Uiteraard is het niet de bedoeling dat je een defecte toner ontvangt. Gelukkig hebben we het snel kunnen oplossen en kun je weer gerust verder printen.

We vinden het dan ook fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service! Gezellige dag gewenst!

Yge 12-10-2023

Heel erg goed geholpen door de klantenservice.
Huismerk besteld en mijn printer accepteerde dat niet.
Kreeg adequate hulp om dit probleem op te lossen en dat is gelukt!
Heel erg bedankt.
PrintAbout.nl9819 13-10-2023

Beste Yge,

Ilse 11-10-2023

Super professionele firma met top dienstverlening! Scherpe prijzen ook. Kortom een partij waar je stevig kunt op bouwen en vertrouwen 👍
PrintAbout.nl9819 11-10-2023

Beste Ilse,

Bedankt voor jouw mooie beoordeling! We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en we hopen je de volgende keer weer van dienst te mogen zijn.