PrintAbout.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PrintAbout.nl.

PrintAbout.nl stelt zich voor

Sinds 2004 versturen wij vanuit onze vestiging in Moordrecht bestellingen voor zowel zakelijke- als particuliere klanten, door heel Nederland en België. Al meer dan 1.000.000 tevreden klanten gingen u voor en dat maakt PrintAbout één van de snelst groeiende printer-webshops van de Benelux. Bij ons vindt u niet alleen printers maar ook inktcartridges, toner cartridges, papier en andere printbenodigdheden. Dit maakt ons tot dé PrinterSpecialist. Heeft u een nieuwe printer nodig of zijn uw cartridges op? Wij staan altijd voor u klaar! Bij PrintAbout staat service hoog in het vaandel. Daarom streven wij naar een uitstekende klanttevredenheid, elke dag weer. Ook is PrintAbout gecertificeerd door Stichting Certificering Thuiswinkel Waarborg. Dit betekent dat wij voldoen aan een correcte werkwijze en voorwaarden die in overeenstemming zijn met relevante wet- en regelgeving alsmede de Gedragsregels Thuiswinkel Waarborg van Thuiswinkel.org. .

Deze score is gebaseerd op 84 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Will. 01-08-2017

Prima sevice

ik vind de snelheid van bezorgen prima. Vandaag besteld, morgen in huis
je betaalt geen bezorgkosten, dus wat er staat betaal je!

de prijs van het product dat ik besteld heb, was beduidend lager dan bij andere webshops.

de website werkt bijzonder gebruikersvriendelijk.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jan Trompet 01-08-2017

Top service

Snel en vlot en overzichtelijke site om een bestelling te plaatsen. De dan nadien wordt het pakje al bezorgd door beleefde vriendelijke mensen. Toppie (y)

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Henk de Geus van den Heuvel 01-08-2017

Snel en goed

HP cartridges gekocht. Beste prijs en geen verzendkosten. 's Middags besteld en de volgende dag geleverd. Dit lukt de meeste webwinkels echt niet. Ondanks de voorspellingen duurt het meestal minstens twee en vaak meer dagen voordat het bestelde product wordt geleverd. Petje af dus voor de snelle levering.

nancy 29-07-2017

Snelle levering. Geen verrassingen.

Ik kende de site niet, dus was wat angstig om te bestellen, maar dit ging helemaal top. Goede snelle levering. Goede prijzen. Ik zal deze shop zeker weer gebruiken in de toekomst.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Peter R 28-07-2017

Snel het juiste artikel opgestuurd

Print About bleek de goedkoopste leverancier dit keer van de Samsung toner die ik zocht. Levering verliep geheel zoals aangegeven op de website. Prima.

evert 28-07-2017

Razend snel en correct

reeds eerder had ik goede ervaring met Printabout: op vrijdag namiddag, 16.00 uur telefonisch een printcartridge besteld ( waarvan op de site de volgende dinsdag de afleverdatum was vermeld),kreeg ik na telef. contact, deze cartridge op zaterdamorgen! al in huis!! Mijn nieuwe HP printerop maandag besteld, kreeg ik al op dinsdag geleverd!
Daar Printabout officieel (gold)dealer is van HP, kan je deelnemen aan alle cash-back acties van HP!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Wouter 28-07-2017

Snell levering en hele goede prijs

PrintAbout eigen merk inkt besteld voor mijn nieuwe Canon Pixma TS8050
Zeer snelle levering en goede en scherpe prijs voor de geleverde hoeveelheid inkt. Veel goedkoper dan de officiële en veel te dure Canon inkt.
Kwaliteit van de inkt nog niet getest aangezien mijn Canon inkt nog niet op is, en ik verwacht geen verschil te merken in de kwaliteit.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Frits 27-07-2017

Top service, geweldige producten

Geweldige shop, uitgebreid assortiment goedkope competitive prijzen en snelle, goedkope snelle levering

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jan 26-07-2017

Super printer

Ik heb deze printer aangeschaft op basis van de info op de wensite. De levering was razendsnel via PostNL en keurig op de afgesproken tijd. Aansluiten was een makkie en hij print fantastisch snel en duidelijk.

I. H. 25-07-2017

Tevreden, goede en vlotte service

Vroeger had ik op bol.com inkt besteld, ik zag dat Printabout als externe verkoper dezelfde inkt aanbood. Als ik rechtstreeks bij Printabout bestelde was dit echter een pak voordeliger, dus bestelde ik het op hun website.
De service is goed. Als Belg merk ik dat Nederlandse webshops vaak een betere service bieden dan de Belgische: snelle verzending, producten op voorraad, voordelige prijzen.
Ik had wel gekozen om het pakje op een specifieke dag te laten leveren (omdat we dan thuis zouden zijn), het werd echter vroeger geleverd. Op zich was dit niet zo'n probleem aangezien onze buurvrouw het pakje voor ons had bewaard.

Mark 25-07-2017

Snelle bezorging

Ze hebben een duidelijke website waardoor direct het goede product geselecteerd kon worden. Verder een goede prijs en snelle bezorging!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Angeline 21-07-2017

Duidelijke website en prima service

Ik heb mijn inktpatronen van Canon hier besteld en het is een duidelijke website. Artikelen meteen gevonden en volgende dag keurig aan huis afgeleverd

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Frade 20-07-2017

uitstekende service

Deze shop was de goedkoopste voor de aankoop van mijn printer. De service was uitstekend. Printer was de volgende dag in huis. Via e-mail kreeg ik relevante informatie over de levering. Ook de mogelijkheid om achteraf te betalen vond ik heel prettig.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Lambrecht Josee 18-07-2017

een van de beste onlineshop

Zeer vlotte en gemakkelijke bestelling en betaling, originele inktcartridge bij de goedkoopste op de markt, super snelle levering, igv vergissing, onmiddellijke rechtzetting en terugbetaling, maw voor iedereen een aanrader.

Jack 18-07-2017

Top service.

Deskundige en vriendelijke medewerkers. De printer is snel geleverd tegen een scherpe prijs.
Echt een aanrader!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

HvdV 18-07-2017

Snelle levering

Tijdens bestellen had deze winkel de laagste prijs.
De webshop is makkelijk en overzichtelijk, en daarnaast een snelle levering.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

GerWim 16-07-2017

Heel net bedrijf.

Prijsgunstig tov andere aanbieders van de canonprinter. Snelle en correcte bezorging. Via de website vergeleken met andere aanbieders, en dan valt de keuze in dit geval op PrintAbout.

G 15-07-2017

super service

via internet, gewoon geprobeerd en voor herhaling vatbaar, snelle service, beloofd wat ze schriijven

Esther 14-07-2017

Print-about: een betrouwbare leverancier.

Scherpe prijs, geen verzendkosten, snelle levering. De site is overzichtelijk
Kortom: een tevreden klant.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

morayno 14-07-2017

erg goede service

Enorm goede en correcte service werkte iedereen maar op deze manier.
De volgende keer wordt het weer de webshop van printaboutit

Marleen 13-07-2017

Perfect

Alles is verlopen zoals het moest, pakket is bezorgd zoals aangegeven en alles was zoals besteld. Ook goed verpakt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Henk 12-07-2017

Snel geleverd en niet duur

Al jaren koop ik mijn originele Brother printerinkt bij PrintAbout. De goedkoopste volgens Kieskeurig en dat klopt ook. Heel snel geleverd. Toen er een keer iets mis liep, werd het razendsnel opgelost. Dik tevreden dus. De printer kwam destijds ook via PrintAbout trouwens...
Als je klant bent, kun je via een oude bestelling nog gemakkelijker opnieuw bestellen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Monk61 11-07-2017

Prompte levering, goede prijs.

Vlot en gebruiksvriendelijk gevonden wat ik zocht. Zeer snelle afhandeling, de volgende dag in huis. Voordelig geprijsd ten opzichte van de concurrentie.

Pluspunten

• Levertijd
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Dolf Booij 10-07-2017

Levering Brotherprinter

Uitstekende prijs , flexibele leveringsmogelijkheden en attente reactie van klantenservice op informatievraag.

A. de Kruijf 09-07-2017

Prima webshop

Makkelijke website, goede informatie verstrekking over de status van de bestelling en de levering en keurig thuis bezorgt.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -