PrintAbout.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PrintAbout.nl.

PrintAbout.nl stelt zich voor

Sinds 2004 versturen wij vanuit onze vestiging in Moordrecht bestellingen voor zowel zakelijke- als particuliere klanten, door heel Nederland en België. Al meer dan 1.000.000 tevreden klanten gingen u voor en dat maakt PrintAbout één van de snelst groeiende printer-webshops van de Benelux. Bij ons vindt u niet alleen printers maar ook inktcartridges, toner cartridges, papier en andere printbenodigdheden. Dit maakt ons tot dé PrinterSpecialist. Heeft u een nieuwe printer nodig of zijn uw cartridges op? Wij staan altijd voor u klaar! Bij PrintAbout staat service hoog in het vaandel. Daarom streven wij naar een uitstekende klanttevredenheid, elke dag weer. Ook is PrintAbout gecertificeerd door Stichting Certificering Thuiswinkel Waarborg. Dit betekent dat wij voldoen aan een correcte werkwijze en voorwaarden die in overeenstemming zijn met relevante wet- en regelgeving alsmede de Gedragsregels Thuiswinkel Waarborg van Thuiswinkel.org. .

Deze score is gebaseerd op 84 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Ruslana 06-06-2017

Superservice!

Printabout biedt de beste service in combinatie met laagste prijzen! Snelle ververking van bestelling, informering over de status van bestelling, snelle aflevering! Echte aanrader!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Stans 01-06-2017

Goed product voor 1/3 van de prijs in de winkel!

Goed product, goedkoop en bovendien snel geleverd zonder verzendkosten. Prima toch?
Wat wil je nog meer?

Boekenventje 29-05-2017

Prima service

Snelle verzending, kreeg wat ik bestelde in prima staat. Werd verwittigd wanneer de bestelling onderweg was en de levering liep perfect. Zal zeker nog hier bestellen indien ik wat nodig heb.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Meat Grade 29-05-2017

Uitstekende en snelle service met een scherpe prijs !

Zoals in de titel reeds aangegeven ! PrintAbout levert een uitstekende en snelle service tegen een scherpe prijs ! Een zeer goede combinatie !

Marco Olsman 29-05-2017

Leuke website

Ik vind het een mooie webshop. Ik kwam er terecht omdat ik opgelicht eerst door ene Wietse van 123inkt. Hij bood me eerst 10% korting op dezelfde Canon printer die ik ook bij PrintAbout heb besteld. Ik zei zou graag het aankomende weekend er even over na willen denken maar kom er zeker op terug. Moest toch een nieuwe printer hebben. En potverdikke .. bij hrt vokgende gesprek trekt hij de 10% korting weer in. Terwijl ik vrijdags nog een keer na hebt gevraagd het is de Canon printer met 10% korting? Ja zeker! Als ik na Wietse vroeg kreeg ik de korting. Maar hij had een fout gemaakt waarschijnlijk en moest de korting annuleren en intrekken voor mij. Maar daar is niks over gezegd. Daarom heb ik de bestelling geannuleerd. Maar Wietse heeft express de bestelling een x niet geannuleerd want die stond nog actief.. En zou die nog moeten betalen. Maar ik heb via kieskeurig uitgezocht prijs enz...
Zodoende kwam ik bij u terecht
Ik voel mij opgelicht door 123inkt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

wendy 26-05-2017

Alles naar verwachting!

Printabout heeft een overzichtelijke site, goede prijs, snelle levering, betalingswijze diverse keuzes.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

raven 26-05-2017

perfecte service

site is overzichtelijk, service is snel en precies volgens schema. Kreeg snel mail met overzicht en tijdschema leveren.

uitstekende service 24-05-2017

goede service, bestellen dag nadien ontvangen

hp inktpatronen besteld, goede service en prijs kwaliteit uitstekend. Deze bestelling was voor de eerste maal en voor herhaling vatbaar

tobo 19-05-2017

Sneele en vlotte levering

Beste prijs, super snelle levering, wat kan men nog meer verwachten. Tegelijk cartridges van hun merk besteld, werken zeer goed. Een aanrader.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

BJ 18-05-2017

Bestelling geleverd zoals beloofd

De website sprong er bij de prijs van dit product gunstiger uit. Bovendien werden er geen leveringskosten in rekening gebracht. Bestelling werd geleverd binnen de aangegeven periode.

M. 17-05-2017

Goed, zoals gewoonlijk.

Net als vorige keren krijg je bij Printabout gewoon snel de juiste spullen die je besteld hebt. Keurig verpakt. Met de track & trace code is je pakje te volgen. Optie zelf ophalen mag ook wel een optie zijn bij bestellen.

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Chris 16-05-2017

Service valt tegen

Ik had een printer besteld. Deze geïnstalleerd, maar hij deed het niet. Ik moest de printer terug sturen waarna het weken duurde voor ik hem weer terug had. Hij was in die tussentijd schoongemaakt en na gezien. Ik had het service gevonden als ik per ommegaande een nieuwe goed werkende printer had toegestuurd gekregen, daar had ik tenslotte voor betaald. Ik kon niet meer van mijn bestelling af. Jammer...

Ben joele 13-05-2017

Super service

Goede prijs geen verzendkosten super snelle levering overzichtelijke website makkelijk hulp menu zeeroverzichttelijk

danny 13-05-2017

snel thuis bezorgt

goede huis merk inktpatronen geven wel niet aan hoeveel inkt er in zit
na het plaatsen maar werken goed

Pluspunten

• Levertijd
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Reggy 12-05-2017

Snelle service

Origineel HP printer inktcartridges gekocht.
Goede prijs snelle levering, betaling op factuur achteraf is gratis. Prima!

bruins 12-05-2017

dikke voldoende

Printabout doet wat het moet doen. Geen gedoe, gewoon leveren. en daarbij nog een een leuk logo van een inktvis. :), dus een dikke voldoende

A B te Amsterdam 12-05-2017

Beetje warrige gang van zaken wat betreft de bezorg dag.

Prettig dat je op rekening kunt bestellen. Site was warrig wat betreft de bezorgdag, ik stelde een andere dag in dan de eerstvolgende maar kreeg bij de bevestiging toch weer de eerst volgende te zien. Mailtje naar de klantenservice werd niet meteen beantwoord; uiteindelijk kwam het pakje toch op de gewenste dag.

Nicole 12-05-2017

Goede survise

Inkt gehaald hier goedkoopste en snel geleverd en goed verpakt. Dus ik ben zeer tevreden en geen verzendkosten

Adriaan 10-05-2017

Uitstekende prijs/kwaliteit, zeer snel

Zeer snelle levering van 1 printer en div. andere benodigde supplies, concurrerend qua prijs, overzichtelijke site. Zeer tevreden!

Raymond Jansen 08-05-2017

Mooie duidelijke site, goede prijzen, maar wel te laat!

Via Kieskeurig gekozen voor een site met goede prijzen en goede service. Helaas is mijn (1e) bestelling wel te laat geleverd. Ik weet niet of dit de schuld is van PostNL of PrintAbout, maar het blijft zo dat ik er op heb zitten wachten, voor niets...

Voor de rest prima!

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• Levertijd

Ger 05-05-2017

Snelle service

Duidelijke website met snelle levering voor een zeer goede prijs. 's Avonds laat besteld en toch de dag erna geleverd. Verder zeer duidelijke informatie over de levering via de site van PostNL. Een aanrader.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Willy 04-05-2017

Prima ervaring

Zeer scherpe prijs voor cartridges Maxify printer. Levering ging netjes, ik was wat teleurgesteld dat ik bij bestellen op vrijdagavond om 18 uur de levering pas op dinsdag kreeg, want ergens op de site staat voor 21 uur besteld de volgende dag in huis. Maar ik kan me ook wel weer voorstellen dat een vrijdagavond anders werkt.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

E.P van Maren 04-05-2017

alles correct en op tijd aangelevert.

De prijsstelling was gunstig en de snelle levering.Het was eenvoudig te bestellen.De informatie omtrent het product was helder en afdoende.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Paul 01-05-2017

snelle service

Heb deze winkel gekozen omwille van de goede prijs, en de levering is ook snel. Je weet meteen bij de bestelling op welke dag de levering aankomt, indien nodig kan je toch voor een andere dag kiezen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Bert Ruijzendaal 29-04-2017

Helemaal TOP

Duidelijke shop met een heldere structuur. Makkelijk zoeken en ook duidelijke extra info over de printer. De prijs is ook één van de scherpste onder de webshops..

Printer is ook keurig de volgende dag geleverd. Enige nadeel is dat de e-mail met tracer pas
's avonds laat binnenkomt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -