PrintAbout.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PrintAbout.nl.

PrintAbout.nl stelt zich voor

Sinds 2004 versturen wij vanuit onze vestiging in Moordrecht bestellingen voor zowel zakelijke- als particuliere klanten, door heel Nederland en België. Al meer dan 1.000.000 tevreden klanten gingen u voor en dat maakt PrintAbout één van de snelst groeiende printer-webshops van de Benelux. Bij ons vindt u niet alleen printers maar ook inktcartridges, toner cartridges, papier en andere printbenodigdheden. Dit maakt ons tot dé PrinterSpecialist. Heeft u een nieuwe printer nodig of zijn uw cartridges op? Wij staan altijd voor u klaar! Bij PrintAbout staat service hoog in het vaandel. Daarom streven wij naar een uitstekende klanttevredenheid, elke dag weer. Ook is PrintAbout gecertificeerd door Stichting Certificering Thuiswinkel Waarborg. Dit betekent dat wij voldoen aan een correcte werkwijze en voorwaarden die in overeenstemming zijn met relevante wet- en regelgeving alsmede de Gedragsregels Thuiswinkel Waarborg van Thuiswinkel.org. .

Deze score is gebaseerd op 84 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Petra 08-07-2017

snelle service

Kwam bij PrintAbout via vergelijkingssite voor printers omdat zij de goedkoopste waren t.a.v. de door mij gekozen printer. De bestelling verliep eenvoudig en ik kon zelf aangeven wanneer het pakket bezorgd zou worden, dat vond ik erg prettig. Afhandeling van de bestelling verliep ook goed, de spullen zaten goed verpakt en de factuur had ik digitaal ontvangen. Printer en aanverwante zaken zijn prima geleverd en al snel in gebruik genomen.

Ester 07-07-2017

Geheel aan de verwachting voldaan!

Ik had inktpatronen nodig en PrintAbout biedt deze aan voor een gunstige prijs en bezorging de volgende dag. Betaling kon achteraf. Helemaal super!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jill 07-07-2017

Zeer nette en snelle service.

Zij houden je op de hoogte over het bestelproces. Leveren snel uit. Geen verzendkosten.
Verder hanteren ze een concurrerende prijs. Zo zijn ze dikwijls zelfs goedkoper dan bijvoorbeel coolblue.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Peter 06-07-2017

In een woord: Geweldige service

Goede voorlichting en goede service. Ook goede nazorg Perfect geleverd. Volgens aangegeven tijstip door tnt

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

jan 06-07-2017

klasse

gemakkelijk te bestellen, snelle levering in een keurige verpakking en achteraf te betalen, in enkele woorden helemaal top

Gerard 04-07-2017

al voor de 3de maal top

huismerk inktcassettes zijn even goed als merk inktcassetes
artikels duidelijk op te zoeken
vlotte & snelle services en dat tegen de beste prijs

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Marcel 03-07-2017

snelle levering met track en Trace

Vrijdags na 9.00 uur besteld en toch binnen twee werkdagen geleverd. zeer goede informatie voorziening over de mail over de status van de pakketverzorging.

Telsendo 30-06-2017

Uitstekende kennismaking met PrintAbout

Via Kieskeurig ben ik bij PrintAbout gekomen voor de aankoop van een nieuwe printer. Ik vond een prima product tegen een goede prijs dat snel geleverd werd.
Ik kom zeker bij deze webshop terug.

Administratiekantoor Nico Bonfrere VOF 26-06-2017

snelle levering - ik zal weer bestellen.

Mijn vaste leverancier voor kantoormaterialen kon het gewenst product niet naar tevredenheid leveren. Ik ben zoek gegaan naar een nieuwe leverancier voor de benodigde Brother inktcartridge en uitgekomen bij PrintAbout. De bestelling ging probleemloos en het product werd per omgaande geleverd tegen een zeer goede prijs. Ik zal hier zeker opnieuw bestellen.

Hansje 26-06-2017

Zo moet het

Canon printer gekocht. Precies wat je hoopt: simpel betalen via IDEAL, snelle en correcte levering, uitpakken, aansluiten, klaar!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• -

Piet 23-06-2017

goede service

enkel spijtig dat levering 1 dag te laat was.
waarom een surplus indien betaald wordt met kedietkaart

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Koos Kiela 23-06-2017

De printer werd netjes binnen de afgesproken tijd geleverd

Ik heb voor PrintAbout gekozen omdat de prijs van de printer die ik wilde hebben zeer gunstig was. De printer donderdagavond na 10 uur besteld en hij werd zaterdag erop netjes op tijd geleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ruud 23-06-2017

Slechte informatie misleiding op de site

Op vrijdag voor 2100 uur gesteld zat geleverd staat op de site , in de praktijk word dat dus dinsdag ik noem dat misleiding daarom een 1

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Officiele reactie van PrintAbout 23-06-2017

Beste Ruud,

Hartelijk dank voor uw beoordeling.
Helaas kunnen wij dit niet in ons systeem nagaan, waardoor wij u willen vragen om een mail te sturen naar klantenservice@printabout.
Graag hierbij het ordernummer van uw bestelling vermelden.

In afwachting van uw mail.

Het PrintAbout Team

Bis 22-06-2017

Snelle levering!

Bij aankoop was deze winkel het goedkoopst. Bestellen ging op een logische manier, waarbij ze rekening hielden met tijdstip van levering. Deze kon je gewoon kenbaar maken tijdens het bestelproces, alsook tijdens het controletelefoontje over de levering.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

yuna wellness 21-06-2017

Online aankoop HP printer prima verlopen

Printer van HP aangekocht tegen een zeer concurrentiële prijs. Zeer snelle levering. Alles correct verlopen. Bij eerste aankoop dien je vooraf te betalen (wordt je telefonisch gemeld) en kan je na levering niet betalen. Begrijpelijk, werd echter niet vermeld in de online aankoopprocedure, anders had ik met MasterCard betaald. Maar is maar een klein minpuntje. Telefonistes trouwens heel vriendelijk.

E Akkerman 20-06-2017

Afspraak is afspraak

Perfecte service. Na bestelling nog even gebeld of ik het juiste produkt bestelt heb. Nog een extra email gekregen met een aanbieding voor toners, aangezien de printers met half volle toners geleverd worden door de fabrikanten.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Mus 16-06-2017

Goed!

Goed service! makkelijk en goedkoop besteld. snel en goed geleverd. Dus zeker een aanrader om artikelen te bestellen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

G. Op het veld 13-06-2017

Erg snel en goedkoop

Om 21:00 uur via kieskeurig Printabout gevonden omdat ze de goedkoopste aanbieder waren van de door mij gezochte cartridge. 21:10 uur bestelling geplaatst, 21:11 uur de bevestiging en de volgende dag 's ochtends in de brievenbus. Zo hoort het!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Manfred 13-06-2017

Snelle, beloofde levering

Bestellen was gemakkelijk, levering binnen de beloofde tijd, alles ontvangen wat ik besteld had, niks mis mee dus!

Marus 12-06-2017

Snelle goede levering, aandacht voor de klant

De Samsung printer hier aangeschaft, mede omdat ik als zakelijke gebruiker op rekening kon kopen. Ik heb de printer nu al een paar maanden en hij bevalt prima. Ben pas nog gebeld met de vraag of ik tevreden was met mijn printer en ik eventueel nog toner nodig had.

P. 11-06-2017

ontevreden

Niet binnen 24 uur ontvangen, zoals men zegt. Had donderdags besteld kreeg het pas 5 dagen later. Toen ik erover had gebeld s' maandags, toen moest het nog verstuurd worden. Dus op dinsdag ontvangen. Geen excuus briefje of een presentje bij de bestelling. Dat valt mij wel tegen.

Officiele reactie van PrintAbout 12-06-2017

Geachte heer/ mevrouw,

Vervelend om te horen dat uw bestelling te laat geleverd is.
Wij adviseren u om hierover contact op te nemen met PrintAbout.
U kunt ons mailen op klantenservice@printabout.nl.

Alvast bedankt.

Het PrintAbout team

Carla Chambel 10-06-2017

Awesome service! Quick and accurate!

Dear sirs, although I still do not dominate Dutch language as I would like, I have to say that these guys know exactly what to do to have customers satisfied.
Awesome customer attention and accuracy on the goods description online.
Certainly to consider in future acquisitions!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ger 09-06-2017

Niet op tijd

Vandaag voor 21.00 uur besteld, de volgende dag bezorgd? Echt niet! De printer werd een dag later pas bezorgd.

BRAM 06-06-2017

Snelle levering, goede prijs

Goedkoopste optie voor mijn originele cartridges van HP. Snelle levering en via mail op de hoogte gehouden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

M.Edens 06-06-2017

Snelle levering

Snelle levering en netjes verpakt en correcte afwikkeling het bestelde art is ook daadwerkelijk het bestelde en niet een B merk of iets dergelijks.
Enige dat niet mogelijk is dat men per ideal kan betalen of achteraf.
Verder beveel ik printabout aan.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Betaalmogelijkheden