PrintAbout.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PrintAbout.nl.

PrintAbout.nl stelt zich voor

Sinds 2004 versturen wij vanuit onze vestiging in Moordrecht bestellingen voor zowel zakelijke- als particuliere klanten, door heel Nederland en België. Al meer dan 1.000.000 tevreden klanten gingen u voor en dat maakt PrintAbout één van de snelst groeiende printer-webshops van de Benelux. Bij ons vindt u niet alleen printers maar ook inktcartridges, toner cartridges, papier en andere printbenodigdheden. Dit maakt ons tot dé PrinterSpecialist. Heeft u een nieuwe printer nodig of zijn uw cartridges op? Wij staan altijd voor u klaar! Bij PrintAbout staat service hoog in het vaandel. Daarom streven wij naar een uitstekende klanttevredenheid, elke dag weer. Ook is PrintAbout gecertificeerd door Stichting Certificering Thuiswinkel Waarborg. Dit betekent dat wij voldoen aan een correcte werkwijze en voorwaarden die in overeenstemming zijn met relevante wet- en regelgeving alsmede de Gedragsregels Thuiswinkel Waarborg van Thuiswinkel.org. .

Deze score is gebaseerd op 84 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

De Schrijver Viviane 06-10-2017

Geweldige service

Veel sites bezocht en uiteindelijk is print about de goedkoopste van allemaal. Je hoeft zelfs geen verzendingskosten te betalen. Levering na 2 dagen = SUPER. Factuur achteraf betalen = SUPER aangezien wij liever eerst ontvangen en dan pas betalen, wat je op veel sites NIET hebt, meestal moet je vooraf betalen wat niet altijd resulteert in goede ontvangst van producten en/of moeilijkheden met terugsturen en aanpassen van betaalde bedrag. Een aanrader voor Jan en Alleman :D

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Paul Jansen 05-10-2017

Snelle levering

Goede prijs en zeer snelle levering.
Gewoon helemaal niks mis mee, zou er de volgende keer weer bestellen

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

Piet 03-10-2017

geen poespas, snelle levering

probleemloos bestellen en snelle levering.
Duidelijke site met genoeg keuzemogelijkheden in zowel origineel als huismerk

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

AA Jansen 02-10-2017

Goedkoop en snel geleverd

Brother labelprinter gekocht voor €42,-, was behoorlijk goedkoop (bijna €30,- goedkoper dan bij coolblue).

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Gert r 02-10-2017

Super service

Duidelijke site. Afhandeling zonder verrassingen, super snel. Goede prijs. Kortom, geen opmerkingen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jos 02-10-2017

Snelle levering volgens afspraak, duidelijke afspraken, correcte afhandeling. Site erg overzichtelijk. Eerstvolgende dag de spullen binnen

M. Wobma 01-10-2017

Slechte service, printer defect bij aankomst

Ik ben niet tevreden over de dienstverlening/service. Ik heb een nieuwe printer besteld die bij levering al defect bleek te zijn.
Na telefonisch contact met PrintAbout werd ik direct doorverwezen naar Samsung.
Na meerdere keren contact met Samsung heb ik het defecte apparaat op hun kantoor in Moordrecht gebracht ter reparatie.
Na twee weken ontving ik een mail dat ik een nieuwe printer zou ontvangen en een dag daarna een mail dat ik toch niet een nieuwe printer zou ontvangen maar de gerepareerde printer.
Nu lijkt de print/scan weer te werken.
Kortom we zijn nu 1 maand verder, ik heb een slechte start gehad met dit apparaat en ik ben hier zonder dat ik erom vroeg, veel uurtjes mee bezig ben geweest (inmiddels ook bekend bij Samsung).
Wat jammer is dat het probleem volledig bij mij werd neergelegd terwijl ik toch een nieuwe printer heb gekocht en net zoveel betaald heb (geen enkele korting) als elke andere klant. Ofwel ik weken bezig geweest (vervoer printer, meerdere telefonische contacten Samsung en wachten op een werkzame printer/scanner). De dienstverlening vind ik onvoldoende.

Robert126 30-09-2017

Goede Service

Goede levering/goede prijs/goede kwaliteit/geeft je een goede tevredenheid, ben echt tevreden en als ik weer wat nodig heb, bestel ik weer bij dit bedrijf.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

R Buis 30-09-2017

Snelle levering en goedkoop

Voor het eerst wat gekocht, maar zeer goede ervaring opgedaan.
Zowel het bestelproces als levering ging heel voorspoedig.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Fransien Tromp 30-09-2017

De goedkoopste!

Snelle levering ('s avonds om 20.00 uur besteld volgende dag in huis), keurig verpakt, goedkoopste originele HP cartridges en een overzichtelijke website.
We werden ook uitstekend op de hoogte gehouden, via e-mail, wanneer het pakket bij Postnl afgeleverd werd en met track en trace hoe laat het ongeveer bezorgd zou worden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Itsme 28-09-2017

Prima

Alles zoals beloofd en voor een ongelooflijk lage prijs! Dus goedkoop, goed spul, uitstekend verpakt en snel geleverd. Wat kun je meer wensen?

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

debbie 25-09-2017

Snelle levering, makkelijke site

De voordeligste winkel voor mijn canon cartridges. Makkelijk te bestellen en de volgende dag in huis. Super!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Gerrit 25-09-2017

snel en goedkoop

snelle levering, overzichtelijke factuur, niet duur
werd goed op de hoogte gehouden waar de bestelling zich bevond

Familie 23-09-2017

Snelle zorgvuldige bezorging

Erg snelle en prettige service. Deze printer kon ik elders niet gevonden krijgen voor dit bedrag.
Ik kon zelf de bezorgtijd kiezen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Cisca 22-09-2017

Duidelijke webshop.

Duidelijke webshop.
Ik heb op vrijdag besteld en kon jammer genoeg niet kiezen voor levering op maandag. Wel op zaterdag, maar dat is niet handig voor een bedrijf.

Arno 22-09-2017

Geweldige service

een snelle levering en een correcte afhandeling van onze bestelling, tevens was het goed en keurig op de aangeven tijd bezorgd.

Kids2 21-09-2017

Zeer zeer slecht

Loze beloftes over levering van een printer. 2 dagen later mail dat het nog meer dan 8week ging duren. Een alternatief was niet mogelijk.  Geld terug wel maar wacht al 3 dagen op het geld terug . Geen reactie van administratie.
Wel sturen ze de inkt die ik er ook bijgesteld had .Maar zonder printer onnodig
Ik vind dat je hier niks moet kopen

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van PrintAbout 28-09-2017

Beste meneer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw beoordeling.
Vervelend om te vernemen dat u niet tevreden bent over onze service.
Wij betreuren dit ten zeerste.

U kunt een mail sturen naar klantenservice@printabout.nl.
Daarna kunnen wij uitzoeken hoe dit verlopen is en u een passende oplossing bieden.

Het PrintAbout Team

P.J. Vink 20-09-2017

Gewoon goed en snel

Ik kende PrintAbout niet; bedrijf gekozen omdat de benodigde cartridges goedkoop waren. Site en bestelmethode wijzen zichzelf en je hoeft (mag wel) in tegenstelling tot andere bedrijven geen account aan te maken. Snelle levering.

ronald 19-09-2017

snelle service

Vanwege de snelle levering en de prijs. Alleen kan de verpakking van 1 inktpatroon wel wat kleiner, zodat hij door de brievenbus past.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Gilles 19-09-2017

Top winkel.

Het is een zeer gemakkelijke en duidelijke website. Alles verliep vlot, zelfs het betalen. De inktpatronen waren goed verpakt. En zoals beloofd werd alles de volgende dag geleverd door PostNL.

Pluspunten

• Levertijd
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jari Duymelinck 18-09-2017

Super service!

Alles was perfect op tijd geleverd (België) aan een lage prijs. Een super goede website en alles is tip top in orde! Hier bestel ik zeker nog!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

CINDY 16-09-2017

Super Snelle levering. Helder en duidelijk.

Super snelle levering. Duidelijke website. Ik ben zeer tevreden. 100 karakters intyprn is teveel hopelijk redt ik het zo.

M *** 15-09-2017

snelle levering

Super snelle levering voor een hele goede prijs. De levering werd vanaf bestelling tot aankomst product begeleid via de email. Dik tevreden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Joyce 14-09-2017

Klasse, snel en correct

Doordat mijn HP printer alleen maar originele HP cartridges wil kwam ik bij Printabout terecht, één van de weinige winkels die nog mijn cartridges verkopen.
Het super attente was het feit, dat ik in de avond nog gebeld werd met de vraag of ik wel wist, dat er ook een goedkopere mogelijkheid was, n.l. hun eigen merk dat veel goedkoper is. Maar HP is zo slim, die pikt dit niet helaas, geeft dus problemen. Vond dit telefoontje zeer klantvriendelijk. Klase.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

adviesbureau 13-09-2017

samsung printer

PrintAbout had de beste prijs voor mijn samsung printer. Bestelling, betaling met ideal en aflevering via GLS verliep probleemloos. Snel al info over aflevermoment en de mogelijkheid om afleveradres aan te passen. Stond op afgesproken tijdstip bij afleverdepot 2 minuten verderop..