PrintAbout.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PrintAbout.nl.

PrintAbout.nl stelt zich voor

Sinds 2004 versturen wij vanuit onze vestiging in Moordrecht bestellingen voor zowel zakelijke- als particuliere klanten, door heel Nederland en België. Al meer dan 1.000.000 tevreden klanten gingen u voor en dat maakt PrintAbout één van de snelst groeiende printer-webshops van de Benelux. Bij ons vindt u niet alleen printers maar ook inktcartridges, toner cartridges, papier en andere printbenodigdheden. Dit maakt ons tot dé PrinterSpecialist. Heeft u een nieuwe printer nodig of zijn uw cartridges op? Wij staan altijd voor u klaar! Bij PrintAbout staat service hoog in het vaandel. Daarom streven wij naar een uitstekende klanttevredenheid, elke dag weer. Ook is PrintAbout gecertificeerd door Stichting Certificering Thuiswinkel Waarborg. Dit betekent dat wij voldoen aan een correcte werkwijze en voorwaarden die in overeenstemming zijn met relevante wet- en regelgeving alsmede de Gedragsregels Thuiswinkel Waarborg van Thuiswinkel.org. .

Deze score is gebaseerd op 84 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

jamponica 27-10-2017

Uitstekende service.

Prijs en kwaliteit gaven voor mij de doorslag om bij PrinAbout de printer te bestellen. Kanttekening is wel dat de installatiehandleiding op de meegeleverde cd-rom niet erg duidelijk is. De handleiding op Google was erg helder.

René 27-10-2017

Snel en goed

Heb bij Printabout een Brother laserprinter besteld. Deze werd op de afgesproken dag bezorgd. Printer was goed verpakt en voldoet aan alle eisen. Prima koop en prima zaak.

Magda 27-10-2017

Zeer goede service.

Veel keuze en een zeer goede prijs in originele inktpatronen.
Snelle en goede levering. Kunt pakket goed opvolgen

Ferdi 26-10-2017

Voordelig en goede service

Snelle levering van betaalbare inkt. Duidelijke website zonder poespas. Prettige in de communicatie.

WJ vd Steen 26-10-2017

Goede en snelle service

Alles was goed en snelle leveringen bij een vraag over de printer per telefoon werd netjes afgehandeld.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Cindy 24-10-2017

Tevreden

Zeer tevreden.. Vandaag besteld, morgen op kantoor afgeleverd! Volgens mij aan een zeer correcte prijs..

Lordbear 24-10-2017

Attente mensen en een snelle levering

De beloofde leveringstermijn is nagekomen. Er is zelfs telefonisch contact op genomen om te wijzen op het gegeven dat het goedkoper zou zijn indien ik geen merkartikelen zou afnemen.
Wat mij betreft is er één verbeterpuntje gaarne geen toezending meer via GLS. De tijd van aflevering wordt bij Post.nl redelijk accuraat aangegeven, doch bij GLS is dit een groot vraagteken omdat er niets wordt aangegeven.

Pluspunten

• Levertijd
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Dick van der Valk 23-10-2017

Doen war is beloofd

Snelle en correcte afwikkeling..
Geeft een goed gevoel van vertrouwd handelen.
Geen vage belofte! De prijsstelling is scherp en zeker concurrerend, niet!

Roedi 23-10-2017

Geplaatste bestelling incompleet

De eerste keer dat ik bij Printabout iets bestel en gelijk gaat het mis. Bestel 5 pak papier, krijg echter 1 pak geleverd. Op de pakbon staat gecontroleerd door ...... . Gelijk maar even gebeld, vriendelijke dame belooft de rest de volgende dag te leveren. En inderdaad, bestelling was toen compleet, vandaar een 7.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice

GS 22-10-2017

Snel en correct geleverd

Duidelijke omschrijving en prijs; snel geleverd (zelfs in België) dus volledig conform aan hetgeen je verwacht van een online-shop.

Bernard 18-10-2017

Verwachtingen waargemaakt

Duidelijke website, geen verzendkosten, goedkoop (mijn artikelen), goede beoordelingen en reviews.
Opmerking, de Canon PGI-525PGBK Inktcartridge Zwart zat niet in de originele verpakking (overigens wel goed ingepakt) vermoedelijk uit een duo verpakking gehaald om op tijd te leveren. Anders hoor ik graag de reden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

corrie 18-10-2017

prima service

diverse webwinkels bezocht, maar deze kwam er het beste uit. Ook wat betreft de levering prima geregeld. Ik hoefde hier niet de hele dag voor op te wachten, maar een tijdsbestek van 3 uur en dat is heel prettig. Pakketje ook goed verpakt, dus helemaal tevreden

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ex Aequo 18-10-2017

Prima service!

Wij hebben voor PrintAbout gekozen in verband met de beschikbare voorraad van de benodigde cartridges. De website was gebruiksvriendelijk, en de levering was zoals aangegeven snel. Ze hebben zelfs nog gebeld omdat wij nieuwe klant zijn en met een voorstel voor huismerk producten.

Pluspunten

• Levertijd
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Tinne 17-10-2017

geweldige service

Ik heb inktpatronen bij PrintAbout.nl besteld omdat ze daar volgens mij het goedkoopste waren.
Vrijdag besteld en dinsdagvoormiddag geleverd.

T.M. 17-10-2017

snelle levering en goedkoper dan ergens anders

overzichtelijke website, goede prijs ten opzichte van andere aanbieders, snelle levering en gebruiksgemak website.

R Maas 16-10-2017

Verstand van printen

Ik kwam via een prijsvergelijking bij deze voor mij onbekende shop uit. Veel van de online winkels voor inkt zijn relatief gezien goed. Hier was een goede aanbieding voor en kleurensetvoordeelpakket dat ik elders alleen maar duurder kon vinden. Ik was wel verbaasd over het bestelgemak, de snelle afhandeling en opvolging van de bestelling en de betrouwbaarheid. Top!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Bas 14-10-2017

Snelle levering, goed verpakt

Product (printer) was goed verpakt. De printer werd volgens afspraak bezorgd een was ook nog goedkoper dan elders.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Hilde 14-10-2017

TOP!

Zowel de bestelling op de site als de afwerking van de levering van mijn toner waren uitstekend. Een aanrader

Dorina 13-10-2017

Snelle service !!

Ik heb gekozen voor Printabout. nl omdat zij betaalbare voordeelverpakking verkopen van printer cartridges die ik nodig had. Zeer snelle service, maar ook goede service. Alle email heel duidelijk.

m.lans 13-10-2017

goede service

goede prijs en goede service en een snelle levering verder weet ik niets negatiefs te vinden dus zou ik het zeker aan iedereen aanbevelen

loe 09-10-2017

snel, goed, goedkoopst

's avonds besteld, volgende middag thuis. goedkoper dan andere vroeger gebruikte leveranciers. Deze is de beste !

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Gerry 09-10-2017

Topbedrijf

Gewoon een absolute aanrader. Snelle levering, adequate afhandeling, prima product voor een prima prijs.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marjo 09-10-2017

Geweldige service

Correcte en snelle aflevering van product, laat in de middag besteld en volgende dag rond de middag geleverd

t.j.chao 06-10-2017

Printout een goed adres

Een heel goed adres voor carrtridges en goed koop in aanschaf snelle en goede service is zeker aanteraden

Patrick Van Nooten 06-10-2017

bestelling inktpatronen HP

Snelle en correcte levering. Aan de kwaliteit van dit product twijfel ik niet omdat ik altijd originele inktpatronen bestel. Prijs is zeer goed.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -