PrintAbout.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PrintAbout.nl.

PrintAbout.nl stelt zich voor

Sinds 2004 versturen wij vanuit onze vestiging in Moordrecht bestellingen voor zowel zakelijke- als particuliere klanten, door heel Nederland en België. Al meer dan 1.000.000 tevreden klanten gingen u voor en dat maakt PrintAbout één van de snelst groeiende printer-webshops van de Benelux. Bij ons vindt u niet alleen printers maar ook inktcartridges, toner cartridges, papier en andere printbenodigdheden. Dit maakt ons tot dé PrinterSpecialist. Heeft u een nieuwe printer nodig of zijn uw cartridges op? Wij staan altijd voor u klaar! Bij PrintAbout staat service hoog in het vaandel. Daarom streven wij naar een uitstekende klanttevredenheid, elke dag weer. Ook is PrintAbout gecertificeerd door Stichting Certificering Thuiswinkel Waarborg. Dit betekent dat wij voldoen aan een correcte werkwijze en voorwaarden die in overeenstemming zijn met relevante wet- en regelgeving alsmede de Gedragsregels Thuiswinkel Waarborg van Thuiswinkel.org. .

Deze score is gebaseerd op 84 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Koen 03-12-2017

Goede service

De laagste prijs voor mijn product en direct leverbaar en geleverd . Niet te moeilijk om te zoeken op de site .

Paul 02-12-2017

Prima geregeld!

2 inktcartridges besteld, die in de detailhandel niet zo makkelijk te kopen zijn. Alles ging perfect, goede prijs, snelle levering, veel info over de route van het pakketje. Prima geregeld!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Will 02-12-2017

goede site

overzichtelijke site met scherpe prijzen en de snelle levering maakt het helemaal goed, goed contact bij vragen. perfect

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Reinier 01-12-2017

Ik zou niet weten waarom je nog bij een ander zou kopen

Goede prijs voor de originele printer cardridge en ook geen gedoe met , neem deze want die is nog goedkoper en je krijgt meer. Nee, gewoon een strakke prijs voor kwaliteit Duidelijke webshop en goede verzendservice met doorgeven van wanneer post.nl het komt bezorgen. Top. Ik zou niet weten waarom je nog niks een ander zou kopen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Anja Teeken 01-12-2017

Snelle bezorging

Gewoon gekeken wie een goed product verkoopt tegen een goede prijs. En print about kwam er bij mij als snelste, beste en goedkoopste uit. Simpel tóg? Beter kan je t niet wensen!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Edward Karten 30-11-2017

Een TIEN voor PrintAbout.nl

100 % in orde. Perfect bedrijf. Snelle service. 's Avonds laat besteld en echt de volgende dag thuis bezorgd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Bd 29-11-2017

Goede winjrl

Prima site snelle verzending en de goedkoopste van allemaal dus wat wil je nog meer als het scheelt in de portomonee

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

schip 29-11-2017

super goede prijs

Een prima website. Een zeer snelle en juiste levering. En een super goede scherpe prijs.

annie peters 28-11-2017

prima service

alles prima verlopen. kleine opmerking, het is raar dat je, als de doos geopend is, eventueel bij terugzending niet hele factuurbedrag terug krijgt. hoe kun je controleren of het juiste in de doos zit als je die niet kunt openen???

Michiel 28-11-2017

Snelle service, goede prijzen

Ik kocht op zondag een inktcartouche voor een Canon, maandag werd deze reeds geleverd.
Heb prijzen vergeleken, bij printabout was dit toch de beste prijs.
Ik heb er ondertussen al meerdere malen besteld.
Als je doorlinkt via tweakers is de verzendkost zelfs gratis.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marco 25-11-2017

Zo hoort het!

Bestellen op site lekker eenvoudig; afhandeling van bestelling en levering precies zoals afgesproken.

Godding 24-11-2017

Volgende keer weer

Gratis verzending, wat op andere sites extra betaald moet worden bij een dergelijk bedrag. Snelle service, netjes en stabiel verpakt. Klein minpunt: ik werd gebeld met de mededeling dat ze ook 'eigen' inkt verkopen. Dat weet ik, dat verminderd bij mij enorm de printkwaliteit en daarom wil ik die niet. Vervelend dat ik werd gebeld met het verzoek om een ander product aan te schaffen dan ik wil bestellen. Ik zou Printabout bij iedereen aanbevelen en zou er zelf de volgende keer ook weer bestellen, als ze me niet iedere keer gaan bellen.. :-)

Barbara 24-11-2017

Snelle levering - lage prijzen

Bestelling inktcartridges besteld om 17.30 uur - op 24 uur levering aan huis via de Post.nl.
Je kon de levering volgen. Post.nl stuurt steeds mails wanneer het product geleverd is en de bezorger onderweg is.
Dus ook een levering in België is mogelijk en dit aan een prijs lager dan in de winkels. Je bespaart bovendien tijd en benzine.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Frank 23-11-2017

Dik in orde

Duidelijke communicatie, snelle levering. Ze deden wat ze beloofd hadden. En dat rond Sinterklaastijd. Chapeau!

Ann 23-11-2017

Snelle levering

Ik was aangenaam verrast door het grote aanbod op jullie site. Aangezien ik geen computerheld ben, verlies ik mij gemakkelijk in alle (technische) info. Jullie site maakte het mij heel gemakkelijk om te selecteren op de criteria die voor mij belangrijk waren en met de mogelijkheid om verschillende printers te vergelijken, was mijn keuze snel gemaakt.
Andere pluspunten: snelle levering en correcte administratieve afhandeling.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jaap 23-11-2017

De goedkoopste printer

Prima printer Canon MG3650. 's Avonds besteld. De andere middag al in huis. Goedkoper dan andere aanbieders.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Toon 23-11-2017

Snelle levering!

Snelle en adequate levering van de Brother printer HL-3140CW! Zondag besteld, maandag in huis! En voor de laagste prijs!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

C.Str. 22-11-2017

zeer goede ahandeling van mijn bestelling

Goede prijs; professionele afhandeling oa vanwege de tussentijdse berichtgeving over de afleveringsstatus. ik voorlopig zeker klant bij PrintAbout. Grt, C.Str.Nijmegen

peter de haas 21-11-2017

waarschuwing op de doos.

Geen volledige vergoeding van het factuur bedrag ingeval van opening van de doos of schade aan de printer. Lijkt me niet redelijk in geval dat de printer beschadigd aankomt

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• Retourproces

Ruud 20-11-2017

Snelle service

Via kieskeurig kwam ik bij printabout terecht op een hele overzichtelijke website. Kon zeer snel vinden wat ik nodig had en binnen enkele minuten was de bestelling afgerond. De volgende dag werd alles voor 10 uur bezorgd. Prima service.

Stefan 19-11-2017

Goede ervaring

Goede en duidelijke web shop.
Ze doen wat ze schrijven, 's avonds besteld de volgende dag om 17:00 uur in huis.
Printer goed geleverd en werkt naar behoren.
Dus voor mij een aanrader....goed bezig.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

wolke sieben 18-11-2017

Zeer zeer snel.

Zeer snelle levering. PrintAbout had de laagste prijzen. Website is OK, maar te veel pushen van "huismerken".

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Martin 17-11-2017

Goedkoop en supersnel geleverd

De originele inktcartridges die ik nodig had waren bij Printabout.nl veruit het goedkoopste. De bestelling op de site verliep soepel en 's middags besteld en de volgende ochtend bij een afleverpunt vlak bij mij in de buurt geleverd. Netjes nog apart een factuur ontvangen via de mail en verder, ook door PostNnl, goed op de hoogte gehouden van de voorgang. Dit was mijn eerste bestelling op deze site en dan ben je toch benieuwd hoe het loopt. Mijn ervaring is in ieder geval heel positief.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

mario 16-11-2017

levering

Prima en snelle levering zonder extra kosten. Doen wat ze zeggen. Raad ik aan om bij te bestellen. Super

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Dream 16-11-2017

een goed product bij een overzichtelijke webshop

Snelle levering zaterdag besteld s`maandags geleverd , goede prijs verhouding, overzichtelijk site een echte aanrader.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -