PrintAbout.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PrintAbout.nl.

PrintAbout.nl stelt zich voor

Sinds 2004 versturen wij vanuit onze vestiging in Moordrecht bestellingen voor zowel zakelijke- als particuliere klanten, door heel Nederland en België. Al meer dan 1.000.000 tevreden klanten gingen u voor en dat maakt PrintAbout één van de snelst groeiende printer-webshops van de Benelux. Bij ons vindt u niet alleen printers maar ook inktcartridges, toner cartridges, papier en andere printbenodigdheden. Dit maakt ons tot dé PrinterSpecialist. Heeft u een nieuwe printer nodig of zijn uw cartridges op? Wij staan altijd voor u klaar! Bij PrintAbout staat service hoog in het vaandel. Daarom streven wij naar een uitstekende klanttevredenheid, elke dag weer. Ook is PrintAbout gecertificeerd door Stichting Certificering Thuiswinkel Waarborg. Dit betekent dat wij voldoen aan een correcte werkwijze en voorwaarden die in overeenstemming zijn met relevante wet- en regelgeving alsmede de Gedragsregels Thuiswinkel Waarborg van Thuiswinkel.org. .

Deze score is gebaseerd op 84 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Dhr. Arntz 13-11-2017

Zeer snelle accurate levering en zonder extra bezorgkosten.

De afhandeling van het bestelde artikel is zeer goed te noemen. Binnen 24 uur afgeleverd en tijdens het aflevertraject wordt je goed op de hoogte gehouden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Bert 13-11-2017

Snelle levering

Bij de online bestelling op vrijdag werd aangegeven dat de inktpatronen op dinsdag zouden worden afgeleverd. Deze werden de volgende ochtend al aangeleverd. Via mailtjes werd precies aangegeven waar het pakketje was. Complimenten.

Bert 13-11-2017

Aanbevolen

Goede prijs en kwaliteitsverhouding voor originele cartridges en bovendien een snelle snelle levering

Frans Geerlings 12-11-2017

Top service en vlotte levering

Bij het bestellen van onze nieuwe printer kwamen we op de website van Print About.
Overzichtelijk en een goede vermelding zijn daar goed, ook de aanbiedingen welke bij de printer hoorde zijn duidelijk en een goede keuze.
Echt geweldig.

Danny 12-11-2017

Zeer vlotte en correcte levering. Gewoon fantastisch.

Beste koop en eenvoudig te bestellen. Een echte aanrader voor iedereen om snel en correct je cardbridge te bestellen.

Mariet 10-11-2017

Echt goede service

Ik heb voor t eerst gekocht bij PrintAbout.nl. Ben zeer tevreden. Makkelijke en overzichtelijke website. Product was hier een van de goedkoopste op de site van Kieskeurig.nl.
's Avonds rond 21:00 besteld, de volgende dag om 13:15 in huis. Product is helemaal naar wens.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Hannah 10-11-2017

Goedkoop en snel

De goedkoopste en dezelfde dag al verstuurd. Goede communicatie over levertijden etc.
Ben zeer tevreden!

Loek 09-11-2017

snelle oplossing

Oude printer volledig vastgelopen. Direct via internet bij PrintAbout een nieuwe besteld. Kostte nog minder dan een professionele cartridge-set voor de oude computer. Volgende dag snel bezorgd. Ik kon direct verder met het uitprinten van de benodigde documenten. Nu zelfs draadloos. Dus een snelle oplossing.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ruud 09-11-2017

Snel, correct en goedkoop

's avonds laat je inkt op terwijl je een belangrijks stuk voor school aan het maken bent, de bestelling was zo geregeld, de betaling ging soepel en de volgende dag postnl op de stoep met het pakketje. Helemaal top!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ton 07-11-2017

Prima levering

Groot aanbod duidelijk en voor iedereen wat wils. Duidelijke website en een snelle levering alles netjes verpakt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

HW 06-11-2017

Goede website, ruime keuze, prettige klantenservice

Via Google terecht gekomen op deze site om toner te kopen. De goedkoopste die ik kan vinden. Helaas heeft mijn printer het ondertussen begeven. Toner probleemloos geretourneerd (wel voor eigen rekening). Na overleg met de klantenservice heb ik vervolgens bij PrintAbout een printer aangeschaft. Prettig is de ruime keuze aan printers en de goede uitleg die de website biedt.

Annemieke 04-11-2017

Super snelle service!!

Op internet gevonden. De goedkoopste van alle winkels die ze aanbieden. En dan ook nog de aller snelste levering! Helemaal top!!!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

J.H.M. Blom 04-11-2017

Supersnelle levering

Moest nieuwe printerinkt hebben. Op internet gezocht en dit bedrijf gevonden. De gewenste cartridges on-line besteld en de volgende dag in huis.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Nico 04-11-2017

Printer canon MG 3650

Goedkoop en een snelle levering .
De goedkoopste winkel voor printers voor Canon printers. Voor 21.00 uur besteld de volgende dag in huis.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Chris 03-11-2017

Goedkope inktwinkel met goede service

De goedkoopste winkel voor originele cartridges voor Canon printers. Voor 21.00 uur besteld de volgende dag in huis.

JM 03-11-2017

Heldere site en goede service

De shop met goede service om snel een cartridge te kunnen bestellen en deze ook redelijk snel te krijgen geleverd.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Pipo 03-11-2017

Prijs is veel lager dan de gevestigde orde.

Prijs is meer dan uitstekend tov hun concurrenten. Het zijn gewoon originele Canon cartridges. Je bent een dief van je eigen portemonnee als je elders bestelt. Indien nodig zal ik zeker weer voor deze zaak kiezen.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

A.Kuijpers 03-11-2017

Uitstekende service

Duidelijke informatie en snelle levering. Prijs - kwaliteit uitstekend. Indien nodig zal ik zeker voor deze zaak kiezen.

M.Al Shaaban 02-11-2017

301 inkt hp

ik vind deze website heel leuk. een heel goed koop. ook snel mogelijk te stuuren. een makkelijk te bestalen en bestalen.

Fred Holtkamp 01-11-2017

Eenvoudig en snel

Het bestellen en account aanmaken gaat eenvoudig en de bestelling is keurig en snel afgehandeld. Dit is precies zoals ik het verwacht en kan het dan ook zeer aanbevelen.

Jan 31-10-2017

Snelle levering een een scherpe prijs-kwaliteit verhouding

Snelle levering van de printer en veruit de goedkoopste voor deze mooie mobiele printer. Kortom: goed zaken doen met printabout.nl

Fred 31-10-2017

Snel, vriendelijk, goede prijs

Professioneel, klant- en servicegericht. De rest van deze review schrijf ik enkel om aan het minimum van 100 karakters te komen. ;-)

Dick 31-10-2017

Goed geleverd!

Strakke levering en afhandeling. Laserprinter op vrijdag besteld, zaterdag in huis. Daar word je toch blij van?

José Vermeulen 30-10-2017

Goede service, snelle levering en betrouwbaar

Ik kocht voorheen in winkels, maar online bestellen bij PrintAbout is veel gemakkelijker; de vlotte levering, betrouwbaarheid en goede prijs maken mij tot 'vaste' klant.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Henny Rempe 27-10-2017

prima service

er waren verkeerde cartridges gestuurd maar dit is prima opgelost. Nieuwe cartridges opgetruurd(de juiste) en de verkeerde opgehaald.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -