PrintAbout.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PrintAbout.nl.

PrintAbout.nl stelt zich voor

Sinds 2004 versturen wij vanuit onze vestiging in Moordrecht bestellingen voor zowel zakelijke- als particuliere klanten, door heel Nederland en België. Al meer dan 1.000.000 tevreden klanten gingen u voor en dat maakt PrintAbout één van de snelst groeiende printer-webshops van de Benelux. Bij ons vindt u niet alleen printers maar ook inktcartridges, toner cartridges, papier en andere printbenodigdheden. Dit maakt ons tot dé PrinterSpecialist. Heeft u een nieuwe printer nodig of zijn uw cartridges op? Wij staan altijd voor u klaar! Bij PrintAbout staat service hoog in het vaandel. Daarom streven wij naar een uitstekende klanttevredenheid, elke dag weer. Ook is PrintAbout gecertificeerd door Stichting Certificering Thuiswinkel Waarborg. Dit betekent dat wij voldoen aan een correcte werkwijze en voorwaarden die in overeenstemming zijn met relevante wet- en regelgeving alsmede de Gedragsregels Thuiswinkel Waarborg van Thuiswinkel.org. .

Deze score is gebaseerd op 83 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

J.A.C. van der Born 23-02-2019

Prijs-kwaliteitverhouding zeer goed! Uitstekende en snelle levering en dat zelfs met een gratis verzending en prima verpakt! Deze winkel bevelen wij een ieder ten zeerste aan!

Dick - Katwijk aan Zee 22-02-2019

Toevallig (o.b.v. prijs / leversnelheid van de printer die ik zocht) bij PrintAbout terecht gekomen. Alles soepel afgehandeld. Toen de track & trace van PostNL niet goed bleek te werken door een medewerkster (na mijn telefoontje) bij de verzender hierover nagevraagd en ik werd binnen 5 minuten teruggebeld met de gewenste informatie. Alles prima geregeld dus (en ook nog een uitstekende printer).

Hans 22-02-2019

Snelle levering. Informatie over verzending echter pas nadat ik de bestelling al binnen had. Verder vind ik de retourvoorwaarden nogal strikt. Eigenlijk kun je niks uitproberen zonder een deel van je geld kwijt te zijn. Maar om te weten of het product bevalt zul je het toch moeten uitproberen. In mijn geval geen probleem, product bevalt, maar iha een nadeel.

Gerard 21-02-2019

Artikelen zijn makkelijk te vinden in de webshop. Snelle levering een geen verzendkosten. Prima!

M . Severens 21-02-2019

Duidelijke site met eerlijke prijzen . Ik heb zelf
de originele inkt besteld . Zondagavond besteld , maandagmorgen voor 9.00 uur al in huis .
👍🏼 Top !!

A. Deij 21-02-2019

Goed, snel en lage prijzen, zondagmiddag besteld en maandag in huis, hier zijn we heel tevreden over!

Rob 19-02-2019

Ruime keuze, makkelijke site, goede prijs/kwaliteit verhouding en geen verzendkosten

John 19-02-2019

Fijne overzichtelijke site, snelle levering, goede prijsstelling.
Ruime sortering.

Gerry Span 19-02-2019

Artikel was goedkoper dan andere shops, werd volgende dag geleverd en kon achteraf betaald worden.

Greet van der Linden 19-02-2019

De bestelling en het bezorgen was prima. Misschien een idee om 2 sets in een Koop goedkoper aan te bieden

Hank Williams 17-02-2019

Makkelijk bestellen op een goed navigeerbare site. Spullen binnen een week binnen en de huismerk-inkt werkt prima.

Mieke Welgraven 17-02-2019

Duidelijke site en snelle levering. Ga beslist vaker hier bestellen en ga het doorgeven aan familie vrienden en bekenden.

west 16-02-2019

Alles goed geregeld en belofte nakomen !! super snel alles verzonden en goed verzorgd verpakt !!

Emiel 15-02-2019

Originele verpakking, goed ingepakt
Goedkoop en geleverd volgens afgesproken plaats en tijd

Paul Schoenmaker 15-02-2019

Zeer snelle levering en netjes verpakt prijzen zijn zeer goed niet goed kan dan retour

Leo 15-02-2019

overzichtelijke site, zelf kiezen wanneer af te leveren. prijs is goed , iet te duur.

Rhee 14-02-2019

Super snelle levering van de HP cartridges voor een zeer concurrerende prijs. Kortom, helemaal Top!

Halfzweed 14-02-2019

Voor het eerst op zoek naar een toner cartridge voor mijn HP laser printer. De website van PrintAbout geeft aan dat naast de officiele HP cartridges ze ook huismerk cartridges heeft die goedkoper zijn en langer meegaan. De cartridge was snel geinstalleerd en de eerste prints zien er prima uit.
Daarnaast werd de cartridge snel geleverd, zoals beloofd.

Hank Williams 14-02-2019

Kan er nog niet veel over zeggen. Behalve dat ik op zondag 2 cartridges heb besteld en dat ze nu (op donderdag) nog steeds niet binnen zijn. Misschien dat ik de review kan vervolledigen indien en wanneer de print-inkt binnenkomt.

Ntwali 13-02-2019

Shop gekozen vanwege laagst prijs. De levering is snel. Prima communicatie schitterende service top!

Jeu 13-02-2019

De website is helder en gebruiksvriendelijk, ondersteunend bij het maken van de keuze. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Enig punt van kritiek: er werd aangegeven dat er de volgende dag zou worden bezorgd, maar dat was in mijn geval pas de 3e dag.

BouTec 13-02-2019

Op de website is makkelijk op printer te selecteren welke toner benodigd is. Bestelling is de volgende dag keurig netjes afgeleverd.

Rogier 13-02-2019

Prima winkel voor al al je printer benodigdheden. Zelf een Brother LED kleuren printer gekocht en bevalt prima, goede prijs en snel in huis.

Mevr. de Hoogh 12-02-2019

snelle levering, keurig verpakt. Vraag via chat duidelijk be- antwoord.
Op internet gevonden en goed overzicht van artikelen. Prijs voor aangekocht product prima.

Roelf Mik 11-02-2019

Het is voor de eerste keer dat ik gebeurd maak van Print About, ik ben zeer tevreden over de snelle levering en de terugkoppeling daarover.