PrintAbout.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PrintAbout.nl.

PrintAbout.nl stelt zich voor

Sinds 2004 versturen wij vanuit onze vestiging in Moordrecht bestellingen voor zowel zakelijke- als particuliere klanten, door heel Nederland en België. Al meer dan 1.000.000 tevreden klanten gingen u voor en dat maakt PrintAbout één van de snelst groeiende printer-webshops van de Benelux. Bij ons vindt u niet alleen printers maar ook inktcartridges, toner cartridges, papier en andere printbenodigdheden. Dit maakt ons tot dé PrinterSpecialist. Heeft u een nieuwe printer nodig of zijn uw cartridges op? Wij staan altijd voor u klaar! Bij PrintAbout staat service hoog in het vaandel. Daarom streven wij naar een uitstekende klanttevredenheid, elke dag weer. Ook is PrintAbout gecertificeerd door Stichting Certificering Thuiswinkel Waarborg. Dit betekent dat wij voldoen aan een correcte werkwijze en voorwaarden die in overeenstemming zijn met relevante wet- en regelgeving alsmede de Gedragsregels Thuiswinkel Waarborg van Thuiswinkel.org. .

Deze score is gebaseerd op 85 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Gerard van der Wurf 10-03-2019

Overzichtelijke website met veel informatie. Makkelijk te bestellen. En zorgvuldig en goed afgeleverd

Dries 08-03-2019

Een goede en overzichtelijke site. Alles op tijd, goed en netjes. Leuke acties. Gewoon TOP. Ga zo door.

Marielle 08-03-2019

Het bestellen was makkelijk, de bezorging was wat later maar kreeg netjes een mail daarover en verder alles goed.

Amanda 07-03-2019

Op zondag besteld en op maandag al in huis. Snelle levering en mooie prijs.

Nancy 07-03-2019

Vlotte, correcte en gemakkelijke bestelling en levering tegen een lage prijs!

Jose uit Eindhoven 07-03-2019

Ben zeer tevreden over het contact via chat wat ik heb gehad en de service van het bedrijf.Erg blij met mijn nieuwe printer.

Piet v.d.H. 05-03-2019

De beloftes die ze doen komen ze na, zoals vandaag besteld, morgen in huis!
En de printer die is beschreven en hebt ontvangen voldoet prima!

C 05-03-2019

Snelle levering, goede prijs. Door geen overleg had manlief ook een printer geregeld. Doen niet moeilijk over terugsturen, denken mee.

Kim 05-03-2019

Ik ben eigenlijk niet tevreden met mijn aankoop maar als ik hem wil terugsturen is dat op eigen kosten. Als ik het nakijk, kost mij dat minstens 10,50€, want in moet het van België naar Nederland verzenden hoewel ik het via hun Belgische site heb aangekocht. Ik vind dit absoluut geen klantenservice. Bij andere webshops kan je gratis retourneren of ze bieden een service aan zodat je aan een voordelig tarief naar hen kan retourneren via een vast postorder bedrijf. Dat noemen ze klantenservice. Wees dus heel zeker van je aankoop vooraleer je in deze webshop iets koopt.

Beste Kim,

Hartelijk dank voor uw beoordeling.

Vervelend om te vernemen dat u niet tevreden bent over de gedane aankoop.
Wanneer een cartridge niet goed functioneert, heeft u hierop gewoon garantie.
U kunt hierover contact opnemen met onze klantenservice via klantenservice@printabout.nl

C P 04-03-2019

Daar kan ik kort over zijn. Keurige bevestiging en vlotte levering. En - niet te vergeten - voor een uitstekende prijs.

Vries 04-03-2019

Snelle levering. Goedkoop. Na opstartproblemen van de nieuwe vulling van printer met klantenservice gebeld. Vriendelijk en correct te woord gestaan. Oplossing naar mij gemaald en de printer deed het weer.

joop pragt 02-03-2019

Via cons.bond ingelogd. PrintAbout was goedkoopste aanbieder. Levering zou binnen 3dagen plaatsvinden. Werden 6dagen omdat artikel niet in voorraad was.Bij levering, bij onze buren afgegeven omdat wij niet thuis waren, was het artikel correct. Na installatie werkte het artikel, printer, uitstekend. Alle onderdelen om te kunnen printen waren bijgeleverd, zoals aansluitkabel, cartridges, instructieboekje en cd,

luc 02-03-2019

Niet akkoord met een goede score. Wanneer een ongebruikte cartridge teruggestuurd wordt, Crediteren ze niet het bedrag. Het zijn gewoon DIEVEN !!! Hoe wilt u een cartridge uitproberen zonder de verpakking open te maken. Gewoon opnieuw verpakken maar nee, Printabout is te lui hiervoor en betaalt dit niet terug !!

Beste Luc,

Hartelijk dank voor uw review.

Vervelend om te vernemen dat u niet tevreden bent.
Op de verpakking is te zien voor welke printer een artikel geschikt is. Hierdoor is openen niet nodig. Inmiddels hebben wij hierover contact met u gehad.

Kurt 02-03-2019

Heb deze shop gekozen omdat deze de laagste prijs hebben en wat een snelle service, echt een topper!!!

Esther 02-03-2019

Ik had cartridges besteld maar de beloofde Levertijd werd niet nagekomen en toen ik hiervoor belde werd er gezegd dat er een tegemoetkoming zou komen maar deze heb ik nog steeds niet ontvangen. De mailtjes die ik hier vervolgens over gestuurd heb, blijven onbeantwoord.

Beste Esther,

Hartelijk dank voor uw beoordeling.

Vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent.
Helaas kunnen wij aan de hand van uw beoordeling geen klantgegevens terugvinden. Indien u hierover nog vragen heeft, kunt u zowel telefonisch via 0182-618630 als via de mail contact met ons opnemen. Ons e-mailadres is: klantenservice@printabout.nl

Hans 01-03-2019

Prima geregeld, alleen jammer dat de doos geopend was geweest en het folie al van de glasplaat af was, zet je toch aan het denken!

vera/jos 01-03-2019

In een woord een perfecte service en aflevering, zodat we de volgende keer ons weer zullen melden. Bedankt.

Chris DM 28-02-2019

Webshop is eenvoudig in gebruik, en bestelprocedure werkt vlot.
Printabout.nl biedt originele HP inktcartridges tegen schappelijke prijs. Tevens relatief lage transportkost. Snelle levering en correcte verpakking.
Samengevat: zo zou elke webwinkel moeten zijn.

Ger 28-02-2019

stond bovenaan de lijst op internet en had ook nog de beste prijs. Dit werd bevestigd door snelle levering en bijbehorende uitleg over het verzend traject

Jhon 27-02-2019

Prima webshop, betrouwbaar en voordelige prijs.

Ook de levering van de cartridges ging lekker snel.
Een volgende keer weer;-)

Suus 26-02-2019

Zeer tevreden. Snelle levering, de volgende dag al in huis. Ik had een vraag en werd goed geholpen aan de telefoon.

Anoniem 25-02-2019

Snel bezorgd, overeenkomstig afspraak. Geen 10 omdat er veel te veel verpakkingsmateriaal bij zat. Overdreven veel plastic. Jammer. Puntje van verbetering,

Rixt 24-02-2019

Snelle levering, 's avonds laat besteld en volgende dag al afgeleverd. Voordelige prijs, fijn service!

Theun poelstra 24-02-2019

Alles was goed en netjes verpakt en ruim op tijd binnen en van goede kwaliteit

harry 23-02-2019

duidelijke en beknopte aanwijzing van zaken nodig voor het traject bestelling tot aflevering.