PrintAbout.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PrintAbout.nl.

PrintAbout.nl stelt zich voor

Sinds 2004 versturen wij vanuit onze vestiging in Moordrecht bestellingen voor zowel zakelijke- als particuliere klanten, door heel Nederland en België. Al meer dan 1.000.000 tevreden klanten gingen u voor en dat maakt PrintAbout één van de snelst groeiende printer-webshops van de Benelux. Bij ons vindt u niet alleen printers maar ook inktcartridges, toner cartridges, papier en andere printbenodigdheden. Dit maakt ons tot dé PrinterSpecialist. Heeft u een nieuwe printer nodig of zijn uw cartridges op? Wij staan altijd voor u klaar! Bij PrintAbout staat service hoog in het vaandel. Daarom streven wij naar een uitstekende klanttevredenheid, elke dag weer. Ook is PrintAbout gecertificeerd door Stichting Certificering Thuiswinkel Waarborg. Dit betekent dat wij voldoen aan een correcte werkwijze en voorwaarden die in overeenstemming zijn met relevante wet- en regelgeving alsmede de Gedragsregels Thuiswinkel Waarborg van Thuiswinkel.org. .

Deze score is gebaseerd op 85 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

P. Bekker-Hulst 26-03-2019

De site is Zeer overzichtelijk om te kunnen zoeken, en de prijs is gewoon goed.

Sjaak Kerkhof 25-03-2019

Goede communicatie. Wat beloofd wordt is ook waar gemaakt. Product voldoet aan de verwachtingen.

sideoos 23-03-2019

Vlotte levering. Nog geen problemen gehad. Veelal de goedkoopste. Een aanrader.

T. van Paridon 22-03-2019

Voor kwaliteit, de beste prijs en een supersnelle bezorging bestel je bij PrintAbout.

koen 22-03-2019

Alles in orde : gemakkelijk besteld, vlotte levering, goed gefactureerd, betaling na ontvangst !

L. janssen 21-03-2019

Ik zocht op goedkoop inktcartrige en kwam zo op de site van print about uit via kieskeurig fijne en snelle service

MM 21-03-2019

Snelle verzending, zeer betrouwbaar. Originele HP cartridges, makkelijke en overzichtelijke website, kortom een 10+

jack 20-03-2019

Het product, een printer was hier het goedkoopst ,en er volgde een snelle levering,

Peter Opgenort 19-03-2019

Perfecte bestelprocedure, snelle levering (ook naar België de volgende dag), snelle betaalprocedure en een zeer goede verpakking.
Prijs- kwaliteit in lijn.

AJV 19-03-2019

Snel en keurig geleverd.Bij installatie duidelijke uitleg.Canon MG 3650super printer.

Kroontje 15-03-2019

Overzichtelijke site; goede kwaliteit voor een scherpe prijs; snelle levering en goed contact
van begin tot eind!

Bianca 15-03-2019

Ik was op zoek naar een printer en via kieskeurig.nl had ik een printer gekozen. Het bleek bij PrintAbout.nl het goedkoopste te zijn, dus hier de bestelling gedaan. Ik kreeg de opties om meer artikelen mee te bestellen.
De levering ging snel en goed. Ook stond er een formulier op de verpakking waarop stond dat je contact kon opnemen als er iets niet goed was.
Dus prima service!!

Sven 15-03-2019

Zeer snelle levering.
Duidelijke website.
Alleen jammer dat ik geen mail van post.nl kreeg, dat het pakketje kon worden afgehaald.

J.W.Goos 14-03-2019

Ik kwam deze site tegen op google omdat ik cartridges nodig had. Deze site was het goedkoopste en nog met gratis verzending ook, wat altijd weer scheelt. Heb ondervonden hoe goed de service is, omdat er bij Post.nl een foutje was gemaakt. Snel verholpen door PrintAbout, dus niets dan lof voor de klantenservice. Zal, als ik weer iets nodig heb zeer zeker weer bij PrintAbout gaan winkelen..

Lous 14-03-2019

Geweldige service, zeer betrouwbaar. Toen ik contact zocht met de klantenservice werd ik direct en heel goed geholpen. Ontzettend aardig ook. Alles volgens afspraak en op tijd voor me geregeld. Bedankt!

hpvantiel 14-03-2019

gewoon correct gehandeld,zelfs op zondag besteld en maandag geleverd, topper

M. Akkerman 14-03-2019

Het door mij bestelde product werd gratis en supersnel geleverd. Dus prima prijs en prima service!

JaapL. 14-03-2019

Goede service per telefoon vooraf.
Zondag besteld, maandagochtend bezorgd supersnel dus!
Combi pakket extra voordelig en goed en geen verzendkosten!

Will 14-03-2019

Snelle levering en goed product voor een scherpe prijs. In het weekend besteld en op maandag reeds geleverd.

Dennis M. 12-03-2019

Prima Canon pixma MG 3650 printer geleverd voor een mooie prijs ( goedkoper dan Bol.com en Coolblue) op de beloofde tijd. Top dus

WJM Schilder Cimbaalhof 42 Etten-Leur 12-03-2019

de bestelling is in 2 delen afgeleverd, eerst een pak papier en een cartridge 2 dagen erna de printer. heel slordig en kosten gemaakt door u die niet nodig zijn. graag een reactie hierop.

Aad (72) 12-03-2019

Het was een verrassing om de site van PrintAbout te vinden bij het zoeken van een vervanging van mijn defect geraakte Canon Pixma printer. De goedkoopste shop, de snelste shop en een heel gebruikersvriendelijke website. Alle lof!

BeTiTa 12-03-2019

Prima snelle levering.
Product goed bijgehouden op mail.
Product goed afgeleverd.
Prijs uitstekend.

Dick 12-03-2019

Duidelijke website, goede reactieservice na stellen van vraag, aantrekkelijke prijzen en snelle en te volgen bezorging. Nu nog de verpakking beter aanpassen aan het product (kan vaak kleiner), dan word ik als klant nog tevredener.

Willy 11-03-2019

Bestelling is vlot en accuraat afgehandeld. Volgende dag al in huis!
Ik kan deze winkel aanbevelen.