PrintAbout.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PrintAbout.nl.

PrintAbout.nl stelt zich voor

Sinds 2004 versturen wij vanuit onze vestiging in Moordrecht bestellingen voor zowel zakelijke- als particuliere klanten, door heel Nederland en België. Al meer dan 1.000.000 tevreden klanten gingen u voor en dat maakt PrintAbout één van de snelst groeiende printer-webshops van de Benelux. Bij ons vindt u niet alleen printers maar ook inktcartridges, toner cartridges, papier en andere printbenodigdheden. Dit maakt ons tot dé PrinterSpecialist. Heeft u een nieuwe printer nodig of zijn uw cartridges op? Wij staan altijd voor u klaar! Bij PrintAbout staat service hoog in het vaandel. Daarom streven wij naar een uitstekende klanttevredenheid, elke dag weer. Ook is PrintAbout gecertificeerd door Stichting Certificering Thuiswinkel Waarborg. Dit betekent dat wij voldoen aan een correcte werkwijze en voorwaarden die in overeenstemming zijn met relevante wet- en regelgeving alsmede de Gedragsregels Thuiswinkel Waarborg van Thuiswinkel.org. .

Deze score is gebaseerd op 85 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

- 09-05-2019

De gekochte printer was op Printabout.nl een stuk goedkoper (soms wel 15 euro) dan op andere websites, daarnaast was de levering vlot en de producten werken prima. Al met al een hele goede ervaring.

Dirk van Tol 09-05-2019

Snelle accurate levering plus goed advies.
Een aanrader!!! Betrouwbaar en snel.
Uitstekende communicatie.

Pien 09-05-2019

Lage prijs zonder verzendkosten. Producten zijn snel geleverd. Kortom prima webshop.

Ko 05-05-2019

Ik heb via PrintAbout een printer aangeschaft. De shop kwam uit de reviews van Kieskeurig als goedkoopste uit de bus voor de printer waarop mijn keus was gevallen.
Snelle en correcte levering!

Henk Brinkman 04-05-2019

Ik zocht een nieuwe printer om dat mijn oude HP 2175 All-in-One er mee ophield na 14 jaar, en ik via kieskeurig uitkwam op deze webwinkel en de prijs mij ook aanstond.
Hier de nieuwe HP ENVY Photo 6230 All-in-One besteld en een dag later al geleverd werd wat wel heel vlug ging. Ik heb de printer gelijk aangesloten en alles verliep grandioos, en ik ben er heel attent mee en vooral door de vlotte levering.

yvonne 04-05-2019

goede prijs,snelle bezorging. meer kan ik er niet aan toevoegen,vind het dan ook vervelend dat jullie 75 karakters verplichten,sorry,maar ik zou zeker nog een keer bestellen.

Fam. W 04-05-2019

Na ontvangst bestelling een vraag/klacht ingediend. Reactietijd daarop is mijns inziens te lang.

Desi 03-05-2019

Klantenservice vriendelijk om uitleg te geven reageert snel en product volgende dag in huis product is ook goed

LT 03-05-2019

Na vergelijking bood deze winkel de beste prijs voor door mij gewenste printer. Bestellen heel eenvoudig en bezorging te volgen via track&trace PostNL. Betalingsmogelijkheid achteraf is aantrekkelijk en geeft vertrouwen op goede aflevering. Na bestelling inderdaad volgende dag in huis.

Marthy 03-05-2019

Supper snelle correcte levering !! Makkelijke eenvoudige installatie met cd-rom.

Bep van Gameren 03-05-2019

Inderdaad de gebruiksvriendelijkheid en gunstig geprijsd. Een goed product keurig verpakt en snel geleverd.

de Wit 02-05-2019

Prima shop. De site is heel helder, je hoeft er maar op te staan en krijgt meteen de info te zien. Zondag besteld en maandag al bezorgd.

Dick 02-05-2019

Prima en snel geregeld en goedkoop. S'avonds besteld en de volgende da bezorgt zonder verzendkosten.

Ruud 02-05-2019

Goede shop, goedkope en goede producten en super snelle levering.
Duidelijke en overzichtelijke website

Eddy 02-05-2019

Bestelling op de aangegeven dag geleverd prima verpakt Heb voor deze winkel gekozen omdat het de goedkoopste was.

Wim 02-05-2019

overzichtelijke site en zoekmogelijkheden, duidelijk en goed te vinden voorwaarden, prima prijs en supersnelle levering.

Jack 30-04-2019

allereerst was het prijstechnisch een voordeel om bij jullie te gaan bestellen. wij zeer
tevreden over de afhandeling van uw verzending.
geen minpunten.
zullen zo weer een volgende keer een bestelling plaatsen.

G. Roordink-Kuiper 30-04-2019

Service en levering waren supergoed en het was niet duur.
Zowel telefonisch als via de mail was er goed contact.

Fred Emons 30-04-2019

Online zeer toegankelijk en duidelijk. Printer conform toezegging volgende dag afgeleverd. Prijstechnisch zeer aantrekkelijk. In het magazijn was echter een foutje gemaakt, waardoor ik ook de bestelling van iemand anders kreeg. Dit bleek uit de pakbon die er in zat. Deze is na telefonisch overleg weer opgehaald.

Werner 30-04-2019

brother ink cartridges gezocht hier gevonden namaak voor een prikje, snel geleverd en alhoewel er wat misliep met de verzendingskosten werd dit allemaal snel en duidelijk opgelost

UDA 28-04-2019

Via Kieskeurig Printabout geselecteerd vanwege de prijs en de positieve reviews die hierbij vermeld waren

Lian van Asten 23-04-2019

Alles prima in orde. Site was duidelijk qua productinfo maar ook de reviews van anderen; verpakking en bijbehorende documenten prima; snelle bevestiging per e-mail en levering snel en stipt. De prijs/kwaliteitsverhouding van deze 3 in 1 printer voldoet aan mijn verwachtingen.

Gopie 23-04-2019

Goed zoals het hoort heeft de bezorging plaats gevonden en ik heb ontvangen wat ik verwacht had. Jammer dat er geen aansluitkabel voor de printen bijzit. Ik gebruik mijn oude printerkabel.

Karin 23-04-2019

Een snelle levering tegen een scherpe prijs, De printer voldoet aan alle verwachtingen.

Guido 23-04-2019

Bestellen en leveren ging uitstekend. Echter cartridges werken niet in mijn printer. Nu in armoede maar een nieuwe printer aangeschaft.
Jammer dat de service prima is maar het product niet werkt.
Officiële reactie van PrintAbout.nl 24-04-2019

Beste Guido,

Hartelijk dank voor uw beoordeling.

Vervelend om te vernemen dat u problemen ervaart met de geleverde cartridges.
U heeft gewoon garantie en wij willen u dan ook vragen om contact met ons op te nemen via klantenservice@printabout.nl

PrintAbout.nl