PrintAbout.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PrintAbout.nl.

PrintAbout.nl stelt zich voor

Sinds 2004 versturen wij vanuit onze vestiging in Moordrecht bestellingen voor zowel zakelijke- als particuliere klanten, door heel Nederland en België. Al meer dan 1.000.000 tevreden klanten gingen u voor en dat maakt PrintAbout één van de snelst groeiende printer-webshops van de Benelux. Bij ons vindt u niet alleen printers maar ook inktcartridges, toner cartridges, papier en andere printbenodigdheden. Dit maakt ons tot dé PrinterSpecialist. Heeft u een nieuwe printer nodig of zijn uw cartridges op? Wij staan altijd voor u klaar! Bij PrintAbout staat service hoog in het vaandel. Daarom streven wij naar een uitstekende klanttevredenheid, elke dag weer. Ook is PrintAbout gecertificeerd door Stichting Certificering Thuiswinkel Waarborg. Dit betekent dat wij voldoen aan een correcte werkwijze en voorwaarden die in overeenstemming zijn met relevante wet- en regelgeving alsmede de Gedragsregels Thuiswinkel Waarborg van Thuiswinkel.org. .

Deze score is gebaseerd op 85 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Rie 31-05-2019

Ik kwam terecht bij printAbout omdat ze volgens mijn onderzoekje het goedkoopst waren. Het toesturen met mogelijkheid van afhaalpunt verliep prima. Het geheel als goede service ervaren.

gerda 30-05-2019

vlot en netjes naar mij toegestuurd, zat in een goede verpakking , maar de cartridges erin zetten heb ik iemand anders voor moeten vragen. Wist niet hoe

Tineke 30-05-2019

Prima winkel met een duidelijke website,en een goede prijs verhouding.Snelle levering.

Jacco 28-05-2019

Via Google op basis van prijsvergelijk bij PrintAbout uitgekomen. Makkelijk bestellen, direct en continue goede communicatie, waarna snelle en keurige levering.

Is mijn 1e ervaring met PrintAbout en die geeft zeker aanleiding tot een vervolgbestelling. De positieve review is zeker verdiend!

Adam 24-05-2019

I was looking for original Canon ink at a good price. It was my first purchase from PrintAbout and I can honestly say that I`m very happy with their speedy delivery and package quality. As they write on the website "Today order and tomorrow at home", which is the truth. I ordered the afternoon and the next day at 11:30 I had delivered. Thank you PrintAbout. I will definitely be back again.

Ik was op zoek naar originele Canon-inkt tegen een goede prijs. Het was mijn eerste aankoop bij PrintAbout en ik kan eerlijk zeggen dat ik erg blij ben met hun snelle levering en pakketkwaliteit. Zoals ze schrijven op de website "Koop vandaag en morgen thuis", dat is de waarheid. Ik bestelde de middag en de volgende dag om 11:30 had ik afgeleverd. Bedankt PrintAbout. Ik zal zeker nog een keer terugkomen.

Joyce 23-05-2019

Zeer snelle levering, goede printer. Enige wat er niet bij zat was het kabeltje tussen de printer en de laptop. Misschien is dat niet standaard?

Ton Mentink 21-05-2019

Goed overzichtelijke site. Sterk concurrerende prijzen. Snelle levering en correct verpakt. En het geleverde was ook nog wat ik had verwacht.

Jo Lardenoije 21-05-2019

Snelle en betrouwbare afhandeling. Prijs en kwaliteit opper best. Jarenlange goede en gedegen ervaring in de inktsector.

Kathleen 21-05-2019

Inktcarrdidge hp 303 besteld. Goedkoopste vergeleken met anderen. Na 2 dagen al geleverd. Super service !

Martha van Dijk 20-05-2019

De communicatie gedurende de bestelling tot aan de levering is prima verlopen.

miranda 16-05-2019

een goed overzicht op de site. alles duidelijk, keuze uit merk en eigen merk. product goed verpakt. snelle levering.

Jessica 16-05-2019

Overzichtelijke site, scherp geprijsde artikelen, vlotte levering zonder verzendkosten.

Marijke 16-05-2019

Duidelijke voorwaarden, bevestiging en snelle levering van de printer. Overzichtelijke shop. I

Maxim 14-05-2019

super service! Gisteren besteld en vandaag (zaterdag) geleverd in België. Uitstekende prijs voor de originele inkt cartouches.

D.de Boeff 14-05-2019

zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding en als pre gratis verzending van mijn cartridge

Ruud 14-05-2019

Ervaring met HP Printers ,prima uitleg , duidelijke handleiding , snelle verzending , TOP

Maggie 14-05-2019

HP cartridge besteld, volgende dag bezorgd. Helemaal prima, zou niet weten wat beter kan.

Leo Brans 14-05-2019

Zeer snelle levering, binnen 24 uur en geen verzendkosten. Prima service, goede concurrent van de reguliere detailhandel.

Victor 14-05-2019

Het product was op dat moment het goedkoopst, dus probeerden we via deze site te bestellen. Nu blijkt dat deze keuze een topper is, zal het niet de eerste keer geweest zijn!

Apartohs 13-05-2019

Dit is een zeer onbetrouwbare winkel,waar je beter ver vandaan kan blijven.
Binnen een dag leveren,dat is bij PrintAbout.nl een volle week.
De gehele web shop bestaat uit een lege Bezemkast en een laptop.
Ze hebben weinig tot niets op voorraad,dus binnen een dag leveren zit er niet bij ze in.
Is ook nog eens een winkel die niet eens 5 volle dagen actief is,zodat je mail zeker niet binnen de bewering van vier uur beatwoord kan worden,is eerder 4 dagen,dan 4 uur.

V.Donkervoort 11-05-2019

Netjes op tijd geleverd niets op aan te merken. De printer duurde even voordat hij met het netwerk was verbonden maar wel gelukt. Goedkoper dan andere grote winkels waar ik ook vaak bestel.

Hans 10-05-2019

Bestellen tot 23.00 uur, levering de volgende dag.
Prima prijs. Geen verzendkosten

Monique 10-05-2019

Een printer besteld bij PrintAbout.NL Keurig een dag later geleverd. Vreemd was wel dat via de eigen site verzendkosten betaald moesten worden en via Kieskeurig niet. Dus toen via Kieskeurig besteld

Jasper 09-05-2019

Snelle levering, overzichtelijke site en geen verzendkosten. Nette beschermende verpakking

Bart 09-05-2019

Ik had Printabout gekozen vanwege de prijs. De levering van de printer was snel maar toen de meegeleverde cartridges niet werkte zeiden ze dat ik bij HP moest zijn ‘Want Printabout kan de met de printer meegeleverde cartridges niet leveren’.
Soort van Sorry maar service doen we niet.
Officiële reactie van PrintAbout.nl 10-05-2019

Beste Bart,

Bedankt voor uw beoordeling.

Helaas is er vanuit HP een garantieprocedure welke wij moeten volgen.
In veel gevallen kan HP het direct telefonisch met u in orde maken.
Als zij dit niet kunnen zullen zij u een dossiernummer geven waarmee wij de garantieprocedure voortzetten.

Graag komen wij weer met u in contact om dit verder samen met u in orde te maken.
U kunt contact met ons opnemen via klantenservice@printabout.nl of telefoonnummer: 0182 61 86 30.

PrintAbout.nl