PrintAbout.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PrintAbout.nl.

PrintAbout.nl stelt zich voor

Sinds 2004 versturen wij vanuit onze vestiging in Moordrecht bestellingen voor zowel zakelijke- als particuliere klanten, door heel Nederland en België. Al meer dan 1.000.000 tevreden klanten gingen u voor en dat maakt PrintAbout één van de snelst groeiende printer-webshops van de Benelux. Bij ons vindt u niet alleen printers maar ook inktcartridges, toner cartridges, papier en andere printbenodigdheden. Dit maakt ons tot dé PrinterSpecialist. Heeft u een nieuwe printer nodig of zijn uw cartridges op? Wij staan altijd voor u klaar! Bij PrintAbout staat service hoog in het vaandel. Daarom streven wij naar een uitstekende klanttevredenheid, elke dag weer. Ook is PrintAbout gecertificeerd door Stichting Certificering Thuiswinkel Waarborg. Dit betekent dat wij voldoen aan een correcte werkwijze en voorwaarden die in overeenstemming zijn met relevante wet- en regelgeving alsmede de Gedragsregels Thuiswinkel Waarborg van Thuiswinkel.org. .

Deze score is gebaseerd op 85 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Odette 09-02-2019

Super snelle service en netjes verzorgd. Duidelijke communicatie. Goed verpakt.

Frans Ph C de Boer 09-02-2019

Het was erg prettig om een bestelling te plaatsen, door de duidelijkheid was het een fluitje van een cent en de bestelling was er de volgende dag al.
After sales (antwoord op een vraag van mij) was eveneens duidelijk en goed.
TOP STORE vind ik

Lucky 09-02-2019

Aanleiding voor de keuze, was de prijs en de aanbeveling door Kieskeurig.
Informatie en bezorging zijn prima verlopen. Afhalen opgegeven punt in orde.

Patrick 08-02-2019

Prijs/kwaliteit kon niet beter,later bleek ook de levering nog eens perfect te verlopen,dus super betrouwbaar

Fabius 08-02-2019

Snelle levering voor scherpe prijzen. Ook een gunstige prijs en gratis verzending van de huismerk cartridges.

F.Buman 07-02-2019

Prima winkel, duidelijke site, snel en keurig op tijd bezorgd. Duidelijke gebruiksaanwijzing aanwezig, makkelijk zelf te doen voor een leek.

Tevreden klant 05-02-2019

Overzichtelijk, makkelijk te bestellen, snelle levering en goede prijs.....

Hans 05-02-2019

Makkelijk te bestellen door duidelijke informatie op de website, de ene dag (besteld,betaald) en de volgende dag in huis

HJ Blankhorst 05-02-2019

Ik vindt dit een goede winkel,had mijn besteling niet op voorraad maar na een paar dagen gekregen, na voldoende geïnformeerd te zijn, prima hoor!

Dirk in 't Veld 05-02-2019

Prima, geleverd met de snelheid v.e.raket, compleet en met WIFI router verbinden, kinderlijk eenvoudig.

Site gewoon met Googelen opgepakt, model uitgezocht spec. gelezen + revieuws. Hebben Samsung Smartph. En gedacht, die moeten goed kunnen "praten" met de Samsung printer.

Kees 05-02-2019

Niet goed werkende inkt cartridge werd, na aanleiding van mijn verzoek, probleemloos ingeruild voor een nieuwe. Moest eerst wel wat controles doen om 123inkt ervan te overtuigen dat het aan de cartridge lag en niet aan de printer.

Bertina 05-02-2019

Ik heb gegoogeld naar de goedkoopste inkt. Super nette en snelle levering helemaal top

RobOss 01-02-2019

Donderdag 31 Januari 2019 online Cartridge HP besteld.
De volgende dag opgehaald bij Bruna afhaalpunt via Post.nl.
Zeer tevreden over de beloofde afleveringsdag.
De verpakking is uitstekend.
Tot volledige tevredenheid is mijn bestelling uitgevoerd.

Koen Van Isacker 01-02-2019

heel gebruiksvriendelijke site, om 21u besteld, de dag nadien geleverd...was trouwens ook de goedkoopste site.

Jaap 31-01-2019

Van alle aanbieders van de orginele Canon inkt was PrintAbout de goedkoopste. Levering was inderdaad de volgende dag zoals op de website stond vermeld.

Anna 31-01-2019

Duidelijke site, eenvoudig bestellen, snelle reactie en snelle goed verpakte levering, kortom prima!

lijnie 31-10-2018

slechte service

wij waren altijd vaste klant totdat wij telefonisch een printer bestelde achteraf heel slecht advies gehad veel problemen gehad waar belachelijk mee omgegaan wordt dit verwacht je niet van dit bedrijf als ik iets koop verwacht ik een goede service waar ik van op aan kan dus vanaf nu gaan wij wel voor onze spullen naar een ander bedrijf

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice

Peter 01-10-2018

Belachelijke service indien de cartridge niet werkt

Cartridges gekocht eigen merk met garantie dat indien deze het niet doen je deze kunt retourneren.
Wordt er gevraagd om als bewijslast een filmpje mee te sturen van een knipperend lampje op de printer...

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Anton J. 16-07-2018

Slechts denkbare service

Printer werd defect geleverd. Na 2 weken schrijven en bellen en vele toezeggingen van Print about die niet worden nagekomen is er nog steeds geen oplossing.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

dennis 08-03-2018

Slechte Service

originele hp cartridges besteld ,daarna gebeld door jullie dat het huismerk beter, goedkoper blabla was. Bleken dus niet te werken, daarna weer originele besteld, dus een week zonder printer gezeten, vele orders, dus euroos misgelopen en nu zeuren om €30,- en dreigen met incasso!? zeer onprofessioneel!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

martin 05-03-2018

refill cartridge werkt niet

Het geleverde printertje is wel OK, de cartridges om mee te starten doen het ook, maar nu ik de gelijktijdig meebestelde refill-cartidges installeer, krijg ik die met kleur niet aan de praat. Al 8 keer een diepreiniging gedaan maar die is echt onbruikbaar. Blauw en geel doen het bijna niet en rood voor de helft.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• -

Peter 31-01-2018

Heel volwassen gedrag!

Printer met aanbevolen set cartridges besteld en de volgende dag geleverd. Helaas de verkeerde cartridges. Contact gehad, teruggestuurd en binnen drie dagen de goede cartridges die € 50 duurder zij. Daar werd met geen woord over gerept! Klasse!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

alyde 31-01-2018

snelle levering van de bestelde producten

Je verwacht van een besteld product via internet dat ze het juiste product snel leveren en ...dat doen ze!n En ze waren ongeveer de goedkoopste

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

teake 30-01-2018

Alles klopt

Gemakkelijk te bestellen
Perfect afgeleverd
Extra controle ingebouwd om zeker te weten dat je krijgt wat je hebt besteld; hoeft de verpakking niet voor open

Kees 30-01-2018

Netjes bijna op tijd afgeleverd

De site is duidelijk en wat je zoekt is gemakkelijk te vinden. Netjes afgeleverd, alleen een dag te laat, maar op een vraag hierover werd meteen duidelijk gereageerd.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -