Notino.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Notino.nl.

Notino.nl stelt zich voor

Wij zijn de grootste online parfum- en cosmetica verkoper in Europa. We hebben niet alleen alle wereldberoemde merken, maar ook de producten van kleinere lokale fabrikanten die je nergens anders vindt. Van de zonovergoten Franse weilanden tot aan het mysterieuse exotische en bedwelmend orient. In totaal vindt je meer dan 60.000 producten van 1500 merken op één plek. Bovendien hebben we alle producten in ons eigen magazijn.

Deze score is gebaseerd op 75 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

EJ 01-08-2023

De site is duidelijk en wanneer je verkent krijg je de eventuele kortingcodes of voordelige keus direct te zien. Ik ben ook naar de fysieke winkels geweest van 3 veel adverterende parfumerie zaken en kom 35 euro goedkoper uit bij Notino !!!

Seer 01-08-2023

Prima overzichtelijk mooi aanbod helaas was mijn foundation kleur niet op voorraad maar dat geeft niet

Jacqueline 31-07-2023

Notino,heerlijke website om te kopen goed verpakt en ze hebben zoveel.lekker vanuit je luie stoel.
Niet duur en snel thuisbezorgd.

Francine 28-07-2023

Makkelijke site. Goede producten tegen goede prijzen. Telkens snel geleverd. Geen gedoe. Heel prettig.

Marcel 16-07-2023

Leuke overzichtelijke shop met vele merken en aanbiedingen. Verzenden gaat vlot en altijd netjes verpakt ook de verschillende betaal mogelijkheden zijn zeker een plus bij deze shop.
Ik zou deze shop zeker aanraden voor wie nog twijfeld!

Hany 11-07-2023

Een grote collectie met scherpe prijzen. Grote merken en betaalbaar. Dit is toch lekker :)

Mirke 09-07-2023

Ik vind het winkelen bij notino fijn je kunt er vaak voordelig je favoriete geuren kopen en daarbij krijg je ook nog vaak scherpe deals

Ria 09-07-2023

makkelijk om te bestellen en veel goedkoper dan ergens anders
ook heel veel keus TOP

Angelika 07-07-2023

Ik koop mijn Poolse cosmetica op deze site . Goedkoop en zonder enige problemen worden ze thuis afgeleverd.

Herman 30-06-2023

Alles prima, maar ik vind dat bij een bestelling van meer dan Euro 50, gratis verzending fair zou zijn

Christel 27-06-2023

Geweldige webshop met een enorm assortiment en goede prijzen, je kan hier spullen vinden die niet meer in de winkel verkrijgbaar zijn, fantastisch.

Juliette 21-06-2023

Altijd leuke aanbiedingen en de artikelen die je wilt bestellen zijn nergens goedkoper!

Cornelie 20-06-2023

Je raakt niet uitgewinkeld! Wat een assortiment en wat een verrassende produkten. Ben er heel benieuwd naar… eerste keer dat ik hier iets besteld heb.

Daan 19-06-2023

Altijd goede prijs en veel aanbod. En veel keuze in leveringsmethodes.
En snelle keuzes kwa levering.

Irene 18-06-2023

Ik gebruik al meer dan 20 jaar de producte van oriflame .
Ik kan mij niet voorstellen de dag zonder de Pearls te beginnen.

Hanneke 18-06-2023

Zeer snelle levering en werd goed geholpen met mijn vraag door de klantenservice

Soulshines 26-05-2023

Jammer dat je boven 35 euro geen gratis verzending krijgt maar voor de rest tevreden

Anne 24-05-2023

Als ik zoek naar een parfum of huidverzorging is Notino altijd de goedkoopste. Een breed assortiment en heel snel in huis. Ik ben altijd tevreden over Notino.

Gabs 18-05-2023

In het begin was ik wantrouwig,dacht dat t een oplichterssite was.Mijn zus bestelde en zei dat t betrouwbaar was..En zo is het balletje gaan rollen.Nu heb ik al 5 of 6 keer hier besteld.Hele goeie aanbiedingen.Ik vergelijk vaak met concurrenten en hier hebben ze ook goeie deals alleen het gaat heel snel!

Jolanda 13-05-2023

Zou een voucher krijgen per mail maar nooit ontvangen.
Telefonisch contact gezocht en ze waren heel onbeleefd aan de telefoon

Voor mij nooit meer

Karin 13-05-2023

9 mei 2 x het luchtje Sun besteld van Jill Sander.
Naast een fijne prijs is alles ook snel en keurig bezorgd geworden.
Ik vind de website overzichtelijk en betrouwbaar.

Ferry 12-05-2023

Ja hoor gaat heel goed geen gedoe !! Goede service en heel begrijpelijk voor oudere mensen dus met andere woorden top !! Ben zelf 94 jaar en doet dit heel graar. . Tot een volgende keer.

hella 11-05-2023

prima assortiment
maar belachelijk dat je boven een bepaald bedrag nog bezorgkosten moet betalen.
Is vrijwel op geen enkele site.
Kun je wel korting geven

Debbie 04-05-2023

Mooie website, producten zijn makkelijk te vinden met duidelijke informatie. Dit is de tweede bestelling van mij. Ik ben blij met de producten.

J 03-05-2023

Vaak besteld op Notino ze hebben leuke aanbiedingen en fijne bezorging waarvan ook DHL en POSTNL punt te kunnen kiezen!
Nog geen minpunten ondekt.