Notino.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Notino.nl.

Notino.nl stelt zich voor

Wij zijn de grootste online parfum- en cosmetica verkoper in Europa. We hebben niet alleen alle wereldberoemde merken, maar ook de producten van kleinere lokale fabrikanten die je nergens anders vindt. Van de zonovergoten Franse weilanden tot aan het mysterieuse exotische en bedwelmend orient. In totaal vindt je meer dan 60.000 producten van 1500 merken op één plek. Bovendien hebben we alle producten in ons eigen magazijn.

Deze score is berekend op basis van 4 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Roger 11-02-2021

Super makkelijk om op deze site van Notino te shoppen, super mooie concurrerende prijzen.
Klik betaal en zelfde dag nog melding van koerier dat je pakketje is aangemeld.
Niks meer dan top

Ric 18-01-2021

Voordat wij de 1e keer bij Notino bestelden lazen we de reviews en schrokken van sommige maar toch besteld en we zijn zeer tevreden qua prijs en bezorging, dat wij nu al 4 x eeb bestelling hebben gedaan . Top en wij laten onze kennissen en vrienden ook hier bestellen. De geuren zijn echt en bezorging en hoe de spullen zijn ingepakt voor verzending ook. Ga zo door 👍👍👍

Karin 15-10-2020

IK HEB VOOR DIT BEDRIJF GEKOZEN OMDAT DE PRIJS ZO SCHAPPELIJK is.Nu na 2 geleverde bestellingen kan ik daar alleen maar blij mee zijn,Behalve gunstige prijzen weten zij nog wat service is en alle beloften zijn waargemaakt.Mijn extra kompliment voor de dame van de klanten service.Mij hebben jullie hoor.

AG 04-08-2020

Bezorging en afhandeling van de bestelling was prima maar het bestelde geurtje was nep.
De verpakking kwam niet overeen met het origineel dat ik nog thuis had staan en de geur al helemaal niet.
Volgende keer koop ik toch weer bij de plaatselijke parfumerie. Dan weet ik wat ik heb.
Absoluut niet aan te bevelen dit.