Notino.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Notino.nl.

Notino.nl stelt zich voor

Wij zijn de grootste online parfum- en cosmetica verkoper in Europa. We hebben niet alleen alle wereldberoemde merken, maar ook de producten van kleinere lokale fabrikanten die je nergens anders vindt. Van de zonovergoten Franse weilanden tot aan het mysterieuse exotische en bedwelmend orient. In totaal vindt je meer dan 60.000 producten van 1500 merken op één plek. Bovendien hebben we alle producten in ons eigen magazijn.

Deze score is gebaseerd op 84 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

alexandra 14-03-2024

Fake parfum unfortunately.
It’s my favourite parfum, but what I received smells just alcohol.

cocyka 14-03-2024

Mooie, luxe site.
Producten die elders duurder zijn, kun je hier voor een leuke prijs kopen.

Anna 09-01-2024

Deze shop heeft geweldige aanbiedingen en snelle levering echt een aanrader heb al meerdere keren nu besteld

Anne 19-12-2023

Ik vergelijk altijd met andere shops maar Notino is altijd de goedkoopste. De zending is er snel, altijd netjes eigenlijk.
Voor mij mogen de merken (bijvoorbeeld Mac en Nars) qua producten wel uitgebreid worden. En misschien iets meer korting voor vaste klanten.
Ik vind de site ook overzichtelijk en fijn. Winkel hier heel graag.

Jenny 15-12-2023

Goed overzicht van artikelen en redelijke prijs van bewuste artikel.
Zo mogelijk zal ik vaker via deze site iets kopen.

trudy 04-12-2023

hele goede service fijne website en de aflevering van product goed de prijs is het goedkoopste vergeleken met andere shops

Petra Van buren 04-12-2023

Ben erg blij met dit bedrijf snelle levering, goeie info om je bestelling te volgen

Jackie 04-12-2023

Hele fijne site waarop ik altijd alles kan vinden wat ik zoek. Goeie aanbiedingen, helemaal top!

Nance 02-12-2023

Fijne website en tot nu toe goede ervaringen met leveren.
Ik zie op de site veel producten die in de winkels niet meer te koop zijn.
Zelf koop ik hier mijn favoriete maandverband dat in de winkels al heel lang niet meer te koop is.

A.Portner 01-12-2023

Alles wat jullie doen is altijd heel duidelijk, precies en snel. Niets overbodigs. Ik ben altijd zeer tevreden. Bedankt!

Oscar 28-11-2023

Had begrepen en gezien dat Superwinkel door jullie zijn samengevoegd en ondanks mijn bestelling prima is aangekomen zal ik bedanken voor Notino .... nog ff zitten kijken maar ik betaalde geen verzendkosten bij Superwinkel (waar ik al jaren trouwe klant was) ,en daar door is de prijs bij Douglas nagenoeg hetzelfde wat mijn voordeel bijna teniet doet en dat wel de Kracht van Superwinkel.
Met vriendelijke groet

Louis 25-11-2023

Altijd goede ervaringen . Bestel al enkele jaren diverse geuren voor cadeaus en/of voor mezelf . Originele geuren voor concurerende prijzen . Op verzoek ook mooie cadeau verpakking, persoonlijk kaartje of zelfs gravering in de fles .

NicoF 24-11-2023

Topmerken voor een aantrekkelijke prijs en snelle levering. De gratis ontdekkingssets maken het helemaal leuk shoppen!

Richard 19-11-2023

Altijd scherpe prijzen (vergeleken met andere aanbieders) en altijd ontvangen op de “beloofde “ dag!

Edith 16-11-2023

Scherp geprijsd, mooie merken ook onbekende mooie merken wat wel leuk is om te proberen ook.

Meggie 15-11-2023

Ik vind het heel leuk om te shoppen bij notino omdat ik tot nu toe altijd goeie levering heb! Niet alleen kwa prijs maar ook kwa product en je kunt ook vaak kleine leuke cadeautjes erbij krijgen wat al helemaal leuk is! Wie wilt dat nou niet

happy 14-11-2023

Leuke actie´s, goede prijzen en groot assortiment. Snelle levering , product omschrijving is duidelijk.
jammer van verzendkosten en betaalde cadeauverpakking.
Fijn dat het retour kan.

Ireen 11-11-2023

Een aanrader
Het scheelt echt veel geld
Bovendien word het ook zeer znel bezorgd . In 1 woord TOP

Fred 10-11-2023

Was op zoek op internet en kwam ik deze site tegen , en voor dat wat ik zocht was het hier stukken goedkoper . Inmiddels al met vandaag meegeteld al 3x wat besteld

Shir 09-11-2023

Overzichtelijk, producten makkelijk te vinden, een breed assortiment en vooral leuke acties.

tiziana 27-10-2023

I like shopping at Notino because it's cheaper dan other online shops and of course...because Notino always offers always a little extra,as a small gift to keep the customer sadisfied.A touch of kindness and I always appreciate kindness.It makes me smile.

Vera 27-10-2023

Al diverse keren bij Notino besteld en altijd naar volle tevredenheid.
Snelle levering !

Rosa 26-10-2023

Ik heb nu al 2x iets bij ze besteld en allebei de keren was er iets mis. Niet alleen met de producten zelf, maar ook met het retourneren. De eerste keer probeerden ze ermee weg te komen om de verzendkosten weg te laten in de restitutie, maar na er achteraan te jagen kreeg ik een of ander onzinverhaal dat het "soms wat langer duurt omdat het uit Tsjechië komt", nog geen minuut later of ik kreeg een mailtje "de restitutie wordt nu verwerkt, je krijg het geld binnen 2 weken". En nu bij de tweede keer terugsturen hadden ze in eerste instantie na weken tijd helemaal niks gerestitueerd met hetzelfde excuus (en ook weer die mail even later dat ze pas net begonnen zijn met de verwerking van de restitutie) en zeggen ze vervolgens maar €1 van de verzendkosten te vergoeden. Je word genaaid waar je bij staat, ik koop echt nooit meer wat bij Notino. Nepproducten, al gebruikte halflege producten en achterhouden van geld: pure oplichterij.

Suus 10-10-2023

Fijne online winkel..
Keuze is reuze! en normale prijzen!
Alleen jammer dat je via de app niet de keuze hebt om achteraf te betalen.. wel via de Klarna app.
Voor de rest niets te klagen.

Maciej 07-10-2023

Berucht verzendprobleem . Bij het bestellen, wordt de leveringsdatum niet waar ! Wat mij betreft is dit een gebrek aan respect voor de klant .