Notino.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Notino.nl.

Notino.nl stelt zich voor

Wij zijn de grootste online parfum- en cosmetica verkoper in Europa. We hebben niet alleen alle wereldberoemde merken, maar ook de producten van kleinere lokale fabrikanten die je nergens anders vindt. Van de zonovergoten Franse weilanden tot aan het mysterieuse exotische en bedwelmend orient. In totaal vindt je meer dan 60.000 producten van 1500 merken op één plek. Bovendien hebben we alle producten in ons eigen magazijn.

Deze score is gebaseerd op 70 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Mohanski 23-01-2022

Vaak goede aanbiedingen, echter wel elke dag de prijzen checken want deze variëren op meerdere sites.
Verzending is snel en de producten origineel!

Hanneke Veling Koetsier 21-01-2022

Veel keus en redelijk geprijsd!
Goede service!
Snelle levering en altijd keurig verzorgd!

ja 20-01-2022

De bestelling gaat heel gemakkelijk alleen de misleidende reclame gratis verzenden is niet zoals het
hoort

Sandra 12-01-2022

Fine site! Duidelijke foto’s en beschrijvingen van de producten.
Notino is vaak de voordeligste aanbieder.
Erg tevreden met het telefoinsch comtact en de verzendingen lopen prima!

Aggie 11-01-2022

Ik was op zoek naar mijn favoriete parfum en kwam terecht op jullie mooi online winkel, goedkope prijzen vergeleken bij andere aanbieders, en ook erg veel keus. Werd er helemaal blij van :) En ik was meteen verkocht! Super blij met mijn aankopen! Dank jullie wel!

Ria de Langen 07-01-2022

Gemakkelijk te bestellen. Geen poespas. Overzichtelijk en duidelijk. Prima.

Sharien 03-01-2022

Ik vind her een leuke site. Erg makkelijk. En betaalbaar. Vriendelijk en optijd bezorgd. Goed zo!

Arnoldicus 30-12-2021

Laten we eerlijk zijn het is niet altijd goed gegaan, maar er was altijd een oplossing, ik beveel daarom iedereen Notino aan, zelfs als ik langs of in een parfumerie ben, zelfs een verkoopster daar overtuigt en winkelde klanten, tja je kunt geld maar 1x uitgeven.

Mick 22-12-2021

Snel en duidelijk en natuurlijk interessante prijzen. Nu nog even afwachten of alles er is voor de kerst ;-)

Marc 18-12-2021

Voordelige webshop, als nieuwe klant ben ik benieuwd naar de afhandeling van m’n bestelling.
Je kan helaas niet achteraf betalen, nu betaald via m’n creditcard zodat m’n bestelling in elk geval verzekerd is.

Tante Sjan 13-12-2021

alles was heel makkelijk te vinden op de site. Bovendien goedkoper dan bij de concurrent

Nicoline 07-12-2021

Heerlijk om te shoppen, makkelijk te overzien en duidelijke beschrijving van de geuren
En geheel.niet onbelangrijk, de prijzen zijn top

Martine Meij-Schiltmans 01-12-2021

Uitgebreide keuze, voor elke portemonnee wel wat te vinden. Handig met Sint en / of Kerst!

J. frederiks 29-11-2021

Snel, simpel, goed opgezet, alles makkelijk te vinden. Ik wacht met spanning af…

Animale 26-11-2021

Goede Black Friday korting zonder teveel beperkingen. Zoals het hoort op Black Friday
Ook zonder inlog kan ik goed navigeren tussen m/v producten.
Kortingscode foolproof toepasbaar.
Prima.

Ellen 26-11-2021

Ik weet niet goed welk cijfer ik kan geven. Eigenlijk gewoon een dikke 10. Heb eerder bij dit bedrijf besteld en erg tevreden daarover. Heerlijke geuren voor een lage prijs. Het wordt snel verzonden en je hebt zelfs de mogelijkheid om je aankoop te verzekeren. Ik vind dat een goede service. Ik hoop dat ik deze bestelling weer net zo snel mag ontvangen als de vorige.

Top bedrijf Yesss 25-11-2021

Koop graag bij jullie,het is een mooie prijs,zeker als je veel parfum gebruik,de verzending gaat meestal ook vrij vlot en het is altijd keurig verpakt,ga zo door wij blijven fan van jullie bedrijf,lieve groetjes yvonne kranendonk

Jan 10-11-2021

Leuk winkelen, ondanks dat niet alles verkrijgbaar is.
Beetje jammer dat je bij een bestelling van bijna € 100,00 nog steeds verzendkosten moet betalen. Een echt minpunt dus !!
Nu de afhandeling afwachten.

Mm 10-11-2021

Ik heb al vaker wat besteld bij Notion en dat bevalt goed. Echte merken voor een mooie prijs.
Netjes thuisbezorgd. Prima ervaring!!

Frits 22-10-2021

Gebruiken persoonlijke data om je te spammen met sms berichten, om vervolgens nep producten te verkopen

jacqueline 07-07-2021

Nadat ik mijn bestelling had geplaatst zag ik opeens vele slechte reviews. Kreeg het toch wel beetje benauwd omdat ik voor veel geld had besteld. Vandaag kwam het zoals afgesproken was binnen.....ennn ben echt SUPER tevreden! Ik bent dus voortaan klant bij Notino!

Kilkens A.A. 11-06-2021

Ik wilde een bestelling plaatsen maar helaas accepteert Notino geen VVV-bonnen. Heel erg jammer en eigenlijk wel een tekortkoming .

Marian dalsma 30-05-2021

Geweldig!! Heb de cerave lotion + cleanser gekocht en heeft duidelijk verschil gemaakt op mn huid. Alles snel binnen gekregen en goede prijs!!! Zeker aan te raden.

Roger 11-02-2021

Super makkelijk om op deze site van Notino te shoppen, super mooie concurrerende prijzen.
Klik betaal en zelfde dag nog melding van koerier dat je pakketje is aangemeld.
Niks meer dan top

Ric 18-01-2021

Voordat wij de 1e keer bij Notino bestelden lazen we de reviews en schrokken van sommige maar toch besteld en we zijn zeer tevreden qua prijs en bezorging, dat wij nu al 4 x eeb bestelling hebben gedaan . Top en wij laten onze kennissen en vrienden ook hier bestellen. De geuren zijn echt en bezorging en hoe de spullen zijn ingepakt voor verzending ook. Ga zo door 👍👍👍

Karin 15-10-2020

IK HEB VOOR DIT BEDRIJF GEKOZEN OMDAT DE PRIJS ZO SCHAPPELIJK is.Nu na 2 geleverde bestellingen kan ik daar alleen maar blij mee zijn,Behalve gunstige prijzen weten zij nog wat service is en alle beloften zijn waargemaakt.Mijn extra kompliment voor de dame van de klanten service.Mij hebben jullie hoor.

AG 04-08-2020

Bezorging en afhandeling van de bestelling was prima maar het bestelde geurtje was nep.
De verpakking kwam niet overeen met het origineel dat ik nog thuis had staan en de geur al helemaal niet.
Volgende keer koop ik toch weer bij de plaatselijke parfumerie. Dan weet ik wat ik heb.
Absoluut niet aan te bevelen dit.