Notino.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Notino.nl.

Notino.nl stelt zich voor

Wij zijn de grootste online parfum- en cosmetica verkoper in Europa. We hebben niet alleen alle wereldberoemde merken, maar ook de producten van kleinere lokale fabrikanten die je nergens anders vindt. Van de zonovergoten Franse weilanden tot aan het mysterieuse exotische en bedwelmend orient. In totaal vindt je meer dan 60.000 producten van 1500 merken op één plek. Bovendien hebben we alle producten in ons eigen magazijn.

Deze score is gebaseerd op 77 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,9

Suus 10-10-2023

Fijne online winkel..
Keuze is reuze! en normale prijzen!
Alleen jammer dat je via de app niet de keuze hebt om achteraf te betalen.. wel via de Klarna app.
Voor de rest niets te klagen.

Maciej 07-10-2023

Berucht verzendprobleem . Bij het bestellen, wordt de leveringsdatum niet waar ! Wat mij betreft is dit een gebrek aan respect voor de klant .

Saartje 28-09-2023

Bij de 1e bestelling getwijfeld of het wel echt is. Besteld, netjes aangeleverd en batchnummers en zo komen overeen. Dus echt! .
Daarna haal ik hier altijd mijn favoriete luchtje. Nooit geen problemen ondervonden. Altijd op tijd geleverd, goed beschermd ingepakt. En de prijs scheelt ook nog.

Hyder 26-09-2023

Ik ben wel tevreden over het aanbod maar niet over de website. Vroeger was ie gebruiksvriendelijker. Nu lijkt mij een zooitje. overal poppetjes en nutteloze informatie.

Cock 25-09-2023

Duidelijke website, prima prijs/product verhouding, zijn zeer tevreden en snelle levering

Giovanna 24-09-2023

Notino heeft bepaalde parfums wat je niet in elke parfumerie kan vinden..
En de prijzen vallen reuze mee.
Word keurig geleverd..!!! Top

Conny S 23-09-2023

de website is overzichtelijk ingedeeld. Natuurlijk hebben ze niet alle merken, dat kan ook niet. Maar er is genoeg te kiezen voor iedereen, of je nu meer of minder te besteden hebt! De foto's bij de producten zijn duidelijk en gaven mij een goede impressie voor de kleur die ik wilde kiezen. Leuke website!

Carien 21-09-2023

Snelle verzending en een eerlijke prijs + fijne korting die je op je bestelling krijg

Betrouwbare website 21-09-2023

Al een paar keer ewat besteld bij Notino en het gaat altijd goed
Een aanrader

Victor 20-09-2023

Na veel vergelijken kwam Notino het beste uit de bus! Vandaag een zeer net en stevig verpakt pakketje ontvangen met twee goude oude geurtjes. Namelijk Jean Paul Gaultier en Joop! Ik kon het niet laten om vandaag ook nog 1 million van Paco Rabanne (parfum) te bestellen. Voorlopig heb ik weer keus uit drie heerlijke geuren. Scherpe prijzen en uitstekende service! Tip, kijk goed voor een eventuele kortingscode op de website! En ook nog eens snel bezorgd.

Kenny 19-09-2023

De beste winkel waar je zo hoog korting ontvangt voor de beste product en het is ook een echte Betrouwbaar winkel en snel

Edith 15-09-2023

Een leuke webshop met scherpe prijzen van bekende merken,
Maar ook interessante merken die ik nog niet kende en heel voordelig zijn.
Heel veel aanbiedingen van parfums, tot huidverzorging en lichaamsverzorging;
Echt van alles.

petra 10-09-2023

ze hebben wat ik nodig heb en levering gaat snel.
Fijn dat ze veel producten hebben en soms mooie kortingen.

Mimi 05-09-2023

Erg klant onvriendelijk en verkopen NEP geuren. Beloven boven de €50,- gratis verzending, ik had een bestelling van bijna €200,- en moest €3,95 bezorgkosten betalen. Heb hier een mailtje over gestuurd en kreeg een kortingsbon van vier euro die ik bij een volgende bestelling kon inleveren. Nou never nooit dat ik hier ooit nog een bestelling zal plaatsen. Hebben ook geen retourbeleid, je mag alleen retour sturen als het product kapot is! Afzetters zijn het!

Anita 26-08-2023

Top winkel!
Mooie prijzen, goede aanbiedingen, leuke cadeausets en super dat er soms kortingscodes zijn en dit duidelijk aangegeven staat. Dan ben je super blij ipv balen achteraf als je het telaat 'ontdekt'. Paar keer wat besteld en kom altijd weer terug. Notino is voor mij een 'sneltoets' op mijn startscherm van mijn mobiel :)
Van mij, 9 van de tien sterren. Het zouden er 10 zijn als ik de optie heb meldingen aan te zetten om een notificatie te ontvangen wanneer er iets op mijn favorieten-lijst in de aanbieding is. Een tip voor de Notino-website-bouwer ;)

Mary 26-08-2023

Als je iets besteld komt het altijd op tijd aan, en het is heel makkelijk om iets te bestellen top 👍

Angelique 25-08-2023

Ik heb zonnebank produkten bestelt ik moet zeggen de verzending was perfekt zo netjes verpakt.
Nu nog proberen dat laat ik jullie nog weten.
Ik heb weer bestelt ik ben meer vd party hoor.
Wel jammer dat er geen gebruiksaanwijzing bij zat op de produkten was het niet te lezen jammer

Heerke de Vries. 25-08-2023

Makkelijke webshop om het juiste product te vinden en zeer leuke korting bovendien. Zeker een aanrader. *****

Conny de Hoogh 25-08-2023

Notino heeft een mooie webshop met aantrekkelijke prijzen. Bestellen ging heel makkelijk. Als de bezorging ook zo gemakkelijk gaat, scoren ze wat mij betreft een 10.

Monique 22-08-2023

Leuk bedrijf, jammer dat sommige producten een lange tijd niet beschikbaar zijn.

Mieke 16-08-2023

Wat een fijne site, om te shoppen. Veel keus, redelijke prijzen en bestellen gaat heel makkelijk. Ik kom zeker terug !!!

Miesje 15-08-2023

Voor het eerst een bestelling geplaatst. Ik had een foute postcode ingevoerd. Pakje werd niet bezorgd. Gelijk met Notino contact opgenomen. Super lief, hulpvol en advies. Actie ondernomen van hun kant. Ik ben erg blij dat ik Notino heb gevonden en producten kan bestellen die ik nergens meer kon krijgen.

rmm 11-08-2023

Ik heb net een parfum besteld, het zou over 2 dagen binnen moeten komen. Zover ben ik tevreden, lage prijzen en snelle bezorging. Nu hopen dat het de echte parfum is. Zo niet, dan gaat de rating stevig omlaag

Renate 03-08-2023

Veel keuze in producten. Goede aanbiedingen. Maar ook veel onbekende merken. Omdat er ook verzendkosten zijn besluit ik dan soms om maar niet te bestellen.

Etty 02-08-2023

Altijd leuke site en je hebt dure maar ook goedkope parfum en goed verpakt en altijd op tijd geleverd !!!!!