Notino.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Notino.nl.

Notino.nl stelt zich voor

Wij zijn de grootste online parfum- en cosmetica verkoper in Europa. We hebben niet alleen alle wereldberoemde merken, maar ook de producten van kleinere lokale fabrikanten die je nergens anders vindt. Van de zonovergoten Franse weilanden tot aan het mysterieuse exotische en bedwelmend orient. In totaal vindt je meer dan 60.000 producten van 1500 merken op één plek. Bovendien hebben we alle producten in ons eigen magazijn.

Deze score is gebaseerd op 74 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,9

Ayse 22-01-2023

Netjes op tijd. Leuke aanbiedingen. En vaak ook nog eens een verrassend mooi kado erbij !

KASIA 18-01-2023

Overzichtelijke website. vaak speciale acties. Veel cosmetica van het merk die ik gebruik en hier nergens kan kopen.

Rory 18-01-2023

Eerste keer shoppen bij Notion. Bij toeval ontdekt, maar de naam was wel bekend van een collegablogger. Fijne site, mooie kortingscode en makkelijk bestellen. Zonder verzendkosten is een grote plus.

Jos 14-01-2023

Alles kloot op de website, veel betaalmogelijkheden. Nu afwachten hoe de bestelling afloopt.

Aad 29-12-2022

Gucci Rush voor mijn vrouw via de site gekocht. Twijfel zeer of het luchtje niet echt is. Geur is zeer snel weg. Mijn vrouw gebruikt altijd Gucci Rush bij IC Paris en die lucht blijft je echt lang ruiken. Luchtje Gucci Rush van Notino ruik je binnen een kwartier bijna niet meer. Gaan vandaag even testluchtje halen bij IC Paris en dan gaan we het verschil echt uit proberen. Twijfel over echtheid is zeer groot. Dus voorlopig een 6. Levering ging wel goed alhoewel je wel bijna € 5,00 verzendkosten moet betalen.

Desire 23-12-2022

Top webshop, bestelling komt snel en bij een verkeerde adres door mijn eigen fout deden ze niet moeilijk en werd netjes geld terug gestort en nieuwe opgestuurt, vriendelijke man bij de klantenservice.

Mandy 21-12-2022

Nette winkel..!!.. Naast de leuke acties van bekende merken kan je ook onbekende producten kopen en soms voor een flinke verlaging van de prijs!!.. Ze bieden een brede scala aan en weet zeker dat iedereen iets vind wat Hij/Zij goed kan gebruiken..!!..
Ook voor cadeaus kan je hier goed terecht bij sommige parfums kan je het flesje met eigen tekst laten graveren..!!.. Snelle afhandeling en klanten service reageert snel en adequaat, geef deze winkel een dikke 8

Lola 18-12-2022

Leuke shop alleen jammer dat ik toch nog 3,95 bezorgkosten betaal Mijn vriendin heeft ook onder de 30 euro besteld met een kortingcode alleen zij hoefde bezorgkosten niet te betalen..Vreemd!!

Selina 15-12-2022

Een geweldige shop, altijd correct en snel je bestelling thuis. En alles voor een leuke prijs.

H 15-12-2022

Leuke en overzichtelijke webwinkel met veel leuke dingen en volop keuze. Goede sevice en verzending!

Linda 15-12-2022

Voor het eerst iets besteld bij jullie en ik moet zeggen, het ging heel gemakkelijk. Heel wat anders dan op andere websites. Dus mijn beleving tot nu toe is prima. Natuurlijk kan ik pas volledig blij zijn wanneer mijn bestelling is bezorgd, maar tot nu toe... Ga zo door.

Mandy 14-12-2022

Nette afhandeling en leuk dat je bij sommige parfums het flesje kan graveren , zeker met de feestdagen..!!.. Naast dat je alles kan krijgen ,een zeer lage prijs, zeer gunstig..😇

Marjan 14-12-2022

Duidelijke en uitgebreide website met heel veel keus. Goedkoper dan elders.

Johanneke 11-12-2022

Ik vind het geweldig dat de prijzen zoveel beter zijn dan in de parfumeriewinkels. Dat maakt het laagdrempeliger om parfum te bestellen via jullie waardoot je uiteindelijk ook vaker en meer uitgeeft aan parfum wat jullie natuurlijk ook ten goede komt. Ook de verzending gaat altijd netjes. Notino is echt een hele goeie site en een aanrader voor de parfumliefhebber.

norma 03-12-2022

deze shop heb ik ondek tijdens het zoeken naar Dolce en Gabbanna eau de parfum plus bodylotion en hier vond ik het goedkoper dan ergens anders .De sight is goed en overzichtelijk. De bestelling is netjes aangekomen ,dus ruim optijd voor de kerst.

Cat 27-11-2022

Supershop! Veel merken en bijna altijd alles op voorraad. Ook veel leuke aanbiedingen en prijs/kwaliteit verhouding is prima. Ook snelle levering en keuze tussen 2 (DHL/Post.nl) bezorgkosten ook prima. Raad Notino zeker aan!

sommer64 26-11-2022

Gebruiksvriendelijk makkelijk te vinden en snelle service . zocht dit product van Gosh omdat het eerder een ander product goed beviel en niet in de winkel te koop is waar ik woon.

professioneel 25-11-2022

zeer veel keus met een uitgebreide info over het produkt,welke geuren er in zitten en voor welke doelgroep,echt professioneel.

GvMG 24-11-2022

De producten zijn eer goed betaalbaar. UItgebreide keuze op de website.
Wel jammer dat er geen (kleine) attenties worden meegestuurd zoals bijv bij Douglas

JM Bakker 24-11-2022

Ruim assortiment en altijd wat leuks te ontdekken. Tot nu toe is de bestelling altijd goed aangekomen en alles goed verpakt en in goede staat.

Renée 24-11-2022

Veel keuze, zowel op het gebied van make up maar ook qua haarverzorging, goede merken, snelle bezorging.

Tonia 13-11-2022

leuke website makkelijk winkelen en bestellen en gewoon goede prijzen bezorg dag kiezen en post of DHL is ook een pre.

Katja 11-11-2022

Per toeval ontdekt, hebben veel in de aanbieding en makkelijk te betalen ook in delen

willem 11-11-2022

onduidelijk. op de website staat gratis verzending gemeld. als je vervolgens voor bijna € 400, - besteld moet je nog even verzendkosten betalen slechte zaak

Ing Janssen 11-11-2022

Erg goede levering en prima prijzen voor mijn favoriete Calvin Klein eau de parfum, dank je wel!