Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 298 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Annelie 03-02-2020

Een hele fijne webschop alles goed en overzichtelijk
Telefonisch goed bereikbaar.
Goede service en vlotte levering

Wil' 31-01-2020

Wat je zoekt is goed te vinden, heldere stappen om te bestellen, zeer aangename prijzen, bestelling keurig en zonder overbodig materiaal verpakt, versturen en aflevering via de mail goed te volgen; oftewel Top!

Kim 31-01-2020

Het bestelling ging gemakkelijk.
Verzending lekker snel
En het was goed verpakt.

J. Voets 30-01-2020

Het product dat ik moest hebben, zijn bij Superwinkel stukken goedkoper als in de winkel en snelle levering!

André 30-01-2020

No-nonsens webshop, snel en duidelijk.
Zeer scherpe prijzen en een snelle levering.
Super dus :-)

Diana 29-01-2020

Ik heb VVV cadeaubon otvangen en ik heb besteld mijn lievelingste parfum,de bestelling was super snel verwerkt en volgende dag geleverd.Paketje was goed ingepakt,ik ben zeer tevreden.
Mvg Diana

Maarten 28-01-2020

Gemakkelijk op internet te vinden, snel besteld en nog sneller geleverd. Kortom Superwinkel is super.

Frans Lebon 28-01-2020

Ik heb weer bij Superwinkel besteld omdat bij een vorige aankoop iets mis was gegaan en Superwinkel dat heel klantvriendelijk heeft opgelost

Freddy Blom 27-01-2020

Goede en duidelijke informatie op de site van de webwinkel. Zelfs voor een digibeet is het kinderlijk eenvoudig een order te plaatsen. De prijzen van de producten zijn zeker concurrerend te noemen. De levering en ontvangst gaan volledig volgens planning. We gaan hier zeker vaker gebruik van maken.

Marianne 27-01-2020

Snelle levering en correct! Prijs is goedkoop vergeleken met andere winkels

mariannevanr 27-01-2020

Mijn eerste bestelling en wat een snelheid zeg.Echt super binnen 1 dag het luchtje binnen en dan nog die prijs scheelt de helft met de reguliere winkel.
Ik zou zeggen tot de volgende keer

Ada van Aken 27-01-2020

Kabeltje besteld en de andere dag in huis. Gewoon zoals het hoort. Je wordt goed op de hoogte gehouden waar je bestelling zich bevind

Olaf 26-01-2020

Met recht een superwinkel. Ik heb hier Jean Paul Gaultier besteld omdat zij de enig waren met een 200ml variant. Ik werd aangenaam verrast door de snelle levering!

Toos Bareman. 25-01-2020

Alles prima verlopen. Intercom van onze flat is defect maar de bezorger heeft het keurig telefonisch geregeld. En mooi binnen de beloofde tijd.

Wilma 24-01-2020

Geweldige prijzen voor mooie producten ,super snelle levering .
Kan ik nergens anders vinden.👍

Lynn 24-01-2020

Makkelijk gevonden op de website waar ik naar op zoek was, snelle levering en uitstekende service! Zal er zeker weer bestellen in de toekomst!

BaBr 22-01-2020

Hebben gedaan wat ze hadden beloofd. Het bestelde is keurig netjes en op tijd geleverd.

Harold Sanders 21-01-2020

Super mooie aanbiedingen en snel geleverd. Makkelijke betaling en snelle reactie met orderbevestiging. Ook een keurige melding wannneer e.e.a. verstuurd wordt en een track&trace.

Jeanne 20-01-2020

Duidelijke website om producten te zoeken op merk,soort en prijs!
Redelijk lage verzendkosten en vlotte afhandeling van hetgeen besteld is.
Ruime keuze ,in mijn geval aan parfums.

Cor 19-01-2020

Alles was gewoon perfect, pakketje kwam de volgende dag en was keurig verzorgd.

Tonnie 17-01-2020

Duidelijke shop en snelle verzending en goed verpakt wat wil je nog meer.
Ik ben zeer tevreden. Super

C.J. van Splunter 16-01-2020

Superwinkel is een fijne webwinkel die een ruime keus heeft en de gevraagde bestelling prompt levert. Kan deze superwinkel aanraden bij iedereen die een goed artikel wens voor zichzelf en voor een ander om aan weg te geven.

Mien 15-01-2020

De bestelling kon ik makkelijk en snel plaatsen. De instructies bij het plaatsen van de bestelling zijn duidelijk en de afhandeling was supersnel. Het product is volgens afspraak geleverd en het product was precies als aangegeven.
Prima ervaring!

Jolanda 14-01-2020

Supersnelle levering, je kan ook bestellen zonder een account aan te maken en je kan achteraf betalen. Overzichtelijke site.

Michel 14-01-2020

De site is erg mooi en duidelijk en tijdens het bestellen gaat het soepeltjes.