Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 301 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Elfrida Canters 19-02-2020

snelle en juiste levering . Duidelijke en eenvoudige website veel soorten artikelen

Toine 19-02-2020

super service , snelle levering zo als aan gegeven Top ik zou het iedereen aan kunnen bevelen echt een aanrader

Tanka 17-02-2020

goed assortiment, beduidend goedkoper dan in de reguliere winkels. Snelle levering, zoals vermeld en keurige bezorging (ook als je niet thuis mocht zijn)

Es 17-02-2020

Vraag over een parfum, binnen ongeveer twee dagen een tevreden antwoord. Parfum besteld en de dag erna binnen! Parfum is van goede en originele kwaliteit en niet oud (1 jaar ongeveer). Zeer tevreden en zal er nog eens bestellen.

Wabo 17-02-2020

Duidelijke website, veel producten tegen zeer scherpe prijs. Leveringsdatum was ook helder bij bestellen en is keurig nagekomen. Alles goed verpakt.

Dennis 17-02-2020

Snelle levering en goede prijzen. Vanaf €30 gratis verzending. Dat scheelt ook weer. Tot de volgende aankoop.

Bep Wilting 16-02-2020

snelle levering en een stuk goedkoper als andere parfum winkels!! Dus ik beveel deze winkel aan!!

Melanie 16-02-2020

Zeer goede prijzen, snelle verzending!
Pakketje komt netjes aan, goed verpakt!

Gina 15-02-2020

Prima webshop, uitgebreide keus. Ik zocht een heel specifiek geurtje en dat vond ik hier. Snelle levering.

johanna46 15-02-2020

supersnelle afwikkeling van je besteling goede informatie en een zeer goede bezorging bij dhl punt,in almere ,ben erg blij met jullie,groetjes adriaan verwoerd almere

Magdalena 13-02-2020

Ik was op zoek naar een cado voor mijn man. prijzen zij veel lager dan bij de andere webwinkels. hele goeie service,snel.vlg dag thuis bezorgd.zeker ga ik terug naar de website!nogmaals bedankt!

Laura 12-02-2020

Super tevreden! De bestelling was ook echt super snel geleverd en de goedkoopste prijs.

Connie 10-02-2020

Ik heb deze website gekozen omdat de prijzen hier behoorlijk lager liggen dan in de winkels.
Toen wist ik nog niet dat de verzending supersnel zou gaan want de volgende dag kon ik het pakje al ophalen bij DHL. Ze communiceren heel goed over de status. Ook is er heel veel keuze en je kunt hier een VVV card inleveren

gerry 08-02-2020

prima winkel, gebruiksvriendelijkheid is helemaal goed en de levering was bijna binnen de tijd!

Monique 07-02-2020

Snelle bezorging, makkelijk te bestellen, keurig binnen de afgesproken tijd, alles was top....

Superwinkel.nl 07-02-2020

Ik ben via mijn zus (die al jaren bij jullie shop besteld ) op jullie site terecht gekomen. Het is een duidelijk en overzichtelijk . Je wordt goed op de hoogte gehouden vanaf wanneer het is verstuurd tot op de dag dat het wordt bezorgd. Ik ben zeer tevreden en zal ieder aanbevelen om bij jullie shop te bestellen.

C 07-02-2020

Makkelijk product te vinden en voor een mooie prijs (goedkoper dan elders) heel uitgebreid assortiment.
Snelle bezorging en netjes en goed verpakt.

Mevr. M. van Kempen 06-02-2020

Goede en snelle levering. Bij afwezigheid laar pakketbezorger het pakje bij de buren achter.
Product prima. Zeer goede service!

Stefi de Bruin 06-02-2020

Ik ben erg tevreden met de 0laplex shampoo en conditioner na het wassen van het haar en het aanbregen va de conditioner, als een pasgeboren haar. Super en prijs is ok goed.
Groeten Stefo

Cora 05-02-2020

Mooie aanbiedingen en snelle levering. Je wordt op de hoogte gehouden van het tijdstip en datum van levering. Goed verpakt.

Antoinette Hendriks 05-02-2020

Ik zag de site van Superwinkel.nl met de zeer aantrekkelijke prijs van mijn favoriete parfum, heb meteen besteld en de dag erna werd mijn pakketje al keurig bezorgd.

Pieter 05-02-2020

De producten hier zijn over het algemeen vrij goedkoop, en de volgende dag heb je het al in huis. Echt een top winkel.

Mirjam de Jong 04-02-2020

Ik had overal naar de parfum gezocht, hij was vrij duur maar het was bij jullie wel heel goedkoop. ook dacht ik mmm als dat maar aan komt, ik had het er zelfs bij gezet maar het was er heel erg snel, echt geweldig! goedkoop en snel geleverd, wat wil een mens nog meer. dank jullie wel.

Ilias 04-02-2020

Supersnelle levering en niet duur! TOP PRIJS
Ik ga zeker altijd bij jullie bestellen. Prima webshop.

helma 03-02-2020

Prima en snelle bezorging. Netjes verpakt. Heel blij mee. Goede info over de voortgang van de verzending.