Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 297 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

D'hulster Bart 14-01-2020

Prijs/kwaliteit verhouding heel goed.
Heel vlotte levering met betrouwbare partner (B-Post)

Tony 14-01-2020

Al verschillende malen parfum besteld.Ik zou superwinkel zeker aanbevelen.Ik heb nog nergens goedkopere prijzen gezien.

Inge 13-01-2020

Super aanbod qua merken tegen hele goede prijzen. De dag erna werd de bestelling al geleverd, dus ook nog supersnel. Met recht dus SUPERwinkel :-)! Een aanrader voor iedereen. Ook heel betrouwbaar qua betaling. Ik vind het altijd fijner om achteraf te betalen en dat is gewoon mogelijk, ideaal!

Mary van der Voort 13-01-2020

Goede overzichtelijke site.
Doen wat ze beloven, snel leveren!
Ik raad superwinkel daarom ook graag aan.
Topper

Martine Smets 13-01-2020

Het was supersnel geleverd in een stevige verpakking, zodanig dat er niets stuk kon gaan van mijn bestelde goederen ! Top 👍

erika 11-01-2020

geweldige service ,vlot en correct geleverd de heerlijkste geuren ,en byzonder deze byzondere parfums geven ook nog complimentjes aan me dus n dikke 9 van erika

Rhainey 11-01-2020

Ik heb al een paar keer de topgeur van Zadig&Voltaire op Superwinkel gekocht en ben keer op keer tevreden geweest! Lekker geurtje aan een voordelige prijs én snelle levering!

Sebastian 11-01-2020

Uitstekende ervaring: het product en de service voldoen exact naar wat je hoopt. Goede producten voor een lage prijs (100ml Aqua di Parma voor een kleine €80, terwijl ik bij de Bijenkorf ruim €90 betaal voor 50ml).
Snel en gratis geleverd.

De Maeyer Suzy 11-01-2020

Betrouwbaar , niet lang wachten op de bestelling en voordelig een echte aanrader

Don 10-01-2020

Prima prijs voor het geleverde product.
Levering was ronduit slecht, maar niet aan Superwinkel te wijten.
Jammer, maar bezorging door DHL maakt dat ik overweeg hier niet meer te bestellen.

R Oppewal 09-01-2020

Het product voldoet aan de verwachting, info per telefoon werd snel en correct afgehandeld en de levering was supersnel.

Anke du Pau 09-01-2020

Het was de eerste keer dat ik bij "Superwinkel"een artikel heb besteld en ben zeker van plan omdat vaker te gaan doen! Waarom??? De website is goed toegankelijk en overzichtelijk, het artikel werd keurig verpakt op tijd afgeleverd. Betaling via IDEAL, kortom....ik heb niks te klagen!

Evert 09-01-2020

Wat is het warm vandaag hè. Krijgen we nog een elfstedentocht? De bestelling en de bezorging: prima!

Ruud 08-01-2020

Voor een mooie aanbieding shampoo gekocht. En de volgende dag in huis!!! Top!!

anke maas 08-01-2020

Ik wordt echt blij van een website zoals die van Superwinkel.
Alle onderdelen kloppen (werken zoals het moet). Goede zoekfuncties, overzichtelijk aanbod, erg goede deals (de prijsverschillen liegen er niet om).
En na de geplaatste bestelling: idem dito. Duidelijk factuuroverzicht, de aanbeveling tot controle, de mogelijkheid om snel nog aan te passen enz. Top!
En tot slot de voortgang van de bestelling: duidelijke info over verzendproces, snelle en keurige levering. Zo is online bestellen een feest. ga zo door!

Anneke van der Werf 08-01-2020

Het is de eerste keer dat ik besteld heb bij Superwinkel. Deze zaak voldoet aan mijn verwachtingen
Snel geleverd
Goede communicatie
Keurig en deskundig verpakt

Godelieve 08-01-2020

ik heb deze shop leren kennen door mijn zoon ! zij zijn correct en snel waarvoor dank, je kan op hen rekenen.

Rahul Barsatie 05-01-2020

Mijn complimenten. Wat een snelle service. Meteen op de dag van bestellen al een mail ontvangen dat de bestelling wordt ingepakt en klaar gemaakt voor levering. Nergens anders nog zo een top en snelle service meegemaakt. Superwinkel ga vooral zo door en behoud jullie kwaliteit.

Groet,

Barsatie

Frans Schuurman 05-01-2020

Deze superwinkel is een stuk goedkoper dan de andere site,s van hetzelfde product dat we gekocht hebben,daarbij is het product zeer snel geleverd ,goed verpakt wij zijn zeer tevreden over deze winkel

Nicole Hermans 02-01-2020

Product was snel en betrouwbaar geleverd, helemaal top, strakke prijs daarom was ik bang dat het om een B-merk ging, echter het klopt helemaal, ben er superblij mee en zal vaak ook bestellen via deze site. Ik kan het echt iedereen aanbevelen

John 30-12-2019

Dit was mijn eerste bestelling bij Superwinkel en zeker niet de laatste,
Nooit gehoord van Superwinkel maar ik was aan het zoeken op google.
Keurig is alles afgehandeld.
Gr John

Rodney 29-12-2019

Super service, snelle levering ondanks dat ik weer eens last minute mijn kerstcadeau had besteld. Super scherpe prijs!! Helemaal tevreden!!

Esther 29-12-2019

superwinkel is Top, makkelijk bestellen , snel bezorgd en perfecte kwaliteit .

Ingrid van Hoevelaak 29-12-2019

Zeker een aanrader, het luchtje Lacosta voor dames is niet te vinden in de winkels , super dat ik het bij de Superwinkel wel vond en ook nog voor eern super prijs.

John Pesschier 28-12-2019

Super voordelig, super mooie aanbiedingen! Dat is dan toch super toch? Ik zeg doen!