Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 301 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

José 13-05-2020

Hele goede prijs! En snel geleverd ondanks de corana crisis. Top👍
Ik zal er zeker weer bestellen!

Christien 12-05-2020

Ruime keuze
Vriendelijke prijzen
Prima service
Bestelde product was er de volgende dag
Gemakkelijke site
Hier ga ik zeker vaker bestellen

Agnes 11-05-2020

Dit is een webshop naar mijn hart. Zeer overzichtelijk,vlot switchen, duidelijke beschrijvingen, heel accuraat. Ineen mum van tijd heb je alles tot in de puntjes afgewerkt en daarbij nog een zeer snelle perfecte levering. Top!

Marja 11-05-2020

Gevonden via Google toen ik een product zocht.
Was voordelig, veel keus en had goede recensies. Kreeg supersnel een.bevestiging van mijn bestelling en precies zoals beloofd het product de volgende dag geleverd!! Top. Ben zeer tevreden.

Regine De Jong 09-05-2020

In deze tijd met overbelasting van post versturen had ik mijn bestelling binnen 24 uur in huis.

Johan 09-05-2020

Prijs-kwaliteit perfect. Levering conform afspraak. Beveel superwinkel.nl van harte aan

Gerben 08-05-2020

Ik had Jardin de Bagatelle van Guerlain besteld. Aangegeven stond 1-5 werkdagen. dat was op 28 april. Op 4 mei nog niets gehoord, geen bericht over wanneer het aan zou komen. Antwoord was dat het in huis zou komen dezelfde dag. Elke dag de status van mijn bestelling gevolgd en tot op 8 mei was het niet aanwezig, Maar op een enkel bericht na, op 5 mei, dat het niet op voorraad was. Op 6 mei weer gebeld en volgens hen zou het in het magazijn aangekomen zijn, Tja, u raadt het al, natuurlijk was het niet aangekomen. Vandaag, 8 mei nog maar eens gebeld en wederom was het niet aanwezig, Geannuleerd. Moet nog maar zien of het geld terug komt
Superwinkel 08-05-2020

Beste Gerben,

Jammer om te lezen dat je niet tevreden bent. Ik begrijp het wel, aangezien je bestelling inderdaad niet op tijd geleverd kon worden door ons.

Je hoeft niet bang te zijn dat je je geld niet terugkrijgt. Dit wordt dezelfde dag nog teruggestort op je rekening.

Onze excuses voor het ongemak.

Superwinkel

Henk 02-05-2020

Hele goede prijs, super snel geleverd met track and trace en netjes verpakt, dus wat mij betreft wat wil je nog meer.

Claudia 29-04-2020

Ben door een collega terecht gekomen op deze site. Heel mooi assortiment, was heel positief verrast. Makkelijke bestelprocedure en goede communicatie over het bestel- en leveringsproces. Zeer snel geleverd, desondanks Corona. Dik tevreden.

Jbdampol 29-04-2020

Superwinkel heeft aantrekkelijk geprijsde artikelen en leveren snel. Het lukte niet om de volgende dag te leveren zoals op de site staat aangegeven. Maar daarover werd ik keurig over ingelicht.

Tee 29-04-2020

Ik heb heel snel na het bestellen een mail met een track en trace gekregen en de bestelling werd de volgende dag geleverd. De zonnebril was ook nog eens nergens goedkoper! Ik zou hier zeker nog eens bestellen!

Hatice 28-04-2020

Hele snelle levering. De volgende dag werd mijn pakketje al bezorgd. Ben er heel blij mee.

Astrid 23-04-2020

Snelle levering, prima prijs, correcte communicatie. Niks op aan te merken!

Reintje 23-04-2020

Ik ben zoals steeds heel tevreden over de snelle en correcte levering. Is een aanrader

Louis Conjaerts 22-04-2020

assortiment is zeer gevarieerde hebben echt van alles, zelfs aanbiedingen.
Je besteld, betaald en een dag later heb je het bestelde al in huis. dat is echt super.
Ze maken waar waarmee ze schermen, het is een superwinkel

Nelly 22-04-2020

Prima site. heel duidelijk. Geen moeite met bestelling. Geleverd volgens afspraak.

Ann De Bleecker 22-04-2020

Scherpe prijzen, duidelijke handige gebruiksvriendelijke website, correcte en snelle levering.

Tineke van Heck 16-04-2020

deze bestelling heb ik gedaan voor mijn vriendin en was super verrast dat de bestelling zo snel binnen was. Mijn dank daarvoor

Chelsea 15-04-2020

Ik hou van superwinkel!
Ik ben een persoon die niet vaak dingen koopt omdat ik de prijs veel te duur vind, maar door superwinkel heb ik daar geen last mee!
Ze geven juiste producten voor de juiste prijzen weg!

Kalkkrijtje 15-04-2020

Ik was op zoek naar een luchtje van Hugo Boss voor mijn man.
Natuurlijk kijk ik waar ik m t goedkoopste kan krijgen, en dat was wederom bij Superwinkel!
Al vaker besteld en altijd originele luchtjes tegen een zeer scherpe prijs!
Super snel en correct geleverd, en dat in deze tijd, helemaal top!
En ook nog geen verzendkosten, als echte Hollander word ik daar natuurlijk hartstikke blij van 😁

Ingrid 15-04-2020

Keurige shop, goede website. Overzichtelijk, goedkoop en snelle bezorging.
Ga zo door!

DS 14-04-2020

Super snelle service.
Binnen een half uur bericht dat het pakketje klaar ligt voor verzending. De volgende dag al in huis.

Monique 14-04-2020

Ten eerste ben ik heel blij dat Superwinkel mijn favoriete parfum heeft.
Ten tweede vind ik het een fijne site en is Superwinkel heel voordelig.
Oh ja, en een snelle levering.

geen idee 12-04-2020

de duidelijkheid van het gebodene, de prijs van het gewenste, de snelheid waarmee geleverd word
in deze tijd van corona

Dennis Vande Kerkhof 10-04-2020

Super shop, top producten, snelle levering en gebruiksvriendelijke site. Echte aanrader.