Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 302 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Nathalie 22-06-2020

Voordeligste prijs vergeleken met andere onlineshops , snelle levering. product zoals beschreven

Ratna 22-06-2020

Ik vond het de goedkoopste en meest duidelijk webshop. Bezorgen ging ook goed binnen de aangegeven moment. Een aanrader als je parfum wil kopen. Goedkoper dan in winkels.

Sophia 22-06-2020

Goede artikelen voor een goede prijs en snel geleverd. Gisteren besteld en vandaag al in huis.

Mertens Christ'l 22-06-2020

Heb via google naar artikel met prijs gezocht en ben zo bij jullie terechtgekomen.
Omschrijving was duidelijk, prijs was goed en dus : prima

Een dame 22-06-2020

Super snelle levering, spotgoedkoop in verhouding tot anderen en echt de echte geur. Voor het volgende geurtje weet ik waar ik moet zijn.

luc 21-06-2020

vlug een bevestiging gekregen,daarna goed op de hoogte gehouden en zelfs snel geleverd.
kortom alles vlot verlopen en niet te vergeten heerlijke geuren (1 wel gekend maar veel goedkoper).zal zeker niet de laatste aankoop zijn.TOP

Anja 21-06-2020

Ik had de site doorgekregen van mijn zus. Super veel aanbod en razendsnel geleverd! Echt toppie!!

x 21-06-2020

Fijne webshop, ruime keuze en snelle levering. Ook is de prijs laag, zeer tevreden.

francis van rossem 19-06-2020

Superprijs voor Superproduct bij Superwinkel !! ....en supersnel. Op twee dagen had ik het in huis .

Aad 18-06-2020

Altijd snelle levering en geen verzendkosten en je kan nog gratis retourneren ook.
Al met al met recht een SuperStore.
Kan hem iedereen aanbevelen en ik ga zeker nog meer kopen bij SuperStore. It's your choice.

Alexandra 18-06-2020

Superwinkel doet zijn naam eer aan snelle levering en hele leuke prijzen.
Ook heel prettig online winkelen duidelijk en efficient.

René 17-06-2020

een site waar je veel kunt vinden om weinig voor hoeft te doen. Al met al ik komzeker nog eens kijken.

Monique van henten 17-06-2020

Ik heb al eerder een fles parfum gekocht bij deze superwinkel ( wat deze ook is !)
Makkelijk bestellen en snelle levering
En veel keus en goedkoper dan andere
En zo nu en dan mooie aanbiedingen en had zelfs 5,00 korting gekregen !
Dat is mooi meegenomen!
Ik raad deze webwinkel zeker aan!

Walt 16-06-2020

Heb tot nu toe alleen maar positieve ervaringen met dit bedrijf. Altijd op tijd en netjes afgeleverd . En de goedkoopste (of 1 van de) waardoor ik mede hiervoor deze winkel gekozen heb.

Merve 15-06-2020

Quite pleased with my purchases. Top qulity products with better prices than the other shops. I’ve had my 3rd purchase within one month.

Ann 14-06-2020

Goed gestructureerde webshop.
Scherpe prijzen.
Vlotte levering.
Behoeft geen registratie met login.
Het kunnen achteraf betalen is een meerwaarde !

Sadi 10-06-2020

Waardeloze service...klant betaald netjes...grootspraak van medewerkers wat betreft max 3 dagên ...1 Juni 2020 besteld plus betaald...10Juni 2020 helemaal niets ontvangen!
Mails worden niet beantwoord terwijl ik gewoon mijn aanschafbedrag terug wil!
Dhl kan Dhl service point niet vinden dat soort geneuzel krijg ik te horen.
Vrijdag 5Juni 2020 om 14:29 'schijnt " pakket geleverd te zijn alleen waar weet niemand.
Dat is super service van superwinkel!
Superwinkel 11-06-2020

Beste Bryan,

Omdat een collega van onze klantenservice door jou voor van alles en nog wat (netjes uitgedrukt) is uitgemaakt, hebben we besloten niet meer te reageren op je e-mails. We wensen namelijk niet op die manier aangesproken te worden.

Je hebt geen afhaallocatie geselecteerd van DHL, maar je hebt zelf een afleveradres van een pakjesautomaat ingevuld. Hierdoor heeft het afleveradres niet de juiste gegevens om als afhaallocatie-pakketje verzonden te worden en ontvang je dus ook geen QR-code. Het is bezorgd, maar we weten nu niet waar en daarom is een onderzoek lopende. Je wordt op de hoogte gebracht zodra er meer duidelijkheid is.

Superwinkel

gerds 08-06-2020

Snel duidelijk top.. Ik had parfum besteld deze werden direct klaargezet voor verzenden, de mail verkeer duidelijk. kortom een snel service en voordeliger dan in de winkel.
Netjes verpakt goede service.

DIana 08-06-2020

Snel en goede prijs! Ver onder prijs in de normale winkel. Goed verpakt en dik tevreden.

Suzanne 04-06-2020

Snelle levering en vriendelijke medewerkster aan de telefoon gehad.
Zeker voor herhaling vatbaar.

Hubert 04-06-2020

Mooie variabele keuze en goedkope winkel. Er zijn geen negatieve opmerkingen.

Bernd 03-06-2020

De site is erg overzichtelijk en bij de parfums staan goede omschrijvingen. Verder zijn de reviews erg nuttig. Het bestellen ging prima, en mijn parfum werd de volgende dag al geleverd.

C. Don 03-06-2020

Superwinkel was super: goeie website, duidelijk en overzichtelijk. Ruime keus met goede prijs-/kwaliteit verhouding. levering was correct en op tijd.

Dineke van Gemert 01-06-2020

Duidelijke omschrijving en gemakkelijk zoeken. Ikzelf geef nooit de voorkeur aan een zwarte ondergrond. Jammer dat het nog steeds niet mogelijk is om digitaal geuren door te geven, waardoor is steeds terug val op de mij bekende geuren. :o) Een optie zou om samples In te voeren, die jullie deze bij een bestelling kunnen meesturen.

Helma Vermaat 30-05-2020

Was mijn 1ste bestelling bij Supersimpel.nl. Snelle levering en makkelijke duidelijke site.Fijne 1ste kennismaking!Top hoor!