Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 301 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Guido 05-07-2020

Voor de eerste keer besteld bij superwinkel, binnen 24 uur mijn bestelling geleverd gekregen en ook nog eens erg voordelig, kan niets slechts bedenken en ben zeer tevreden. Zou de volgende keer zonder twijfel opnieuw bestellen!

Roosje64 05-07-2020

Pas olaplex besteld en dat was heel snel geleverd ben heel te tevreden over producten , ik raad deze side zeker aan

Lon 04-07-2020

Slechts mijn eerste ervaring maar die was helemaal positief. Vandaag besteld, morgen geleverd. Heel professioneel en conform de reclame/beloftes op de site.

Nicole 03-07-2020

Ik ben helemaal tevreden, was de eerste keer voor mij, maar alles top en supersnelle levering!

Andre Landzaat 03-07-2020

Goede prijs en snelle bezorging. Alles verloop naar wens, zelfs het brengen van het pakket.

Ineke 02-07-2020

Leuke prijzen snelle levering en heerlijke geurtjes ben zeer tevreden ik zal vaker iets bestellen

Tonnie 02-07-2020

Supersnelle levering netjes verpakt goede producten
Echt een superwinkel 👍

JP 01-07-2020

overzichtelijke site, makkelijk zoeken naar wat we wilden en de beste prijs.

Es 01-07-2020

Voor moederdag heb ik Dolce Gabanna The One gekocht, deze geur ruikt anders als gewend en blijft niet hangen. Ik heb contact opgenomen met Superwinkel en werd gelijk afgekapt met "kan niet"en "wij verkopen alleen echte geuren" (nu deze klachten gezien te hebben twijfel ik!)

Feit blijft dat de geur niet is wat het hoort te zijn!

Ik mocht het met pijn en moeite terug sturen en kreeg na het weekend weer een mail dat het niet waar was, meerdere mensen de geur getest hebben(in Corona tijd!) en zij 100% verlies hebben dus de geur terug sturen.

Mijn moeder is een kwetsbare oudere in verzorgingshuis dus een, door vele andere, gebruikte geur hoef ik niet terug.

Na meerdere vreemde uitspraken van Superwinkel; "wij gebruiken de geur zelf ook en hij is goed" "als je ouder wordt veranderd je huid en geur" "door de hygiene regelen en sanitisers in het verzorgingshuis kan een geur ook anders ruiken" loopt de klacht nog steeds zonder resultaat.

Denk dus even na voor je hier besteld!
Superwinkel 09-07-2020

Beste Esther,

We hebben je reviews inmiddels al op verschillende platforms ontvangen en beantwoord.

Graag wil ik benadrukken dat we jouw klacht echt wel serieus hebben genomen. We zijn echt 100% overtuigd van de kwaliteit van de door jou bestelde D&G The One. We kunnen dit zelf als ervaringsdeskundigen bevestigen, maar ook andere controles bevestigen dit.

We vinden het erg jammer dat je onze conclusies niet opvat als een advies of iets om over na te denken. Blijkbaar stond je conclusie al langer vast en kunnen we je niet overtuigen van de kwaliteit waar wij wel 100% achter staan.

Superwinkel

Luc 01-07-2020

gewoon eenvoudig, to the point en perfecte leveringservice. De levering van de bestelde producten gebeurde slechts 17 uur na de bestelling, dus een halve dag vroeger dan aangekondigd.
Proficiat.

Enke 30-06-2020

Ik heb deze shop gekozen omdat ik op zoek was naar een gunstige prijs voor dit Hugo Boss artikel.
De site is zeer gebruiksvriendelijk en betaling en verdere communicatie over de levering liep perfect.

Elena 30-06-2020

Een veel betere prijs, een vlotte verzending en gratis verzending. Veilig verpakt.

Yvonne Verburg 29-06-2020

Alles is goedkoper dan in de winkel, je wordt heel goed op de hoogte gehouden en het wordt op tijd bezorgd.

Andi 27-06-2020

Naar tevreden product goed ontvangen.
Heb niet lang moeten wachten.
Voor 22:00 uur besteld, de volgende dag ontvangen.
Precies de dag dat ik het nodig heb.
Top!!
👌

Cathy 27-06-2020

Makkelijke site, snel gevonden wat ik zocht. Prima informatie over de inhoud en de bijbehorende prijs ! Je tikt in wat je hebben wilt bv. 100 ml dan krijg je ook de prijs van 100 ml. en niet de prijs van 50 ml. zoals op andere sites !! Ik ben erg tevreden en zou zeker nogmaals hier bestellen ! De levering is ook super snel, en je krijgt een mail over het bestelde item, daar staat ook in wanneer het geleverd wordt, petje af..

Rinske 25-06-2020

De website is gebruiksvriendelijk.Het assortiment is uitgebreid. Duidelijke communicatie met de klant.
Snelle bezorging en keurig verpakt.

Heidi 25-06-2020

De artikelen zijn snel en goed verzonden en ik werd goed op de hoogte gehouden over de levering van het pakketje.

Osman 24-06-2020

Zoveel keuze, zo snel met leveren, zo goed in de communicatie. Zo alert met aanbiedingen en zo kan ik nog een tijdje doorgaan. En zo hoop ik mijn prijs binnen te halen

Ano 24-06-2020

Het is veel goedkoper, maar voor een goede kwaliteit. Ik heb parfum gekocht de volgende dag was die in huis. Ik ben heel erg tevreden over deze winkel en raad deze winkel ook echt aan.

Yolanda 24-06-2020

Mooie kortingen en een groot gamma.
Goed verpakt en snelle levering.
Veel geschenk ideeën, maar ook leuk voor jou zelf.

Herma kieft 23-06-2020

Prima site .....overzichtelijk
Maar vooral de vlotte levering....vandaag besteld en morgen in huis.
Kunnen er heel veel winkels een voorbeeld aan nemen

Marion 23-06-2020

Goede prijs /kwaliteit ,gebruiksvriendelijke website en snelle verzending ,ik ben blij!

shirley 23-06-2020

supersnelle levering, duidelijke site en superlage prijzen..
na iets besteld te hebben gelijk weer wat besteld omdat het goed beviel

W. Spaander 22-06-2020

Superwinkel is zeer prijsvriendelijk en lever zeer snel.
Duidelijk zonder gedoe.

Lars 22-06-2020

Mijn vriendin en ik allebei iets besteld en de dag nadien netjes geleverd , gaan nog bestellingen doen in de toekomst . De prijs van de artikelen was ook zeer competitief . Goeie webshop , houden zo !